Pas als Thijs het tweet geloof ik het.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]Riktwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 24-07-2014 om 17:00:57#PSV heeft geen 6,5 miljoen geboden op Balanta. Onzin. reageer retweet
.
Rik niet gelovenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Pas als Thijs het tweet geloof ik het.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:40:19#PSV doet met dit materieel mee in de subtop van Nederland. Enig risico nemen is gewoon noodzakelijk om de top weer te halen. reageer retweet
Rik trapt weer een open deur in. Lijkt me logisch ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Rik niet geloven.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:40:19#PSV doet met dit materieel mee in de subtop van Nederland. Enig risico nemen is gewoon noodzakelijk om de top weer te halen. reageer retweet
Botteghin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Ciscus het volgende:
Botteghin en Rekik halen en klaar is Kees. Vooral Ritzmaier gaat knallen dit seizoen, geef die jongen vertrouwen!
Niet als er geen linksback gekocht wordt. Dan wordt Ritzmaier namelijk gewoon verkloot als back-up voor linksachter. Ik snap dat goed onderhandelen tijd kost. Maar het wordt dringend tijd dat Brands door gaat pakken. Akelig genoeg lijkt hij maar op twee paarden te wedden en heeft hij geen back-up plan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Ciscus het volgende:
Botteghin en Rekik halen en klaar is Kees. Vooral Ritzmaier gaat knallen dit seizoen, geef die jongen vertrouwen!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk gaat Maher en Luukinho een leuke koppel vormen in het veld, zou mooi zijn.
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-07-2014 om 19:45:01Maher geeft de voorzet en Luuk de Jong maakt zijn eerste doelpunt in het shirt van PSV! Het staat 1-1 in Berlijn. #herpsv reageer retweet
Rik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Rik niet geloven.
Dus, als iemand nog een gratis advies gesprek wil met Johnnie Troost, gaat uw gang!quote:Hi Adam,
Dat kan natuurlijk. Bel me eerst even zodat we elkaar even spreken, of t klikt en of deze email oprecht is van jou Adam, danwel van iemand die iets leuks probeert te doen. Het voorstel was medio vorig seizoen al klaar en jij bent degene die inderdaad de grote ster kunt zijn dit jaar!
Graag hoor ik van je via 06xxxxxxx.
Met vriendelijke groet,
ing. J.M. John Troost
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik had trouwens antwoord, van John Troost. Op mijn mail dat ik (lees; Adam Maher) wel wou weten wat hij voor mij in petto had.
[..]
Dus, als iemand nog een gratis advies gesprek wil met Johnnie Troost, gaat uw gang!
En geen dank John, voor de gratis reclame
Botteghin is prima voor het niveau dat PSV nastreeft, en dan dus als back up.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
Whut, Botteghin
Dan heb ik nog liever Mike van de Hoorn achterin.
Als Botteghin prima is voor het niveau dat PSV nastreeft is het wel definitief topclub af.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Botteghin is prima voor het niveau dat PSV nastreeft, en dan dus als back up.
Ik vind het wel interessant dat hier altijd weer dezelfde namen worden geopperd en dat ze er stuk voor stuk niets van kunnen (vd Hoorn, De Vrij, Viergever, Moisander, Van Dijk).
Wie noemt nu eens een naam die a/ haalbaar is, b/ past bij het nederlands voetbal en c/ die iets aan deze ploeg toevoegt
Ik weet zeker dat niemand met een goede naam komt, afgaande op wat hier altijd geschreven wordt.
Dat werd ook bij alle spelers die ik opsomde gezegd, en voor de meesten geldt dat we die nu graag zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als Botteghin prima is voor het niveau dat PSV nastreeft is het wel definitief topclub af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |