Ik vind het meer een verslag van een carnavalsoptocht in Oldenzaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Het lijkt verdomme net serious request
Dat ook jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vind het meer een verslag van een carnavalsoptocht in Oldenzaal.
Dat zal ze leren. (Je hebt in totaal 8 vrienden?)quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit
Zeker de helft van mijn vrienden op Facebook hebben zelfs hun profielpics aangepast.
Medeleven en respectvol er mee omgaan, prima.
Maar dit gaat mij ook een beetje te ver.
Die 4 ga ik dus zeker onvrienden.
Kijk mij meeleven en een goed hard dragen!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe een ramp veranderd in een kijk mij eens meeleven festijn... Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.. Dat staat buiten kijf maar moet iedereen nou echt perser allemaal r.i.p plaatjes en kut gedichtjes overal op het internet plaatsen? Als je meeleeft doe je dat voor jezelf toch niet voor de mensen in je social media lijst? Het is nu een kijk mij eens meeleven context geworden.
Om kots misselijk van te worden. Raar volk Nederlanders.
Oeps Tquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef hoechst het volgende:
[..]
Kijk mij meeleven en een goed hard dragen!!!!
Zulke mensen mogen best wel in de dierentuin tentoongesteld wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef White_Stripes het volgende:
Vooral op sociale media is t erg. Zag net iemand reageren op de facebookpagina van dumpert dat ze geen grappige filmpjes mogen plaatsen vandaag
Het lijkt nu niet direct om dat vliegtuig te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende: Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.
Wie ligt er aan kop? Mercedes, Chevrolet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Hollandisch het volgende:
Nos 1 lijkt nu net Le tour de lijkwagen....
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Hollandisch het volgende:
Nos 1 lijkt nu net Le tour de lijkwagen....
Zouden ze nog leuk vinden ook, aandachtsgeil volkquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef BOAC het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen best wel in de dierentuin tentoongesteld worden
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe een ramp veranderd in een kijk mij eens meeleven festijn... Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.. Dat staat buiten kijf maar moet iedereen nou echt perser allemaal r.i.p plaatjes en kut gedichtjes overal op het internet plaatsen? Als je meeleeft doe je dat voor jezelf toch niet voor de mensen in je social media lijst? Het is nu een kijk mij eens meeleven context geworden.
quote:Over drie dagen vliegen wij naar Azie. Ik heb nog maar twee keer eerder, in grote groepen, gevlogen (binnen Europa) en vind het allemaal best spannend. Maar na de vliegramp waarbij een bekende van mij (oom van man in de bus die ik weleens spreek) is omgekomen zie ik er best wel tegenop :-(
Ik ben heel nuchter en realistisch, weet dat vliegen veilig is maar dit komt allemaal wel erg dichtbij. Pffff zou bijna tegen de (hele gave!!) reis op gaan zien.
Ook dat en al met al is het best indrukwekkend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.
Ik geloof Mercedesquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wie ligt er aan kop? Mercedes, Chevrolet?
Te saai dit, Maarja tis net wat TS zei kijk ons eens medeleven daarom staan ook al die ramptoeristen op de weg.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef malalatete het volgende:
een bekende van mij (oom van man in de bus die ik weleens spreek)
Ook dat, als er 3 Nederlanders waren omgekomen, hoorde je nu nog vrij weinig over de ramp. Grappig ook hoe iedereen en alles over Nederlandse slachtoffers praat, terwijl er veel meer nationaliteiten slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef BOAC het volgende:
Willekeurige vliegtuigramp: gebeurd niks
Deze ramp : nationale rouwdag
Een spaar-ze-allemaal actiequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef malalatete het volgende:
Een of andere supermarkt zou hier wel een slaatje uit kunnen slaan dmv een kartonnen vliegtuig en bij elke 10 euro aan boodschappen kan je een slachtoffer opplakken. Hallo Jumbo.
Ja, dat denk ik wel en waarom niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ook dat, als er 3 Nederlanders waren omgekomen, hoorde je nu nog vrij weinig over de ramp. Grappig ook hoe iedereen en alles over Nederlandse slachtoffers praat, terwijl er veel meer nationaliteiten slachtoffer zijn.
Eigen slachtoffers eerst?
Boeiend. Is ver weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb nog niets vernomen van dat eerder vandaag neergekomen vliegtuig.
Vreemd. Geen optocht?
Zou wel goeie zijn weer een optochtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb nog niets vernomen van dat eerder vandaag neergekomen vliegtuig.
Vreemd. Geen optocht?
Dan kan je alles relativeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:07 schreef LazyDave het volgende:
Op zich wel een terechte klacht, elke dag overlijden er 400 mensen in Nederland, maar dit is een grote klap in 1 keer.
Dan hadden we geen show kunnen gevenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
Niks mis met meeleven maar om er dan een sociaal media ding van te maken... Het is een hype nu om te laten zien hoe erg je meeleeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.
Om het tour de france sfeertje op te laten komenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom klappen we nu?
Is dat om de chauffeurs te eren?
IDK.
Geen idee, wie zijn "we" ? En wat is IDK?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom klappen we nu?
Is dat om de chauffeurs te eren?
IDK.
Nee, maar seriously. Waarom o.óquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef BOAC het volgende:
[..]
Om het tour de france sfeertje op te laten komen
Eens zwaar overtrokken allemaal deze show die er van gemaakt wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks mis met meeleven maar om er dan een sociaal media ding van te maken... Het is een hype nu om te laten zien hoe erg je meeleeft.
Ik vind het begrijpelijk maar ook een beetje hypocriet. Waarom is een dode zonder Nederlands paspoort minder van belang dan een dode mét een Nederlands paspoort? Het zijn allemaal dode mensen...quote:
We als in het Nederlandse volk op tvquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Gelser het volgende:
[..]
Geen idee, wie zijn "we" ? En wat is IDK?
Zou jij ertussen gaan staan? Denk het nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef Fir3fly het volgende:
Die mensen veroordelen met een 'kijk mij eens zogenaamd nuchter zijn' - topic op FOK! is uiteraard superieur.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef blek het volgende:
stelletje mentaal onderontwikkelde kleuters.
Het is zomer, komkommertijd, een wel heel bijzonder ongeluk met veel politieke gevolgen. Soort Cuba-crisis lijkt het wel te worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We als in het Nederlandse volk op tvNu de lijkwagens langsrijden klappen mensen.
En I don't know.
Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.quote:
Kansloze aandachtstrekker gespot.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef blek het volgende:
Kuttopic 3454378545 met de strekking van; kijk mij eens stoer geen neuk gevenx1000
stelletje mentaal onderontwikkelde kleuters.
Er zullen vast mensen zijn, maar dit is puur sensatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef blek het volgende:
[..]
Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.
Je hoeft niet te kijken, doe ik ook niet, en je hoeft niet "stoer" te reageren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Kansloze aandachtstrekker gespot.
Het is heel erg wat er gebeurd is. Ik zie hier ook niemand zeggen dat dat niet zo is. Het hele circus eromheen is gewoon nogal overdreven.
Wat doe jij nog hier op FOK, als je het beter weet? In de rij staan en klappen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef blek het volgende:
[..]
Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
en kut gedichtjes overal op het internet
Even een status aangemaakt,quote:
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erg stoer reageer ik inderdaad. Ik wil er ook niet naar kijken, maar daar ik een krantenabonnement, internet, televisie en werk heb ontkom ik er niet aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef blek het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, doe ik ook niet, en je hoeft niet "stoer" te reageren.
Dat wel ^quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Gelser het volgende:
[..]
een wel heel bijzonder ongeluk met veel politieke gevolgen.
ik denk niet eens dat ze meeleven!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit
Zeker de helft van mijn vrienden op Facebook hebben zelfs hun profielpics aangepast.
Iedere dag gebeuren vreselijke dingen, net weer een vliegtuigramp in Taiwan, nog helemaal niks van gehoord. Nu overlijden er Nederlanders en natuurlijk is dat erg maar dit gaat toch wel weer wat verquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan zeiken om een eerbetoon van een fukking dag. Ik vind het vrij hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders denken aan de nabestaanden van de slachtoffers en ik denk ook zeker dat die daar steun aan hebben. Eén dag rouw, want er zijn in één klap bijna 200 mensen dood door een fukking aanslag. Kom op zeg, laat dat gezeik dan alsjeblieft eens achterwege.
Kunnen we ons morgen op onze zolderkamers wel weer ergeren aan tenenkrommende Facebookplaatjes.
Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef BOAC het volgende:
[..]
Iedere dag gebeuren vreselijke dingen, net weer een vliegtuigramp in Taiwan, nog helemaal niks van gehoord. Nu overlijden er Nederlanders en natuurlijk is dat erg maar dit gaat toch wel weer wat ver
lulkoek, Weetje waar het hem inzit, Het wk is net afgelopen en tijdens het wk zijn we opeens allemaal een en verbonden. Toen was het wk voorbij en was iedereen weer alleen, Voor die mensen is dit echt een geschenk uit de hemel want nu kunnen ze weer lekker verbonden met elkaar zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
vroeger was heel nederland zoals TS de zeurdoos. lekker nuchter blijven, kop boven het maaiveld eraf hakken, dat soort sentimenten. vooral geen emoties, en al helemaal niet massaal. hoogstens een keer naar de pastoor luisteren in de kerk, die mocht als enige soft zijn en de rest van ons verplicht een half uurtje luisteren.
tegenwoordig hebben nederlanders geleerd dat je je gewoon kan uiten op bepaalde manieren, in dit geval een soort geimproviseerd begravenis ritueel waar je eer betoond aan de passerende autos, of dat volgt op TV.
TS leert misschien nog eens, later, dat rituelen heel menselijk zijn en de basis van alle godsdiensten en samenlevingen. het helpt mensen omgaan met een leven en wereld die niet te bevatten valt, en geeft plek aan emoties van allerlei plumage.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan zeiken om een eerbetoon van een fukking dag. Ik vind het vrij hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders denken aan de nabestaanden van de slachtoffers en ik denk ook zeker dat die daar steun aan hebben. Eén dag rouw, want er zijn in één klap bijna 200 mensen dood door een fukking aanslag. Kom op zeg, laat dat gezeik dan alsjeblieft eens achterwege.
Kunnen we ons morgen op onze zolderkamers wel weer ergeren aan tenenkrommende Facebookplaatjes.
Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
vroeger was heel nederland zoals TS de zeurdoos. lekker nuchter blijven, kop boven het maaiveld eraf hakken, dat soort sentimenten. vooral geen emoties, en al helemaal niet massaal. hoogstens een keer naar de pastoor luisteren in de kerk, die mocht als enige soft zijn en de rest van ons verplicht een half uurtje luisteren.
tegenwoordig hebben nederlanders geleerd dat je je gewoon kan uiten op bepaalde manieren, in dit geval een soort geimproviseerd begravenis ritueel waar je eer betoond aan de passerende autos, of dat volgt op TV.
TS leert misschien nog eens, later, dat rituelen heel menselijk zijn en de basis van alle godsdiensten en samenlevingen. het helpt mensen omgaan met een leven en wereld die niet te bevatten valt, en geeft plek aan emoties van allerlei plumage.
Rustig maar, je hoeft niet mee te lopen toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
BREAKING NEWS!
Er is zelfs een stille tocht! Live te volgen op AT5.
Ik lees in de OP niks terug over de media. TS heeft het specifiek over het rare volk de Nederlanders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
[..]
Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.
Misschien is er hier sprake van een generatiekloof? De klacht van TS betreft het media circus, de hele ramp wordt hierdoor volledig gebagatelliseerd.
Gaan mensen dood bij allerlei aanslagen, wij doen niks. Gaan Nederlanders dood dan opeens wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.
In de OP staat een duidelijke verwijzing naar kutplaatjes en statusupdates.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik lees in de OP niks terug over de media. TS heeft het specifiek over het rare volk de Nederlanders.
In Afrika sterven dagelijks kinderen van de honger. Dat gaat mij minstens zoveel aan het hart.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.
Nou, je voelt je bijna verplicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Gelser het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft niet mee te lopen toch?
Allemaal ja. Bakken met geld dit terwijl het makkelijk kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef Aanstootgevend het volgende:
Gaan ze dit overigens ook voor alle andere slachtoffers doen ? Dit waren er immers pas 40...
Uhuh, helderziend zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.
Dit zou je ook andersom kunnen zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
mijn ergernis is misschien niet alleen over TS, maar over iedereen die dit aangrijpt om tee gaan lopen zeuren dat ze zich verheven voelen boven hoe mensen deze massamoord een plekje proberen te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
[..]
Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.
Misschien is er hier sprake van een generatiekloof? De klacht van TS betreft het media circus, de hele ramp wordt hierdoor volledig gebagatelliseerd.
dagjes mensen en toeristen die bloemen gaan neerleggen op een plein.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:26 schreef CookieSlikker het volgende:
Na wat ik vandaag heb gezien, zijn we toch wel een beetje uit de voegen geslagen.
Op de snelweg staan
Politie niet opvolgen;
Op de snelweg gaan stilstaan
En nog een hele berg.
TS had het daar niet over. Je mening/opmerking sluit dus in zijn volledigheid niet aan bij het topicquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mijn ergernis is misschien niet alleen over TS, maar over iedereen die dit aangrijpt om tee gaan lopen zeuren dat ze zich verheven voelen boven hoe mensen deze massamoord een plekje proberen te geven.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Gelser het volgende:
[..]
Je bestaat dus eigenlijk niet echt???
Flikker op bosmongool, praat lekker voor jezelf....quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.
Jij bent er zo een zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Flikker op bosmongool, praat lekker voor jezelf....
Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd. Wat heb jij net gegeten fuckroyksopp?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Pasta met pesto en worstjesquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd. Wat heb jij net gegeten fuckroyksopp?
had ik er misschien nog even bij moeten zetten; doe lekker wat je zelf will, maar waarom nou weer ergeren aan mensen die hier iets mee moeten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dit zou je ook andersom kunnen zeggen.
Hier wordt verontwaardigd of zelfs aanvallend gereageerd op mensen waarvan wordt aangenomen dat ze niet meeleven. Maaiveld still exists...
Er zijn mensen die van de kaart zijn. (Als ik Facebook en de TV moet geloven 90%.) Er zijn ook mensen die een fuck erom geven, maar geen 1000 fucks. Ieder zijn eigen ding, mits iedereen elkaar respecteert.
En inderdaad, grote groepen mensen hebben behoefte om samen te klonteren en met rituelen patat proberen te maken van de wereld om hun heen. Ik heb daar geen behoefte aan, mag ik?
Gewoon spaghetti. Het was lekker maar ik bewaar nog wat eetlust voor penny-wise' zusjequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat voor pasta was het en hoe heeft het je gesmaakt?
misschien moet je de OP nog eens lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
TS had het daar niet over. Je mening/opmerking sluit dus in zijn volledigheid niet aan bij het topic
Pot, ketel etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
misschien moet je de OP nog eens lezen.
Voor mijn zus zal je een echte vent moeten zijn, niet zo'n kleinepiemelkleuter zoals jij....quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Gewoon spaghetti. Het was lekker maar ik bewaar nog wat eetlust voor penny-wise' zusje
Zo nu en dan een minuut stilte is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Voor mijn zus zal je een echte vent moeten zijn, niet zo'n kleinepiemelkleuter zoals jij....
Daar is ze het niet mee eensquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Voor mijn zus zal je een echte vent moeten zijn, niet zo'n kleinepiemelkleuter zoals jij....
#remember-fuckroyksopps-spaghetti #it-was-goodquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Gewoon spaghetti. Het was lekker maar ik bewaar nog wat eetlust voor penny-wise' zusje
Kutvliegtuig is één woord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef voederbietel het volgende:
Kut vliegtuig, beetje ramp veranderen in een hype.
Lees dit maar eens: http://www.geenstijl.nl/m(...)_media_fuc.html#morequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed argumentquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
stelletje afgestompte zolder beesten hier
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit
Zolderbeesten dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
Of de Zwarte Piet discussie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Je vergeet voor het gemak 98 slachtoffersquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:
Tsja, vast al dat samengebalde verdriet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef Leafeon672 het volgende:
TS mag trouwens wel eens wat doen aan zijn spelling.
Ik wil je wel als een beest uitwonen op mijn zolder xD xD xD.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
Precies ik kon het niet zo goed verwoorden maar sta achter je broeder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Knevelt het volgende:
Ik wilde dit topic zelf al openen. De tering zeg ik moet er ook van kotsen. Al die geveinsde empathie, dat medeleven-maar-stiekem-wil-ik-vooral-mezelf-etaleren-als-gutmensch.
'Goed doen in stilte.' Ooit was onze protestantse natie erin doorgeschoten. Maar tegenwoordig zwiept het plebs naar het andere uiterste.
Omdat het nu 'dichtbij' gebeurt is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik vind het begrijpelijk maar ook een beetje hypocriet. Waarom is een dode zonder Nederlands paspoort minder van belang dan een dode mét een Nederlands paspoort? Het zijn allemaal dode mensen...
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef malalatete het volgende:
[..]
Precies ik kon het niet zo goed verwoorden maar sta achter je broeder.
Ja, maar ts heeft wel gelijk dat 't tegenwoordig wel hip is om mee te doen aan zo'n hype om het meedoen, als je beggrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Leg het me uit!quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, maar ts heeft wel gelijk dat 't tegenwoordig wel hip is om mee te doen aan zo'n hype om het meedoen, als je beggrijpt wat ik bedoel.
Vind het best een terechte klacht, en iedereen moet het op zijn manier uitbeelden natuurlijk.
Neequote:
Ik heb 1 minuut niks gedaan toen FOK! op zwart ging vanmiiddag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:12 schreef NotYou het volgende:
[..]![]()
Vertel me dan tenminste wat jouw manier van uitbeelden is.
Ik denk er net zo over, het is in de media - en hierdoor onontkomelijk ook de in politiek - de standaard geworden om overal een ding van te maken. Heeft wat mij betreft ook niks meer met fatsoen, in dit geval dus rouw, te maken. "Het is de standaard, het wordt blijkbaar verwacht, dus we doen het maar."quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik moet denken van de colonne vandaag. Rouw of ramptoerisme? Met mensen die van de ene naar de andere kant van een viaduct renden voor een selfie...
Kan je 4 mei prima voor gebruikenquote:
Godsamme wat een triest persoon dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef malalatete het volgende:
Ik zat net ook vol walging naar de tv te kijken, mijn god wat een kinderachtig gedoe allemaal.
Bonus ergernis
[..]
Walgelijk die "ik wil erbij horen, ik ben ook slachtoffer, geestelijk ga ik eraan onderdoor" figuren.
Dit vliegtuig is neergeschoten dat zal het verschil zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
Toen vier jaar terug in Tripoli dat vliegtuig met naar beneden kwam zeilen, zat ik net aan de andere kant van de wereld. Dus misschien dat dat mijn beeld vertekent hoor, maar... Destijds niks geen hype. Toch? Je kon je volgens mij geen snipper informatie vinden over de slachtoffers. Laat de nabestaanden met rust, was toen de teneur.
Wat is er toch veranderd, dat nu zelfs familie de media voedt met biografieën, Facebookpagina's etc.? Waarom is iedereen - inclusief ikzelf - zo obsessief bezig met het nieuws? Omdat het nu geen stom ongeluk is, maar we te maken hebben met in feite oorlogsslachtoffers? Zitten we nog meer vastgegroeid aan onze smartphones? Heeft de komkommertijd er iets mee van doen?
Ik weet ook nog niet wat ik moet denken van de colonne vandaag. Rouw of ramptoerisme? Met mensen die van de ene naar de andere kant van een viaduct renden voor een selfie...
Kisten worden altijd per stuk vervoerd? Waarom zou dat nu ineens in een vrachtwagen moeten (zoals sommigen willenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit vliegtuig is neergeschoten dat zal het verschil zijn?
Gaan ze nu steeds elke kist in een aparte auto vervoeren?
In een zwarte trein kan toch ook prima en dan laatste stukje met de auto.?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kisten worden altijd per stuk vervoerd? Waarom zou dat nu ineens in een vrachtwagen moeten (zoals sommigen willen).
Kisten worden altijd zo vervoerd? Wel zo fijn voor de nabestaanden als er op respectvolle wijze met de slachtoffers wordt omgegaan. Dat kan weer nu ze in Nederland zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een zwarte trein kan toch ook prima en dan laatste stukje met de auto.?
Jij gaat bepalen wat de nabestaanden willenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor 1 dag is het wel mooi gebaar maar om nu steeds zo ineffectief te werk te gaan?
De nabestaanden willen zo snel mogelijk de juiste resten.
Die willen zo snel mogelijk hun dierbare(n) in besloten kring begraven of cremeren ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij gaat bepalen wat de nabestaanden willen
Dus je zou ook op het vliegveld in Eindhoven een dnatest kunnen doen en dan de lijkzak bij de familie in de kofferbak gooien? Wel zo efficiëntquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die willen zo snel mogelijk hun dierbare(n) in besloten kring begraven of cremeren ja.
Zo doen ze het in oost-Oerkaïne.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je zou ook op het vliegveld in Eindhoven een dnatest kunnen doen en dan de lijkzak bij de familie in de kofferbak gooien? Wel zo efficiënt
Het blijft lullig wanneer je niets vermoedend per ongeluk uit de lucht geschoten wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:06 schreef Shaidox het volgende:
Jonge, uiteindelijk gaan we toch allemaal dood, dus wth heb je aan het leven, als het na de dood toch niks meer waard is.
Okay.
Hopelijk hebben ze er niet al teveel van gemerkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft lullig wanneer je niets vermoedend per ongeluk uit de lucht geschoten wordt.
Op die hoogte weinig, zo'n raket ontploft net onder de voorkant van het toestel en dan is er meteen drukverlies en zuurstofgebrek, veel kans is het al vlak na die voltreffer uit elkaar gevallen dat vliegtuig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:11 schreef Shaidox het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze er niet al teveel van gemerkt.
Waar kan ik een plaatje aanvragen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
8 facebookvrienden, niet te hard van stapel lopen nu, daarmee kwets je mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Azorius het volgende:
[..]
Dat zal ze leren. (Je hebt in totaal 8 vrienden?)
Wel een terechte klacht overigens.
bij mij dan zet ik het hier neerquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar kan ik een plaatje aanvragen?
Elke zender was veranderd in Sky Radio.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar kan ik een plaatje aanvragen?
Die beelden uit dat gebied waren nogal recht voor zijn raap en daarna de verhalen over van alles en nog wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef lesley het volgende:
ik vind het een beetje misselijkmakend. Al die kijk mij eens meeleven berichtjes en lintjes.
Maar mensen moeten hun shock gevoel kwijt misschien dat dat het is, een stukje verwerking van hetgeen ze hebben gehoord en gezien.
Racist!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:41 schreef along het volgende:
Blanke nederlanders hebben de neus allemaal in andere richtingen staan, het zijn niet de negers/ marokanen die het probleem in de nederlandse samenleving zijn.
Het zijn de blanke vlaflips die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, vandaar dat jullie laaste beetje cultuur, authenticiteit die jullie nog genieten als sneeuw voor de zon smelt tot niets. Ik hoop dat de nederlandse cultuur zo snel afbreekt dat er binnen 15 jaar niets meer van over is, walgelijk cultuur dat dezelfde ethniciteit elkaar continue afzeikt en alles misgunt maar dan nog wel met twee maten meet als het op buitenlanders/medelanders aankomt. Maar goed een beetje verstandige medelander/ buitenlander heeft dit allang door.
JE KRAAIT WEL ANDERS WANNEER HET ZUSJE VAN DE DOCENT NEDERLANDS VAN EEN VRIEND VAN JE OUDERS WORD OPGEBLAZEN DOOR POETING!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
Te vergelijken met het WK, maar dan met vliegtuigen. Dezelfde nepheid
Link?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef Motorbass het volgende:
Zeer terechte klacht. Las ook een stuk in de NY times over hoe nationaal rouwen tot wraak kan leiden, wat een uiterst slecht idee zou zijn. Rouwen doe je naar mijn mening met je geliefden, in een gesloten omgeving en niet in een kijk-eens-hoeveel-ik-erom-geef omgeving. Walgelijk.
Het is een ramp dat er een aanslag is gepleegd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:10 schreef Homijn het volgende:
Het is helemaal geen ramp, het is een aanslag.
Het was geen aanslag, het was een ongelukje wat uitmondde in een ramp. Maar een hype is het wel geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is een ramp dat er een aanslag is gepleegd.
Bij mij aan de koffietafel gelooft inmiddels niemand meer dat "rebellen" dit vliegtuig hebben neergeschoten. Zowel de PO als RTL/SBS zijn in handen van de Amerikanen en zullen nooit de waarheid mogen uitzenden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:52 schreef CookieSlikker het volgende:
Sprak vanmiddag nog met iemand die weer iemand kent bij RTL die dus intervieuws afneemt bij mensen op schiphol vandaag.
Blijken er dus een hele boel dit geen ene fuck te schelen (en opzich logisch) en daar zijn ze ook heel eerlijk en open in voor de camera.
Alleen wordt elk stukje kritiek eruit geknipt en alleen de zeilige mensen worden op TV getoont.
Zelfs de bloemenzaak die 75% meer omzet heeft deze week mag niet op TV of in de krant verschijnen. Plaatselijke krant was langsgeweest, maar het artikel werd door de telegraaf tegengehouden. (Tmg)
Het is heel jammer dat Nederland is verandert in een land waar je opeens 'MOET' rouwen, want anders... (zelf in te vullen)
Waar staat die koffietafel?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Bij mij aan de koffietafel gelooft inmiddels niemand meer dat "rebellen" dit vliegtuig hebben neergeschoten. Zowel de PO als RTL/SBS zijn in handen van de Amerikanen en zullen nooit de waarheid mogen uitzenden.
Terechte klacht. Zoals Poesopstokje het mooi verwoordt:quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dus mijn vrienden hebben het recht niet om een ander z'n verdriet te gebruiken om zichzelf in the picture te spelen.
[...]
op het werkquote:
Vraag dat eens aan die koffietafel?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef Remqo het volgende:
Van de week is er ook een Taiwanees vliegtuig neergestort, en eentje in Mali, gevuld met Fransen.
Ook erg natuurlijk, maar niemand hier die een neuk geeft.
Maarja, er zaten geen Nederlanders in, die na de crash ook nog eens beroofd werden van hun spullen door Borat en consorten.
En ik vraag me ook af, stel dat het vliegtuig op een neutraal terrein is neergestort, het rampgebied meteen was afgesloten zonder gesjoemel met de overledenen, die vrijwel meteen naar Nederland werden terug gebracht. Was er dan ook een dag van nationale rouw?
Dat doe ik na het weekend weer, daarom pleur ik de vraag maar hier neer onder het genot van een bakkie pleur.quote:
dit valt mij ook op! Best apartquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ook dat, als er 3 Nederlanders waren omgekomen, hoorde je nu nog vrij weinig over de ramp. Grappig ook hoe iedereen en alles over Nederlandse slachtoffers praat, terwijl er veel meer nationaliteiten slachtoffer zijn.
Eigen slachtoffers eerst?
En dat vind je gek?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef Remqo het volgende:
Van de week is er ook een Taiwanees vliegtuig neergestort, en eentje in Mali, gevuld met Fransen.
Ook erg natuurlijk, maar niemand hier die een neuk geeft.
Maarja, er zaten geen Nederlanders in, die na de crash ook nog eens beroofd werden van hun spullen door Borat en consorten.
En ik vraag me ook af, stel dat het vliegtuig op een neutraal terrein is neergestort, het rampgebied meteen was afgesloten zonder gesjoemel met de overledenen, die vrijwel meteen naar Nederland werden terug gebracht. Was er dan ook een dag van nationale rouw?
Geen fuck kan schelen....?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:52 schreef CookieSlikker het volgende:
Sprak vanmiddag nog met iemand die weer iemand kent bij RTL die dus intervieuws afneemt bij mensen op schiphol vandaag.
Blijken er dus een hele boel dit geen ene fuck te schelen (en opzich logisch) en daar zijn ze ook heel eerlijk en open in voor de camera.
Alleen wordt elk stukje kritiek eruit geknipt en alleen de zeilige mensen worden op TV getoont.
Zelfs de bloemenzaak die 75% meer omzet heeft deze week mag niet op TV of in de krant verschijnen. Plaatselijke krant was langsgeweest, maar het artikel werd door de telegraaf tegengehouden. (Tmg)
Het is heel jammer dat Nederland is verandert in een land waar je opeens 'MOET' rouwen, want anders... (zelf in te vullen)
Zou je bijna mijn hoop voor dit land weer wat herstellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:52 schreef CookieSlikker het volgende:
Stiekem niet, maar wat ik zag aan mijn facebook vrinden, waren de halve vlaggen, lintjes en zwarte vlakjes niet te tellen.quote:
Wellicht niet. En dus?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stiekem niet, maar wat ik zag aan mijn facebook vrinden, waren de halve vlaggen, lintjes en zwarte vlakjes niet te tellen.
Was dat ook bij een normale vliegramp gebeurd waarbij zo'n slordige 200 Nederlanders bij omgekomen waren?
Wat een gezeur man. Trek de stekker er uit als je het allemaal niet wil zien.....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stiekem niet, maar wat ik zag aan mijn facebook vrinden, waren de halve vlaggen, lintjes en zwarte vlakjes niet te tellen.
Was dat ook bij een normale vliegramp gebeurd waarbij zo'n slordige 200 Nederlanders bij omgekomen waren?
Dus we hebben reden om te bemoeien met dat hele gedonder in Oekraine, waar we eerst 0,0 mee te maken hadden. Timmerfrans heeft een mooi pleidooi gehouden, maar de dag erop praat hij alweer over sancties.quote:
Goed knul, geef jij om die Chinezen en Fransen die onlangs zijn omgekomen? ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:52 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat een gezeur man. Trek de stekker er uit als je het allemaal niet wil zien.....
Als helemaal niemand er een reet om gaf dan was het ook niet goed....
En daarbij is dit geen normale vliegramp ofcourse...
Elke ramp is erg maar dit was gewoon een terreurdaad tegen onschuldige mensen...
Als het nog vaker gebeurt dan gaan we het wrs ook wel normaal vinden, zoals in het Midden-oosten......
Jij weet wat ik vind, knap hoor.....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goed knul, geef jij om die Chinezen en Fransen die onlangs zijn omgekomen? ik denk het niet.
MH17 is wel een uitzonderlijk geval, in het rijtje vliegrampen, dat zeker.
Het vingerwijzen is al begonnen voordat het toestel tegen de grond lag.
Dus omdat jij vindt dat mensen te pas en te pas op social media hun medeleven betonen, moet je maar even via een gelijksoortig medium daar hardop over gaan klagen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
exactquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:52 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat een gezeur man. Trek de stekker er uit als je het allemaal niet wil zien.....
Als helemaal niemand er een reet om gaf dan was het ook niet goed....
En daarbij is dit geen normale vliegramp ofcourse...
Elke ramp is erg maar dit was gewoon een terreurdaad tegen onschuldige mensen...
Als het nog vaker gebeurt dan gaan we het wrs ook wel normaal vinden, zoals in het Midden-oosten......
Hoezo weet ik dat? ik stel toch een vraag, geef een wat-als-alternatief ideetje, ik claim niks direct, behalve het vingerwijzen, maar dat is tussen ons niet het geval.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Jij weet wat ik vind, knap hoor.....
het is stam +t, niet stam +dquote:Op donderdag 24 juli 2014 06:44 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja.. maar.. maar.. het is toch veranderde?
Die verbuigingsregel is van toepassing als het om een voltooid deelwoord gaat, niet om de tegenwoordige tijd; dan is het gewoon stam+t.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:44 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja.. maar.. maar.. het is toch veranderde?
Omdat je dit zei:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoezo weet ik dat? ik stel toch een vraag, geef een wat-als-alternatief ideetje, ik claim niks direct, behalve het vingerwijzen, maar dat is tussen ons niet het geval.
Maar ik zal je even anders laten denken. Het doet mij wel wat. Ik heb zelf geen kinderen helaas, maar als ik die berichten lees in de media over welke ramp dan ook, dan doet me dat zeker wat en dan met name als er kinderen bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef Remqo het volgende:
Goed knul, geef jij om die Chinezen en Fransen die onlangs zijn omgekomen? ik denk het niet.
Vrouwen zonder hart/gevoel, die het puur om de feitjes te doen is en die zich geheel niet interesseren voor het intense verdriet van hun medemens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef MidnightB00m het volgende:
Na 5 minuten tv heb ik gesmeekt of dat ding uitmocht. Ik leef mee, lees graag over dit onderwerp en volg het up-to-date, maar die items op tv zijn vreselijk.
Indrukwekkend toch al die dagjesmensjes die naar de stoet komen kijken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef MidnightB00m het volgende:
Na 5 minuten tv heb ik gesmeekt of dat ding uitmocht. Ik leef mee, lees graag over dit onderwerp en volg het up-to-date, maar die items op tv zijn vreselijk.
Ja, het is net de optocht van Sinterklaas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Indrukwekkend toch al die dagjesmensjes die naar de stoet komen kijken?
Dat jij geen empathie kan tonen voor mijn gevoelens!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vrouwen zonder hart/gevoel, die het puur om de feitjes te doen is en die zich geheel niet interesseren voor het intense verdriet van hun medemens.
Ja maar dan kunnen ze "live kijken" naar de stoet en ondertussen twitter/facebook updaten met "hoe erg ze het wel niet vinden, deze hele situatie."quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef plesner het volgende:
Mensen die foto's/filmpjes van de rouwstoet aan het maken waren, stelletje ramptoeristen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |