Goed argumentquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
stelletje afgestompte zolder beesten hier
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit
Zeker de helft van mijn vrienden op Facebook hebben zelfs hun profielpics aangepast.
Medeleven en respectvol er mee omgaan, prima.
Maar dit gaat mij ook een beetje te ver.
Die 4 ga ik dus zeker onvrienden.
Zolderbeesten dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
Of de Zwarte Piet discussie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Het lijkt verdomme net serious request
Je vergeet voor het gemak 98 slachtoffersquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Jivis het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan zeiken om een eerbetoon van een fukking dag. Ik vind het vrij hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders denken aan de nabestaanden van de slachtoffers en ik denk ook zeker dat die daar steun aan hebben. Eén dag rouw, want er zijn in één klap bijna 200 mensen dood door een fukking aanslag. Kom op zeg, laat dat gezeik dan alsjeblieft eens achterwege.
Kunnen we ons morgen op onze zolderkamers wel weer ergeren aan tenenkrommende Facebookplaatjes.
Tsja, vast al dat samengebalde verdriet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef Leafeon672 het volgende:
TS mag trouwens wel eens wat doen aan zijn spelling.
Ik wil je wel als een beest uitwonen op mijn zolder xD xD xD.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
Precies ik kon het niet zo goed verwoorden maar sta achter je broeder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Knevelt het volgende:
Ik wilde dit topic zelf al openen. De tering zeg ik moet er ook van kotsen. Al die geveinsde empathie, dat medeleven-maar-stiekem-wil-ik-vooral-mezelf-etaleren-als-gutmensch.
'Goed doen in stilte.' Ooit was onze protestantse natie erin doorgeschoten. Maar tegenwoordig zwiept het plebs naar het andere uiterste.
Omdat het nu 'dichtbij' gebeurt is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik vind het begrijpelijk maar ook een beetje hypocriet. Waarom is een dode zonder Nederlands paspoort minder van belang dan een dode mét een Nederlands paspoort? Het zijn allemaal dode mensen...
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef malalatete het volgende:
[..]
Precies ik kon het niet zo goed verwoorden maar sta achter je broeder.
Ja, maar ts heeft wel gelijk dat 't tegenwoordig wel hip is om mee te doen aan zo'n hype om het meedoen, als je beggrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |