dagjes mensen en toeristen die bloemen gaan neerleggen op een plein.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:26 schreef CookieSlikker het volgende:
Na wat ik vandaag heb gezien, zijn we toch wel een beetje uit de voegen geslagen.
Op de snelweg staan
Politie niet opvolgen;
Op de snelweg gaan stilstaan
En nog een hele berg.
TS had het daar niet over. Je mening/opmerking sluit dus in zijn volledigheid niet aan bij het topicquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mijn ergernis is misschien niet alleen over TS, maar over iedereen die dit aangrijpt om tee gaan lopen zeuren dat ze zich verheven voelen boven hoe mensen deze massamoord een plekje proberen te geven.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Gelser het volgende:
[..]
Je bestaat dus eigenlijk niet echt???
Flikker op bosmongool, praat lekker voor jezelf....quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.
Jij bent er zo een zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Flikker op bosmongool, praat lekker voor jezelf....
Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd. Wat heb jij net gegeten fuckroyksopp?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen leven helemaal niet mee, mensen voelen de druk om te laten zien dat ze het heus wel heul erg vinden. Het boeit ze net zoveel fucks als weten wat ik net gegeten heb.
Pasta met pesto en worstjesquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd. Wat heb jij net gegeten fuckroyksopp?
had ik er misschien nog even bij moeten zetten; doe lekker wat je zelf will, maar waarom nou weer ergeren aan mensen die hier iets mee moeten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dit zou je ook andersom kunnen zeggen.
Hier wordt verontwaardigd of zelfs aanvallend gereageerd op mensen waarvan wordt aangenomen dat ze niet meeleven. Maaiveld still exists...
Er zijn mensen die van de kaart zijn. (Als ik Facebook en de TV moet geloven 90%.) Er zijn ook mensen die een fuck erom geven, maar geen 1000 fucks. Ieder zijn eigen ding, mits iedereen elkaar respecteert.
En inderdaad, grote groepen mensen hebben behoefte om samen te klonteren en met rituelen patat proberen te maken van de wereld om hun heen. Ik heb daar geen behoefte aan, mag ik?
Gewoon spaghetti. Het was lekker maar ik bewaar nog wat eetlust voor penny-wise' zusjequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat voor pasta was het en hoe heeft het je gesmaakt?
misschien moet je de OP nog eens lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
TS had het daar niet over. Je mening/opmerking sluit dus in zijn volledigheid niet aan bij het topic
Pot, ketel etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
misschien moet je de OP nog eens lezen.
Voor mijn zus zal je een echte vent moeten zijn, niet zo'n kleinepiemelkleuter zoals jij....quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Gewoon spaghetti. Het was lekker maar ik bewaar nog wat eetlust voor penny-wise' zusje
Zo nu en dan een minuut stilte is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Voor mijn zus zal je een echte vent moeten zijn, niet zo'n kleinepiemelkleuter zoals jij....
Daar is ze het niet mee eensquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Voor mijn zus zal je een echte vent moeten zijn, niet zo'n kleinepiemelkleuter zoals jij....
#remember-fuckroyksopps-spaghetti #it-was-goodquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Gewoon spaghetti. Het was lekker maar ik bewaar nog wat eetlust voor penny-wise' zusje
Kutvliegtuig is één woord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef voederbietel het volgende:
Kut vliegtuig, beetje ramp veranderen in een hype.
Lees dit maar eens: http://www.geenstijl.nl/m(...)_media_fuc.html#morequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om kots misselijk van te worden. Raar volk Nederlanders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |