Kom op zeg alles meer dan 3 miljoen is totale waanzin voor zo'n matige speler. Lekker laten lopen en je richten op andere posities zoals een linksback en centrale verdediger. En een spits die er wat van kan is ook niet wegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef rubbereend het volgende:
Voor de mensen die hier ook voorstander van Doyen en andere investeerders waren:
PSV moet Defour 'volledig' overnemen
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 22:21:19#PSV wil nog minstens 4 nieuwe spelers halen. De club zoekt ook een extra aanvaller. reageer retweet
En 3 middenvelders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 22:21:19#PSV wil nog minstens 4 nieuwe spelers halen. De club zoekt ook een extra aanvaller. reageer retweet
Die man heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Twee centrale verdedigers, welke?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Speelt er niet nog een Braziliaan ergens in Polen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee centrale verdedigers, welke?
Rekik (maar dat lukt ze toch niet) en..?
misschien loopt er wat bij fc utrecht rondquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelt er niet nog een Braziliaan ergens in Polen?
En dat allemaal voor 5 miljoen euro.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Terwijl ze daarvoor niet een Defour kunnen halen, wat overigens volgens Rik DE TOPAANKOOP moet zijn. De eerste topaankoop sinds Luuk de Jong.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat allemaal voor 5 miljoen euro.
Toornstra 8 miljoenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien loopt er wat bij fc utrecht rond
Alsof Depay niet naar United gaatquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat allemaal voor 5 miljoen euro.
Blij zijn dat de enige topper vertrektquote:
Bakkali zou het kunnen anders gewoon Kosticquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blij zijn dat de enige topper vertrektalsof je weer iemand van dat niveau kan halen die er gelijk staat
Ik heb het gevoel dat hij anders niet zoveel zou opleveren. Ik vind het namelijk niet constant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blij zijn dat de enige topper vertrektalsof je weer iemand van dat niveau kan halen die er gelijk staat
Bakkali?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali zou het kunnen anders gewoon Kostic
Jonge spelers zijn nooit constant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij anders niet zoveel zou opleveren. Ik vind het namelijk niet constant.
Bakkalwie?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali zou het kunnen anders gewoon Kostic
LOLquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef rubbereend het volgende:
Voor de mensen die hier ook voorstander van Doyen en andere investeerders waren:
PSV moet Defour 'volledig' overnemen
Bij Bakkali is er geen sprake meer van wisselvalligheid aangezien we na die eerste paar wedstrijden niets indrukwekkends meer van hem hebben gezien. Ik weet niet wat de oorzaak is maar het mag twijfels oproepen over zijn mentale ontwikkeling.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jonge spelers zijn nooit constant.
Mocro hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bij Bakkali is er geen sprake meer van wisselvalligheid aangezien we na die eerste paar wedstrijden niets indrukwekkends meer van hem hebben gezien. Ik weet niet wat de oorzaak is maar het mag twijfels oproepen over zijn mentale ontwikkeling.
Het lijkt er op. Ik denk echter dat een club zoals PSV best meer uit die jongens kan halen door hen van jongs af aan beter te begeleiden. Hoe professioneel is PSV hierin? Het gaat om veel meer dan enkel die voetbaltraining, ik geloof erg in de filosofie van Ajax en van Gaal dat je de families goed moet kennen, je actief met de scholing moet bemoeien etcetera. Investeren in de ontwikkeling van de mens dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |