Ik begrijp het niet. Leg het me uit!quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, maar ts heeft wel gelijk dat 't tegenwoordig wel hip is om mee te doen aan zo'n hype om het meedoen, als je beggrijpt wat ik bedoel.
Vind het best een terechte klacht, en iedereen moet het op zijn manier uitbeelden natuurlijk.
Neequote:
Ik heb 1 minuut niks gedaan toen FOK! op zwart ging vanmiiddag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:12 schreef NotYou het volgende:
[..]![]()
Vertel me dan tenminste wat jouw manier van uitbeelden is.
Ik denk er net zo over, het is in de media - en hierdoor onontkomelijk ook de in politiek - de standaard geworden om overal een ding van te maken. Heeft wat mij betreft ook niks meer met fatsoen, in dit geval dus rouw, te maken. "Het is de standaard, het wordt blijkbaar verwacht, dus we doen het maar."quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik moet denken van de colonne vandaag. Rouw of ramptoerisme? Met mensen die van de ene naar de andere kant van een viaduct renden voor een selfie...
Kan je 4 mei prima voor gebruikenquote:
Godsamme wat een triest persoon dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef malalatete het volgende:
Ik zat net ook vol walging naar de tv te kijken, mijn god wat een kinderachtig gedoe allemaal.
Bonus ergernis
[..]
Walgelijk die "ik wil erbij horen, ik ben ook slachtoffer, geestelijk ga ik eraan onderdoor" figuren.
Dit vliegtuig is neergeschoten dat zal het verschil zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
Toen vier jaar terug in Tripoli dat vliegtuig met naar beneden kwam zeilen, zat ik net aan de andere kant van de wereld. Dus misschien dat dat mijn beeld vertekent hoor, maar... Destijds niks geen hype. Toch? Je kon je volgens mij geen snipper informatie vinden over de slachtoffers. Laat de nabestaanden met rust, was toen de teneur.
Wat is er toch veranderd, dat nu zelfs familie de media voedt met biografieën, Facebookpagina's etc.? Waarom is iedereen - inclusief ikzelf - zo obsessief bezig met het nieuws? Omdat het nu geen stom ongeluk is, maar we te maken hebben met in feite oorlogsslachtoffers? Zitten we nog meer vastgegroeid aan onze smartphones? Heeft de komkommertijd er iets mee van doen?
Ik weet ook nog niet wat ik moet denken van de colonne vandaag. Rouw of ramptoerisme? Met mensen die van de ene naar de andere kant van een viaduct renden voor een selfie...
Kisten worden altijd per stuk vervoerd? Waarom zou dat nu ineens in een vrachtwagen moeten (zoals sommigen willenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit vliegtuig is neergeschoten dat zal het verschil zijn?
Gaan ze nu steeds elke kist in een aparte auto vervoeren?
In een zwarte trein kan toch ook prima en dan laatste stukje met de auto.?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kisten worden altijd per stuk vervoerd? Waarom zou dat nu ineens in een vrachtwagen moeten (zoals sommigen willen).
Kisten worden altijd zo vervoerd? Wel zo fijn voor de nabestaanden als er op respectvolle wijze met de slachtoffers wordt omgegaan. Dat kan weer nu ze in Nederland zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een zwarte trein kan toch ook prima en dan laatste stukje met de auto.?
Jij gaat bepalen wat de nabestaanden willenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor 1 dag is het wel mooi gebaar maar om nu steeds zo ineffectief te werk te gaan?
De nabestaanden willen zo snel mogelijk de juiste resten.
Die willen zo snel mogelijk hun dierbare(n) in besloten kring begraven of cremeren ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij gaat bepalen wat de nabestaanden willen
Dus je zou ook op het vliegveld in Eindhoven een dnatest kunnen doen en dan de lijkzak bij de familie in de kofferbak gooien? Wel zo efficiëntquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die willen zo snel mogelijk hun dierbare(n) in besloten kring begraven of cremeren ja.
Zo doen ze het in oost-Oerkaïne.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je zou ook op het vliegveld in Eindhoven een dnatest kunnen doen en dan de lijkzak bij de familie in de kofferbak gooien? Wel zo efficiënt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |