Ajax wordt dit seizoen met overmacht kampioen. Dat is evident.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wanneer leren de mensen eindelijk eens dat dat niet te voorspellen is? Je wint met een team, niet met de beste spelers zolang het niveauvershil niet belachelijk groot is. Dankzij dat kunnen wij nu nog juichen met/voor het Nederlandse elftal.
Dat je er nog serieus op reageert vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ja joh, ff 12 miljoen neertellen als Nederlandse club, zeker voor een verdediger.
Risico nemen mag toch, al regel je een deal met Chelsea ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ja joh, ff 12 miljoen neertellen als Nederlandse club, zeker voor een verdediger.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Doublepain het volgende:
Die Doria moet PSV gewoon halen, ook al leg je 12 miljoen neer, het is gewoon een Thiago Silva die je laat lopen.
#ExitBrands
En dat kan Van Gaal als geen ander en was een betere optie geweest dan Advocaat. Sluit niet uit dat PSV met v. Gaal wel kampioen was geworden.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wanneer leren de mensen eindelijk eens dat dat niet te voorspellen is? Je wint met een team, niet met de beste spelers zolang het niveauvershil niet belachelijk groot is. Dankzij dat kunnen wij nu nog juichen met/voor het Nederlandse elftal.
Dat is altijd zo, verander je niks aanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:33 schreef RubenSosa het volgende:
Sommige figureren zijn wel weer heel druk met een andere club ipv hun eigen club...opvallend.
Mooi toch als het bij je eigen club zo rustig is dat je je niet druk hoeft te maken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:33 schreef RubenSosa het volgende:
Sommige figureren zijn wel weer heel druk met een andere club ipv hun eigen club...opvallend.
Had Piet de Visser hem al op de korrel toen hij als 3-jarige in de favela al een lijmpot drie keer hoog kon houden?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Risico nemen mag toch, al regel je een deal met Chelsea ofzo
Gewoon een topper die je nu misloopt
iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi toch als het bij je eigen club zo rustig is dat je je niet druk hoeft te maken?
Chase_Utley bash?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:33 schreef RubenSosa het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 18:31:55Opstelling #PSV is Pasveer; Brenet, Bruma, Hendrix, Ritzmaier; Vloet, Maher, Hiljemark; Narsingh, Locadia, Jozefzoon #auspsv reageer retweet
Hopelijk snel een nieuwe linksback voor jullie erbij, zodat je RItzmaier daar niet hoeft te verneuken. Zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 18:31:55Opstelling #PSV is Pasveer; Brenet, Bruma, Hendrix, Ritzmaier; Vloet, Maher, Hiljemark; Narsingh, Locadia, Jozefzoon #auspsv reageer retweet
Arias, Wijnaldum, Depayquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie moeten er dan allemaal nog bijkomen? Rekik is dus terug naar City, komt die nog terug? Arias.. Willems nog geblesseerd gok ik?
Meen je dit? Is hij aan het prutsen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef tompsv18 het volgende:
Niet om aan te gluren. Narsingh kan ook gewoon echt niet meer. Wat een drama is dat zeg.
Dus de voorlopige opstelling is danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Arias, Wijnaldum, Depay
Willems geblesseerd en zal eerste wedstrijden van het seizoen missen, Schaars tot de winterstop eruit. Zoet nu ook lichte blessure trouwens.
En ze willen nog 4 versterkingen.
Voorzetten die gegeven kunnen worden met alle tijd en ruimte komen niet aan, hij komt zijn man totaal niet voorbij, wint geen duel, echt een drama wat mij betreft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Meen je dit? Is hij aan het prutsen?
Met Luuk de Jong is hij in principe wel een goede aangever.
Daarom willen ze dus ook nog versterkingen. Vorige seizoen 45 mil verkocht he, zal nog wel wat van over zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus de voorlopige opstelling is dan
Zoet
Arias - Bruma -... - Willems/back-up?
Hiljemark
Wijnaldum - Maher
Jozef/Narsingh - Locadia - Depay
Bank:
Pasveer - Hendrix - Brenet - Ritzmaier - Jozef/Narsingh - Vloet
Beetje krap niet? Dan zal ergens wel weer geld bijeen moeten worden geschraapt
Mag ik hopen, met Matavz ook weer 5 miljoentje. Depay zal dan hopelijk niet weg hoeven. Weet je dan welke spelers PSV op oog heeft?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom willen ze dus ook nog versterkingen. Vorige seizoen 45 mil verkocht he, zal nog wel wat van over zijn.
Luuk de Jong, Defour en Knudsen als back-up voor Willems, verder nog niet veel bekend volgens mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag ik hopen, met Matavz ook weer 5 miljoentje. Depay zal dan hopelijk niet weg hoeven. Weet je dan welke spelers PSV op oog heeft?
En ik denk dat Depay en Wijnaldum ook wel het begin van het seizoen gaan missen vanwege vakantie en daarna voorbereidingen? Althans, ik neem toch aan dat PSV dat traject gaat volgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Arias, Wijnaldum, Depay
Willems geblesseerd en zal eerste wedstrijden van het seizoen missen, Schaars tot de winterstop eruit. Zoet nu ook lichte blessure trouwens.
En ze willen nog 4 versterkingen.
Lijkt me wel ja, anders zijn ze na een paar weken competitie helemaal op na zo'n zwaar seizoen. Al kan je zo ook nog later vakantie geven zoals Feyenoord doet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ik denk dat Depay en Wijnaldum ook wel het begin van het seizoen gaan missen vanwege vakantie en daarna voorbereidingen? Althans, ik neem toch aan dat PSV dat traject gaat volgen.
Ik zou ze zsm vakantie geven en zorgen dat ze fit zijn voor de eerste topper.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, anders zijn ze na een paar weken competitie helemaal op na zo'n zwaar seizoen. Al kan je zo ook nog later vakantie geven zoals Feyenoord doet.
Die verliezen we toch ieder jaar in de ArenAquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou ze zsm vakantie geven en zorgen dat ze fit zijn voor de eerste topper.
Erg zonde & jammer. Maar wellicht komt het er binnenkort weer uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voorzetten die gegeven kunnen worden met alle tijd en ruimte komen niet aan, hij komt zijn man totaal niet voorbij, wint geen duel, echt een drama wat mij betreft.
Maar met een Depay heb je natuurlijk wel meer kans he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die verliezen we toch ieder jaar in de ArenA
Dat wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar met een Depay heb je natuurlijk wel meer kans he.
Ok bedanktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hopelijk snel een nieuwe linksback voor jullie erbij, zodat je RItzmaier daar niet hoeft te verneuken. Zou zonde zijn.
bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou ze zsm vakantie geven en zorgen dat ze fit zijn voor de eerste topper.
Eerlijk is eerlijk, dat is waar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zolang jullie Cocu hebben en Ajax Frank de Boer geef ik Ajax de meeste kans.
Ik denk dat weinig coaches zo snel een team kunnen vormen en zo gemakkelijk kunnen schakelen van de ene strategie naar de andere. Stel dat Nederland het WK wint dan heeft van Gaal een wonder verricht. Ik was trouwens helemaal niet pessimistisch op voorhand, juist omdat voetbal een teamsport is (en omdat Nederland een paar klasse-aanvallers en een topcoach heeft), maar dat de ploeg ook zo'n winnaarsmentaliteit heeft dat heeft mij aangenaam verrast. Dat misten we heel erg bij PSV het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat kan Van Gaal als geen ander en was een betere optie geweest dan Advocaat. Sluit niet uit dat PSV met v. Gaal wel kampioen was geworden.
knap van je, je hebt er kijk opquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig coaches zo snel een team kunnen vormen en zo gemakkelijk kunnen schakelen van de ene strategie naar de andere. Stel dat Nederland het WK wint dan heeft van Gaal een wonder verricht. Ik was trouwens helemaal niet pessimistisch op voorhand, juist omdat voetbal een teamsport is (en omdat Nederland een paar klasse-aanvallers en een topcoach heeft), maar dat de ploeg ook zo'n winnaarsmentaliteit heeft dat heeft mij aangenaam verrast. Dat misten we heel erg bij PSV het afgelopen seizoen.
PS
Ik verwacht dat Nederland vanavond wint. Nederland heeft een beter team en hoewel Messi meer talent heeft dan Robben is Robben momenteel de betere speler.
Er was eens een tijd......quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die verliezen we toch ieder jaar in de ArenA
Reïncarnatie van Jantje breed Petersquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:40 schreef De_Pel het volgende:
Die Wijnaldem heeft wel duidelijk flinke stappen gezet bij jullie
Schijnbaar doet hij toch iets goed, want hij stond de laatste wedstrijden continu in de basis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:40 schreef De_Pel het volgende:
Bij gebrek aan beter misschien maar het feit dat je niet kan benoemen wat hij goed deed zegt toch wel iets.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schijnbaar doet hij toch iets goed, want hij stond de laatste wedstrijden continu in de basis.
Fok's eigen topichoer is weer gearriveerd. Dat wordt genieten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:40 schreef De_Pel het volgende:
Heeft hij überhaupt 1 bal op doel geschoten dit WK?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste helft was hij dramatisch. 2e helft en verlenging vond ik hem wel aardig. Enige wat mij opviel was dat hij af en toe niet vol de duels in gaat. Het leek er op of hij bang was de het duel te verliezen en de gevolgen daar van.
Ja. Tegen Costa Rica. Slachtoffer van het systeem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt 1 bal op doel geschoten dit WK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Ach, Wijnaldum was weer goed controlerend toch? Dat was zijn taak.Ok, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, tegen Spanje maar is zijn taak ook niet bij aanvallen loopt ie ook bewust naar achteren, sneijder doet het aanvallend werk en hijzelf gaat alle duels aans. (Verassend veel kopduels gewonnen trouwens)quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt 1 bal op doel geschoten dit WK?
Ach, Wijnaldum was weer goed controlerend toch? Dat was zijn taak.Dat deed hij aardig ja. Maar wel met veel angst in zijn flikker. En dat ben ik niet gewoon van hem. Dat hij handelingssnelheid tekort komt is niets nieuws. Dat hij oogkleppen op heeft ook niet. Misschien dat ik het hem daarom wel vergeef zo anoniem te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ach, Wijnaldum was weer goed controlerend toch? Dat was zijn taak.Wijnaldum moet je ook niet op die positie zetten joh. Die kan echt alleen van de flanken komen. Beetje als Urby eigenlijk, hij kan best aardig voetballen maar op geen enkele positie blinkt ie uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Urby is wel een beetje beter trouwens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben het met je eens. Het is ook niet zijn schuld dat hij op die plek misbruikt werd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum moet je ook niet op die positie zetten joh. Die kan echt alleen van de flanken komen. Beetje als Urby eigenlijk, hij kan best aardig voetballen maar op geen enkele positie blinkt ie uit.
Urby is wel een beetje beter trouwens.
Wijnaldum is ook niet iemand van een pass naar voren. Eerder opzij. Als hij op 10 speelt is hij meer een soort aansluitende 2e spits, maar daar mist hij teveel kansen voor. Als je hem controlerend naast De Jong zet verlies je elke aansluiting met je voorhoede, en als die dan van Kuyt en Blind moet komen weet je dat je niets creeert als geen lange bal goed valt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is ook niet zijn schuld dat hij op die plek misbruikt werd.
Fuckkkkkkkkkkkkkkkk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
thijsslegers @thijsslegers 15 sec.
PSV verwacht vandaag duidelijkheid over de komst van Luuk de Jong. Club heeft Gladbach finaal bod gedaan.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV verwacht vandaag duidelijkheid over de komst van Luuk de Jong. Club heeft Gladbach finaal bod gedaan.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:23:41Nieuws: #PSV en Borussia Mönchengladbach hebben een principe-akkoord over de verkoop van Luuk de Jong aan #PSV reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:28:13De Jong verhuist voor zo'n 5,5 miljoen naar #PSV als alles de komende dagen in orde komt. #PSV en #Borussia komen er wel uit. Check ed.nl reageer retweet
Goed nieuws dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:23:41Nieuws: #PSV en Borussia Mönchengladbach hebben een principe-akkoord over de verkoop van Luuk de Jong aan #PSV reageer retweet
nicequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké. bedankt weer voor je bijdrage.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf en een half miljoen de WC in.
Hoppetee
Luuk > Siemquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoppetee
wordt weer 4-0 tegen ajax met dank aan luukinhoquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoppetee
En Jetroquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wordt weer 4-0 tegen ajax met dank aan luukinho
Tis allebei niet fantastisch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik 3 jaar geleden ook, weet inmiddels beter
Hij presteert ook ondermaats.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geeft wel weer duidelijk aan aan Locadia hoe men bij PSV over hem denkt.
Fatsoenlijke verdedigers worden weer vergeten natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:28:13De Jong verhuist voor zo'n 5,5 miljoen naar #PSV als alles de komende dagen in orde komt. #PSV en #Borussia komen er wel uit. Check ed.nl reageer retweet
Matavz is gewoon klaar bij PSV en je moet 2 goede spitsen hebben om te concurreren. Niets geks aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geeft wel weer duidelijk aan aan Locadia hoe men bij PSV over hem denkt.
Als we dit seizoen een topspits hadden we veel meer punten gepakt. Die verdediging was niet het grootste probleem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Fatsoenlijke verdedigers worden weer vergeten natuurlijk.
Ja want de transferperiode is voorbij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Fatsoenlijke verdedigers worden weer vergeten natuurlijk.
Matavz is al verkocht.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Matavz is gewoon klaar bij PSV en je moet 2 goede spitsen hebben om te concurreren. Niets geks aan.
Wat is fantastisch, die heb je niet meer in de eredivisiequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis allebei niet fantastisch.
Matavz is al weg hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Matavz is gewoon klaar bij PSV en je moet 2 goede spitsen hebben om te concurreren. Niets geks aan.
Finnbogason.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is fantastisch, die heb je niet meer in de eredivisie
Jep, voor 8 miljoenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finnbogason.
Al is die ook al naar Sociedad toch?
Een fatsoenlijke trainer was vorig jaar het probleemquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als we dit seizoen een topspits hadden we veel meer punten gepakt. Die verdediging was niet het grootste probleem.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
een ronaldo, vnistelrooy is fantastisch niet freaking finbogassonquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finnbogason.
Ook dat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke trainer was vorig jaar het probleem
Dat is echt een heel matige voetballer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finnbogason.
Wijnaldum speelde wel aardig alleen hij creëerde niks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-player-ratings.html
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-Robin-mager.dhtml
http://www.vi.nl/premium/(...)st-en-excelleert.htm
Een aantal beoordelingen van Wijnaldum. Ik denk inderdaad dat de waarheid in het midden ligt. Het weerspreekt echter wel de mening van een aantal niet-PSV'ers.
Lullig counterspitsje die het nooit zal maken bij topploegen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is echt een heel matige voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |