Ik vind het meer een verslag van een carnavalsoptocht in Oldenzaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Het lijkt verdomme net serious request
Dat ook jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vind het meer een verslag van een carnavalsoptocht in Oldenzaal.
Dat zal ze leren. (Je hebt in totaal 8 vrienden?)quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit
Zeker de helft van mijn vrienden op Facebook hebben zelfs hun profielpics aangepast.
Medeleven en respectvol er mee omgaan, prima.
Maar dit gaat mij ook een beetje te ver.
Die 4 ga ik dus zeker onvrienden.
Kijk mij meeleven en een goed hard dragen!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe een ramp veranderd in een kijk mij eens meeleven festijn... Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.. Dat staat buiten kijf maar moet iedereen nou echt perser allemaal r.i.p plaatjes en kut gedichtjes overal op het internet plaatsen? Als je meeleeft doe je dat voor jezelf toch niet voor de mensen in je social media lijst? Het is nu een kijk mij eens meeleven context geworden.
Om kots misselijk van te worden. Raar volk Nederlanders.
Oeps Tquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef hoechst het volgende:
[..]
Kijk mij meeleven en een goed hard dragen!!!!
Zulke mensen mogen best wel in de dierentuin tentoongesteld wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef White_Stripes het volgende:
Vooral op sociale media is t erg. Zag net iemand reageren op de facebookpagina van dumpert dat ze geen grappige filmpjes mogen plaatsen vandaag
Het lijkt nu niet direct om dat vliegtuig te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende: Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.
Wie ligt er aan kop? Mercedes, Chevrolet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Hollandisch het volgende:
Nos 1 lijkt nu net Le tour de lijkwagen....
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Hollandisch het volgende:
Nos 1 lijkt nu net Le tour de lijkwagen....
Zouden ze nog leuk vinden ook, aandachtsgeil volkquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef BOAC het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen best wel in de dierentuin tentoongesteld worden
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe een ramp veranderd in een kijk mij eens meeleven festijn... Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.. Dat staat buiten kijf maar moet iedereen nou echt perser allemaal r.i.p plaatjes en kut gedichtjes overal op het internet plaatsen? Als je meeleeft doe je dat voor jezelf toch niet voor de mensen in je social media lijst? Het is nu een kijk mij eens meeleven context geworden.
Om kots misselijk van te worden. Raar volk Nederlanders.
quote:Over drie dagen vliegen wij naar Azie. Ik heb nog maar twee keer eerder, in grote groepen, gevlogen (binnen Europa) en vind het allemaal best spannend. Maar na de vliegramp waarbij een bekende van mij (oom van man in de bus die ik weleens spreek) is omgekomen zie ik er best wel tegenop :-(
Ik ben heel nuchter en realistisch, weet dat vliegen veilig is maar dit komt allemaal wel erg dichtbij. Pffff zou bijna tegen de (hele gave!!) reis op gaan zien.
Ook dat en al met al is het best indrukwekkend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.
Ik geloof Mercedesquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wie ligt er aan kop? Mercedes, Chevrolet?
Te saai dit, Maarja tis net wat TS zei kijk ons eens medeleven daarom staan ook al die ramptoeristen op de weg.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef malalatete het volgende:
een bekende van mij (oom van man in de bus die ik weleens spreek)
Ook dat, als er 3 Nederlanders waren omgekomen, hoorde je nu nog vrij weinig over de ramp. Grappig ook hoe iedereen en alles over Nederlandse slachtoffers praat, terwijl er veel meer nationaliteiten slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef BOAC het volgende:
Willekeurige vliegtuigramp: gebeurd niks
Deze ramp : nationale rouwdag
Een spaar-ze-allemaal actiequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef malalatete het volgende:
Een of andere supermarkt zou hier wel een slaatje uit kunnen slaan dmv een kartonnen vliegtuig en bij elke 10 euro aan boodschappen kan je een slachtoffer opplakken. Hallo Jumbo.
Ja, dat denk ik wel en waarom niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ook dat, als er 3 Nederlanders waren omgekomen, hoorde je nu nog vrij weinig over de ramp. Grappig ook hoe iedereen en alles over Nederlandse slachtoffers praat, terwijl er veel meer nationaliteiten slachtoffer zijn.
Eigen slachtoffers eerst?
Boeiend. Is ver weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb nog niets vernomen van dat eerder vandaag neergekomen vliegtuig.
Vreemd. Geen optocht?
Zou wel goeie zijn weer een optochtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb nog niets vernomen van dat eerder vandaag neergekomen vliegtuig.
Vreemd. Geen optocht?
Dan kan je alles relativeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:07 schreef LazyDave het volgende:
Op zich wel een terechte klacht, elke dag overlijden er 400 mensen in Nederland, maar dit is een grote klap in 1 keer.
Dan hadden we geen show kunnen gevenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
Niks mis met meeleven maar om er dan een sociaal media ding van te maken... Het is een hype nu om te laten zien hoe erg je meeleeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.
Om het tour de france sfeertje op te laten komenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom klappen we nu?
Is dat om de chauffeurs te eren?
IDK.
Geen idee, wie zijn "we" ? En wat is IDK?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom klappen we nu?
Is dat om de chauffeurs te eren?
IDK.
Nee, maar seriously. Waarom o.óquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef BOAC het volgende:
[..]
Om het tour de france sfeertje op te laten komen
Eens zwaar overtrokken allemaal deze show die er van gemaakt wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks mis met meeleven maar om er dan een sociaal media ding van te maken... Het is een hype nu om te laten zien hoe erg je meeleeft.
Ik vind het begrijpelijk maar ook een beetje hypocriet. Waarom is een dode zonder Nederlands paspoort minder van belang dan een dode mét een Nederlands paspoort? Het zijn allemaal dode mensen...quote:
We als in het Nederlandse volk op tvquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Gelser het volgende:
[..]
Geen idee, wie zijn "we" ? En wat is IDK?
Zou jij ertussen gaan staan? Denk het nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef Fir3fly het volgende:
Die mensen veroordelen met een 'kijk mij eens zogenaamd nuchter zijn' - topic op FOK! is uiteraard superieur.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef blek het volgende:
stelletje mentaal onderontwikkelde kleuters.
Het is zomer, komkommertijd, een wel heel bijzonder ongeluk met veel politieke gevolgen. Soort Cuba-crisis lijkt het wel te worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We als in het Nederlandse volk op tvNu de lijkwagens langsrijden klappen mensen.
En I don't know.
Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.quote:
Kansloze aandachtstrekker gespot.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef blek het volgende:
Kuttopic 3454378545 met de strekking van; kijk mij eens stoer geen neuk gevenx1000
stelletje mentaal onderontwikkelde kleuters.
Er zullen vast mensen zijn, maar dit is puur sensatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef blek het volgende:
[..]
Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.
Je hoeft niet te kijken, doe ik ook niet, en je hoeft niet "stoer" te reageren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Kansloze aandachtstrekker gespot.
Het is heel erg wat er gebeurd is. Ik zie hier ook niemand zeggen dat dat niet zo is. Het hele circus eromheen is gewoon nogal overdreven.
Wat doe jij nog hier op FOK, als je het beter weet? In de rij staan en klappen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef blek het volgende:
[..]
Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
en kut gedichtjes overal op het internet
Even een status aangemaakt,quote:
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erg stoer reageer ik inderdaad. Ik wil er ook niet naar kijken, maar daar ik een krantenabonnement, internet, televisie en werk heb ontkom ik er niet aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef blek het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, doe ik ook niet, en je hoeft niet "stoer" te reageren.
Dat wel ^quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Gelser het volgende:
[..]
een wel heel bijzonder ongeluk met veel politieke gevolgen.
ik denk niet eens dat ze meeleven!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit
Zeker de helft van mijn vrienden op Facebook hebben zelfs hun profielpics aangepast.
Medeleven en respectvol er mee omgaan, prima.
Maar dit gaat mij ook een beetje te ver.
Die 4 ga ik dus zeker onvrienden.
Iedere dag gebeuren vreselijke dingen, net weer een vliegtuigramp in Taiwan, nog helemaal niks van gehoord. Nu overlijden er Nederlanders en natuurlijk is dat erg maar dit gaat toch wel weer wat verquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan zeiken om een eerbetoon van een fukking dag. Ik vind het vrij hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders denken aan de nabestaanden van de slachtoffers en ik denk ook zeker dat die daar steun aan hebben. Eén dag rouw, want er zijn in één klap bijna 200 mensen dood door een fukking aanslag. Kom op zeg, laat dat gezeik dan alsjeblieft eens achterwege.
Kunnen we ons morgen op onze zolderkamers wel weer ergeren aan tenenkrommende Facebookplaatjes.
Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef BOAC het volgende:
[..]
Iedere dag gebeuren vreselijke dingen, net weer een vliegtuigramp in Taiwan, nog helemaal niks van gehoord. Nu overlijden er Nederlanders en natuurlijk is dat erg maar dit gaat toch wel weer wat ver
lulkoek, Weetje waar het hem inzit, Het wk is net afgelopen en tijdens het wk zijn we opeens allemaal een en verbonden. Toen was het wk voorbij en was iedereen weer alleen, Voor die mensen is dit echt een geschenk uit de hemel want nu kunnen ze weer lekker verbonden met elkaar zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
vroeger was heel nederland zoals TS de zeurdoos. lekker nuchter blijven, kop boven het maaiveld eraf hakken, dat soort sentimenten. vooral geen emoties, en al helemaal niet massaal. hoogstens een keer naar de pastoor luisteren in de kerk, die mocht als enige soft zijn en de rest van ons verplicht een half uurtje luisteren.
tegenwoordig hebben nederlanders geleerd dat je je gewoon kan uiten op bepaalde manieren, in dit geval een soort geimproviseerd begravenis ritueel waar je eer betoond aan de passerende autos, of dat volgt op TV.
TS leert misschien nog eens, later, dat rituelen heel menselijk zijn en de basis van alle godsdiensten en samenlevingen. het helpt mensen omgaan met een leven en wereld die niet te bevatten valt, en geeft plek aan emoties van allerlei plumage.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan zeiken om een eerbetoon van een fukking dag. Ik vind het vrij hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders denken aan de nabestaanden van de slachtoffers en ik denk ook zeker dat die daar steun aan hebben. Eén dag rouw, want er zijn in één klap bijna 200 mensen dood door een fukking aanslag. Kom op zeg, laat dat gezeik dan alsjeblieft eens achterwege.
Kunnen we ons morgen op onze zolderkamers wel weer ergeren aan tenenkrommende Facebookplaatjes.
Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
vroeger was heel nederland zoals TS de zeurdoos. lekker nuchter blijven, kop boven het maaiveld eraf hakken, dat soort sentimenten. vooral geen emoties, en al helemaal niet massaal. hoogstens een keer naar de pastoor luisteren in de kerk, die mocht als enige soft zijn en de rest van ons verplicht een half uurtje luisteren.
tegenwoordig hebben nederlanders geleerd dat je je gewoon kan uiten op bepaalde manieren, in dit geval een soort geimproviseerd begravenis ritueel waar je eer betoond aan de passerende autos, of dat volgt op TV.
TS leert misschien nog eens, later, dat rituelen heel menselijk zijn en de basis van alle godsdiensten en samenlevingen. het helpt mensen omgaan met een leven en wereld die niet te bevatten valt, en geeft plek aan emoties van allerlei plumage.
Rustig maar, je hoeft niet mee te lopen toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
BREAKING NEWS!
Er is zelfs een stille tocht! Live te volgen op AT5.
Ik lees in de OP niks terug over de media. TS heeft het specifiek over het rare volk de Nederlanders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
[..]
Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.
Misschien is er hier sprake van een generatiekloof? De klacht van TS betreft het media circus, de hele ramp wordt hierdoor volledig gebagatelliseerd.
Gaan mensen dood bij allerlei aanslagen, wij doen niks. Gaan Nederlanders dood dan opeens wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.
In de OP staat een duidelijke verwijzing naar kutplaatjes en statusupdates.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik lees in de OP niks terug over de media. TS heeft het specifiek over het rare volk de Nederlanders.
In Afrika sterven dagelijks kinderen van de honger. Dat gaat mij minstens zoveel aan het hart.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.
Nou, je voelt je bijna verplicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Gelser het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft niet mee te lopen toch?
Allemaal ja. Bakken met geld dit terwijl het makkelijk kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef Aanstootgevend het volgende:
Gaan ze dit overigens ook voor alle andere slachtoffers doen ? Dit waren er immers pas 40...
Uhuh, helderziend zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.
Dit zou je ook andersom kunnen zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
mijn ergernis is misschien niet alleen over TS, maar over iedereen die dit aangrijpt om tee gaan lopen zeuren dat ze zich verheven voelen boven hoe mensen deze massamoord een plekje proberen te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
[..]
Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.
Misschien is er hier sprake van een generatiekloof? De klacht van TS betreft het media circus, de hele ramp wordt hierdoor volledig gebagatelliseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |