Ach, laat ze nu toch lekker in die waan dat Barca die cup met grote oren heeft gewonnen omdat Messi eens tegen een voorzet van Afellay aanliep.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon nee.
Leuk talent, veel te goed voor PSV, maar nooit van zijn leven de kwaliteit om het tot de eerste 15 van Barcelona te schoppen.
http://bit.ly/WIJzeDquote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoeveel procent van de transfersom krijgt PSV als Strootman doorverkocht wordt? (Roma vraagt 100 miljoen voor hem)
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoeveel procent van de transfersom krijgt PSV als Strootman doorverkocht wordt? (Roma vraagt 100 miljoen voor hem)
Vragen is één ding, krijgen is een tweede. Eigenlijk zeg je met zo'n prijs:"Hij is niet te koop tenzij je bereid bent debiele bedragen neer te tellen."quote:Op zondag 27 juli 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Nee daar geloof ik dus helemaal niks van
Als je voor een linksback 40 geeft + Louis mag het record verbrekenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Nee daar geloof ik dus helemaal niks van
Hendrix en Brumaquote:Op zondag 27 juli 2014 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
Al verdedigers gekocht ?
Menno Koch in het centrum donderdag?
Ja maar die is ook goed, fit en Engels scheelt een hoopquote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je voor een linksback 40 geeft + Louis mag het record verbreken
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wat PSV dus vorig jaar met succes heeft gedaan in geval van Strootman.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vragen is één ding, krijgen is een tweede. Eigenlijk zeg je met zo'n prijs:"Hij is niet te koop tenzij je bereid bent debiele bedragen neer te tellen."
Willems weg?quote:
Wat is er mis met Hendrix?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij een speler van het niveau dat PSV zou moeten nastreven?
Je ontwijkt m'n vraag een beetje heb ik het idee.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Die jongen is 19. Heeft het vorig jaar naar behoren gedaan. Heeft de potentie om zich door te ontwikkelen.
Momenteel nog niet. Maar ik vind hem momenteel ook niet minder dan een Bruma. Als je zo een jongen laat spelen kan hij zijn potentie wellicht een keer vervullen. Maar ik denk dat hij uiteindelijk beter past op het middenveld.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontwijkt m'n vraag een beetje heb ik het idee.
Zou een prima verdediger zijn om af en toe te laten spelen, maar heeft hij momenteel het niveau dat je bij PSV moet ehbben?
Daar gong wat mis.quote:
In de jeugd verloor hij, ondanks zijn geringe fysiek, nauwelijks duels. Positioneel erg sterk. Helaas komt er op het hoogste niveau ook wat fysiek bij kijken. Ik zie hem een duel tegen Drogba niet winnen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Hendrix is geen verkeerde speler vind ik. Vond hem op het middenveld nog beter dan in de verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |