Blijft toch zonde want voetballen kunnen ze allebei welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere van een paar jaar terug.
Labayad?
Paul Post niet kennenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben meer geschokt door paul postman, wie is dat nou weer?
Wie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere van een paar jaar terug.
Labayad?
Ik zal even kijken, momentje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje tussendoor;
Hebben we vandaag, dinsdag 22 juli, al verdedigers gekocht?
Ook lekker haalbaar enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Die Alan van Red Bull Salzburg was ook wel een leuke spits geweest voor PSV
kan je beter messi halenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Die Alan van Red Bull Salzburg was ook wel een leuke spits geweest voor PSV
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er waren ook een hoop mensen die Bojan tot en met speelronde 30 een fantastische speler vonden
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En er waren ook een boel mensen die veltkut beter vonden dan De Vrij, klopt.
anyways...
Je plaat blijft een beetje hangen Sandstorm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
En hebben we vandaag al nieuwe verdedigers aangetrokken?
Volgende week staat al de ultra moeilijke match tegen een paar stucadoors voor de EL op het program. Marcel mag opschieten
Dat kon hamdaoui ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch zonde want voetballen kunnen ze allebei wel
Klopt. En terecht. Ik tik wat anderen denken Sanderts.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen Sandstorm.
Pas maar op voor Sunri5e zijn post leest. Dan gaat hij me even boos te keer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je jezelf nou niet bijzonder kinderachtig?
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Morgen Brabant. Hebben we al zin in wat oefenpotjes om te zien in hoeverre jullie club al een beetje op peil is of is daar vooralsnog geen peil op te trekken in dit vroege stadium?
Och komt ie weer trollen, zal ik eens bij jou gaan sherlocken op -insertspelerGOD??quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je jezelf nou niet bijzonder kinderachtig?
Hij heeft mijn appje gelezen maar geen reactie gegeven, de schavuit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En al reactie van Marcel Brands gehad?
Ah joh, die voorronde EL zijn toch ook veredelde oefenpotjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd bijzonder veel toevoegen. Zin in wat oefenpotjes vraagt ie. Morgen is al de laatste oefenwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |