Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, x-x
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, x-x
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, x-x
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, x-x
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, x-x
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, x-x
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, x-x
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, x-x
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, x-x
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, x-x
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, x-x
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - Winnaar KR2 36, x-x
Donderdag 7 augustus: Winnaar KR2 36 - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Dinsdag 23 september: PSV - FC Utrecht, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
![523f81db77182-willemsgol.gif]()
![52f3b81a80c1e-willemsdribbel.gif]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Scarface88 op 21-07-2014 00:07:44 ]
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Schijnt Barcelona te zijn. Of Real Madrid. Of Van Gaal haalt 'm naar Man Utd.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Brands somber over komst DefourTechnisch manager Marcel Brands van PSV is somber gestemd over de kansen om Steven Defour binnen te hengelen. Volgens Brands is het gat tussen vraag en aanbod te groot. De vraagprijs van FC Porto ligt rond 8 à 9 miljoen euro, terwijl PSV maximaal 4 à 5 miljoen euro wil uitgeven.
"Defour is te duur. FC Porto vraagt te veel. Zulke bedragen gaan we niet betalen. Zoals het er nu uitziet, moeten we naar andere spelers gaan kijken”, aldus Brands.
Het scheelt wel dat Defour, die vandaag na zijn vakantie de training hervat bij FC Porto, zelf zijn zinnen heeft gezet op een verhuizing naar PSV. "Steven wil heel graag”, aldus zijn zaakwaarnemer Paul Stefani. "Het ligt puur tussen de clubs. Als de clubs eruit komen, zal het met Steven geen probleem meer zijn.”
De oefenmeester blijft intussen hartstochtelijk hopen op een positieve afloop. De PSV-trainer ziet Defour als een heel belangrijke pion in het elftal van komend seizoen. "Ik hoef er niet moeilijk over te doen. Ik wil mijn team zo snel mogelijk compleet hebben en dat heb ik niet. Dat is niet prettig. Defour is de absolute nummer één-keuze en daar gaan we ook voor. Het is een sleutelpositie in het elftal. Hij kan controlerend spelen, maar is ook een heel dynamische speler, die de ploeg bij de hand neemt. Daarnaast is hij een intelligente speler, die het spel goed voorwaarts kan verplaatsen. Ook heeft hij al zeven, acht jaar ervaring bij grote clubs. Ik hoop dat het gaat lukken om hem te strikken.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Gezien het feit dat Schaars nog zeker een paar maanden uit de running is kan ik het me wel voostellen.
Met een middenveld Maher-Wijnaldum-Hiljemark ga je geen potten breken.
Ritzmaier zou nog kunnen maar dan is er helemaal geen balans op het middenveld.
Een type Johann Vogel of Timmy Simons is wat dit PSV nog nodig heeft op het middenveld.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Tja, Porto is gewend om al zijn spelers aan Monaco of ManCity te verkopen voor de hoofdprijs. Dus menen ze dat nu voor een reservespeler ook te doen.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:Tja, Porto is gewend om al zijn spelers aan Monaco of ManCity te verkopen voor de hoofdprijs. Dus menen ze dat nu voor een reservespeler ook te doen.
Deze week gaat Ajax bekend maken dat Defour op het lijstje staat als vervanger van Blind en dan legt Brands heel gauw die 8 miljoen op tafel.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 21 juli 2014 09:43 schreef jpg97 het volgende:[..]
Gezien het feit dat Schaars nog zeker een paar maanden uit de running is kan ik het me wel voostellen.
Met een middenveld Maher-Wijnaldum-Hiljemark ga je geen potten breken.
Ritzmaier zou nog kunnen maar dan is er helemaal geen balans op het middenveld.
Een type Johann Vogel of Timmy Simons is wat dit PSV nog nodig heeft op het middenveld.
OK, ik wist niet dat Schaars geblesseerd was maar dan nog is het een aardige investering voor een speler die weinig toevoegt, 9 van de 10 wedstrijden in NL kan je af met de spelers beschikbaar
quote:
Op maandag 21 juli 2014 10:49 schreef HL_Dog43 het volgende:1 Telegraaf.
2 Porto
Telegraaf is wel vaker troep met troep berichten. Porto is complete troep voor het vragen van zulke belachelijk hoge bedragen voor een matige speler.
Het zijn quotes van Brands. Waarschijnlijk is dat gewoon een tactiek om de prijs te drukken. Dat doet Brands wel vaker. Eerst zeggen dat het niks meer gaat worden en even later wordt de speler dan toch gehaald.
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:[..]
OK, ik wist niet dat Schaars geblesseerd was maar dan nog is het een aardige investering voor een speler die weinig toevoegt, 9 van de 10 wedstrijden in NL kan je af met de spelers beschikbaar
Denk je ja?
- Hiljemark
- Ritzmaier
- Wijnaldum
- Maher
- Eventueel Hendrix
- Schaars
dat zijn dus 6 ( voor het eerste deel van het seizoen dus 5, zonder Schaars ) spelers voor 3 posities, waarvan alleen Ritzmaier, Hendrix en Hiljemark meer verdedigend zijn ingesteld. Maar nog lang niet zo als bijvoorbeeld een Vogel, Simons, Van Bommel.
Een speler als Defour is wel wenselijk hoor.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 21 juli 2014 11:45 schreef jpg97 het volgende:[..]
Denk je ja?
- Hiljemark
- Ritzmaier
- Wijnaldum
- Maher
- Eventueel Hendrix
- Schaars
dat zijn dus 6 ( voor het eerste deel van het seizoen dus 5, zonder Schaars ) spelers voor 3 posities, waarvan alleen Ritzmaier, Hendrix en Hiljemark meer verdedigend zijn ingesteld. Maar nog lang niet zo als bijvoorbeeld een Vogel, Simons, Van Bommel.
Een speler als Defour is wel wenselijk hoor.
In principe is het zo dat je met De Jong wat meer vooruit kan voetballen als je de bal tenminste daar krijgt, dan moet je het met Maher en Wijnaldum en 1 verdedigende middenvelder echt wel kunnen redden, misschien niet in de topwedstrijden maar die zijn op de vingers van 1 hand te tellen.
Koop een goeie centrale verdediger voor dat geld zou ik zeggen
De_Pel
Is weg.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Het zijn quotes van Brands. Waarschijnlijk is dat gewoon een tactiek om te proberen de prijs te drukken. Dat doet Brands wel vaker. Eerst zeggen dat het niks meer gaat worden en even later wordt de speler dan toch gehaald voor de hoofdprijs.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:
Ja, leuk. Van Brands kun je van alles zeggen, maar op de meeste spelers maakt hij winst of iig geen/weinig verlies.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 21 juli 2014 11:59 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ja, leuk. Van Brands kun je van alles zeggen, maar op de meeste spelers maakt hij winst of iig geen/weinig verlies.
Toch vraag ik me af of de balans positief is aankoop/verkoop
quote:
Dat denk ik wel na vorige zomer
De_Pel
Is weg.
quote:
Ok. Doet niets af aan bovenstaande.
quote:
Dan valt het wel mee he met de hoofdprijs, als je er daarna winst op maakt.
quote:
Een type dat er niks van kan?
quote:
Heeft een prima winst op Lens, Strootman en Mertens gemaakt, maar de rest van zijn aankopen renderen nou niet bepaald heel erg goed.
Berg, Vukovic, Marcelo, Derijck, Tyton, Willems, Narsingh, Zanka, Hiljemark, Matavz Schaars, Jozefzoon, Maher zijn gewoon absoluut geen versterkingen gebleken.
Arias doet het goed en Wijnaldum doet het redelijk. Bruma vind ik persoonlijk ook maar matig maar volgens mij is PSV daar wel tevreden over.
Qua geld heeft hij een positieve balans maar qua goede aankopen absoluut niet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Ah we hebben een kenner en een ervaringsdeskundige.
quote:
Uhm, ja of iemand met een mening.
Zoals iedereen hier zeg maar.
Vreemde reactie zeg.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:11 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Heeft een prima winst op Lens, Strootman en Mertens gemaakt, maar de rest van zijn aankopen renderen nou niet bepaald heel erg goed.
Berg, Vukovic, Marcelo, Derijck, Tyton, Willems, Narsingh, Zanka, Hiljemark, Matavz Schaars, Jozefzoon, Maher zijn gewoon absoluut geen versterkingen gebleken.
Arias doet het goed en Wijnaldum doet het redelijk. Bruma vind ik persoonlijk ook maar matig maar volgens mij is PSV daar wel tevreden over.
Ik had het ook over het geld eigenlijk, daar ging de discussie namelijk over. Hij heeft heel veel verkeerde aankopen gedaan, maar ook die weet hij vervolgens weer aardig te verkopen (Marcelo, Zanka, Matavz).
Maher afschrijven vind ik trouwens wel onzin, dat mag je na komend seizoen doen maar is nu nog te vroeg. Schaars kende ook een goede eerste seizoenshelft, terwijl Willems voor 7 ton ook zeker geen miskoop is. Maar dit is weer een andere discussie.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:15 schreef tompsv18 het volgende:Ik had het ook over het geld eigenlijk, daar ging de discussie namelijk over. Hij heeft heel veel verkeerde aankopen gedaan, maar ook die weet hij vervolgens weer aardig te verkopen (Marcelo, Zanka, Matavz).
Ja, je schiet er dus alleen helemaal niks mee op.
quote:
Dat snap ik, maar nogmaals: de discussie ging nu puur over het geld. Op dat gebied doet Brands het, in tegenstelling tot veel andere dingen, aardig tot goed.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:15 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ik had het ook over het geld eigenlijk, daar ging de discussie namelijk over. Hij heeft heel veel verkeerde aankopen gedaan, maar ook die weet hij vervolgens weer aardig te verkopen (Marcelo, Zanka, Matavz).
Maher afschrijven vind ik trouwens wel onzin, dat mag je na komend seizoen doen maar is nu nog te vroeg. Schaars kende ook een goede eerste seizoenshelft, terwijl Willems voor 7 ton ook zeker geen miskoop is. Maar dit is weer een andere discussie.
Ik schrijf Maher ook nog niet af, ik zeg alleen dat het nog geen versterking is gebleken.
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Nee hoor, helemaal niet zo'n vreemde reactie. Johann Vogel was echt wel een nuttige speler in het elftal wat destijds de halve finale CL heeft gehaald, evenals Timmy Simons ( hij is zelfs aanvoerder geweest bij PSV ) waarmee PSV kampioen werd.
quote:
Het afgelopen seizoen niet nee, dat klopt.
quote:
Ik kan hem moeilijk beoordelen op een seizoen wat nog moet plaatsvinden he

.
quote:
Nee, maar nu hij in het rijtje met onder meer Berg en Vukovic stond vond ik dat een beetje vreemd.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:17 schreef jpg97 het volgende:[..]
Nee hoor, helemaal niet zo'n vreemde reactie. Johann Vogel was echt wel een nuttige speler in het elftal wat destijds de halve finale CL heeft gehaald, evenals Timmy Simons ( hij is zelfs aanvoerder geweest bij PSV ) waarmee PSV kampioen werd.
Ik vond het matige spelers die geluk hadden ze in een gouden generatie mochten meedoen.

Hebben niet voor niks buiten PSV om nooit echt wat bereikt.
quote:
Aan Maher om zich uit het rijtje te spelen he. Voorlopig hoort hij daar op basis van vorig seizoen gewoon thuis.
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:20 schreef GGMM het volgende:[..]
Ik vond het matige spelers die geluk hadden ze in een gouden generatie mochten meedoen.

Hebben niet voor niks buiten PSV om nooit echt wat bereikt.
Voor PSV in de eredivisie goed genoeg. Vandaar dat ik wel vertrouwen heb in Defour, mocht deze komen.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef jpg97 het volgende:[..]
Voor PSV in de eredivisie goed genoeg. Vandaar dat ik wel vertrouwen heb in Defour, mocht deze komen.
Juist ja... Oke.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 10:49 schreef HL_Dog43 het volgende:1 Telegraaf.
2 Porto
Telegraaf is wel vaker troep met troep berichten. Porto is complete troep voor het vragen van zulke belachelijk hoge bedragen voor een matige speler.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)ur-1.4457680#contentquote:
Steven Defour is voorlopig nog lang niet van PSV. De club heeft ongeveer 4,5 miljoen euro voor hem over, zijn huidige broodheer FC Porto wil meer dan 8 miljoen euro.
Zo, nu gelukkig?
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Het zijn quotes van Brands. Waarschijnlijk is dat gewoon een tactiek om de prijs te drukken. Dat doet Brands wel vaker. Eerst zeggen dat het niks meer gaat worden en even later wordt de speler dan toch gehaald.
Zelfs al zijn het quotes, en is het officieel. Dan nog is het de Telegraaf, alles wat de Telegraaf schrijft is een leugen, zelfs als ze de waarheid berichten.
quote:
Ja

Dank.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
De mysterieuze club die zich ook voor Bakkali gemeld heeft en al akkoord zou zijn met PSV is Eintracht Frankfurt, alleen wil Bakkali daar vooralsnog niet heen.
Bron: Rikgod.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:De mysterieuze club die zich ook voor Bakkali gemeld heeft en al akkoord zou zijn met PSV is Eintracht Frankfurt, alleen wil Bakkali daar vooralsnog niet heen.
Bron: Rikgod.
Wat wil die opdonder eigenlijk wél?
quote:
Wist hij het zelf maar.
quote:
Naar Ajax natuurlijk.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Alleen als hij gegarandeerd een basisplek krijgt hè!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
bakkali nieuwe messi
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Bakkali is echt een josti
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat gaat hem niet worden.
Jammer, gozer had wel een goeie instelling
quote:
Maakt toch niet uit, Brands heeft allang een plan B en C joh.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Heeft nummer 19 en gaat mee op trainingskamp. Ik gok op een paar toezeggingen m.b.t. FA cup wedstrijden, invalbeurten en Europese poulewedstrijdminuten. Zou ik ook niet naar PSV gaan.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:11 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Willems

Dat is gewoon een goede aankoop, daar ga je echt geen verlies op maken en Maher/Narsingh afschrijven
quote:
Ow op Willems ga je best wel winst maken ja. Maar een goede voetballer is het nou ook weer niet. Maar goed, dat jij het anders ziet dan ik is niets nieuws natuurlijk.
En lezen kan je ook al niet want ik schrijf bijvoorbeeld Maher nergens af.
quote:
Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ow op Willems ga je best wel winst maken ja. Maar een goede voetballer is het nou ook weer niet. Maar goed, dat jij het anders ziet dan ik is niets nieuws natuurlijk.
En lezen kan je ook al niet want ik schrijf bijvoorbeeld Maher nergens af.
uhu tuurlijk
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 juli 2014 @ 19:44:31
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Buitendam het volgende:[..]
Heeft nummer 19 en gaat mee op trainingskamp. Ik gok op een paar toezeggingen m.b.t. FA cup wedstrijden, invalbeurten en Europese poulewedstrijdminuten. Zou ik ook niet naar PSV gaan.
Hij heeft sowieso weinig te willen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Buitendam
Commissaris.
quote:
Goeie. Die kan hij in zijn zak steken.
Dit, dus.
Hebben we al verdedigers gekocht vandaag?
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee. Het quotum van 34 middenvelders is nog niet behaald, dus dat duurt nog wel even.
Dit, dus.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Als je meer scoort dan de tegenstander win je altijd.
Oh.
quote:
Ik kan me nog een seizoen met 100+ doelpunten voor herinneren
U MAD?
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Dat seizoen verloren ze ook thuis van PEC en van RKC enzo.
Oh.
quote:
Heb 'm gemailt:
quote:
Hello John,
I saw you had an offer for me making me the best player in the Eredivisie. I’d like to hear your plans with me, could you elaborate? My agent and me will look at it thoroughly and get back to you a.s.a.p.
Please, treat this confidential, I don’t want the press diving into this, taking your reputation in consideration.
Regards,
Adam.
quote:
Was ook een beest in de verdediging. Over een jaar of 4 sowieso basisplaats in Oranje.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Blijft een groot talent, maar met dit gedrag is het idd beter dat hij vertrekt.
De_Pel
Is weg.
quote:
BMI, De Vrij, Kongolo, Rekik, Bruma.
Geen toeval meer te noemen.
Feyenoord
Shreyas
De beste
quote:
Rekik
Bruma
Kongolo moet zich eerst nog bewijzen
De Vrij en BMI zijn echt goed ja
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
De_Pel
Is weg.
quote:
Nee die veltkut dan

.
Uiteraard wel voor de hand liggend dat De Vrij en BMI het verste zijn, die hebben goed wat minuutjes in Feyenoord 1 gemaakt

Kongolo en Rekik zijn natuurlijk nog maar jonkies, maar die komen ook nog wel een eind.
Bruma gaat de top niet meer halen nee, maar is voor Nederlandse begrippen nog best een aardige verdediger natuurlijk.
Shreyas
De beste
quote:
Veltman is meer een opbouwende verdediger.
quote:
Kongolo en Rekik zijn natuurlijk nog maar jonkies, maar die komen ook nog wel een eind.
Kongolo wellicht wel, Rekik niet.
quote:
Bruma gaat de top niet meer halen nee, maar is voor Nederlandse begrippen nog best een aardige verdediger natuurlijk.
Nee man
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
De_Pel
Is weg.
quote:
Je beseft dat Rekik 19 is he?
Shreyas
De beste
quote:
Ja en? Ik wist op mijn 12e al dat ik er niets van kon. Bij sommige spelers zie je gewoon snel dat ze nooit de top zullen bereiken.
Van Mitchell Dijks wisten we ook al op zijn 19e dat hij nooit de top zal halen.
De_Pel
Is weg.
quote:
En er waren ook een boel mensen die veltkut beter vonden dan De Vrij, klopt.
anyways...
Een discussie tussen De_Pel en Shreyas over Feyenoordjeugd in het PSV-topic.
Dit is echt de ultieme treurnis.
quote:
Maar zodra het geen Ajax is kan in jouw ogen toch niemand er wat van?
quote:
De 3e musketier niet kennen

.
Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
quote:
Doet me denken aan die andere van een paar jaar terug.
Labayad?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Paul Postgod, van de diepe discussies met FC Onder Ons. Wekelijks lullen met @Aad300 en @ThijsSlegers
Even een vraagje tussendoor;
Hebben we vandaag, dinsdag 22 juli, al verdedigers gekocht?
U MAD?
quote:
Ik zal even kijken, momentje.
quote:
En al reactie van Marcel Brands gehad?
quote:
kan je beter messi halen
Heeinz
Ik schrik hiervan
En hebben we vandaag al nieuwe verdedigers aangetrokken?
Volgende week staat al de ultra moeilijke match tegen een paar stucadoors voor de EL op het program. Marcel mag opschieten
U MAD?
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 10:48 schreef de_boswachter het volgende:En hebben we vandaag al nieuwe verdedigers aangetrokken?
Volgende week staat al de ultra moeilijke match tegen een paar stucadoors voor de EL op het program. Marcel mag opschieten

Je plaat blijft een beetje hangen Sandstorm.
quote:
Dat kon hamdaoui ook.
quote:
Klopt. En terecht. Ik tik wat anderen denken Sanderts.
U MAD?
Morgen Brabant. Hebben we al zin in wat oefenpotjes om te zien in hoeverre jullie club al een beetje op peil is of is daar vooralsnog geen peil op te trekken in dit vroege stadium?
quote:
Voel je jezelf nou niet bijzonder kinderachtig?
quote:
Pas maar op voor Sunri5e zijn post leest. Dan gaat hij me even boos te keer.
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef Iwanius het volgende:Morgen Brabant. Hebben we al zin in wat oefenpotjes om te zien in hoeverre jullie club al een beetje op peil is of is daar vooralsnog geen peil op te trekken in dit vroege stadium?
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijd
quote:
Och komt ie weer trollen, zal ik eens bij jou gaan sherlocken op -insertspelerGOD??
Mijn god..
quote:
Hij heeft mijn appje gelezen maar geen reactie gegeven, de schavuit.
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijd

Ah joh, die voorronde EL zijn toch ook veredelde oefenpotjes.
quote:
Uh, je doet maar, raar figuur.
U MAD?
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef tompsv18 het volgende:[..]

Iwanius post altijd geforceerd forum voor forum :
http://forum.fok.nl/user/history/289177 dan is hij weer een tijdje in VBL, dan weer in SHO, en dan weer in GC.
Geen van zijn berichten voegt inhoudelijk echt wat toe.
quote:
Het belangrijkste: het boeit vrij weinig mensen.
quote:
Komt ook omdat hij zich zeer vaak in verschillende tijdzones begeeft.
Dat wordt of geen nieuwe verdedigers, of nog spelers verkopen als men Defour nog wil halen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 juli 2014 @ 21:34:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
vandaar dat er zo wordt ingezet op Rekik

Ik heb liever dat die 5 miljoen in de verdediging gaat!
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Zie maar iets geheim te houden terwijl Thijs Slegers en Rik Elfrink in de buurt zijn.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Moet je niet eens de conclusie trekken dat PSV niet goed met talenten kan omgaan? Misschien toch eens wat meer de ouders er bij betrekken, van jongs af aan ervoor zorgen dat die jongens het niet zo hoog in hun bol krijgen. Ik hou mijn hart vast voor Depay, het zoveelste grote PSV-talent wat zomaar als een nachtkaars zou kunnen uitgaan als hij niet snel met beide beentjes op de aarde wordt getrokken. Laat hem maar naar ManU gaan, van Gaal en goede concurrenten is precies at hij nodig heeft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Moet je niet eens de conclusie trekken dat PSV niet goed met talenten kan omgaan? Misschien toch eens wat meer de ouders er bij betrekken, van jongs af aan ervoor zorgen dat die jongens het niet zo hoog in hun bol krijgen. Ik hou mijn hart vast voor Depay, het zoveelste grote PSV-talent wat zomaar als een nachtkaars zou kunnen uitgaan als hij niet snel met beide beentjes op de aarde wordt getrokken. Laat hem maar naar ManU gaan, van Gaal en goede concurrenten is precies at hij nodig heeft.
Depay is tot op heden, een talent dat juist wel bescheiden is, en met beide benen op de grond blijft staan.
Die jongen heeft een behoorlijk miserabele jeugd gehad, en als PSV met 1 speler aantoont dat het WEL met talent kan omgaan, dan is het wel met Depay.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 22:19 schreef tja77 het volgende:[..]
Depay is tot op heden, een talent dat juist wel bescheiden is, en met beide benen op de grond blijft staan.
Die jongen heeft een behoorlijk miserabele jeugd gehad, en als PSV met 1 speler aantoont dat het WEL met talent kan omgaan, dan is het wel met Depay.
De voornaamste reden om je zorgen te maken over Depay zijn toekomstige ontwikkeling is omdat het voor zo ver ik mij kan herinneren alle supertalenten van na Zenden niet goed is vergaan, om uiteenlopende redenen maar de mentale ontwikkeling speelt steeds weer de hoofdrol. Je kan toch niet tegenspreken dat er sprake is van een patroon? Daarom stelde ik dat ik me 'zorgen maak' om de ontwikkeling van Depay.
Depay heeft vorig jaar goed gevoetbald, op het WK heeft hij 2 leuke invalbeurten gehad en daarna niet veel meer gepresteerd. Ik heb mijn twijfels over zijn mentale ontwikkeling aangezien hij direct een van de duurste appartementen in Eindhoven huurde en direct een extreem dure auto kocht. Dat mag allemaal maar is het een goed teken als een jongen van die leeftijd dat doet terwijl hij waarschijnlijk toch maar een paar jaar in Eindhoven woont? Ik had de indruk dat hij bij het WK het wat te hoog in zijn bol kreeg na de goede invalbeurten, vanaf de derde invalbeurt zag je niet veel meer van hem maar dat kan ook mede te maken hebben met de tegenstander die hem leerde kennen. We zullen zien maar ik denk dat hij vaderfiguur van Gaal en goede concurrenten (om hem scherp te houden) erg goed kan gebruiken, nog meer omdat hij een vervelende jeugd heeft gehad.
Depay heeft de mogelijkheden om een van de beste voetballers van de wereld te worden maar als hij dat wil bereiken dan zal hij zich ook de komende jaren goed moeten ontwikkelen, dan mag hij dus niet de indruk krijgen dat hij er al is.
#NoDAPL
quote:
Dat vind ik wel een aardige opmerking. Waarom lekt bij PSV inderdaad alles uit?
Fransje van den Nieuwenhof (verslaggever VI) is niet kapot van het almachtige grote PSV, lees ik net. Bij Lierse SK - PSV was hij wezen kijken
'Het werd nooit duidelijk met welke bedoelingen hij zijn team aan het duel liet beginnen'
'Uit niets viel op te maken wat de visie van Cocu precies is.'
'Luuk de Jong moet zich nog flink verbeteren voor het seizoen begint'
'Zoals PSV zich in Lier presenteerde, is de kans dat De Jong topscorer van Nederland wordt nul procent'
'Dit PSV is niet geholpen met de komst van één speler (Defour). De ploeg heeft in elke linie nog een topper nodig.'
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:Fransje van den Nieuwenhof (verslaggever VI) is niet kapot van het almachtige grote PSV, lees ik net. Bij Lierse SK - PSV was hij wezen kijken
'Het werd nooit duidelijk met welke bedoelingen hij zijn team aan het duel liet beginnen'
'Zoals PSV zich in Lier presenteerde, is de kans dat De Jong topscorer van Nederland wordt nul procent'
'Dit PSV is niet geholpen met de komst van één speler (Defour). De ploeg heeft in elke linie nog een topper nodig.'
Maw: er is nog niet veel verandert sinds afgelopen seizoen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:Fransje van den Nieuwenhof (verslaggever VI) is niet kapot van het almachtige grote PSV, lees ik net. Bij Lierse SK - PSV was hij wezen kijken
Herkenbaar. Waar de verwachtingen vorig seizoen voor het seizoen erg laag waren hebben ze nu het absolute nulpunt bereikt. Wie moet er achter in het centrum gaan ballen? Kunnen Ritzmaier, Wijnaldum en Maher op een middenveld, wie gaat De Jong bedienen?
Daarbij moet ik wel melden dat ik Frans van den Nieuwenhof weinig kundig acht.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Herkenbaar. Waar de verwachtingen vorig seizoen voor het seizoen erg laag waren hebben ze nu het absolute nulpunt bereikt. Wie moet er achter in het centrum gaan ballen? Kunnen Ritzmaier, Wijnaldum en Maher op een middenveld, wie gaat De Jong bedienen?
Daarbij moet ik wel melden dat ik Frans van den Nieuwenhof weinig kundig acht.
Maar dat Frans er geen lijn in ontdekt zou best eens goed kunnen kloppen
Ook Karim Rekik staat nog altijd hoog op het lijstje van de Eindhovenaren. "We hebben binnen PSV besloten dat we voor hem gaan, ook het aantrekken van een tweede centrale verdediger hangt af van zijn komst. Komt Rekik straks terug, dan hebben we waarschijnlijk een voorkeur voor een rechtsbenige speler", aldus Brands.
Nog lekker een paar weken wachten dus
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef tompsv18 het volgende:Ook Karim Rekik staat nog altijd hoog op het lijstje van de Eindhovenaren. "We hebben binnen PSV besloten dat we voor hem gaan, ook het aantrekken van een tweede centrale verdediger hangt af van zijn komst. Komt Rekik straks terug, dan hebben we waarschijnlijk een voorkeur voor een rechtsbenige speler", aldus Brands.
Dat snap ik op zich nog wel. Als je al niet veel geld hebt te besteden. En Rekik kent de club natuurlijk al. Maar ideaal is het natuurlijk niet. Zo loop je een beetje achter de feiten aan en heb je een probleem als Manchester City straks Rekik gewoon bij de selectie wil houden.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef tompsv18 het volgende:Ook Karim Rekik staat nog altijd hoog op het lijstje van de Eindhovenaren. "We hebben binnen PSV besloten dat we voor hem gaan, ook het aantrekken van een tweede centrale verdediger hangt af van zijn komst. Komt Rekik straks terug, dan hebben we waarschijnlijk een voorkeur voor een rechtsbenige speler", aldus Brands.
Ik had ook nooit de illusie dat de selectie op 31 juli rond zou zijn en niet meer zou veranderen...
quote:
Kan je niet beter Jozefzoon er in zetten ipv Locadia? Locadia is al geen beste voetballer maar op de flank kan hij er toch helemaal niets van?
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 17:35 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Kan je niet beter Jozefzoon er in zetten ipv Locadia? Locadia is al geen beste voetballer maar op de flank kan hij er toch helemaal niets van?
ja
Iemand misschien een stream?
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Elk jaar hetzelfde gezeik, ze moeten gewoon die transfermarkt eerder sluiten zodat clubs zich eens wel fatsoenlijk kunnen voorbereiden.
#NoDAPL
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 19:00 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ja daaaag
Jij bent volgens mij de eerste die vooraan staat om te roep toeteren dat PSV alleen naar het aanvallende gedeelte kijkt als er iemand wordt gekocht. Kijken ze naar het verdedigende gedeelte kom je weer met dit

Beetje jammer dat hij nu stil is.
BRANDSGOD
111111111
U MAD?
Wat een mongolen die harde kern van Hertha. Hopelijk degraderen ze weer en dat zie ik ook nog gebeuren ook.....
Na de winterstop niets gewonnen afgelopen seizoen en aankopen minus vertrokken spelers spreekt in hun nadeel. Lullen.
U MAD?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef de_boswachter het volgende:Wat een mongolen die harde kern van Hertha. Hopelijk degraderen ze weer en dat zie ik ook nog gebeuren ook.....
Na de winterstop niets gewonnen afgelopen seizoen en aankopen minus vertrokken spelers spreekt in hun nadeel. Lullen.
Wat dan?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
die heeft maar 39 followers, zal wel niet veel zijn
Luukinho!!
6,5 miljoen op Balanta geboden
Nog een FM held
quote:
Rik

.
quote:
TOPSCORER EREDIVISIE "14-"15 BRANDS IS EEN GOD.
Brutal. Fucking. Metal.
Botteghin en Rekik halen en klaar is Kees. Vooral Ritzmaier gaat knallen dit seizoen, geef die jongen vertrouwen!
quote:
Pas als Thijs het tweet geloof ik het.
quote:
Rik niet geloven

.
quote:
Rik trapt weer een open deur in. Lijkt me logisch ja.
Ik geloof overigens niet zoveel van dat 5 miljoen verhaal, aan begin van transferperiode roepen dat er in elke linie versterking gaat komen en dan vervolgens 5/6 miljoen besteden aan een spits om dan nog 5 miljoen over te houden voor een middenvelder en twee CV's. Brands wist vooraf echt wel dat De Jong en Defour samen ±10 miljoen moesten kosten. Die twee stonden al op 't lijstje toen hij dat riep over in elke linie versterking.
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Ciscus het volgende:Botteghin en Rekik halen en klaar is Kees. Vooral Ritzmaier gaat knallen dit seizoen, geef die jongen vertrouwen!
Botteghin.
Whut, Botteghin

Dan heb ik nog liever Mike van de Hoorn achterin.
U MAD?
Sankt Pölten - Plovdiv is gestart. Spannnnnend.
U MAD?
quote:
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 21:07:41 ]
quote:
Rik.
Meest talentvolle selectie van Nederland, gaan na een jaartje wennen nu op naar het kampioenschap.
Ik had trouwens antwoord, van John Troost. Op mijn mail dat ik (lees; Adam Maher) wel wou weten wat hij voor mij in petto had.
quote:
Hi Adam,
Dat kan natuurlijk. Bel me eerst even zodat we elkaar even spreken, of t klikt en of deze email oprecht is van jou Adam, danwel van iemand die iets leuks probeert te doen. Het voorstel was medio vorig seizoen al klaar en jij bent degene die inderdaad de grote ster kunt zijn dit jaar!
Graag hoor ik van je via 06xxxxxxx.
Met vriendelijke groet,
ing. J.M. John Troost
Dus, als iemand nog een gratis advies gesprek wil met Johnnie Troost, gaat uw gang!
En geen dank John, voor de gratis reclame

06nummer even weg gehaald, dat mag vast niet. Op verzoek verkrijgbaar
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 22:07:49 ]
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:Ik had trouwens antwoord, van John Troost. Op mijn mail dat ik (lees; Adam Maher) wel wou weten wat hij voor mij in petto had.
[..]
Dus, als iemand nog een gratis advies gesprek wil met Johnnie Troost, gaat uw gang!
En geen dank John, voor de gratis reclame

Oh.
PSV in 3e voorronde EL tegen SKN St Pölten. Oostenrijkers wonnen return tegen Botev Plovdiv met 2-0. PSV dus op herhaling.
quote:
Botteghin is prima voor het niveau dat PSV nastreeft, en dan dus als back up.
Ik vind het wel interessant dat hier altijd weer dezelfde namen worden geopperd en dat ze er stuk voor stuk niets van kunnen (vd Hoorn, De Vrij, Viergever, Moisander, Van Dijk).
Wie noemt nu eens een naam die a/ haalbaar is, b/ past bij het nederlands voetbal en c/ die iets aan deze ploeg toevoegt
Ik weet zeker dat niemand met een goede naam komt, afgaande op wat hier altijd geschreven wordt.
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Ciscus het volgende:[..]
Botteghin is prima voor het niveau dat PSV nastreeft, en dan dus als back up.
Ik vind het wel interessant dat hier altijd weer dezelfde namen worden geopperd en dat ze er stuk voor stuk niets van kunnen (vd Hoorn, De Vrij, Viergever, Moisander, Van Dijk).
Wie noemt nu eens een naam die a/ haalbaar is, b/ past bij het nederlands voetbal en c/ die iets aan deze ploeg toevoegt
Ik weet zeker dat niemand met een goede naam komt, afgaande op wat hier altijd geschreven wordt.
Als Botteghin prima is voor het niveau dat PSV nastreeft is het wel definitief topclub af.
quote:
Dat werd ook bij alle spelers die ik opsomde gezegd, en voor de meesten geldt dat we die nu graag zouden willen hebben.
En ik noemde Botteghin als back-up hè, voor de duidelijkheid.
Maar wie zou jij graag zien komen, die haalbaar is?
Precies, dat zou mijn vraag sowieso zijn. Stel dat er drie verdedigers nodig zijn, die enigzins haalbaar zouden zijn wie zouden we dan moeten halen? Heb wer-ke-lijk geen idee....
p.s. voetbalt Michael Ball nog? Wellicht kan die eind augustus om 23:55u nog wel even komen tekenen.
Laatste keer dat ik mijn bankrekening checkte was er door PSV niets op mijn bankrekening gestort, zodoende blijf ik slechts een kritische supporter. Dat is werk voor de scouting, wat overigens momenteel niet meer is dan een erebaantje naar mijn idee.
quote:
Wat zou hij bij Benfica moeten?
quote:
Nogal wiedes als je voor Porto speelt natuurlijk.
Overigens is er nog steeds geen doorbraak hoor.
Enchanter
Right you are Ken!!!
Porto bedoel ik

te laat voor ninja edit
last van de warmte en zo
Ik ben inmiddels overleden
De_Pel
Is weg.
quote:
Brands toch niet zo'n goede verkoper: PSV grote verliezer op transfermarkt
Technisch manager Marcel Brands wordt vaak geroemd vanwege zijn gave om spelers voor de hoofdprijs te verkopen. Dat blijkt echter vooral gebaseerd te zijn op beeldvorming, want in werkelijkheid presteert PSV zeer matig op de transfermarkt.
Onlangs werd duidelijk dat PSV na de komst van Luuk de Jong (5,5 miljoen euro) nog slechts vijf miljoen euro te besteden heeft op de transfermarkt. Dat kwam voor velen als een verrassing, want vorig seizoen verkocht de club onder andere Kevin Strootman (20 miljoen), Jeremain Lens (9 miljoen), Erik Pieters (3 miljoen), Dries Mertens (9 miljoen) en Marcelo (2 miljoen) voor de hoofdprijs.
De bedragen die naar buiten kwamen blijken echter bij lange na niet volledig naar PSV toe te zijn gegaan. Vele miljoenen verdwenen in de zakken van zaakwaarnemers en andere clubs, die recht hadden op een doorverkooppercentage. PSV maakte volgens Voetbal International in vijf jaar tijd slechts 6,94 miljoen euro winst op de transfermarkt, wat neerkomt op net geen 1,4 miljoen euro per seizoen.
Daarmee presteert PSV zelfs voor Eredivisie-begrippen dramatisch op de spelersmarkt. Een club als Heracles Almelo deed het met 7,18 miljoen euro winst zelfs beter. De verschillen met Ajax (74 miljoen), AZ (49 miljoen), Feyenoord (38 miljoen), sc Heerenveen (31 miljoen) en FC Twente (29 miljoen) zijn enorm. Door het uitlekken van deze cijfers zal de druk op Brands, die zwaar onder vuur ligt bij de supporters van PSV, alleen nog maar verder toenemen.
Geen idee wat hier van waar is en of dit hier al is gepost, maar dat zou dingen toch wel in een ander perspectief plaatsen natuurlijk. Zeker als je dan na ga dat al die spelers ook fikse salarissen pakken/pakten. Ik vind het wel heel opmerkelijk om te lezen dat AZ zo hoog zou staan overigens.
Zou toch zomaar kunnen dat na een paar dagen ineens heel veel gaat gebeuren. Afwachten.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:[..]
Geen idee wat hier van waar is en of dit hier al is gepost, maar dat zou dingen toch wel in een ander perspectief plaatsen natuurlijk. Zeker als je dan na ga dat al die spelers ook fikse salarissen pakken/pakten. Ik vind het wel heel opmerkelijk om te lezen dat AZ zo hoog zou staan overigens.
Pijnlijk.
De_Pel
Is weg.
quote:
Best wel he.
Vraag je je af met wat voor types ze dan zaken doen.
Doet denken aan de spookfacturen van Lemic.
Goede oude tijden herleven dit dat.
quote:
Waar komt dit stuk vandaan?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Conclusie: Brands doet het niet zo goed als technisch manager
Oh.
De_Pel
Is weg.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 14:50 schreef Buitendam het volgende:Yeah right, alleen al op de transfer naar Strootman zit een 20% doorverkoopclausule voor PSV. En dan zou Brands zo'n enorme hap van de totale kosten moeten afstaan aan zaakwaarnemers? Eerst een goeie bevestigende bron, tot die tijd bestempel ik met in mijn hoedanigheid dit als lauwwarme stierenkots.
Ok, jij zal het weten.
Staat op allerlei sites, als psv clubwatchers ensoccernews. Bron zou VI moeten zijn.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 13:01 schreef LudoSanders het volgende:Laatste keer dat ik mijn bankrekening checkte was er door PSV niets op mijn bankrekening gestort, zodoende blijf ik slechts een kritische supporter. Dat is werk voor de scouting, wat overigens momenteel niet meer is dan een erebaantje naar mijn idee.
Dat is jouw goed recht.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Ik ben benieuwd of de cijfers van alle clubs in dat rijtje in hetzelfde perspectief geplaatst zijn, dus verrekend met kosten voor zaakwaarnemers, doorverkoopclausules etc. Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat Ajax 74 miljoen netto heeft verdiend aan transfers. En als dat wel zo is, is het weer eens een reden om Brands eerder gisteren dan vandaag op straat te zetten.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 15:03 schreef De_Pel het volgende:[..]
Ok, jij zal het weten.
Staat op allerlei sites, als psv clubwatchers ensoccernews. Bron zou VI moeten zijn.
Dat zijn me de sites wel ja.. Maar ik zag al waar het vandaan kwam... Tom Knipping. Dezelfde man die na uitlatingen beweerde dat PSV Maher bv niet kon kopen zonder externe investeerders. Zonder in dat hele verhaal Vitesse ook maar 1x genoemd te hebben.
Volgens hem hebben we zelfs maar 25mio verdiend/ overgehouden aan transfers afgelopen zomer.. Ja, die neem ik nog heel serieus. Alhoewel ik het hiervoor geen slechte journalist vond.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
De_Pel
Is weg.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Dat zijn me de sites wel ja.. Maar ik zag al waar het vandaan kwam... Tom Knipping. Dezelfde man die na uitlatingen beweerde dat PSV Maher bv niet kon kopen zonder externe investeerders. Zonder in dat hele verhaal Vitesse ook maar 1x genoemd te hebben.
Volgens hem hebben we zelfs maar 25mio verdiend/ overgehouden aan transfers afgelopen zomer.. Ja, die neem ik nog heel serieus. Alhoewel ik het hiervoor geen slechte journalist vond.
Ik geef geen waardeoordeel over de betrouwbaarheid van de exacte cijfers, maar het lijkt me dat er wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Dat zou het hele handelen wel in een apart perspectief plaatsen, want inderdaad, hoe vaak hebben we al niet gehoord dat het sportief niet naar wens gaat, maar Brands het financieel tenminste wel heel goed heeft gedaan.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 15:26 schreef De_Pel het volgende:[..]
Ik geef geen waardeoordeel over de betrouwbaarheid van de exacte cijfers, maar het lijkt me dat er wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Dat zou het hele handelen wel in een apart perspectief plaatsen, want inderdaad, hoe vaak hebben we al niet gehoord dat het sportief niet naar wens gaat, maar Brands het financieel tenminste wel heel goed heeft gedaan.
Iets wordt er achtergehouden als we 'opeens' nog maar 5,5 mio te besteden hebben ja. Maar dit verhaal is me nogal.. krom.
Verkopen kan ie gewoon wel. Een volwaardige selectie samenstellen daarentegen.. schijnt nogal lastig te zijn voor 'm...
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Februari 2015 kampioen!
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Iets wordt er achtergehouden als we 'opeens' nog maar 5,5 mio te besteden hebben ja. Maar dit verhaal is me nogal.. krom.
Verkopen kan ie gewoon wel. Een volwaardige selectie samenstellen daarentegen.. schijnt nogal lastig te zijn voor 'm...
ook dat verkopen valt wel mee hoor, alleen de goeie deals worden beter onthouden
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Strootman zijn deal ja. Mertens zijn deal vond ik niet zo heel bijzonder.
Oh.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 18:51 schreef Tarado het volgende:[..]
Strootman was exceptioneel en Mertens was ook gewoon goed maar met een paar goeie verkopen maak je de jaren dat je het niet deed niet in 1 keer goed
Daarbij is de eerste taak van een technisch manager in mijn ogen om een goede, uitgebalanceerde selectie neer te zetten. En daar slaagt Marcel al jaren niet in. Al vind ik dat prima hoor.
Oh.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Dit is alarmerend genoeg om Brands te vervangen. Een zeker doorverkooppercentage en wat geld wat in de zakken van malafide zaakwaarnemers (niet iedere zakenwaarnemer is malafide maar die zitten er wel veel tussen) verdwijnt is helaas normaal in het voetbal maar dit is wel een absurd hoog percentage. De prestaties van de elftallen die hij mede heeft samengesteld zijn ook nog eens erg slecht.
#NoDAPL
quote:
Lijkt me onzin maar als dit waar is een reden om Brands per direct op straat te zetten.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 juli 2014 @ 21:59:11
rubbereend
JUICHEN
Voor de mensen die hier ook voorstander van Doyen en andere investeerders waren:
PSV moet Defour 'volledig' overnemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
En 3 middenvelders.
quote:
Twee centrale verdedigers, welke?
Rekik (maar dat lukt ze toch niet) en..?
quote:
misschien loopt er wat bij fc utrecht rond
quote:
En dat allemaal voor 5 miljoen euro.
4 spelers van 5 mio... zullen toppers worden dan...
quote:
Terwijl ze daarvoor niet een Defour kunnen halen, wat overigens volgens Rik DE TOPAANKOOP moet zijn. De eerste topaankoop sinds Luuk de Jong.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Toornstra 8 miljoen
Oh nee wacht dat hebben ze niet.
quote:
Alsof Depay niet naar United gaat
quote:
De enige speler die het middenmootniveau ontstijgt.
Hoop dat hij weg gaat idd.
quote:
Blij zijn dat de enige topper vertrekt

alsof je weer iemand van dat niveau kan halen die er gelijk staat
quote:
Bakkali zou het kunnen anders gewoon Kostic
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik heb het gevoel dat hij anders niet zoveel zou opleveren. Ik vind het namelijk niet constant.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Jonge spelers zijn nooit constant.
Behalve Kevin van AC Milan, die is altijd Constant.
Oh.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
LOL
Niets dan ellende als je dat soort investeerders in huis haalt. Dat is nog nooit goed afgelopen voor zo ver ik het weet. Zie AZ en Vitesse.
#NoDAPL
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Bij Bakkali is er geen sprake meer van wisselvalligheid aangezien we na die eerste paar wedstrijden niets indrukwekkends meer van hem hebben gezien. Ik weet niet wat de oorzaak is maar het mag twijfels oproepen over zijn mentale ontwikkeling.
Depay heeft geweldige kwaliteiten maar ik vrees dat het voor zijn ontwikkeling beter zal zijn als hij naar Manchester United gaat. Van Gaal is de ideale coach voor zo'n jongen en ik denk dat de concurrentie bij zo'n club goed zal zijn voor zijn ontwikkeling. Bij PSV houdt niemand hem scherp, zorgt niemand ervoor dat hij op zijn tenen moet lopen, bij een club als ManU komt hij op de bank terecht als hij te laks wordt of teveel gaat zweven.
#NoDAPL
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Bij Bakkali is er geen sprake meer van wisselvalligheid aangezien we na die eerste paar wedstrijden niets indrukwekkends meer van hem hebben gezien. Ik weet niet wat de oorzaak is maar het mag twijfels oproepen over zijn mentale ontwikkeling.
Mocro he
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Het lijkt er op. Ik denk echter dat een club zoals PSV best meer uit die jongens kan halen door hen van jongs af aan beter te begeleiden. Hoe professioneel is PSV hierin? Het gaat om veel meer dan enkel die voetbaltraining, ik geloof erg in de filosofie van Ajax en van Gaal dat je de families goed moet kennen, je actief met de scholing moet bemoeien etcetera. Investeren in de ontwikkeling van de mens dus.
#NoDAPL
Brutal. Fucking. Metal.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 juli 2014 @ 12:08:08
rubbereend
JUICHEN
Iedereen alle gebruikelijke grappen weer gemaakt
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Bakkali is pas 18 he. Heeft nog een lange weg te gaan. Maar ik denk inderdaad ook dat hij een gevalletje Aissati of Labyad gaat worden. Grote belofte, maar hij zal het bij PSV in ieder geval niet waar gaan maken. Die Marokkaantjes kunnen de lokroep van het grote geld niet weerstaan.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Nee er ontbreekt er nog één. Komtie.
Atsu is volgens Engelse media kandidaat om verhuurd te worden aan PSV. Ik denk dat hij ontdekt is door onze scout Toine van Peperstraten.
Padumtss.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 14:45 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Nee er ontbreekt er nog één. Komtie.
Atsu is volgens Engelse media kandidaat om verhuurd te worden aan PSV. Ik denk dat hij ontdekt is door onze scout Toine van Peperstraten.
Padumtss.
Atsu viel me op toen ik FIFA 14 aan het spelen was. Topscorer geworden

, terwijl ie in het echt een matig voetballertje is.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Atsu viel me op toen ik FIFA 14 aan het spelen was. Topscorer geworden

, terwijl ie in het echt een matig voetballertje is.
En iedereen maar zeggen dat FIFA altijd zo lekker realistisch is.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Het lijkt er op. Ik denk echter dat een club zoals PSV best meer uit die jongens kan halen door hen van jongs af aan beter te begeleiden. Hoe professioneel is PSV hierin? Het gaat om veel meer dan enkel die voetbaltraining, ik geloof erg in de filosofie van Ajax en van Gaal dat je de families goed moet kennen, je actief met de scholing moet bemoeien etcetera. Investeren in de ontwikkeling van de mens dus.
Je kan niet aan de gang blijven, ook bij Ajax zijn er zat talenten weggestuurd omdat ze toen niet aan TIPS voldeden, dan ging het vooral om die P van Persoonlijkheid.
Wat ik wel vaak hoor/lees is dat bij PSV de afstand van de jeugd naar het eerste te groot is, terwijl dit bij Ajax natuurlijker verloopt.
Bakkali is snel afgeschreven nadat hij als eerst een soort Messi(as) werd verafgood en op een voetstuk werd geplaatst en erna doodleuk 3e keus gemaakt, natuurlijk ligt dat ook aan hem maar niet alleen aan hem.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 17:41 schreef Tarado het volgende:[..]
Je kan niet aan de gang blijven, ook bij Ajax zijn er zat talenten weggestuurd omdat ze toen niet aan TIPS voldeden, dan ging het vooral om die P van Persoonlijkheid.
Wat ik wel vaak hoor/lees is dat bij PSV de afstand van de jeugd naar het eerste te groot is, terwijl dit bij Ajax natuurlijker verloopt.
Bakkali is snel afgeschreven nadat hij als eerst een soort Messi(as) werd verafgood en op een voetstuk werd geplaatst en erna doodleuk 3e keus gemaakt, natuurlijk ligt dat ook aan hem maar niet alleen aan hem.
oke
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Hey meid kan je de feiten wel aan of wordt het teveel voor je?
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 12:42 schreef Wouterw17 het volgende:[..]
Bakkali is pas 18 he. Heeft nog een lange weg te gaan. Maar ik denk inderdaad ook dat hij een gevalletje Aissati of Labyad gaat worden. Grote belofte, maar hij zal het bij PSV in ieder geval niet waar gaan maken. Die Marokkaantjes kunnen de lokroep van het grote geld niet weerstaan.
Natuurlijk mag je met 18 jaar jong nog wat meer fouten maken maar de ervaring leert dat het karakter dan al in een belangrijke mate gevormd is. Dit moet niet eens al te negatief worden geduid, je hoeft niet per se een vervelende jongen te zijn of iets dergelijks om je eigen ontwikkeling in de weg te zitten als je veel talent hebt. Het te snel gaan zweven en dan net iets minder hard werken op de trainingen en minder hard werken buiten de training (extra fysieke training naast wat je op de club doet) kan al voldoende zijn. Wat dat betreft zie ik het liefst een talent die voor of na de training flink wat extra ballen trapt (vrije trappen, zwakke been) en die vrijwillig extra uren aan krachttraining besteedt etc.
Vergelijk een type Robben of van Nistelrooij met een type Ronaldinho of Afellay. Hoewel de eerste twee voetballers een groot talent hadden hadden ze duidelijk minder talent dan de laatste twee, maar ze hebben zich altijd goed ontwikkeld, die laatste twee zijn als een nachtkaars uitgegaan ver voor hun 30ste. Zonde. Cocu vind ik trouwens ook een voorbeeld van een speler die alles uit zijn mogelijkheden haalde, alleen was hij als speler wat minder spectaculair.
#NoDAPL
Kenju
Say It!!??
Dat zegt helemaal niets over het wel of niet opportunistisch zijn. Zowel Robben als Van Nistelrooij konden niet wachten om weg te gaan op het moment dat die interesse er kwam. Van Nistelrooij sprak zelfs met ManU buiten het weten van PSV om en forceerde een vertrek door de sfeer te laten verpesten en totaal geen rekening te houden met het belang of de eer van PSV. Van Nistelrooij is eigenlijk het ideale voorbeeld van iemand die altijd uitkijkt voor nummer één ('always looking out for number one'). Verder had Robben ook lange tijd last van maniertjes, en zowel Robben als Van Nistelrooij konden altijd zeer slecht tegen kritiek en namen dit altijd zeer persoonlijk op. Bij beiden heeft dit zelfs geleid tot fysieke confrontaties met teamgenoten.
Hoe dan ook, Bakkali had ook veel eerder voor het grote geld kunnen kiezen. Het is dus geen financieel ding, maar gewoon het willen spelen in een betere competitie voor inderdaad meer geld, en ook daadwerkelijk spelen, aangezien hij bij PSV gewoon een bankzitter was. Een simpel stuk zelfoverschatting dus.
De vergelijking met Aissati slaat sowieso nergens op. Aissati kreeg geen kans bij PSV en ging zijn geluk elders beproeven. Niets mis mee. Hij was in Eindhoven nooit doorgekomen. Dat het elders ook niet gelukt is, ok. Maar hij moest het proberen. Labyad hield zich niet aan een afspraak, maar was wel gewoon een goede speler. En eigenlijk heeft hij in een bepaald opzicht het gelijk aan zijn zijde. Tuurlijk is je niet houden aan een afspraak rattig, maar puur sportief en financieel was het geen slechte keus. Hij heeft het niet gered in Portugal, maar krijgt nu wel een 2e kans bij Vitesse.
Afellay vind ik het ook wat te makkelijk van om in eenzelfde groepje te stoppen. Ging naar Barca, waar hij het logischerwijs niet redde. Hij overschatte zichzelf. Maar hij was natuurlijk wel goed genoeg voor de HSV's van deze wereld. Echter zit hij met een motivatieprobleem, waarbij een paar flinke blessures (bij Barca al, en vorig jaar weer een) niet helpen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Volgens rik. Dan zal het dus niet waar zijn.
Die Cmiljanic, leuk spelertje net als Boljevic
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 18:32 schreef Kenju het volgende:De vergelijking met Aissati slaat sowieso nergens op. Aissati kreeg geen kans bij PSV en ging zijn geluk elders beproeven.
Hij greep geen kans, hij kreeg kansen genoeg.

Kwestie van het elke training laten zien zodat de trainer niet om je heen kan. Afellay heeft m.i. een domme keuze gemaakt. Hoewel hij de leeftijd had om het avontuur te wagen - voor zo ver die leeftijd iets zegt (het hangt ook erg van de trainer en de persoon af) - maar hij was er nog niet aan toe om met de allerbeste spelers op die positie de strijd aan te gaan. Een open deur natuurlijk.
quote:
Labyad hield zich niet aan een afspraak, maar was wel gewoon een goede speler. En eigenlijk heeft hij in een bepaald opzicht het gelijk aan zijn zijde. Tuurlijk is je niet houden aan een afspraak rattig, maar puur sportief en financieel was het geen slechte keus. Hij heeft het niet gered in Portugal, maar krijgt nu wel een 2e kans bij Vitesse.
Wat mij bij dat soort spelers - ik doel nu niet op de culturele achtergrond maar op talentvolle jonge spelers die voor het grote geld bezwijken - altijd verbaast is dat ze niet inzien dat ze de voedingsbodem dankzij welke ze zich tot dan toe goed hebben ontwikkeld opgeven door zo vroeg voor het grote geld te kiezen. Hoe je het wendt of keert, je hebt je goed kunnen ontwikkelen waar je zit en je kan er nog veel leren in de komende jaren. Blijf dan toch een paar jaar langer zodat je met een goede basis het avontuur bij een buitenlandse club aan kan gaan en zodat je bij een betere club terecht komt waar je een betere kans krijgt (ook omdat je al wat meer status hebt opgebouwd en je al wat meer kan). Het is niet omdat je je in de Nederlandse competitie goed hebt ontwikkeld dat je je daarom ook in Portugal goed ontwikkelt, het is niet omdat je hier de concurrentiestrijd wint dat je die daar met de manier waarop zij trainen en spelen ook wint.
Teveel jonge spelers kiezen te snel voor een paar stuivers (relatief gezien!) in plaats van geduldig een jaar 5 te wachten, in jezelf te investeren, en dan met een veel betere basis naar een goede buitenlandse club te gaan. Het zou me sterk verbazen als deze groep spelers uiteindelijk ook nog eens financiëel gezien minder overhoudt aan zijn carrière maar in ieder geval wordt het sportief magerder.
Wat betreft blessures, je kan natuurlijk altijd eens pech hebben maar ik vraag me al jarenlang af hoeveel chronisch blessureleed te vermijden is door met een betere conditionele basis te voetballen, dus door juist gedoseerd meer aan looptraining en krachttraining te doen en misschien ook wel wat andere training.
#NoDAPL
Domme keuze of een once in a lifetime opportunity?
Hij heeft de CL gewonnen en de reden dat het minder werd kwam door zijn blessure anders had ie het daar misschien wel gered.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 22:57 schreef Doublepain het volgende:Domme keuze of een once in a lifetime opportunity?
Hij heeft de CL gewonnen en de reden dat het minder werd kwam door zijn blessure anders had ie het daar misschien wel gered.
Wat is het winnen van de CL waard als je er geen bijdrage aan hebt geleverd? Als hij nog even bij PSV zou zijn gebleven of en tussenstap zou hebben gemaakt - zelfs Arsenal en ManU zouden een tussenstap zijn geweest in vergelijking met Barcelona - dan zou hij wel wekelijks hebben gespeeld en later alsnog een rol a la Robben hebben kunnen vervullen. Die blessures vind ik te gemakkelijk, is ook een kwestie van professionalisme. Waarom voetbalde Bergkamp t/m zijn 38ste/39ste op het hoogste niveau (en goed voetbal als was het op het einde vaak een helft) terwijl Kluivert begin 30 versleten was? Alleen toeval of zou het feit dat Bergkamp leefde voor zijn sport en Kluivert teveel een feestbeest was er wat mee te maken hebben? Ik zeg het laatste. Je moet als speler zoveel mogelijk investeren in jezelf als je de top wil bereiken, talent alleen is niet voldoende. Afellay had de leeftijd om te vertrekken maar Barcelona was op dat moment een stap te ver (qua constantheid van presteren en fysiek en mentaal) en iedereen wist het. Als je dan eenmaal de aansluiting mist door een blessure dan ben je het haasje, dan haak je niet meer aan.
#NoDAPL
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 23:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Wat is het winnen van de CL waard als je er geen bijdrage aan hebt geleverd? Als hij nog even bij PSV zou zijn gebleven of en tussenstap zou hebben gemaakt - zelfs Arsenal en ManU zouden een tussenstap zijn geweest in vergelijking met Barcelona - dan zou hij wel wekelijks hebben gespeeld en later alsnog een rol a la Robben hebben kunnen vervullen. Die blessures vind ik te gemakkelijk, is ook een kwestie van professionalisme. Waarom voetbalde Bergkamp t/m zijn 38ste/39ste op het hoogste niveau (en goed voetbal als was het op het einde vaak een helft) terwijl Kluivert begin 30 versleten was? Alleen toeval of zou het feit dat Bergkamp leefde voor zijn sport en Kluivert teveel een feestbeest was er wat mee te maken hebben? Ik zeg het laatste. Je moet als speler zoveel mogelijk investeren in jezelf als je de top wil bereiken, talent alleen is niet voldoende. Afellay had de leeftijd om te vertrekken maar Barcelona was op dat moment een stap te ver (qua constantheid van presteren en fysiek en mentaal) en iedereen wist het. Als je dan eenmaal de aansluiting mist door een blessure dan ben je het haasje, dan haak je niet meer aan.
Die gozer was wel klaar bij PSV, was veruit de beste van dat elftal. Gaf trouwens gewoon een assist op Messi in de halve finale toen hij de CL won met Barca.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 23:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Ik stopte met lezen bij geen bijdrage..
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Dat zal ik niet ontkennen maar als je net 1 seizoen de leider van het elftal bent ben je dan al klaar voor zo'n extreem grote stap naar de beste ploeg sinds Ajax uit '95 of maak je beter een tussenstap of verstevig je de basis nog even door nog 1 of 2 jaar te blijven? Ik ben wat dat betreft wat conservatiever maar ik geloof in het belang van een heel stevig fundament. Dan maar 1 of 2 jaar later naar zo'n club. Boeiend. Al moet ik zeggen dat je als voetballer gek zou zijn als je niet een paar keer per week wil trainen met de Barcelona-spelers uit die tijd.

quote:
Gaf trouwens gewoon een assist op Messi in de halve finale toen hij de CL won met Barca.
Een leuke bijrol maar niet meer dan dat. Maar goed, de vraag is of hoe het nu met Afellay zou gaan als hij het wat voorzichtiger had gedaan, zowel met de opbouw van zijn carrière als met de fysieke training en blessurepreventie. Nu kwam hij niet eens in aanmerking voor de bank bij het Nederlands elftal. Ik hoop natuurlijk dat hij terugkomt maar ik vrees dat hij niet meer zijn potentie zal benutten.
#NoDAPL
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Laat ik het zo zeggen, zonder Afellay hadden ze ook dat jaar de CL gewonnen.
#NoDAPL
Kenju
Say It!!??
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Hij greep geen kans, hij kreeg kansen genoeg.

Kwestie van het elke training laten zien zodat de trainer niet om je heen kan. Afellay heeft m.i. een domme keuze gemaakt. Hoewel hij de leeftijd had om het avontuur te wagen - voor zo ver die leeftijd iets zegt (het hangt ook erg van de trainer en de persoon af) - maar hij was er nog niet aan toe om met de allerbeste spelers op die positie de strijd aan te gaan. Een open deur natuurlijk.
Aissati heeft wel kansen gehad, hoewel ik vind dat destijds jeugdspelers maar mondjesmaat speeltijd kregen. Niet genoeg iig. Ik zeg trouwens weliswaar dat Aissati geen kans kreeg, maar bedoelde meer te zeggen dat men het kennelijk niet in hem zag zitten, en dat hij dus verder moest kijken.
Aellay was het juist wel tijd voor om te vertrekken. Hij was op dat moment gewoon de beste speler bij PSV. Hoewel Rutten hem in die controlerende rol had gezet, wat m.i. hij niet goed kon, en ook veel aan transfergeld heeft gekost. Had Rutten hem op zijn eigen positie gehouden, dan hadden we gewoon die rushes en afstandsschoten/doelpunten gezien, en was hij die zomer al weggegaan voor een hoger bedrag, daar ben ik van overtuigd. Bij PSV was hij wel klaar, al was Barca gewoon niet logisch. Afellay zelf leek te denken dat als hij op WK-niveau kan spelen, hij ook bij Barca kan spelen. Kortzichtig idee was dat.
quote:
Wat mij bij dat soort spelers - ik doel nu niet op de culturele achtergrond maar op talentvolle jonge spelers die voor het grote geld bezwijken - altijd verbaast is dat ze niet inzien dat ze de voedingsbodem dankzij welke ze zich tot dan toe goed hebben ontwikkeld opgeven door zo vroeg voor het grote geld te kiezen. Hoe je het wendt of keert, je hebt je goed kunnen ontwikkelen waar je zit en je kan er nog veel leren in de komende jaren. Blijf dan toch een paar jaar langer zodat je met een goede basis het avontuur bij een buitenlandse club aan kan gaan en zodat je bij een betere club terecht komt waar je een betere kans krijgt (ook omdat je al wat meer status hebt opgebouwd en je al wat meer kan). Het is niet omdat je je in de Nederlandse competitie goed hebt ontwikkeld dat je je daarom ook in Portugal goed ontwikkelt, het is niet omdat je hier de concurrentiestrijd wint dat je die daar met de manier waarop zij trainen en spelen ook wint.
Het ding is alleen dat de Nederlandse competitie momenteel zo ruk is, dat ik het me beter kan voorstellen dat ze zo snel mogelijk verder willen kijken. Zo'n Depay blijft nu waarschijnlijk nog, maar ziet zijn tijd nu puur als een investering in zichzelf en niet als een podium om top te presteren. Dat is op zichzelf al een negatief gegeven, maar nu eenmaal eigen aan onze kneuzen-eredivisie. Bakkali weet dat hij zelfs in die kneuzencompetitie geen speeltijd gaat krijgen, en kijkt dus maar verder. Ook al redt hij het daar niet, hij is dan wel aanwezig in een topland, speelt met goede spelers en verdient veel geld. Zoiets.
En laten we eerlijk wezen, momenteel is dit chaotische PSV ook geen beste basis om echt iets te leren. In een goed lopend team is het anders. Ook goede spelers die geen leiders zijn kunnen dan beter mee. Mensen zeiken nu vaak op Wijnaldum, maar ik denk dat hij een paar jaar geleden toen er nog wat synergie was en PSV niet tegen iedere tegenstander het lastig hadden een geweldige speler had kunnen zijn. Net als Strootman dat had kunnen zijn, en hij ook wat langer was gebleven.
Maar ik vind dat financiële argument rondom Bakkali dus wat te makkelijk. Hij kon immers jaren geleden al naar Manchester City en heeft dat toen niet gedaan.
quote:
Wat betreft blessures, je kan natuurlijk altijd eens pech hebben maar ik vraag me al jarenlang af hoeveel chronisch blessureleed te vermijden is door met een betere conditionele basis te voetballen, dus door juist gedoseerd meer aan looptraining en krachttraining te doen en misschien ook wel wat andere training.
Ik zou het niet weten, in ben immers geen expert. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat dit zo vaak voor komt. Àls het voor komt leggen we er de focus op, en zeker als het bij een bekende speler is waar mensen een mening over hebben. Kluivert is nog zo'n voorbeeld. Mensen wijten het aan zijn feestgedrag oid. Feit is echter dat hij tijdens een oefenwedstrijd gewoon flink geraakt is en dat zijn lichaam gewoon op is aangezien hij sinds zijn 17e gewoon 3 wedstrijden per week op topniveau moest spelen.
En het kan ook gewoon in één keer over zijn. Hoe oud was Marquinho? Geweldige speler in de jeugd, zou echt een topper kunnen worden. Werd in een oefenwedstrijd in Spanje ook flink geraakt, en is nooit meer wat geworden. Is op een gegeven moment naar Brazilië teruggegaan om zijn carrière nieuw leven in te blazen en werd een soort van clubvoetballer. Heeft zijn ware potentieel nooit meer waar weten te maken, hoewel hij op huurbasis wel bij grote clubs is geweest tot 2010 als i me niet vergis. Nooit echt potten kunnen breken though maar kan niet zeggen dat hij het niet geprobeerd heeft.
John de Jong is ook een goed voorbeeld. Heeft het heus wel geprobeerd, en was een redelijk fitte speler altijd. Maar het kon gewoon niet meer. Echter over hem hoor je vervolgens nooit die verhalen dat hij gewoon te veel bezig zou zijn met andere dingen. hetzelfde geldt voor Theo Lucius. Was in 2009 op 32-jarige ook zo goed als klaar. Was natuurlijk nooit een topper, maar wel beter dan een 1e divisiespeler. Hij had het fysiek gewoon niet meer voor de eredivisie (wat toen ook al een kneuzencompetitie was). Overigens was Lucius wel een ontzettende klapmongool in zijn privéleven (tot het psychische aan toe) in werkelijkheid, terwijl iedereen deed alsof het zo'n modelprof was. Op Lucius kwam dergelijke kritiek ook niet.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 22:57 schreef Doublepain het volgende:Domme keuze of een once in a lifetime opportunity?
Hij had inderdaad amper bijdrage aan de winst van de CL. Speelde wel redelijk, maar deed dat vooral zoals hij dat bij PSV deed voordat Rutten hem in die controlerende rol zette. Heeft zich wat dat betreft bij Barca dus niet ontwikkeld. Dat hele tikki takka verhaal ging aan hem voorbij, dat kon hij gewoon niet op het niveau van Barca. Afellay deed af en toe mee, 6 wedstrijden in de CL en meeste niet als basisspeler. Tuurlijk heb je als wisselspeler ook een bijdrage, maar Afellay was verre van een speler die een doorslaggevende kracht was. Dat bleek ook wel uit het feit dat ze hem het seizoen erop al probeerden te dumpen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kenju op 27-07-2014 01:17:07 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
De_Pel
Is weg.
quote:
Nee.
Gewoon nee.
Leuk talent, veel te goed voor PSV, maar nooit van zijn leven de kwaliteit om het tot de eerste 15 van Barcelona te schoppen.
quote:
Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef De_Pel het volgende:[..]
Nee.
Gewoon nee.
Leuk talent, veel te goed voor PSV, maar nooit van zijn leven de kwaliteit om het tot de eerste 15 van Barcelona te schoppen.
Ach, laat ze nu toch lekker in die waan dat Barca die cup met grote oren heeft gewonnen omdat Messi eens tegen een voorzet van Afellay aanliep.
Hoeveel procent van de transfersom krijgt PSV als Strootman doorverkocht wordt? (Roma vraagt 100 miljoen voor hem)
Heeinz
Ik schrik hiervan
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Vragen is één ding, krijgen is een tweede. Eigenlijk zeg je met zo'n prijs:"Hij is niet te koop tenzij je bereid bent debiele bedragen neer te tellen."
quote:
Als je voor een linksback 40 geeft + Louis mag het record verbreken
Al verdedigers gekocht ?
Menno Koch in het centrum donderdag?
U MAD?
quote:
Hendrix en Bruma

____
quote:
Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Vragen is één ding, krijgen is een tweede. Eigenlijk zeg je met zo'n prijs:"Hij is niet te koop tenzij je bereid bent debiele bedragen neer te tellen."
Wat PSV dus vorig jaar met succes heeft gedaan in geval van Strootman.
quote:
Wat is er mis met Hendrix?
quote:
Dat vind jij een speler van het niveau dat PSV zou moeten nastreven?
quote:

Die jongen is 19. Heeft het vorig jaar naar behoren gedaan. Heeft de potentie om zich door te ontwikkelen.
quote:
Je ontwijkt m'n vraag een beetje heb ik het idee.
Zou een prima verdediger zijn om af en toe te laten spelen, maar heeft hij momenteel het niveau dat je bij PSV moet ehbben?
quote:
Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef GGMM het volgende:[..]
Je ontwijkt m'n vraag een beetje heb ik het idee.
Zou een prima verdediger zijn om af en toe te laten spelen, maar heeft hij momenteel het niveau dat je bij PSV moet ehbben?
Momenteel nog niet. Maar ik vind hem momenteel ook niet minder dan een Bruma. Als je zo een jongen laat spelen kan hij zijn potentie wellicht een keer vervullen. Maar ik denk dat hij uiteindelijk beter past op het middenveld.
Ah, oke.

Maar duidelijk. Vind hem zelf momenteel niet van een denderend niveau, prima om in je selectie te hebben en af en toe te laten spelen, maar zou het raar vinden als hij nu de vaste centrale verdediger wordt.
Plus dat hij idd beter uit de verf lijkt te komen als middenvelder.
Hendrix is geen verkeerde speler vind ik. Vond hem op het middenveld nog beter dan in de verdediging.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Daar gong wel eens vaker wat mis.
quote:
In de jeugd verloor hij, ondanks zijn geringe fysiek, nauwelijks duels. Positioneel erg sterk. Helaas komt er op het hoogste niveau ook wat fysiek bij kijken. Ik zie hem een duel tegen Drogba niet winnen.
quote:
Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
In de jeugd verloor hij, ondanks zijn geringe fysiek, nauwelijks duels. Positioneel erg sterk. Helaas komt er op het hoogste niveau ook wat fysiek bij kijken. Ik zie hem een duel tegen Drogba niet winnen.
PSV speelt voorlopig toch niet tegen clubs van het kaliber Chelsea.