Wijnaldum goed spelen? Die man heeft alleen maar risicoloze passjes gemaakt en een beetje rond de middenlijn in een drafje gelopen. Vond hem echt verreweg de zwakste speler bij Nederland(Met Lens).
Depay vond ik dan weer helemaal niet zo slecht. Zijn pass op Van Persie was geniaal. Was in zijn duels wat ongelukkiger maar kreeg natuurlijk ook veel minder ruimte. Lens was echt stukken slechter dan Depay. Ik denk dat misschien er ook een te hoog verwachtingspatroon is gecreëerd. Zijn beste wedstrijden waren met veel ruimte. Maar alsnog een ruime voldoende wat mij betreft.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef Buitendam het volgende: Van Persie was gisteren met afstand de slechtste speler van het veld. Die heeft een partij staan kutten, daar word je niet goed van
Van Persie was ook wel matig ja, die mag inderdaad in het rijtje Lens en Wijnaldum.
Gini moest zo spelen zoals hij speelde. Voerde de opdracht van van gaal uit. Niet opkomen en geen risico nemen.
Maar dan vind ik een De Guzman meer geschikt voor die rol. Is met de passing ook veel beter normaliter. (Al speelt hij ook een matig WK, maar dat doet Wijnaldum ook.) Wijnaldum is een lopende speler en je gebruikt hem nu totaal in een verkeerde rol. Er zijn dan echt wel veel betere opties imo.
Maar dan vind ik een De Guzman meer geschikt voor die rol. Is met de passing ook veel beter normaliter. (Al speelt hij ook een matig WK, maar dat doet Wijnaldum ook.) Wijnaldum is een lopende speler en je gebruikt hem nu totaal in een verkeerde rol. Er zijn dan echt wel veel betere opties imo.
De Guzman kan niet verdedigen, laat nonstop z'n mannetje lopen. Gini kan dat redelijk.
Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Ik vond Wijnaldum juist wel aardig spelen. Op een gegeven moment zat ie er wel doorheen, maar speelde lekker imo.
Wat deed hij wel aardig dan?
Het enige wat ik hem heb zien doen is risicoloze passes over 2 meter geven.
Druk zetten. Aanspeelbaar. Meters maken. Mn bij balverlies erg sterk. Vooruit denken. Lekker anoniem. Precies zoals Louis het wil.
Aanspeelbaar m'n reet, dat hij af en toe vrij staat wil niet zeggen dat hij aanspeelbaar is, Sneijder was degene op het middenveld die aanspeelbaar was
Aanspeelbaar m'n reet, dat hij af en toe vrij staat wil niet zeggen dat hij aanspeelbaar is, Sneijder was degene op het middenveld die aanspeelbaar was
De rest is ook onzin, hij bakte er geen kloot van
Sneijder en Wijnaldum hebben dan ook verschillende taken. Sneijder eiste de ballen op. Overal op het veld. Wijnaldum speelde meer in defensief opzicht. Gaten dichtlopen, aanspeelbaar zijn, tegenstander uitschakelen. Perfect uitgevoerd. Geen Costa Ricaanse counter gelukt (ook Sneijder)
Misschien eens verder kijken dan alleen naar het mannetje met het balletje.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Sneijder en Wijnaldum hebben dan ook verschillende taken. Sneijder eiste de ballen op. Overal op het veld. Wijnaldum speelde meer in defensief opzicht. Gaten dichtlopen, aanspeelbaar zijn, tegenstander uitschakelen. Perfect uitgevoerd. Geen Costa Ricaanse counter gelukt.
Misschien eens verder kijken dan alleen naar het mannetje met het balletje.
Een echte topper weet zich ook met die opdrachten te onderscheiden en op te vallen. Wijnaldum niet.
Een echte topper weet zich ook met die opdrachten te onderscheiden en op te vallen. Wijnaldum niet.
Onzin. Zeiden ze ook over Strootman. Voor zijn transfer van 20mio naar Roma.
Daarnaast zeg ik helemaal niet dat Wijnaldum een topper is. Ik zeg alleen dat ie zijn taken geweldig uitvoert, aan de bal misschien wel minder, maar gewoon heel aardig speelt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Onzin. Zeiden ze ook over Strootman. Voor zijn transfer van 20mio naar Roma.
Daarnaast zeg ik helemaal niet dat Wijnaldum een topper is. Ik zeg alleen dat ie zijn taken geweldig uitvoert, aan de bal misschien wel minder, maar gewoon heel aardig speelt.
Dat is dus het punt, hij maakt zijn meters wel verdedigend maar vertraagt het spel in de opbouw, staat meestal verkeerd zodat er niets anders opzit dan tikkie breed of terug
Op zondag 6 juli 2014 17:23 schreef Adames het volgende: heb niet het idee dat wijnaldum zo slecht speelde. op zijn hoogst kleurloos inderdaad. zijn collega blind was wel wat meer aanwezig
Blind en Indi waren nog slechter en Van Persie faalde ook
Blind en Indi waren nog slechter en Van Persie faalde ook
van persie had natuurlijk moeten scoren, toen alleen voor de keeper en alle ruimte en tijd
maar verder vind ik een spits altijd moeilijk beoordelen, spreekt ook wel voor hem dat hij ook niet elke bal opeist. vooral veel rennen om die verdediging aan gort te trekken
van persie had natuurlijk moeten scoren, toen alleen voor de keeper en alle ruimte en tijd
maar verder vind ik een spits altijd moeilijk beoordelen, spreekt ook wel voor hem dat hij ook niet elke bal opeist. vooral veel rennen om die verdediging aan gort te trekken
wat dan weer niet echt werkte, maar goed.
Ook hij deed positioneel veel goed maar zulke kansen moet je gewoon maken
Dat is dus het punt, hij maakt zijn meters wel verdedigend maar vertraagt het spel in de opbouw, staat meestal verkeerd zodat er niets anders opzit dan tikkie breed of terug
Klopt wel. Alleen maakt hem dat nog niet meteen waardeloos zoals iedereen hier elkaar nakakelt.
Maar denk je niet dat dat juist de bedoeling is? Best logisch als de tegenstander er zo kort op zit en puur op de counter speelt dat je 'gewoon' tikkies breed gaat geven. De vleugels opzoeken aangezien daar de ruimte ligt.
Klopt wel. Alleen maakt hem dat nog niet meteen waardeloos zoals iedereen hier elkaar nakakelt.
Maar denk je niet dat dat juist de bedoeling is? Best logisch als de tegenstander er zo kort op zit en puur op de counter speelt dat je 'gewoon' tikkies breed gaat geven. De vleugels opzoeken aangezien daar de ruimte ligt.
Ik dacht dat de bedoeling was de 3 of zoals gisteren 4 "voetballers" zo snel mogelijk in te spelen
'Zanka werd vlak voor aanvang van het duel uit de basisploeg geschrapt, omdat hij op het punt staat verkocht te worden. PSV is in verregaande onderhandeling met een koper. Om welke club het gaat is nog niet bekend.'
Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef tompsv18 het volgende: 'Zanka werd vlak voor aanvang van het duel uit de basisploeg geschrapt, omdat hij op het punt staat verkocht te worden. PSV is in verregaande onderhandeling met een koper. Om welke club het gaat is nog niet bekend.'
Wijnaldum heeft in zijn rol gewoon een goede pot gespeeld gisteren. In het begin was het wat weifelend, maar naar gelang de wedstrijd vorderde wist hij Robben en Kuyt makkelijker te vinden en ging niet iedere pass meer terug. Draaide hij makkelijker open en kwam hij uit af en toe uit de middencirkel. De eerste helft waren vanuit Nederlands elftal perspectief alleen maar risicoloze passjes terug naar verdediging of keeper.
Nederland speelt met twee controleurs en hij is een van die twee. Een ondankbare taak op een voor hem onnatuurlijke positie. Het is daar ook de bedoeling om risicoloze passjes te geven. Ik denk dat er binnen de selectie verder niemand is die die rol op dit moment zo in kan vullen. Guzman heeft daarvoor absoluut niet de inhoud.
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat het verwachtingspatroon niet zo hoog is, omdat zijn vorige wedstrijden niet zo goed waren. Anderzijds heeft hij tegen Mexico gezorgd dat Guardado totaal onzichtbaar was.
Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef Lange_Lans het volgende: Wijnaldum heeft in zijn rol gewoon een goede pot gespeeld gisteren. In het begin was het wat weifelend, maar naar gelang de wedstrijd vorderde wist hij Robben en Kuyt makkelijker te vinden en ging niet iedere pass meer terug. Draaide hij makkelijker open en kwam hij uit af en toe uit de middencirkel. De eerste helft waren vanuit Nederlands elftal perspectief alleen maar risicoloze passjes terug naar verdediging of keeper.
Nederland speelt met twee controleurs en hij is een van die twee. Een ondankbare taak op een voor hem onnatuurlijke positie. Het is daar ook de bedoeling om risicoloze passjes te geven. Ik denk dat er binnen de selectie verder niemand is die die rol op dit moment zo in kan vullen. Guzman heeft daarvoor absoluut niet de inhoud.
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat het verwachtingspatroon niet zo hoog is, omdat zijn vorige wedstrijden niet zo goed waren. Anderzijds heeft hij tegen Mexico gezorgd dat Guardado totaal onzichtbaar was.
Maar iedereen zegt dat hij slecht speelt. Zelfs de commentator maakte er een opmerking over joh. Dus dan is da zo
Maar iedereen zegt dat hij slecht speelt. Zelfs de commentator maakte er een opmerking over joh. Dus dan is da zo
Als de commentator het zegt dan moet het zo zijn. Dan trek ik bij deze mijn post terug. Dat zijn bij uitstek mensen die heel veel verstand van voetbal hebben.
Ach, misschien kijken wij ook wel een beetje door een roze bril en zien we zaken wat positiever. Dat is ook niet erg. Maar om te zeggen dat die jongen slecht heeft gevoetbald gaat me wat ver. Er waren gisteren anderen die wel slecht speelden.
Was zijn opdracht dan zo anders dan tegen Mexico? Toen was hij namelijk wel gewoon helemaal over het veld te vinden ipv nu alleen in het kleine middengebied.
De heatmaps zeggen genoeg imo:
versus Costa Rica:
versus Mexico:
Verder waren echt bijna al zijn passjes breed. Hij heeft volgens mij 3 ballen voorwaarts gepasst. Lijkt mij niet dat dat de bedoeling is in dit systeem. Hij moet juist veel dynamischer zijn, iets wat normaal juist zijn kracht is.
Op zondag 6 juli 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende: Was zijn opdracht dan zo anders dan tegen Mexico? Toen was hij namelijk wel gewoon helemaal over het veld te vinden ipv nu alleen in het kleine middengebied.
Verder waren echt bijna al zijn passjes breed. Hij heeft volgens mij 3 ballen voorwaarts gepasst. Lijkt mij niet dat dat de bedoeling is in dit systeem. Hij moet juist veel dynamischer zijn, iets wat normaal juist zijn kracht is.
Hij vervulde zijn taak anders was ie er al uitgehaald
Op zondag 6 juli 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende: Was zijn opdracht dan zo anders dan tegen Mexico? Toen was hij namelijk wel gewoon helemaal over het veld te vinden ipv nu alleen in het kleine middengebied.
Is toch een compleet ander systeem? Waar hij tegen Mexico 1 van de 2 controleurs was was hij nu de achterste middenvelder. Dat is toch logisch dan.
Is toch een compleet ander systeem? Waar hij tegen Mexico 1 van de 2 controleurs was was hij nu de achterste middenvelder. Dat is toch logisch dan.
Zou jij willen laten zien hoe de opstelling van Nederland dan was? Want ik dacht dat in balbezit Sneijder en Wijnaldum beide centrale middenvelders waren (Juist omdat Costa Rica ook met 2 centrale middenvelders speelde) Waarom wist Sneijder dan wel het hele veld te bestrijken (Kwam zelfs af en toe juist te vaak terug.) Misschien heb ik het wel verkeerd gezien hoor, no problem. Maar volgens mij speelde Nederland gisteren in principe met 2 middenvelders op 1 lijn, alleen wist Sneijder wel vaker bij de sluiten en Wijnaldum niet.
Zou jij willen laten zien hoe de opstelling van Nederland dan was? Want ik dacht dat in balbezit Sneijder en Wijnaldum beide centrale middenvelders waren (Juist omdat Costa Rica ook met 2 centrale middenvelders speelde) Waarom wist Sneijder dan wel het hele veld te bestrijken (Kwam zelfs af en toe juist te vaak terug.) Misschien heb ik het wel verkeerd gezien hoor, no problem. Maar volgens mij speelde Nederland gisteren in principe met 2 middenvelders op 1 lijn, alleen wist Sneijder wel vaker bij de sluiten en Wijnaldum niet.
De eerste helft heb je Sneijder voorin ook niet gezien en is hij alleen maar achterin gekomen om te kaatsen. De 2e helft heb je hem niet meer op het middenveld gezien. Hij kon de 2e helft excelleren, omdat er achter hem iemand stond waarvan hij op aan kan. Het lijkt me niet heel erg handig om Sneijder als achterste middenvelder te hebben en om Wijnaldum naar voren te plaatsen. Ik neem aan dat je dat met me eens bent.
De eerste helft heb je Sneijder voorin ook niet gezien en is hij alleen maar achterin gekomen om te kaatsen. De 2e helft heb je hem niet meer op het middenveld gezien. Hij kon de 2e helft excelleren, omdat er achter hem iemand stond waarvan hij op aan kan. Het lijkt me niet heel erg handig om Sneijder als achterste middenvelder te hebben en om Wijnaldum naar voren te plaatsen. Ik neem aan dat je dat met me eens bent.
Ze speelden dan ook in principe naast elkaar. Juist omdat Costa Rica ook met 2 centrale middenvelders speelden. Oranje paste zich gewoon weer aan. Overigens ben ik van mening dat Sneijder beter als achterste middenvelder zou kunnen fungeren dan Wijnaldum, maar dat geheel terzijde.
Ze speelden dan ook in principe naast elkaar. Juist omdat Costa Rica ook met 2 centrale middenvelders speelden. Oranje paste zich gewoon weer aan. Overigens ben ik van mening dat Sneijder beter als achterste middenvelder zou kunnen fungeren dan Wijnaldum, maar dat geheel terzijde.
Maar dan zijn we het toch min of meer eens? De eerste helft speelden ze totaal risicoloos. De 2e helft heb ik Sneijder alleen nog maar voorin gezien. Dan moet er iemand in een defensieve rol blijven en dat zal de opdracht van Wijnaldum zijn.
Maar dan zijn we het toch min of meer eens? De eerste helft speelden ze totaal risicoloos. De 2e helft heb ik Sneijder alleen nog maar voorin gezien. Dan moet er iemand in een defensieve rol blijven en dat zal de opdracht van Wijnaldum zijn.
Maar hij stond niet in de defensieve rol, want dan zou hij toch meer in het midden van het veld zijn en Sneijder in dezelfde lijn voor hem. De heatmaps laten duidelijk zien dat Wijnaldum op rechts stond en Sneijder op links (Naast elkaar dus.) Jij doet het net voor komen dat Wijnaldum puur de defensieve middenvelder was, terwijl Nederland juist niet met een aanvallende en defensieve middenvelder speelde maar met 2 centrale middenvelders. WIjnaldum had nu juist van zijn dynamische loopvermogen gebruik kunnen maken. Gemiste kans wat mij betreft.
Net zoals jij altijd in dit topic, maakt niet uit verder.
Ja idd, ik zat er weer naast dat PSV geen kampioen ging worden. En het jaar daarvoor. En daarvoor.En dat Matavz niets ging toevoegen. En dat Zanka er geen kut van kan. God, ik ben een orakel . Maakt verder ook niet uit hoor.
Maar hij stond niet in de defensieve rol, want dan zou hij toch meer in het midden van het veld zijn en Sneijder in dezelfde lijn voor hem. De heatmaps laten duidelijk zien dat Wijnaldum op rechts stond en Sneijder op links (Naast elkaar dus.) Jij doet het net voor komen dat Wijnaldum puur de defensieve middenvelder was, terwijl Nederland juist niet met een aanvallende en defensieve middenvelder speelde maar met 2 centrale middenvelders. WIjnaldum had nu juist van zijn dynamische loopvermogen gebruik kunnen maken. Gemiste kans wat mij betreft.
Hij was de meest defensief ingestelde middenvelder. Ik zeg nergens dat hij puur een verdedigende middenvelder was. Voor wat betreft het dynamisch lopen was daar natuurlijk weinig plek voor. Stonden 10 Costa Ricanen op een paar vierkante meter. Ik blijf er bij dat hij zijn rol goed heeft ingevuld. Naast het feit dat het geen plek is waar je met risicovolle passes strooit, is dat ook niet iets waarin hij heel goed is. Dan kun je maar beter zoeken naar mensen die dat wel goed kunnen.
Hij was de meest defensief ingestelde middenvelder. Ik zeg nergens dat hij puur een verdedigende middenvelder was. Voor wat betreft het dynamisch lopen was daar natuurlijk weinig plek voor. Stonden 10 Costa Ricanen op een paar vierkante meter. Ik blijf er bij dat hij zijn rol goed heeft ingevuld. Naast het feit dat het geen plek is waar je met risicovolle passes strooit, is dat ook niet iets waarin hij heel goed is. Dan kun je maar beter zoeken naar mensen die dat wel goed kunnen.
Miste wel zijn frivoliteit. Was nu zo'n eenheidsworst die de bal van Vlaar ontvang, vervolgens 2 meter liep en 'm dan bij BMI weer inleverde. Beetje hoe Blind op die positie ook altijd speelt..
We zijn het niet met elkaar eens. Maar dat is niet erg. Als we wereldkampioen worden met Wijnaldum als grijze muis, dan zal ik daar niet minder hard om gaan juichen.
We zijn het niet met elkaar eens. Maar dat is niet erg. Als we wereldkampioen worden met Wijnaldum als grijze muis, dan zal ik daar niet minder hard om gaan juichen.
Mathias ‘Zanka’ Jørgensen verlaat PSV en keert terug naar zijn oude club FC Kopenhagen. Vanochtend vertrok hij al uit het trainingskamp in Oostenrijk. De Denen verblijven deze week ook in Oostenrijk en Zanka is onderweg om daar de overeenkomst rond te maken. Bij het ontbijt in Bad Erlach nam de verdediger afscheid van zijn teamgenoten en de begeleiding.
Jørgensen (24) kwam in 2012 naar PSV, overgekomen van FC Kopenhagen. Bij PSV wist de voormalig jeugdinternational helaas nooit een vaste positie in de basis te veroveren. Met FC Kopenhagen ligt er een principe-akkoord, vandaag wordt Zanka in Oostenrijk medisch gekeurd en worden de stukken verder uitgewerkt. Bij het ontbijt in Bad Erlach bedankte hij zijn teamgenoten van PSV en wenste hij de ploeg en de club alle goeds. Hoofdcoach Phillip Cocu bedankte hem en wenste hem eveneens veel succes in de toekomst. Als alles in orde komt, tekent Jørgensen een contract voor 3 jaar. PSV TV sprak Zanka vandaag in het spelershotel, alvorens hij afreisde naar het trainingskamp van FC Kopenhagen. Later vandaag op PSV TV het laatste PSV-interview met de Deen.
Wanneer leren de mensen eindelijk eens dat dat niet te voorspellen is? Je wint met een team, niet met de beste spelers zolang het niveauvershil niet belachelijk groot is. Dankzij dat kunnen wij nu nog juichen met/voor het Nederlandse elftal.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Wanneer leren de mensen eindelijk eens dat dat niet te voorspellen is? Je wint met een team, niet met de beste spelers zolang het niveauvershil niet belachelijk groot is. Dankzij dat kunnen wij nu nog juichen met/voor het Nederlandse elftal.
Zolang jullie Cocu hebben en Ajax Frank de Boer geef ik Ajax de meeste kans .
Zolang jullie Cocu hebben en Ajax Frank de Boer geef ik Ajax de meeste kans .
Alsof een coach per defenitie van doorslaggevend belang is. En alsof een coach zich niet kan ontwikkelen door de jaren heen. Kijk naar van Gaal, in 2002 kon hij zich niet eens plaatsen voor het WK. En nu staat hij (met kwalitatief mindere spelers) in de halve finale.
Alsof een coach per defenitie van doorslaggevend belang is. En alsof een coach zich niet kan ontwikkelen door de jaren heen. Kijk naar van Gaal, in 2002 kon hij zich niet eens plaatsen voor het WK. En nu staat hij (met kwalitatief mindere spelers) in de halve finale.
oke.
Ajax wordt dit seizoen met overmacht kampioen. Dat is evident.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Doublepain het volgende: Die Doria moet PSV gewoon halen, ook al leg je 12 miljoen neer, het is gewoon een Thiago Silva die je laat lopen.
En dat kan Van Gaal als geen ander en was een betere optie geweest dan Advocaat. Sluit niet uit dat PSV met v. Gaal wel kampioen was geworden.
Op dinsdag 8 juli 2014 08:33 schreef RubenSosa het volgende: Sommige figureren zijn wel weer heel druk met een andere club ipv hun eigen club...opvallend.
Dat is altijd zo, verander je niks aan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Op dinsdag 8 juli 2014 08:33 schreef RubenSosa het volgende: Sommige figureren zijn wel weer heel druk met een andere club ipv hun eigen club...opvallend.
Mooi toch als het bij je eigen club zo rustig is dat je je niet druk hoeft te maken?
Op dinsdag 8 juli 2014 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende: Wie moeten er dan allemaal nog bijkomen? Rekik is dus terug naar City, komt die nog terug? Arias.. Willems nog geblesseerd gok ik?
Arias, Wijnaldum, Depay Willems geblesseerd en zal eerste wedstrijden van het seizoen missen, Schaars tot de winterstop eruit. Zoet nu ook lichte blessure trouwens.
Arias, Wijnaldum, Depay Willems geblesseerd en zal eerste wedstrijden van het seizoen missen, Schaars tot de winterstop eruit. Zoet nu ook lichte blessure trouwens.
Meen je dit? Is hij aan het prutsen? Met Luuk de Jong is hij in principe wel een goede aangever.
Voorzetten die gegeven kunnen worden met alle tijd en ruimte komen niet aan, hij komt zijn man totaal niet voorbij, wint geen duel, echt een drama wat mij betreft.
En ze willen nog 4 versterkingen.
En ik denk dat Depay en Wijnaldum ook wel het begin van het seizoen gaan missen vanwege vakantie en daarna voorbereidingen? Althans, ik neem toch aan dat PSV dat traject gaat volgen.
En ik denk dat Depay en Wijnaldum ook wel het begin van het seizoen gaan missen vanwege vakantie en daarna voorbereidingen? Althans, ik neem toch aan dat PSV dat traject gaat volgen.
Lijkt me wel ja, anders zijn ze na een paar weken competitie helemaal op na zo'n zwaar seizoen. Al kan je zo ook nog later vakantie geven zoals Feyenoord doet.
Lijkt me wel ja, anders zijn ze na een paar weken competitie helemaal op na zo'n zwaar seizoen. Al kan je zo ook nog later vakantie geven zoals Feyenoord doet.
Ik zou ze zsm vakantie geven en zorgen dat ze fit zijn voor de eerste topper.
Voorzetten die gegeven kunnen worden met alle tijd en ruimte komen niet aan, hij komt zijn man totaal niet voorbij, wint geen duel, echt een drama wat mij betreft.
Erg zonde & jammer. Maar wellicht komt het er binnenkort weer uit.
En dat kan Van Gaal als geen ander en was een betere optie geweest dan Advocaat. Sluit niet uit dat PSV met v. Gaal wel kampioen was geworden.
Ik denk dat weinig coaches zo snel een team kunnen vormen en zo gemakkelijk kunnen schakelen van de ene strategie naar de andere. Stel dat Nederland het WK wint dan heeft van Gaal een wonder verricht. Ik was trouwens helemaal niet pessimistisch op voorhand, juist omdat voetbal een teamsport is (en omdat Nederland een paar klasse-aanvallers en een topcoach heeft), maar dat de ploeg ook zo'n winnaarsmentaliteit heeft dat heeft mij aangenaam verrast. Dat misten we heel erg bij PSV het afgelopen seizoen.
PS Ik verwacht dat Nederland vanavond wint. Nederland heeft een beter team en hoewel Messi meer talent heeft dan Robben is Robben momenteel de betere speler.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Ik denk dat weinig coaches zo snel een team kunnen vormen en zo gemakkelijk kunnen schakelen van de ene strategie naar de andere. Stel dat Nederland het WK wint dan heeft van Gaal een wonder verricht. Ik was trouwens helemaal niet pessimistisch op voorhand, juist omdat voetbal een teamsport is (en omdat Nederland een paar klasse-aanvallers en een topcoach heeft), maar dat de ploeg ook zo'n winnaarsmentaliteit heeft dat heeft mij aangenaam verrast. Dat misten we heel erg bij PSV het afgelopen seizoen.
PS Ik verwacht dat Nederland vanavond wint. Nederland heeft een beter team en hoewel Messi meer talent heeft dan Robben is Robben momenteel de betere speler.
Ik verwacht een verlies. Dus vanaf morgen is het weer PSV dat de klok voor mij slaat. Tenzij een wonder ons nog red, want dan zie ik ons de finale halen.... en vernedert worden door de Duitsers.
Eerste helft was hij dramatisch. 2e helft en verlenging vond ik hem wel aardig. Enige wat mij opviel was dat hij af en toe niet vol de duels in gaat. Het leek er op of hij bang was de het duel te verliezen en de gevolgen daar van.
Op donderdag 10 juli 2014 09:20 schreef Lange_Lans het volgende: Eerste helft was hij dramatisch. 2e helft en verlenging vond ik hem wel aardig. Enige wat mij opviel was dat hij af en toe niet vol de duels in gaat. Het leek er op of hij bang was de het duel te verliezen en de gevolgen daar van.
Heeft hij überhaupt 1 bal op doel geschoten dit WK?
Heeft hij überhaupt 1 bal op doel geschoten dit WK?
Ja, tegen Spanje maar is zijn taak ook niet bij aanvallen loopt ie ook bewust naar achteren, sneijder doet het aanvallend werk en hijzelf gaat alle duels aans. (Verassend veel kopduels gewonnen trouwens)
Viel niet op maar deed zijn werk wel, een 6je.. Ook mooi dat hij de Guzman buiten de basis heeft weerhouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2014 10:40:07 ]
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed hij aardig ja. Maar wel met veel angst in zijn flikker. En dat ben ik niet gewoon van hem. Dat hij handelingssnelheid tekort komt is niets nieuws. Dat hij oogkleppen op heeft ook niet. Misschien dat ik het hem daarom wel vergeef zo anoniem te spelen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijnaldum moet je ook niet op die positie zetten joh. Die kan echt alleen van de flanken komen. Beetje als Urby eigenlijk, hij kan best aardig voetballen maar op geen enkele positie blinkt ie uit.
Urby is wel een beetje beter trouwens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wijnaldum moet je ook niet op die positie zetten joh. Die kan echt alleen van de flanken komen. Beetje als Urby eigenlijk, hij kan best aardig voetballen maar op geen enkele positie blinkt ie uit.
Urby is wel een beetje beter trouwens.
Ik ben het met je eens. Het is ook niet zijn schuld dat hij op die plek misbruikt werd.
Ik ben het met je eens. Het is ook niet zijn schuld dat hij op die plek misbruikt werd.
Wijnaldum is ook niet iemand van een pass naar voren. Eerder opzij. Als hij op 10 speelt is hij meer een soort aansluitende 2e spits, maar daar mist hij teveel kansen voor. Als je hem controlerend naast De Jong zet verlies je elke aansluiting met je voorhoede, en als die dan van Kuyt en Blind moet komen weet je dat je niets creeert als geen lange bal goed valt.
Op donderdag 10 juli 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende: thijsslegers @thijsslegers 15 sec. PSV verwacht vandaag duidelijkheid over de komst van Luuk de Jong. Club heeft Gladbach finaal bod gedaan.
Fuckkkkkkkkkkkkkkkk.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op donderdag 10 juli 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende: thijsslegers @thijsslegers 15 sec. PSV verwacht vandaag duidelijkheid over de komst van Luuk de Jong. Club heeft Gladbach finaal bod gedaan.
Geeft wel weer duidelijk aan aan Locadia hoe men bij PSV over hem denkt.
dat dacht ik 3 jaar geleden ook, weet inmiddels beter
Tis allebei niet fantastisch.
Wat is fantastisch, die heb je niet meer in de eredivisie
Finnbogason.
Al is die ook al naar Sociedad toch?
Een aantal beoordelingen van Wijnaldum. Ik denk inderdaad dat de waarheid in het midden ligt. Het weerspreekt echter wel de mening van een aantal niet-PSV'ers.
Een aantal beoordelingen van Wijnaldum. Ik denk inderdaad dat de waarheid in het midden ligt. Het weerspreekt echter wel de mening van een aantal niet-PSV'ers.
Wijnaldum speelde wel aardig alleen hij creëerde niks.
Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Lemming22 het volgende: Oke, dan nu als de sodemieter een centrale verdediger en linksback kopen. En niet Ritzmaier verkloten als linksback.
Zag 'm gisteren toch leuke passjes geven richting Robben en Van Persie Niet alles is tikkie terug, wat in mijn optiek een positief iets is
Ik vind het juist vaak een blind paard. Daarom snap ik ook niet waarom hij uberhaupt als nummer 10 word gezien. Gewoon lekker op de buitenkant zetten. Lekker dribbelen en draven, veel energie.
Dat is het probleem. We hebben maar één linksback in de selectie (ik ga ervan uit dat Tamata eindelijk vertrekt en Hendrix is w.m.b. ook geen back). Willems wordt niet uitgedaagd zonder concurrentie en heeft afgelopen seizoenen duidelijk aangetoond dat nodig te hebben. En een middenvelder omgeturnd tot halve back is geen serieuze concurrentie. Waarbij de kwaliteiten van Ritzmaier juist op het middenveld tot hun recht komen en het zonde is die te verkwanselen als back-up linksback.
Dat is het probleem. We hebben maar één linksback in de selectie (ik ga ervan uit dat Tamata eindelijk vertrekt en Hendrix is w.m.b. ook geen back). Willems wordt niet uitgedaagd zonder concurrentie en heeft afgelopen seizoenen duidelijk aangetoond dat nodig te hebben. En een middenvelder omgeturnd tot halve back is geen serieuze concurrentie. Waarbij de kwaliteiten van Ritzmaier juist op het middenveld tot hun recht komen en het zonde is die te verkwanselen als back-up linksback.
Klopt ja, misschien die australier halen van utrecht die speelt ook op lb vomgensmij.. Speelde ook goed tegen Nederland op het WK
Typische aankoop, geen spits kunnen scouten dus vallen we maar terug op Luuk want ja, die kennen we nog uit de Eredivisie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan Willy en René eindelijk eens de boel overnemen daar?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Matavz en Zanka weg, daarmee heb je de transfer van de Jong al zo goed als rond. Nu zal Zanka geen grootverdiener geweest zijn, maar het scheelt natuurlijk wel weer wat aan salaris. Voor de rest is er nog niks gekocht, en inderdaad wellicht nog het een en ander over van vorig jaar.
Op vrijdag 11 juli 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende: Ergens wel goed voor PSV dat Depay niet dé man van Oranje was. Dan was 'ie onhoudbaar geworden. Nu kan 'ie ons nog even kampioen maken
Ik denk niet dat Depay nog een jaar of 5 bij PSV speelt
Op vrijdag 11 juli 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende: Ergens wel goed voor PSV dat Depay niet dé man van Oranje was. Dan was 'ie onhoudbaar geworden. Nu kan 'ie ons nog even kampioen maken
Hij mag alleen weg voor +30 miljoen en als Bakkali bijtekent.
Wisselspeler van Belgie dus het is niks. Bovendien staan er 2 voor hem, Witsel en Fellaini, maar die staan er alleen maar in voor de marketing met hun gekke kapsels.
Ik kan me niet voorstellen dat Defour naar PSV komt. Het enige wat ik lees is dat hij openstaat voor PSV. Dat wil natuurlijk helemaal niets zeggen.
Daarnaast weet ik niet in hoeverre het een versterking is. Voor wat betreft naam natuurlijk wel, maar na zijn tijd in België heb ik weinig meer van hem gezien. Van het WK kan ik me alleen maar een onbesuisde tackle herinneren.
Overigens zie ik hier iemand die doet alsof witsel niet kan voetballen. Dan val je wel door de mand..
Defour is totaal onnodig. Met Wijnaldum, Maher, Schaars, Ritzmaier, Hiljemark en Hendrix heb je meer dan genoeg opties op het middenveld. Ook met een Schaars die pas volgend kalenderjaar weer beschikbaar is. Alleen een goede CV en een LB hebben we nodig.
Hendrix is beter dan Schaars en wordt beter dan Defour, tenzij je Defour nu laat komen. Nee, liever Schaars achter de hand houden en het geld voor Defour uit geven aan een goede CV. Volgens mij is Koch namelijk ook nog niet goed genoeg om wekelijks te spelen. (En Hendrix is vele malen sterker als CVM dan als CV)
Fellaini kan er echt geen reet van dus ik dacht dat je Witsel daarin mee trok. Maar blijkbaar vind je Fellaini goed? Die zou wel leuk zijn voor PSV maar beter dan dat is ie niet hoor.
Ik vond Witsel (net als bijv Wijnaldum) vrij onzichtbaar en voorspelbaar spelen. Niet slecht verder, want hij vervulde zijn rol prima. Defour heeft wat meer creativiteit en is wat explosiever (ook mentaal). Zou een prima aanvulling zijn naast Wijnaldum/Maher/Ritzmaier. Hendrix even verhuren en Schaars.....tsja, linksback dan maar :-)
Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef BeamofLight het volgende: ik vond v. Persie ook niet echt opvallen dit WK, maar een prutser kan ik hem niet noemen.
Defour > Schaars, dat zal iedereen toch wel met me eens zijn
Witsel vind ik geen slechte speler maar Fellaini kan er niet heel veel van.
Veel kracht. Weinig intelligentie en inzicht. Dat laatste had Defour wel altijd, maar het is natuurlijk tekenend dat hij op 3 seizoenen zo weinig minuten heeft gemaakt.
Veel kracht. Weinig intelligentie en inzicht. Dat laatste had Defour wel altijd, maar het is natuurlijk tekenend dat hij op 3 seizoenen zo weinig minuten heeft gemaakt.
Heb Defour de laatste jaren niet heel veel zien spelen maar als hij speelde was hij totaal niet meer die aanvallende frivole middenvelder. Meer een pseudo Nigel de Jong. Maar dan een paar niveautjes lager.
Heb Defour de laatste jaren niet heel veel zien spelen maar als hij speelde was hij totaal niet meer die aanvallende frivole middenvelder. Meer een pseudo Nigel de Jong. Maar dan een paar niveautjes lager.
Inderdaad. Daarom ben ik minder enthousiast. Maar ik laat natuurlijk graag mijn ongelijk bewijzen.
Hij is vrij blessuregevoelig. Dat PSV het moet doen met spelers die 2e keus zijn achter 25 mio + spelers lijkt mij logisch.
Net zo min als dat PSV geen basisspelers van Porto kan halen.