Was ook een beest in de verdediging. Over een jaar of 4 sowieso basisplaats in Oranje.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, gozer had wel een goeie instelling
BMI, De Vrij, Kongolo, Rekik, Bruma.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was ook een beest in de verdediging. Over een jaar of 4 sowieso basisplaats in Oranje.
Alleen de Vrij is redelijk. De rest kan er niks van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
BMI, De Vrij, Kongolo, Rekik, Bruma.
Geen toeval meer te noemen.
Feyenoord
Ok manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen de Vrij is redelijk. De rest kan er niks van.
Rekikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
BMI, De Vrij, Kongolo, Rekik, Bruma.
Geen toeval meer te noemen.
Feyenoord
Nee die veltkut danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rekik![]()
Bruma![]()
![]()
![]()
Kongolo moet zich eerst nog bewijzen
De Vrij en BMI zijn echt goed ja
Veltman is meer een opbouwende verdediger.quote:
Kongolo wellicht wel, Rekik niet.quote:Kongolo en Rekik zijn natuurlijk nog maar jonkies, maar die komen ook nog wel een eind.
Nee manquote:Bruma gaat de top niet meer halen nee, maar is voor Nederlandse begrippen nog best een aardige verdediger natuurlijk.
Je beseft dat Rekik 19 is he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veltman is meer een opbouwende verdediger.
[..]
Kongolo wellicht wel, Rekik niet.
[..]
Nee man
Ja en? Ik wist op mijn 12e al dat ik er niets van kon. Bij sommige spelers zie je gewoon snel dat ze nooit de top zullen bereiken.quote:
Er waren ook een hoop mensen die Bojan tot en met speelronde 30 een fantastische speler vondenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:32 schreef De_Pel het volgende:
Zal best. Zijn alleen wel een hoop mensen die dat anders zien dan jij.
En er waren ook een boel mensen die veltkut beter vonden dan De Vrij, klopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er waren ook een hoop mensen die Bojan tot en met speelronde 30 een fantastische speler vonden
Nee niet bepaald kan er toch ook maar vrij weinig vanquote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was ook een beest in de verdediging. Over een jaar of 4 sowieso basisplaats in Oranje.
Maar zodra het geen Ajax is kan in jouw ogen toch niemand er wat van?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee niet bepaald kan er toch ook maar vrij weinig van
Meeste bij Ajax kunnen er ook geen kut van dus dat kan kloppenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar zodra het geen Ajax is kan in jouw ogen toch niemand er wat van?
Zo groot zijn die verschillen ook niet hoor maar mensen die de conclusie trekken over hoe goed de NL verdedigers op het WK waren moet ik sowieso met korreltje zout nemen, in het catenaccio zagen de verdedigers er ook altijd goed uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En er waren ook een boel mensen die veltkut beter vonden dan De Vrij, klopt.
anyways...
Moet ie wel zelf willen, dat schijnt lastig te zijn als je zelf niet weet wat je wiltquote:
twitter:paulpostman twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 12:42:29Timothy Derijck traint nog bij PSV, maar lijkt overstap naar ADO Den Haag te maken. Gaat dan ook niet mee met PSV naar Berlijn. reageer retweet
Ik ben meer geschokt door paul postman, wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef Seam het volgende:
Ik wist niet eens dat hij nog bij jullie onder contract stond
De 3e musketier niet kennenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben meer geschokt door paul postman, wie is dat nou weer?
Doet me denken aan die andere van een paar jaar terug.quote:
Blijft toch zonde want voetballen kunnen ze allebei welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere van een paar jaar terug.
Labayad?
Paul Post niet kennenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben meer geschokt door paul postman, wie is dat nou weer?
Wie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere van een paar jaar terug.
Labayad?
Ik zal even kijken, momentje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje tussendoor;
Hebben we vandaag, dinsdag 22 juli, al verdedigers gekocht?
Ook lekker haalbaar enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Die Alan van Red Bull Salzburg was ook wel een leuke spits geweest voor PSV
kan je beter messi halenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Die Alan van Red Bull Salzburg was ook wel een leuke spits geweest voor PSV
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er waren ook een hoop mensen die Bojan tot en met speelronde 30 een fantastische speler vonden
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En er waren ook een boel mensen die veltkut beter vonden dan De Vrij, klopt.
anyways...
Je plaat blijft een beetje hangen Sandstorm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
En hebben we vandaag al nieuwe verdedigers aangetrokken?
Volgende week staat al de ultra moeilijke match tegen een paar stucadoors voor de EL op het program. Marcel mag opschieten
Dat kon hamdaoui ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch zonde want voetballen kunnen ze allebei wel
Klopt. En terecht. Ik tik wat anderen denken Sanderts.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen Sandstorm.
Pas maar op voor Sunri5e zijn post leest. Dan gaat hij me even boos te keer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je jezelf nou niet bijzonder kinderachtig?
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Morgen Brabant. Hebben we al zin in wat oefenpotjes om te zien in hoeverre jullie club al een beetje op peil is of is daar vooralsnog geen peil op te trekken in dit vroege stadium?
Och komt ie weer trollen, zal ik eens bij jou gaan sherlocken op -insertspelerGOD??quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je jezelf nou niet bijzonder kinderachtig?
Hij heeft mijn appje gelezen maar geen reactie gegeven, de schavuit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En al reactie van Marcel Brands gehad?
Ah joh, die voorronde EL zijn toch ook veredelde oefenpotjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijd
Uh, je doet maar, raar figuur.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Och komt ie weer trollen, zal ik eens bij jou gaan sherlocken op -insertspelerGOD??
Mijn god..
Is wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah joh, die voorronde EL zijn toch ook veredelde oefenpotjes.
Iwanius post altijd geforceerd forum voor forum : http://forum.fok.nl/user/history/289177 dan is hij weer een tijdje in VBL, dan weer in SHO, en dan weer in GC.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijd
Het belangrijkste: het boeit vrij weinig mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iwanius post altijd geforceerd forum voor forum : http://forum.fok.nl/user/history/289177 dan is hij weer een tijdje in VBL, dan weer in SHO, en dan weer in GC.
Geen van zijn berichten voegt inhoudelijk echt wat toe.
Wat de fuckquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iwanius post altijd geforceerd forum voor forum : http://forum.fok.nl/user/history/289177 dan is hij weer een tijdje in VBL, dan weer in SHO, en dan weer in GC.
Komt ook omdat hij zich zeer vaak in verschillende tijdzones begeeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt of geen nieuwe verdedigers, of nog spelers verkopen als men Defour nog wil halen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 23-07-2014 om 21:13:19#PSV kan deze transferzomer maximaal 5 miljoen euro en de transferinkomsten van deze zomer investeren, is intern afgesproken. reageer retweet
vandaar dat er zo wordt ingezet op Rekikquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat wordt of geen nieuwe verdedigers, of nog spelers verkopen als men Defour nog wil halen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 23-07-2014 om 21:13:19#PSV kan deze transferzomer maximaal 5 miljoen euro en de transferinkomsten van deze zomer investeren, is intern afgesproken. reageer retweet
Waarom lekt dit allemaal uit bij PSV?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Zie maar iets geheim te houden terwijl Thijs Slegers en Rik Elfrink in de buurt zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom lekt dit allemaal uit bij PSV?
Moet je niet eens de conclusie trekken dat PSV niet goed met talenten kan omgaan? Misschien toch eens wat meer de ouders er bij betrekken, van jongs af aan ervoor zorgen dat die jongens het niet zo hoog in hun bol krijgen. Ik hou mijn hart vast voor Depay, het zoveelste grote PSV-talent wat zomaar als een nachtkaars zou kunnen uitgaan als hij niet snel met beide beentjes op de aarde wordt getrokken. Laat hem maar naar ManU gaan, van Gaal en goede concurrenten is precies at hij nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch zonde want voetballen kunnen ze allebei wel
Depay is tot op heden, een talent dat juist wel bescheiden is, en met beide benen op de grond blijft staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Moet je niet eens de conclusie trekken dat PSV niet goed met talenten kan omgaan? Misschien toch eens wat meer de ouders er bij betrekken, van jongs af aan ervoor zorgen dat die jongens het niet zo hoog in hun bol krijgen. Ik hou mijn hart vast voor Depay, het zoveelste grote PSV-talent wat zomaar als een nachtkaars zou kunnen uitgaan als hij niet snel met beide beentjes op de aarde wordt getrokken. Laat hem maar naar ManU gaan, van Gaal en goede concurrenten is precies at hij nodig heeft.
De voornaamste reden om je zorgen te maken over Depay zijn toekomstige ontwikkeling is omdat het voor zo ver ik mij kan herinneren alle supertalenten van na Zenden niet goed is vergaan, om uiteenlopende redenen maar de mentale ontwikkeling speelt steeds weer de hoofdrol. Je kan toch niet tegenspreken dat er sprake is van een patroon? Daarom stelde ik dat ik me 'zorgen maak' om de ontwikkeling van Depay.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Depay is tot op heden, een talent dat juist wel bescheiden is, en met beide benen op de grond blijft staan.
Die jongen heeft een behoorlijk miserabele jeugd gehad, en als PSV met 1 speler aantoont dat het WEL met talent kan omgaan, dan is het wel met Depay.
Dat vind ik wel een aardige opmerking. Waarom lekt bij PSV inderdaad alles uit?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom lekt dit allemaal uit bij PSV?
Maw: er is nog niet veel verandert sinds afgelopen seizoenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Fransje van den Nieuwenhof (verslaggever VI) is niet kapot van het almachtige grote PSV, lees ik net. Bij Lierse SK - PSV was hij wezen kijken
'Het werd nooit duidelijk met welke bedoelingen hij zijn team aan het duel liet beginnen'
'Uit niets viel op te maken wat de visie van Cocu precies is.'
'Luuk de Jong moet zich nog flink verbeteren voor het seizoen begint'
'Zoals PSV zich in Lier presenteerde, is de kans dat De Jong topscorer van Nederland wordt nul procent'
'Dit PSV is niet geholpen met de komst van één speler (Defour). De ploeg heeft in elke linie nog een topper nodig.'
Herkenbaar. Waar de verwachtingen vorig seizoen voor het seizoen erg laag waren hebben ze nu het absolute nulpunt bereikt. Wie moet er achter in het centrum gaan ballen? Kunnen Ritzmaier, Wijnaldum en Maher op een middenveld, wie gaat De Jong bedienen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Fransje van den Nieuwenhof (verslaggever VI) is niet kapot van het almachtige grote PSV, lees ik net. Bij Lierse SK - PSV was hij wezen kijken
'Het werd nooit duidelijk met welke bedoelingen hij zijn team aan het duel liet beginnen'
'Uit niets viel op te maken wat de visie van Cocu precies is.'
'Luuk de Jong moet zich nog flink verbeteren voor het seizoen begint'
'Zoals PSV zich in Lier presenteerde, is de kans dat De Jong topscorer van Nederland wordt nul procent'
'Dit PSV is niet geholpen met de komst van één speler (Defour). De ploeg heeft in elke linie nog een topper nodig.'
Maar dat Frans er geen lijn in ontdekt zou best eens goed kunnen kloppenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herkenbaar. Waar de verwachtingen vorig seizoen voor het seizoen erg laag waren hebben ze nu het absolute nulpunt bereikt. Wie moet er achter in het centrum gaan ballen? Kunnen Ritzmaier, Wijnaldum en Maher op een middenveld, wie gaat De Jong bedienen?
Daarbij moet ik wel melden dat ik Frans van den Nieuwenhof weinig kundig acht.
Dat snap ik op zich nog wel. Als je al niet veel geld hebt te besteden. En Rekik kent de club natuurlijk al. Maar ideaal is het natuurlijk niet. Zo loop je een beetje achter de feiten aan en heb je een probleem als Manchester City straks Rekik gewoon bij de selectie wil houden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Ook Karim Rekik staat nog altijd hoog op het lijstje van de Eindhovenaren. "We hebben binnen PSV besloten dat we voor hem gaan, ook het aantrekken van een tweede centrale verdediger hangt af van zijn komst. Komt Rekik straks terug, dan hebben we waarschijnlijk een voorkeur voor een rechtsbenige speler", aldus Brands.
Nog lekker een paar weken wachten dus
Ik had ook nooit de illusie dat de selectie op 31 juli rond zou zijn en niet meer zou veranderen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Ook Karim Rekik staat nog altijd hoog op het lijstje van de Eindhovenaren. "We hebben binnen PSV besloten dat we voor hem gaan, ook het aantrekken van een tweede centrale verdediger hangt af van zijn komst. Komt Rekik straks terug, dan hebben we waarschijnlijk een voorkeur voor een rechtsbenige speler", aldus Brands.
Nog lekker een paar weken wachten dus
Kan je niet beter Jozefzoon er in zetten ipv Locadia? Locadia is al geen beste voetballer maar op de flank kan hij er toch helemaal niets van?quote:
jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan je niet beter Jozefzoon er in zetten ipv Locadia? Locadia is al geen beste voetballer maar op de flank kan hij er toch helemaal niets van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |