Staat genoteerd. Met Cocu en matige aankopen zoals Defour en De Jong gaat dat iig nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, komend seizoen maakt 'ie ons ook kampioen.
Oké. Mag jij denken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Met Cocu en matige aankopen zoals Defour en De Jong gaat dat iig nooit gebeuren.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Victor Reinier, die linker.
OT: wel leuk dat ze nederlandstalige jongens halen
Oude koeien dit datquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe pakte dat vorig seizoen voor jullie uit met Narsingh en Maher ?
Narsingh, die man die 4 wedstrijden speelde?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe pakte dat vorig seizoen voor jullie uit met Narsingh en Maher ?
Jezus, wat een slap excuusquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maher, die jongen die nog even moet wennen aan niet dé man op het veld te zijn?
Ik betwijfel het. Was bij Nederland altijd de minst indrukwekkende man op het veld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 weken money maken met Gini, miljoentje of 12 moet er wel uitgetrokken worden
Deze gif heb ik gemaakt.quote:
Ik moet zeggen dat ik er ook best wel trots op ben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heel mooi gedaan, een echte klassieker.
8/10
Yepquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze gif heb ik gemaakt.![]()
Overigens is Defour toch een wisselspeler van België? Heeft geloof ik maar één wedstrijd op het WK gespeeld, toen ze al door waren in de groepsfase.
sarcasme; leer het herkennenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Defour is niks.
Overigens zie ik hier iemand die doet alsof witsel niet kan voetballen. Dan val je wel door de mand..
Fellaini kan er echt geen reet van dus ik dacht dat je Witsel daarin mee trok. Maar blijkbaar vind je Fellaini goed? Die zou wel leuk zijn voor PSV maar beter dan dat is ie niet hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |