abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142651493
quote:
4s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

We als in het Nederlandse volk op tv :6 Nu de lijkwagens langsrijden klappen mensen.
En I don't know.
Het is zomer, komkommertijd, een wel heel bijzonder ongeluk met veel politieke gevolgen. Soort Cuba-crisis lijkt het wel te worden.
pi_142651552
quote:
4s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Hoezo?
Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.
pi_142651578
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef blek het volgende:
Kuttopic 3454378545 met de strekking van; kijk mij eens stoer geen neuk geven :') x1000

stelletje mentaal onderontwikkelde kleuters.
Kansloze aandachtstrekker gespot. :')

Het is heel erg wat er gebeurd is. Ik zie hier ook niemand zeggen dat dat niet zo is. Het hele circus eromheen is gewoon nogal overdreven.
pi_142651583
Tsja, het heeft inderdaad een behoorlijk kijk-mij-eens-meeleven gehalte. En die "diepte-interviews" van mensen op een viaduct hoeft van mij ook niet zo :{
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:52:51 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142651623
Het ergste is nog wel de eerste ''artiest'' die er een liedje over heeft gemaakt en daar nu mee scoort is ook al opgedoken aldus de krant vandaag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:53:06 #66
387797 BOAC
Gezellig
pi_142651637
Taiwan vliegramp iemand?
British Overseas Airways Corporation, jwz
Zu maoken mien de pies nie lau
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:53:17 #67
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142651646
Ach laat die mensen lekker.
Vrijdag weer lekker bier zuipen jeweettogg
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:53:21 #68
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142651648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef blek het volgende:

[..]

Niet kunnen voorstellen dat er mensen echt meeleven en dat het voor de directe betrokkenen een grote steun kan zijn.
Er zullen vast mensen zijn, maar dit is puur sensatie.
En ik betwijfel of het echt zo'n grote steun is voor die mensen. Overal mensen die foto's maken van een privé moment. Bedankt :*
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_142651655
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Kansloze aandachtstrekker gespot. :')

Het is heel erg wat er gebeurd is. Ik zie hier ook niemand zeggen dat dat niet zo is. Het hele circus eromheen is gewoon nogal overdreven.
Je hoeft niet te kijken, doe ik ook niet, en je hoeft niet "stoer" te reageren.
pi_142651658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef blek het volgende:

[..]

Wat doe jij nog hier op FOK, als je het beter weet? In de rij staan en klappen.
pi_142651689
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
en kut gedichtjes overal op het internet
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:55:33 #72
387797 BOAC
Gezellig
pi_142651739
"VN-politiemissie"
:')
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:56:06 #73
268260 Dr.Mikey
pi_142651768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef BOAC het volgende:
Taiwan vliegramp iemand?
Even een status aangemaakt,
R.I.P DTS.
pi_142651789
Al die onverschillige fokkers toch :)
pi_142651952
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.
pi_142651960
Typisch Nederlands om te gaan zeiken om een eerbetoon van een fukking dag. Ik vind het vrij hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders denken aan de nabestaanden van de slachtoffers en ik denk ook zeker dat die daar steun aan hebben. Eén dag rouw, want er zijn in één klap bijna 200 mensen dood door een fukking aanslag. Kom op zeg, laat dat gezeik dan alsjeblieft eens achterwege.

Kunnen we ons morgen op onze zolderkamers wel weer ergeren aan tenenkrommende Facebookplaatjes.
Amen.
pi_142652006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef blek het volgende:

[..]

Je hoeft niet te kijken, doe ik ook niet, en je hoeft niet "stoer" te reageren.
Erg stoer reageer ik inderdaad. Ik wil er ook niet naar kijken, maar daar ik een krantenabonnement, internet, televisie en werk heb ontkom ik er niet aan.

Nogmaals een 'stoere' uitspraak van mij dan. Het is verschrikkelijk voor de nabestaanden, maar daar hoort de zus van iemand die weleens een man in de bus spreekt van wie zijn achterneef iemand kent die getrouwd was met een van de passagiers niet bij.
pi_142652028
vroeger was heel nederland zoals TS de zeurdoos. lekker nuchter blijven, kop boven het maaiveld eraf hakken, dat soort sentimenten. vooral geen emoties, en al helemaal niet massaal. hoogstens een keer naar de pastoor luisteren in de kerk, die mocht als enige soft zijn en de rest van ons verplicht een half uurtje luisteren.

tegenwoordig hebben nederlanders geleerd dat je je gewoon kan uiten op bepaalde manieren, in dit geval een soort geimproviseerd begravenis ritueel waar je eer betoond aan de passerende autos, of dat volgt op TV.

TS leert misschien nog eens, later, dat rituelen heel menselijk zijn en de basis van alle godsdiensten en samenlevingen. het helpt mensen omgaan met een leven en wereld die niet te bevatten valt, en geeft plek aan emoties van allerlei plumage.
pi_142652068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Gelser het volgende:

[..]

een wel heel bijzonder ongeluk met veel politieke gevolgen.
Dat wel ^
pi_142652071
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit :')
Zeker de helft van mijn vrienden op Facebook hebben zelfs hun profielpics aangepast.
Medeleven en respectvol er mee omgaan, prima.
Maar dit gaat mij ook een beetje te ver.
Die 4 ga ik dus zeker onvrienden.
ik denk niet eens dat ze meeleven!!
dit is meer zo van, uh ja kijk mij burgerlijk mijn berouw tonen!!
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:02:56 #81
387797 BOAC
Gezellig
pi_142652077
quote:
13s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan zeiken om een eerbetoon van een fukking dag. Ik vind het vrij hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders denken aan de nabestaanden van de slachtoffers en ik denk ook zeker dat die daar steun aan hebben. Eén dag rouw, want er zijn in één klap bijna 200 mensen dood door een fukking aanslag. Kom op zeg, laat dat gezeik dan alsjeblieft eens achterwege.

Kunnen we ons morgen op onze zolderkamers wel weer ergeren aan tenenkrommende Facebookplaatjes.
Iedere dag gebeuren vreselijke dingen, net weer een vliegtuigramp in Taiwan, nog helemaal niks van gehoord. Nu overlijden er Nederlanders en natuurlijk is dat erg maar dit gaat toch wel weer wat ver
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:03:29 #82
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142652098
BREAKING NEWS!

Er is zelfs een stille tocht! Live te volgen op AT5.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_142652112
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef BOAC het volgende:

[..]

Iedere dag gebeuren vreselijke dingen, net weer een vliegtuigramp in Taiwan, nog helemaal niks van gehoord. Nu overlijden er Nederlanders en natuurlijk is dat erg maar dit gaat toch wel weer wat ver
Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.
Amen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:03:50 #84
268260 Dr.Mikey
pi_142652117
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
vroeger was heel nederland zoals TS de zeurdoos. lekker nuchter blijven, kop boven het maaiveld eraf hakken, dat soort sentimenten. vooral geen emoties, en al helemaal niet massaal. hoogstens een keer naar de pastoor luisteren in de kerk, die mocht als enige soft zijn en de rest van ons verplicht een half uurtje luisteren.

tegenwoordig hebben nederlanders geleerd dat je je gewoon kan uiten op bepaalde manieren, in dit geval een soort geimproviseerd begravenis ritueel waar je eer betoond aan de passerende autos, of dat volgt op TV.

TS leert misschien nog eens, later, dat rituelen heel menselijk zijn en de basis van alle godsdiensten en samenlevingen. het helpt mensen omgaan met een leven en wereld die niet te bevatten valt, en geeft plek aan emoties van allerlei plumage.
lulkoek, Weetje waar het hem inzit, Het wk is net afgelopen en tijdens het wk zijn we opeens allemaal een en verbonden. Toen was het wk voorbij en was iedereen weer alleen, Voor die mensen is dit echt een geschenk uit de hemel want nu kunnen ze weer lekker verbonden met elkaar zijn.
R.I.P DTS.
pi_142652170
quote:
13s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:

Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.

Misschien is er hier sprake van een generatiekloof? De klacht van TS betreft het media circus, de hele ramp wordt hierdoor volledig gebagatelliseerd.
pi_142652191
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
BREAKING NEWS!

Er is zelfs een stille tocht! Live te volgen op AT5.
Rustig maar, je hoeft niet mee te lopen toch?
pi_142652210
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef fuckroyksopp het volgende:

[..]

[..]

Jullie slaan alletwee de plank finaal mis.

Misschien is er hier sprake van een generatiekloof? De klacht van TS betreft het media circus, de hele ramp wordt hierdoor volledig gebagatelliseerd.
Ik lees in de OP niks terug over de media. TS heeft het specifiek over het rare volk de Nederlanders.
Amen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:06:56 #88
387797 BOAC
Gezellig
pi_142652230
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, klopt. En nu treft het Nederland een keer. Dan is het toch niet zo raar dat we daar een dag bij stilstaan? Ik neem aan dat ze in Taiwan ook niet gelijk overgaan tot de orde van de dag. Wat een kul sla je uit zeg.
Gaan mensen dood bij allerlei aanslagen, wij doen niks. Gaan Nederlanders dood dan opeens wel.
Alsof er een kwart van de bevolking is gedood
pi_142652279
Gaan ze dit overigens ook voor alle andere slachtoffers doen ? Dit waren er immers pas 40...
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_142652298
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik lees in de OP niks terug over de media. TS heeft het specifiek over het rare volk de Nederlanders.
In de OP staat een duidelijke verwijzing naar kutplaatjes en statusupdates.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')