Uh, je doet maar, raar figuur.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Och komt ie weer trollen, zal ik eens bij jou gaan sherlocken op -insertspelerGOD??
Mijn god..
Is wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah joh, die voorronde EL zijn toch ook veredelde oefenpotjes.
Iwanius post altijd geforceerd forum voor forum : http://forum.fok.nl/user/history/289177 dan is hij weer een tijdje in VBL, dan weer in SHO, en dan weer in GC.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijd
Het belangrijkste: het boeit vrij weinig mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iwanius post altijd geforceerd forum voor forum : http://forum.fok.nl/user/history/289177 dan is hij weer een tijdje in VBL, dan weer in SHO, en dan weer in GC.
Geen van zijn berichten voegt inhoudelijk echt wat toe.
Wat de fuckquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iwanius post altijd geforceerd forum voor forum : http://forum.fok.nl/user/history/289177 dan is hij weer een tijdje in VBL, dan weer in SHO, en dan weer in GC.
Komt ook omdat hij zich zeer vaak in verschillende tijdzones begeeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt of geen nieuwe verdedigers, of nog spelers verkopen als men Defour nog wil halen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 23-07-2014 om 21:13:19#PSV kan deze transferzomer maximaal 5 miljoen euro en de transferinkomsten van deze zomer investeren, is intern afgesproken. reageer retweet
vandaar dat er zo wordt ingezet op Rekikquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat wordt of geen nieuwe verdedigers, of nog spelers verkopen als men Defour nog wil halen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 23-07-2014 om 21:13:19#PSV kan deze transferzomer maximaal 5 miljoen euro en de transferinkomsten van deze zomer investeren, is intern afgesproken. reageer retweet
Waarom lekt dit allemaal uit bij PSV?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Zie maar iets geheim te houden terwijl Thijs Slegers en Rik Elfrink in de buurt zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom lekt dit allemaal uit bij PSV?
Moet je niet eens de conclusie trekken dat PSV niet goed met talenten kan omgaan? Misschien toch eens wat meer de ouders er bij betrekken, van jongs af aan ervoor zorgen dat die jongens het niet zo hoog in hun bol krijgen. Ik hou mijn hart vast voor Depay, het zoveelste grote PSV-talent wat zomaar als een nachtkaars zou kunnen uitgaan als hij niet snel met beide beentjes op de aarde wordt getrokken. Laat hem maar naar ManU gaan, van Gaal en goede concurrenten is precies at hij nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch zonde want voetballen kunnen ze allebei wel
Depay is tot op heden, een talent dat juist wel bescheiden is, en met beide benen op de grond blijft staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Moet je niet eens de conclusie trekken dat PSV niet goed met talenten kan omgaan? Misschien toch eens wat meer de ouders er bij betrekken, van jongs af aan ervoor zorgen dat die jongens het niet zo hoog in hun bol krijgen. Ik hou mijn hart vast voor Depay, het zoveelste grote PSV-talent wat zomaar als een nachtkaars zou kunnen uitgaan als hij niet snel met beide beentjes op de aarde wordt getrokken. Laat hem maar naar ManU gaan, van Gaal en goede concurrenten is precies at hij nodig heeft.
De voornaamste reden om je zorgen te maken over Depay zijn toekomstige ontwikkeling is omdat het voor zo ver ik mij kan herinneren alle supertalenten van na Zenden niet goed is vergaan, om uiteenlopende redenen maar de mentale ontwikkeling speelt steeds weer de hoofdrol. Je kan toch niet tegenspreken dat er sprake is van een patroon? Daarom stelde ik dat ik me 'zorgen maak' om de ontwikkeling van Depay.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Depay is tot op heden, een talent dat juist wel bescheiden is, en met beide benen op de grond blijft staan.
Die jongen heeft een behoorlijk miserabele jeugd gehad, en als PSV met 1 speler aantoont dat het WEL met talent kan omgaan, dan is het wel met Depay.
Dat vind ik wel een aardige opmerking. Waarom lekt bij PSV inderdaad alles uit?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom lekt dit allemaal uit bij PSV?
Maw: er is nog niet veel verandert sinds afgelopen seizoenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Fransje van den Nieuwenhof (verslaggever VI) is niet kapot van het almachtige grote PSV, lees ik net. Bij Lierse SK - PSV was hij wezen kijken
'Het werd nooit duidelijk met welke bedoelingen hij zijn team aan het duel liet beginnen'
'Uit niets viel op te maken wat de visie van Cocu precies is.'
'Luuk de Jong moet zich nog flink verbeteren voor het seizoen begint'
'Zoals PSV zich in Lier presenteerde, is de kans dat De Jong topscorer van Nederland wordt nul procent'
'Dit PSV is niet geholpen met de komst van één speler (Defour). De ploeg heeft in elke linie nog een topper nodig.'
Herkenbaar. Waar de verwachtingen vorig seizoen voor het seizoen erg laag waren hebben ze nu het absolute nulpunt bereikt. Wie moet er achter in het centrum gaan ballen? Kunnen Ritzmaier, Wijnaldum en Maher op een middenveld, wie gaat De Jong bedienen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Fransje van den Nieuwenhof (verslaggever VI) is niet kapot van het almachtige grote PSV, lees ik net. Bij Lierse SK - PSV was hij wezen kijken
'Het werd nooit duidelijk met welke bedoelingen hij zijn team aan het duel liet beginnen'
'Uit niets viel op te maken wat de visie van Cocu precies is.'
'Luuk de Jong moet zich nog flink verbeteren voor het seizoen begint'
'Zoals PSV zich in Lier presenteerde, is de kans dat De Jong topscorer van Nederland wordt nul procent'
'Dit PSV is niet geholpen met de komst van één speler (Defour). De ploeg heeft in elke linie nog een topper nodig.'
Maar dat Frans er geen lijn in ontdekt zou best eens goed kunnen kloppenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herkenbaar. Waar de verwachtingen vorig seizoen voor het seizoen erg laag waren hebben ze nu het absolute nulpunt bereikt. Wie moet er achter in het centrum gaan ballen? Kunnen Ritzmaier, Wijnaldum en Maher op een middenveld, wie gaat De Jong bedienen?
Daarbij moet ik wel melden dat ik Frans van den Nieuwenhof weinig kundig acht.
Dat snap ik op zich nog wel. Als je al niet veel geld hebt te besteden. En Rekik kent de club natuurlijk al. Maar ideaal is het natuurlijk niet. Zo loop je een beetje achter de feiten aan en heb je een probleem als Manchester City straks Rekik gewoon bij de selectie wil houden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Ook Karim Rekik staat nog altijd hoog op het lijstje van de Eindhovenaren. "We hebben binnen PSV besloten dat we voor hem gaan, ook het aantrekken van een tweede centrale verdediger hangt af van zijn komst. Komt Rekik straks terug, dan hebben we waarschijnlijk een voorkeur voor een rechtsbenige speler", aldus Brands.
Nog lekker een paar weken wachten dus
Ik had ook nooit de illusie dat de selectie op 31 juli rond zou zijn en niet meer zou veranderen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Ook Karim Rekik staat nog altijd hoog op het lijstje van de Eindhovenaren. "We hebben binnen PSV besloten dat we voor hem gaan, ook het aantrekken van een tweede centrale verdediger hangt af van zijn komst. Komt Rekik straks terug, dan hebben we waarschijnlijk een voorkeur voor een rechtsbenige speler", aldus Brands.
Nog lekker een paar weken wachten dus
Kan je niet beter Jozefzoon er in zetten ipv Locadia? Locadia is al geen beste voetballer maar op de flank kan hij er toch helemaal niets van?quote:
jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan je niet beter Jozefzoon er in zetten ipv Locadia? Locadia is al geen beste voetballer maar op de flank kan hij er toch helemaal niets van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |