Hahaha nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
ik vond v. Persie ook niet echt opvallen dit WK, maar een prutser kan ik hem niet noemen.
Defour > Schaars, dat zal iedereen toch wel met me eens zijn
Daarvoor heb ik hem de afgelopen seizoenen te weinig zien spelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
Defour > Schaars, dat zal iedereen toch wel met me eens zijn
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 13:25:26Luuk de Jong niet op de training van #Borussia vandaag. Verrassend ;-). #spelopdewagen reageer retweet
Depay was ook wisselspeler op het WK. Zoveel zegt dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:26 schreef BeamofLight het volgende:
Wisselspeler van Belgie dus het is niks.
omg, ik geef het opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay was ook wisselspeler op het WK. Zoveel zegt dat nou ook weer niet.
Wat gek zeg dat Defour wissel was met Fellaini en Witsel voor hem.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay was ook wisselspeler op het WK. Zoveel zegt dat nou ook weer niet.
Wilmots is gewoon een slechte coach.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat gek zeg dat Defour wissel was met Fellaini en Witsel voor hem.
Witsel vind ik geen slechte speler maar Fellaini kan er niet heel veel van.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat gek zeg dat Defour wissel was met Fellaini en Witsel voor hem.
Veel kracht. Weinig intelligentie en inzicht. Dat laatste had Defour wel altijd, maar het is natuurlijk tekenend dat hij op 3 seizoenen zo weinig minuten heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Witsel vind ik geen slechte speler maar Fellaini kan er niet heel veel van.
Heb Defour de laatste jaren niet heel veel zien spelen maar als hij speelde was hij totaal niet meer die aanvallende frivole middenvelder. Meer een pseudo Nigel de Jong. Maar dan een paar niveautjes lager.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel kracht. Weinig intelligentie en inzicht. Dat laatste had Defour wel altijd, maar het is natuurlijk tekenend dat hij op 3 seizoenen zo weinig minuten heeft gemaakt.
Inderdaad. Daarom ben ik minder enthousiast. Maar ik laat natuurlijk graag mijn ongelijk bewijzen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb Defour de laatste jaren niet heel veel zien spelen maar als hij speelde was hij totaal niet meer die aanvallende frivole middenvelder. Meer een pseudo Nigel de Jong. Maar dan een paar niveautjes lager.
het zou mij niets verbazen als hij meteen de vrouw van Brands vuistneukt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als Defour in zijn eerste pot direct rood pakt..
Hij is vrij blessuregevoelig. Dat PSV het moet doen met spelers die 2e keus zijn achter 25 mio + spelers lijkt mij logisch.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel kracht. Weinig intelligentie en inzicht. Dat laatste had Defour wel altijd, maar het is natuurlijk tekenend dat hij op 3 seizoenen zo weinig minuten heeft gemaakt.
twitter:henrywinter twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:07:28#WorldCup best keeper short-list: Navas, Neuer, Romero. Best young player: Depay, Pogba, Varane. reageer retweet
Mooi. Dat soort kutlijstjes schroeven het prijskaartje alleen maar hoger.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:henrywinter twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:07:28#WorldCup best keeper short-list: Navas, Neuer, Romero. Best young player: Depay, Pogba, Varane. reageer retweet
Misschien moet ie even rust nemen, kan allemaalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 13:25:26Luuk de Jong niet op de training van #Borussia vandaag. Verrassend ;-). #spelopdewagen reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mooi. Dat soort kutlijstjes schroeven het prijskaartje alleen maar hoger.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:37:50FIFA: #Depay genomineerd voor grootste talent WK, samen met Varane en Pogba. Weer een paar miljoen bovenop de vraagprijs. reageer retweet
Varane, Hummels en De Vrij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:28 schreef Vermecelli het volgende:
Zijn er al nieuwe verdedigers op de radar bij Brands?
Verdedigers wat zijn dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:28 schreef Vermecelli het volgende:
Veltmanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:28 schreef Vermecelli het volgende:
Ik weet niet of je Varane al kunt noemen tussen die andere toppers die je noemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |