Bedoel je Tommy Oar? Dat is een linksbuiten en speelde tegen Nederland niet op linksback.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, misschien die australier halen van utrecht die speelt ook op lb vomgensmij.. Speelde ook goed tegen Nederland op het WK
Subtopper eigenlijk. Maar goed, dat geldt voor meer selectiespeler van PSV en het NL elftalquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft het inzicht wel, de beleving wel en het gevoel wel. Hij is inderdaad gewoon te traag.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:43:56#PSV definitief akkoord met #Borussia over De Jong. Prijs 5,5 miljoen. Morgen alle info in het ED. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:50:05Luuk de Jong moet er formeel nog met #PSV uitkomen. In de praktijk wordt dit vooraf afgetast, maar toch nog even een voorbehoud dus. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:32:41Defour (nu #Porto) moet naar schatting ongeveer 6 of 7 miljoen euro kosten. Meerdere clubs hebben, net als #PSV, interesse. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:31:04Zaakwaarnemer #Defour: #PSV is een hele grote club. Defour zit nog 10 dagen op Bali, daarna knopen doorhakken. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:10:55Ook is #PSV druk bezig met het binnenhalen van Steven Defour, zoals VI ook al meldde. Versterking voor het middenveld. reageer retweet
Hopelijk gaat Maher en Luukinho een leuke koppel vormen in het veld, zou mooi zijn.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:51:58#PSV staat dus op het punt om met De Jong een grote transfer te doen. De grootste sinds de koop van Maher. reageer retweet
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Hoe PSV aan het geld komt is me een raadsel trouwens, nog over van vorig seizoen?
Maar dan heb je ook nog Defour, Schaars en Wijnaldum.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:32:41Defour (nu #Porto) moet naar schatting ongeveer 6 of 7 miljoen euro kosten. Meerdere clubs hebben, net als #PSV, interesse. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:31:04Zaakwaarnemer #Defour: #PSV is een hele grote club. Defour zit nog 10 dagen op Bali, daarna knopen doorhakken. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:10:55Ook is #PSV druk bezig met het binnenhalen van Steven Defour, zoals VI ook al meldde. Versterking voor het middenveld. reageer retweet
Hopelijk gaat Maher en Luukinho een leuke koppel vormen in het veld, zou mooi zijn.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:51:58#PSV staat dus op het punt om met De Jong een grote transfer te doen. De grootste sinds de koop van Maher. reageer retweet
Misschien wat bomen verkocht rondom het stadionquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Hoe PSV aan het geld komt is me een raadsel trouwens, nog over van vorig seizoen?
Ik zeg kampioen met de winterstopquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook nog Defour, Schaars en Wijnaldum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan Willy en René eindelijk eens de boel overnemen daar?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Matavz en Zanka weg, daarmee heb je de transfer van de Jong al zo goed als rond. Nu zal Zanka geen grootverdiener geweest zijn, maar het scheelt natuurlijk wel weer wat aan salaris.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Victor Reinier, die linker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op die ene zijn shirt staat Mihai Nesu. Die andere weet ik ook niet.
Zal wel Depay ofzo zijn.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Victor Reinier, die linker.
OT: wel leuk dat ze nederlandstalige jongens halen
Ik denk niet dat Depay nog een jaar of 5 bij PSV speeltquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ergens wel goed voor PSV dat Depay niet dé man van Oranje was. Dan was 'ie onhoudbaar geworden.
Nu kan 'ie ons nog even kampioen maken
Hij mag alleen weg voor +30 miljoen en als Bakkali bijtekent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ergens wel goed voor PSV dat Depay niet dé man van Oranje was. Dan was 'ie onhoudbaar geworden.
Nu kan 'ie ons nog even kampioen maken
Klopt, komend seizoen maakt 'ie ons ook kampioen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Depay nog een jaar of 5 bij PSV speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |