was wel erg ja, Lens ook, daar had hij beter mee kunnen beginnen en Depay later inbrengenquote:Op zondag 6 juli 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vaak hij buitenspel stond kon echt niet.
Ik denk dat hij toch weer vast blijft houden aan Dirk Kuyt. Ik miste op sommige momenten wel eens Janmaat, de lange ballen waren vaak erg onzuiver.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat zij hetzelfde denken over Robben, nu gewoon met de verdedigende variant beginnen, Janmaat ipv Kuyt , Blind ipv Depay en De Guzman op plek De Jong en dan kijken hoe het uitpakt en aanvallend wisselen wanneer het kan of moet
Zou kunnen maar als er iemand is die niet vasthoudt aan spelers is het Van Gaal welquote:Op zondag 6 juli 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij toch weer vast blijft houden aan Dirk Kuyt. Ik miste op sommige momenten wel eens Janmaat, de lange ballen waren vaak erg onzuiver.
Ik begrijp ook niet waarom die onomstreden isquote:Op zondag 6 juli 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Wijnaldum dacht weer dat het een chillsessie in Eindhoven centrum was. Man wat is die gozer slecht zeg
Alle balletjes gingen terug of breed bij hem, ben het met je eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Wijnaldum dacht weer dat het een chillsessie in Eindhoven centrum was. Man wat is die gozer slecht zeg
Vond Indi en Blind ook zwak hoor, over terug en breed gesprokenquote:Op zondag 6 juli 2014 10:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle balletjes gingen terug of breed bij hem, ben het met je eens.
ik vond blind er wel een paar keer goed tussen zitten dan met daarna en goede pass, maar dat was vooral later in de wedstrijdquote:Op zondag 6 juli 2014 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond Indi en Blind ook zwak hoor, over terug en breed gesproken
Aguero weer fit?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef Doublepain het volgende:
En nu met eredivisieverdedigers tegenover messi, kun en higuain
Tegen Spanje ging dat ook prima.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef Doublepain het volgende:
En nu met eredivisieverdedigers tegenover messi, kun en higuain
Toen vond ik ze in de 2e helft een stuk beter dan de wedstrijd gisteren, matig potje gisteren behalve Robben en Sneijder.quote:
Ik heb dit toernooi nog geen 1 land een ingegraven tegenstander zien oprollen.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen vond ik ze in de 2e helft een stuk beter dan de wedstrijd gisteren, matig potje gisteren behalve Robben en Sneijder.
Dat speelt ook wel lastig, maar bijvoorbeeld Van Persie moet toch wel een stuk beter kunnen dan wat hij gisteren liet zien.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dit toernooi nog geen 1 land een ingegraven tegenstander zien oprollen.
Ik begreep niet waarom die niet al veel eerder naar de kant werd gehaald inderdaad. Hij liep ook gewoon niet meer op een gegeven moment. Het enige wat ik kan bedenken is dat ie bleef staan voor de penalty's, maar dan moet van Gaal daar al in de 70ste minuut reguliere speeltijd rekening mee hebben gehouden.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel lastig, maar bijvoorbeeld Van Persie moet toch wel een stuk beter kunnen dan wat hij gisteren liet zien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |