Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, 2-0
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, 1-0
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, 1-0
Zondag 2 februari: RKC - PSV, 2-0
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, 3-2
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, 2-1
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, 0-2
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 2-3
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, 1-0
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, 1-2
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, 3-1
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, 2-3
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, 3-0
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, 0-2
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, 1-2
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, 2-0
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, 0-1
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Haha, die TT
Brutal. Fucking. Metal.
Wijnaldum goed spelen? Die man heeft alleen maar risicoloze passjes gemaakt en een beetje rond de middenlijn in een drafje gelopen. Vond hem echt verreweg de zwakste speler bij Nederland(Met Lens).
Depay vond ik dan weer helemaal niet zo slecht. Zijn pass op Van Persie was geniaal. Was in zijn duels wat ongelukkiger maar kreeg natuurlijk ook veel minder ruimte. Lens was echt stukken slechter dan Depay. Ik denk dat misschien er ook een te hoog verwachtingspatroon is gecreëerd. Zijn beste wedstrijden waren met veel ruimte. Maar alsnog een ruime voldoende wat mij betreft.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef Buitendam het volgende:Van Persie was gisteren met afstand de slechtste speler van het veld. Die heeft een partij staan kutten, daar word je niet goed van

Van Persie was ook wel matig ja, die mag inderdaad in het rijtje Lens en Wijnaldum.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 16:22 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Gini moest zo spelen zoals hij speelde. Voerde de opdracht van van gaal uit. Niet opkomen en geen risico nemen.
Maar dan vind ik een De Guzman meer geschikt voor die rol. Is met de passing ook veel beter normaliter. (Al speelt hij ook een matig WK, maar dat doet Wijnaldum ook.) Wijnaldum is een lopende speler en je gebruikt hem nu totaal in een verkeerde rol. Er zijn dan echt wel veel betere opties imo.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zondag 6 juli 2014 16:24 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar dan vind ik een De Guzman meer geschikt voor die rol. Is met de passing ook veel beter normaliter. (Al speelt hij ook een matig WK, maar dat doet Wijnaldum ook.) Wijnaldum is een lopende speler en je gebruikt hem nu totaal in een verkeerde rol. Er zijn dan echt wel veel betere opties imo.
De Guzman kan niet verdedigen, laat nonstop z'n mannetje lopen. Gini kan dat redelijk.
Ik vond Wijnaldum juist wel aardig spelen. Op een gegeven moment zat ie er wel doorheen, maar speelde lekker imo.
En Depay speelde wisselvallig. Gelukkig maar..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Wat deed hij wel aardig dan?
Het enige wat ik hem heb zien doen is risicoloze passes over 2 meter geven.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef GGMM het volgende:[..]
Wat deed hij wel aardig dan?
Het enige wat ik hem heb zien doen is risicoloze passes over 2 meter geven.
Druk zetten. Aanspeelbaar. Meters maken. Mn bij balverlies erg sterk. Vooruit denken. Lekker anoniem. Precies zoals Louis het wil.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Meters maken?

Hij is alleen maar in de middencirkel geweest

De rest zijn loze kreten die ook niet zo opgaan in het geval van Wijnaldum trouwens. Alleen anoniem zijn kan ik bevestigen.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 16:59 schreef GGMM het volgende:[..]
Meters maken?

De rest zijn loze kreten die ook niet zo opgaan in het geval van Wijnaldum trouwens. Alleen anoniem zijn kan ik bevestigen.
Trolling like always
quote:
Op zondag 6 juli 2014 16:59 schreef GGMM het volgende:[..]
Meters maken?

Wat een onzin. Goed weerlegd ook trouwens..
quote:
Het werd nota bene 3 keer gezegd door de commentator dat hij in de middencirkcel stond, weer.
Zowel Wijnaldum als Depay waren gister ongelofelijk slecht. Depay heeft verder in het WK wel indruk gemaakt, Wijnaldum alles behalve.
Kut. Eens met GGMM. Snel mijn mening aanpassen.
Depay wereldpartij en Wijnaldum ook natuurlijk. Toppers.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 17:04:13 ]
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:[..]
Het werd nota bene 3 keer gezegd door de commentator dat hij in de middencirkcel stond, weer.
Nee, oke. Dan was ie wel heel slecht inderdaad.
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Aanspeelbaar m'n reet, dat hij af en toe vrij staat wil niet zeggen dat hij aanspeelbaar is, Sneijder was degene op het middenveld die aanspeelbaar was
De rest is ook onzin, hij bakte er geen kloot van
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:04 schreef Heeinz het volgende:[..]
Aanspeelbaar m'n reet, dat hij af en toe vrij staat wil niet zeggen dat hij aanspeelbaar is, Sneijder was degene op het middenveld die aanspeelbaar was
De rest is ook onzin, hij bakte er geen kloot van
Sneijder en Wijnaldum hebben dan ook verschillende taken. Sneijder eiste de ballen op. Overal op het veld.
Wijnaldum speelde meer in defensief opzicht. Gaten dichtlopen, aanspeelbaar zijn, tegenstander uitschakelen. Perfect uitgevoerd. Geen Costa Ricaanse counter gelukt (ook Sneijder)
Misschien eens verder kijken dan alleen naar het mannetje met het balletje.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Sneijder en Wijnaldum hebben dan ook verschillende taken. Sneijder eiste de ballen op. Overal op het veld.
Wijnaldum speelde meer in defensief opzicht. Gaten dichtlopen, aanspeelbaar zijn, tegenstander uitschakelen. Perfect uitgevoerd. Geen Costa Ricaanse counter gelukt.
Misschien eens verder kijken dan alleen naar het mannetje met het balletje.
Een echte topper weet zich ook met die opdrachten te onderscheiden en op te vallen. Wijnaldum niet.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Scrummie het volgende:[..]
Een echte topper weet zich ook met die opdrachten te onderscheiden en op te vallen. Wijnaldum niet.
Onzin. Zeiden ze ook over Strootman. Voor zijn transfer van 20mio naar Roma.
Daarnaast zeg ik helemaal niet dat Wijnaldum een topper is. Ik zeg alleen dat ie zijn taken geweldig uitvoert, aan de bal misschien wel minder, maar gewoon heel aardig speelt.
wijnaldum is het beste zonder bal idd
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Onzin. Zeiden ze ook over Strootman. Voor zijn transfer van 20mio naar Roma.
Daarnaast zeg ik helemaal niet dat Wijnaldum een topper is. Ik zeg alleen dat ie zijn taken geweldig uitvoert, aan de bal misschien wel minder, maar gewoon heel aardig speelt.
Dat is dus het punt, hij maakt zijn meters wel verdedigend maar vertraagt het spel in de opbouw, staat meestal verkeerd zodat er niets anders opzit dan tikkie breed of terug
Adames
Klara!
quote:
van persie had natuurlijk moeten scoren, toen alleen voor de keeper en alle ruimte en tijd
maar verder vind ik een spits altijd moeilijk beoordelen, spreekt ook wel voor hem dat hij ook niet elke bal opeist. vooral veel rennen om die verdediging aan gort te trekken
wat dan weer niet echt werkte, maar goed.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:33 schreef Adames het volgende:[..]
van persie had natuurlijk moeten scoren, toen alleen voor de keeper en alle ruimte en tijd
maar verder vind ik een spits altijd moeilijk beoordelen, spreekt ook wel voor hem dat hij ook niet elke bal opeist. vooral veel rennen om die verdediging aan gort te trekken
wat dan weer niet echt werkte, maar goed.
Ook hij deed positioneel veel goed maar zulke kansen moet je gewoon maken
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:[..]
Dat is dus het punt, hij maakt zijn meters wel verdedigend maar vertraagt het spel in de opbouw, staat meestal verkeerd zodat er niets anders opzit dan tikkie breed of terug
Klopt wel. Alleen maakt hem dat nog niet meteen waardeloos zoals iedereen hier elkaar nakakelt.
Maar denk je niet dat dat juist de bedoeling is? Best logisch als de tegenstander er zo kort op zit en puur op de counter speelt dat je 'gewoon' tikkies breed gaat geven. De vleugels opzoeken aangezien daar de ruimte ligt.
quote:
Afgezien van het feit dat hij die goal had moeten maken. Het is ook gewoon heel moeilijk spelen tegen zo'n bus natuurlijk.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Klopt wel. Alleen maakt hem dat nog niet meteen waardeloos zoals iedereen hier elkaar nakakelt.
Maar denk je niet dat dat juist de bedoeling is? Best logisch als de tegenstander er zo kort op zit en puur op de counter speelt dat je 'gewoon' tikkies breed gaat geven. De vleugels opzoeken aangezien daar de ruimte ligt.
Ik dacht dat de bedoeling was de 3 of zoals gisteren 4 "voetballers" zo snel mogelijk in te spelen
quote:
Hardop gelachen, waarvoor dank.
De_Pel
Is weg.
quote:
Joh. Denk je?
nouja, misschien ietsjes.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Hiljemark maakt in de 86e minuut 0-1 tegen Sankt Pölten, even daarvoor liet Locadia weer een enorme kans liggen.
'Zanka werd vlak voor aanvang van het duel uit de basisploeg geschrapt, omdat hij op het punt staat verkocht te worden. PSV is in verregaande onderhandeling met een koper. Om welke club het gaat is nog niet bekend.'
http://www.vi.nl/nieuws/psv-klopt-sankt-polten.htm
quote:
Allemaal toppers weg, kunnen we dit wel opvangen met eigen jeugd
Wijnaldum heeft in zijn rol gewoon een goede pot gespeeld gisteren. In het begin was het wat weifelend, maar naar gelang de wedstrijd vorderde wist hij Robben en Kuyt makkelijker te vinden en ging niet iedere pass meer terug. Draaide hij makkelijker open en kwam hij uit af en toe uit de middencirkel. De eerste helft waren vanuit Nederlands elftal perspectief alleen maar risicoloze passjes terug naar verdediging of keeper.
Nederland speelt met twee controleurs en hij is een van die twee. Een ondankbare taak op een voor hem onnatuurlijke positie. Het is daar ook de bedoeling om risicoloze passjes te geven.

Ik denk dat er binnen de selectie verder niemand is die die rol op dit moment zo in kan vullen. Guzman heeft daarvoor absoluut niet de inhoud.
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat het verwachtingspatroon niet zo hoog is, omdat zijn vorige wedstrijden niet zo goed waren. Anderzijds heeft hij tegen Mexico gezorgd dat Guardado totaal onzichtbaar was.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef Lange_Lans het volgende:Wijnaldum heeft in zijn rol gewoon een goede pot gespeeld gisteren. In het begin was het wat weifelend, maar naar gelang de wedstrijd vorderde wist hij Robben en Kuyt makkelijker te vinden en ging niet iedere pass meer terug. Draaide hij makkelijker open en kwam hij uit af en toe uit de middencirkel. De eerste helft waren vanuit Nederlands elftal perspectief alleen maar risicoloze passjes terug naar verdediging of keeper.
Nederland speelt met twee controleurs en hij is een van die twee. Een ondankbare taak op een voor hem onnatuurlijke positie. Het is daar ook de bedoeling om risicoloze passjes te geven.

Ik denk dat er binnen de selectie verder niemand is die die rol op dit moment zo in kan vullen. Guzman heeft daarvoor absoluut niet de inhoud.
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat het verwachtingspatroon niet zo hoog is, omdat zijn vorige wedstrijden niet zo goed waren. Anderzijds heeft hij tegen Mexico gezorgd dat Guardado totaal onzichtbaar was.
Maar iedereen zegt dat hij slecht speelt. Zelfs de commentator maakte er een opmerking over joh. Dus dan is da zo
quote:
Als de commentator het zegt dan moet het zo zijn. Dan trek ik bij deze mijn post terug. Dat zijn bij uitstek mensen die heel veel verstand van voetbal hebben.
Ach, misschien kijken wij ook wel een beetje door een roze bril en zien we zaken wat positiever. Dat is ook niet erg. Maar om te zeggen dat die jongen slecht heeft gevoetbald gaat me wat ver. Er waren gisteren anderen die wel slecht speelden.
Was zijn opdracht dan zo anders dan tegen Mexico? Toen was hij namelijk wel gewoon helemaal over het veld te vinden ipv nu alleen in het kleine middengebied.
De heatmaps zeggen genoeg imo:
versus Costa Rica:
![ef3613010a.jpg]()
versus Mexico:
![75b96d3d4d.jpg]()
Verder waren echt bijna al zijn passjes breed. Hij heeft volgens mij 3 ballen voorwaarts gepasst. Lijkt mij niet dat dat de bedoeling is in dit systeem. Hij moet juist veel dynamischer zijn, iets wat normaal juist zijn kracht is.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:Was zijn opdracht dan zo anders dan tegen Mexico? Toen was hij namelijk wel gewoon helemaal over het veld te vinden ipv nu alleen in het kleine middengebied.
De heatmaps zeggen genoeg imo:
versus Costa Rica:
[
afbeelding ]
versus Mexico:
[
afbeelding ]
Verder waren echt bijna al zijn passjes breed. Hij heeft volgens mij 3 ballen voorwaarts gepasst. Lijkt mij niet dat dat de bedoeling is in dit systeem. Hij moet juist veel dynamischer zijn, iets wat normaal juist zijn kracht is.
Hij vervulde zijn taak anders was ie er al uitgehaald
quote:
Dus Van Persie vervulde ook zijn taak?
Wat een bullshit argument weer van je. Maar goed, Wijnaldum

Beste speler etc etc.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dus Van Persie vervulde ook zijn taak?
Wat een bullshit argument weer van je. Maar goed, Wijnaldum

Beste speler etc etc.
Waar zeg ik dat, mafkees?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 21:16:00 ]
quote:
Nou ja, je geeft het aan als argument voor Wijnaldum maar dat is weer niet bij Van Persie.
Mooi man zo'n clubbril

.
Wijnaldum

, zo taakbewust, zo goed.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Nou ja, je geeft het aan als argument voor Wijnaldum maar dat is weer niet bij Van Persie.
Mooi man zo'n clubbril

.
Wijnaldum

, zo taakbewust, zo goed.
vPersie was een logische keuze om in te laten, het is en blijft een wereldspits + zijn penals zijn altijd instant goals..
Met Huntelaar, vPersie, Sneijder, Robben en Kuyt heb je al 5 zekere strafschoppen die erin gaan.
Maarja jij bent geen voetbalkenner, dus een discussie met jou heeft geen nut.
quote:
Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Doublepain het volgende:[..]
vPersie was een logische keuze om in te laten, het is en blijft een wereldspits + zijn penals zijn altijd instant goals..
Met Huntelaar, vPersie, Sneijder, Robben en Kuyt heb je al 5 zekere strafschoppen die erin gaan.
Maarja jij bent geen voetbalkenner, dus een discussie met jou heeft geen nut.
Jij bent natuurlijk de kenner pur sang

.
Doublepain

, Wijnaldum

, PSV kampioen

.
quote:
Maar je bent het met mij eens, dus ben ik ook een voetbalkenner? Of was het gewoon puur geluk van me dat ik het ook zag? Vertel het mij, groot orakel.