Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
ZIE OP.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Trebo het volgende:
Mogen jullie zelfs met dit weer niks drinken?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik word gek door mensen die geen hint begrijpen en maar blijven pushen. Tijd voor de bitchmode.
lolwatquote:
Ogen neerslaan jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:50 schreef zarGon het volgende:
Rotweer.
Ook nog eens omdat de dames zo schaars gekleed zijn dat je er niet omheen kunt kijken..
Hij heeft het begrepen. Niet nodig om er nog over door te gaan. (Leedvermaak voor anderen en zo.)quote:
Waarover precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft het begrepen. Niet nodig om er nog over door te gaan. (Leedvermaak voor anderen en zo.)
Goed voor je gezondheidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Kennen jullie pastırma? Moeten jullie echt een keer proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik moet hem echt nog een paar keer publiekelijk spanken. Die TM begrijpt het anders echhhht niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft het begrepen. Niet nodig om er nog over door te gaan. (Leedvermaak voor anderen en zo.)
Je had het ook eerst even kunnen insinueren voordat je meteen alles op tafel gooide. Dan had ik het wel begrepen. Tss...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
He he eindelijk jezus. Moest ik je nu echt perse publiekelijk vernederden?
Doe voorzichtig bitanemquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, başıma güneş geçti (te veel onder de zon gestaan).
Cry me a riverrrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je had het ook eerst even kunnen insinueren voordat je meteen alles op tafel gooide. Dan had ik het wel begrepen. Tss...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe voorzichtig bitanem
en clash tussen borte en tm is fake. zie je zo.
Wat fake, akhi, wat fake...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe voorzichtig bitanem
en clash tussen borte en tm is fake. zie je zo.
brrr. spoedig herstelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen jongens. Ik ga gewoon dood.
Ze gaan mijn totaal scheef gegroeide verstandskiezen uit mijn kaken hollen en nog een paar kiezen trekken. Gaat allemaal onder narcose gebeuren maar i am shitting my pants gewoon.
Ekt he lolololquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
Tm en borte spelen weer een spelletje. Loik hoor
Spelen wij straks met Ambi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
Tm en borte spelen weer een spelletje. Loik hoor
Hehe...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rustig Tahir, ik ben Vos Ekrem niet.
Had je er last van of handel je preventief?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ze gaan mijn totaal scheef gegroeide verstandskiezen uit mijn kaken hollen en nog een paar kiezen trekken. Gaat allemaal onder narcose gebeuren maar i am shitting my pants gewoon.
Alvast geçmis olsun.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er gebeurd eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik word gek door mensen die geen hint begrijpen en maar blijven pushen. Tijd voor de bitchmode.
Is fok zo belangrijk danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan niet voorstellen dat je het nu pas weet
Ohmy... heel veel sterkte morgen! Argh. Ik zal aan je denken bebe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had er last van. Ze zijn scheef gegroeid en hebben de wortels van mijn andere kiezen aangetast (vermoord letterlijk). Ik was jaren niet naar de tandarts geweest uit angst maar ik kon de pijn niet meer aan. En uiteindelijk heb ik bij de tandarts mijn doodvonnis te horen gekregen..
Hoe noem je dat ding dat ze aan het einde van het filmpje maken? Volgens mij zit daar pastirma in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Kennen jullie pastırma? Moeten jullie echt een keer proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel. <33quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohmy... heel veel sterkte morgen! Argh. Ik zal aan je denken bebe.
Geen idee. Lijkt me een soort gesloten pide. Lijkt mij ook lekker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hoe noem je dat ding dat ze aan het einde van het filmpje maken? Volgens mij zit daar pastirma in.
Lijkt me wel lekker met ayran.
Döviim mi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon iemand die geen hints begrijpt.
je collega?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon iemand die geen hints begrijpt.
gewoon pushen, terwijl ik - denk ik - toch heel duidelijk ben. Ga je mee hierheen, ga je mee daarheen. terwijl ik steeds met smoesjes kom.quote:
Hij werkt er niet meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, zeg maar tegen je werkgever dat ze alvast een nieuwe vacature kunnen uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij werkt er niet meer.Haha... De akillisi schrikken denk ik af van je bitch mode shield...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha... De akillisi schrikken denk ik af van je bitch mode shield...
[ afbeelding ]
Gaan we winkelen in Roermond?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte ik kom je echt een keer opzoeken, eind augustus of september inshallah.
Yazik, hij probeert ook nog met die hoop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Er is niks mis met hem voor de rest. Gewoon een spelletje.
Mjah ik blijf wel het 'ik mag niet van mijn ouders' spelletje doorspelen.
Wees gewoon een keer eerlijk? Hem aan een lijntje houden is ook zielig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Er is niks mis met hem voor de rest. Gewoon een spelletje.
Mjah ik blijf wel het 'ik mag niet van mijn ouders' spelletje doorspelen.
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wees gewoon een keer eerlijk? Hem aan een lijntje houden is ook zielig.
Groenteboer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier zijn ze meestal toch niet te vreten. Waar haal jij je watermeloen?
pf laatmaar ik kom niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yaaay.
Jammer dat de Sephora weg is though.
Hmmmm. Ik zal Axe voor hem kopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.
ontkenning is de eerste faseeeeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.
geen sephorA???quote:
de hitte is naar mn kop gestegenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen sephorA???
(Niet dat ik ooit iets daarvan gekocht heb)
OMG BORTE ZE HEBBEN BURT'S BEES SECTIE BIJ DE v&d
Nope. Nee. Echt niet. NO.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontkenning is de eerste faseeeee
Burts Bees heb ik nog nooit uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen sephorA???
(Niet dat ik ooit iets daarvan gekocht heb)
OMG BORTE ZE HEBBEN BURT'S BEES SECTIE BIJ DE v&d
Nee. tegelijkertijd doe ik ook kortaf enzo. hij is geen autist. hij moet het onderhand wel begrepen hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yazik, hij probeert ook nog met die hoop.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Ga je vasten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
YAAMMM.
Btw, ik ben het blaadje kwijtgeraakt waarop staat tot wanneer ik mag eten. Op internet lees ik verschillende tijden. Maar als ik morgen om 9 uur onder narcose ben, tot hoe laat zou ik dan nog mogen eten of drinken? Iemand enig idee?
Gewoon nergens zin in behalve water(meloen)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eten volgens mij min. 2 uur en drinken zou ik gewoon water. Dat kan tot kort van te voren nogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Nee haha. Ik bedoel wanneer je een aantal uur voor de operatie moet stoppen met eten en drinken?
Ligt ook aan soort operatiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Nee haha. Ik bedoel wanneer je een aantal uur voor de operatie moet stoppen met eten en drinken?
Twee uur ja? Ik dacht echt dat je iets van 12 uur van te voren moest stoppen met eten en drinken iets van twee uur. Maar anyway, ik heb net gegeten en verder zal ik alleen water drinken voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten volgens mij min. 2 uur en drinken zou ik gewoon water. Dat kan tot kort van te voren nog
Thanks!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ligt ook aan soort operatie
http://www.olvg.nl/afdeli(...)ken_voor_de_operatie
Het gaat maar door. Op 21-7-2014 kan je weer posten om 20:39. Ban wordt automatisch opgeheven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
Ik las net weer make-up. DAMES VRAAGJU: Welke DA/Etos kan ik Revlon krijgen want ik heb gelezen dat je op sommige locatie's revlon hebt maar ik heb geen idee. And I need it.
Als er bloed en dergelijke je keel ingaat, is je vasten toch sowieso verbroken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
YAAMMM.
Btw, ik ben het blaadje kwijtgeraakt waarop staat tot wanneer ik mag eten. Op internet lees ik verschillende tijden. Maar als ik morgen om 9 uur onder narcose ben, tot hoe laat zou ik dan nog mogen eten of drinken? Iemand enig idee?
i have no ideaaaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
Ik las net weer make-up. DAMES VRAAGJU: Welke DA/Etos kan ik Revlon krijgen want ik heb gelezen dat je op sommige locatie's revlon hebt maar ik heb geen idee. And I need it.
niet voor het vasten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er bloed en dergelijke je keel ingaat, is je vasten toch sowieso verbroken?
Anders kun je op de site van Diyanet een imsakiye bekijken...
http://ramazan.diyanet.gov.tr/Imsakiye.aspx#.U8lpjPl_uSo
Ga.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat maar door. Op 21-7-2014 kan je weer posten om 20:39. Ban wordt automatisch opgeheven.
Gaaaa gaa. Er lopen hier lihoed te provoceren en ik mag niet over make-up praten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat maar door. Op 21-7-2014 kan je weer posten om 20:39. Ban wordt automatisch opgeheven.
Ik kom morgen jouw kant op. Moet in Kerkrade zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaaaa gaa. Er lopen hier lihoed te provoceren en ik mag niet over make-up praten.
Jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij.Stil, Klinkerlabieltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kende ik nog niet. Leuk nummer!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heerlijk nr. ja.
Ken je deze ook:
ZO VROLIJK!
[..]
Queeeen is zo leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, kende ik nog niet. Leuk nummer!
Ja wat de bot schaft ja?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
poep, niet mijn favoriet maar ik moet eten wat de bot schaft
Daarom praat je het ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
poep, niet mijn favoriet maar ik moet eten wat de bot schaft
quote:الإمامُ الصّادقُ (عَلَيهِ الّسَلامُ): أفضَلُ الجِهادِ الصَّومُ في الحَرِّ.
Imam al-Sadiq (AS) said, ‘The best jihad is fasting in hot weather.’
[Bihar al-Anwar, v. 96, p. 256, no. 38]
Ramadan verbroken nuquote:
Jep. Heb je deze gezien?quote:
Ja die laatste is gewoon dom. Maaar die eerste is echt om te schieten.quote:
nee alleen che is zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
zijn jullie allemaal zo gemeen zoals che_ of niet?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En je snapt niet eens wat ze zegt. Moet je nagaan.
Chequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik wist niet dat Che artistiek was.quote:
Ik vraag me echt af hoe die vader van haar is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'babam haftaya Amerika'ya gidiyor...'
Ja, alleen ik ben lief.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik ga echt pas over drie kwartier -1 uur eten.quote:
Ahw, ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga echt pas over drie kwartier -1 uur eten.
Huh i dont get itquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha echt ziek, ik kan met mn camera fotos maken vanaf mn mobiel
die lumix?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil die ene Panasonic van 650 euro btw. Maar is te duur en ik wil mijn DSLR camera niet verkopen of wegdoen. Dilemma dilemma.
Neinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef Triggershot het volgende:
gewoon foto's maken met je telefoon, stelletje verwaanden.
Pauper Limburger gespot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
Ik wil ook een camera om chique foto's mee te schieten. Maar diegene die ik allemaal wil zijn freaking duur.
Smartphone halenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
Ik wil ook een camera om chique foto's mee te schieten. Maar diegene die ik allemaal wil zijn freaking duur.
Heeft niks met Ramadan te maken. Turken reeks is verder op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Feyenoord tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League. Turken gaan Rotterdam onveilig maken.
Jij hebt ook niks met Ramadan te maken. Toch vlieg je hier nog rond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft niks met Ramadan te maken. Turken reeks is verder op.
Hoe weet jij dat? Mss ben ik betrokken bij de iftar van mensen die wel vasten? Zoveel vooroordelen, zoveel gunah. Jammer dit TM. Had je hoger ingeschat dan Che_quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks met Ramadan te maken. Toch vlieg je hier nog rond.
Zie je ook waar je foto van maakt of is het alleen soort afstandsbediening?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha echt ziek, ik kan met mn camera fotos maken vanaf mn mobiel
Was toch bekend?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Aantal Nederlandse doden vliegramp opgelopen tot 192.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Aantal Nederlandse doden vliegramp opgelopen tot 192.
Gisteren was het nog 154, maar van een aantal passagiers was de nationaliteit nog niet achterhaald.quote:
Check em schijnheiligquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Mss ben ik betrokken bij de iftar van mensen die wel vasten? Zoveel vooroordelen, zoveel gunah. Jammer dit TM. Had je hoger ingeschat dan Che_
Moet WW3 veroorzaken en daar onder komt uit het niets '100 aidsondezoekers dood'. Waar uit kunnen wij zien dat specifiek deze 100 mensen voorliepen op aids onderzoek en duizenden anderen niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag dit net. Conspiracy or not?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check em schijnheiligze zijn tegen mij, ik kom hier normaal en iedereen is tegen mij
en messy
Wat mij het meest verbaast is dat het (zogenaamd)100 uit de (voorlopig) 192 zijn. Dat is waanzinnig veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet WW3 veroorzaken en daar onder komt uit het niets '100 aidsondezoekers dood'. Waar uit kunnen wij zien dat specifiek deze 100 mensen voorliepen op aids onderzoek en duizenden anderen niet?
Wat heb je eraan om ze dood te hebben?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat mij het meest verbaast is dat het (zogenaamd)100 uit de (voorlopig) 192 zijn. Dat is waanzinnig veel.
Het vliegtuig had volgens mij 295 passagiers. Ze zijn allemaal dood. Die 192 zijn Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat mij het meest verbaast is dat het (zogenaamd)100 uit de (voorlopig) 192 zijn. Dat is waanzinnig veel.
Ehm, ik zie het op mijn telefoon, schermpje van de camera is dan zwart. Soort afstandsbediening ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zie je ook waar je foto van maakt of is het alleen soort afstandsbediening?
Ik voor de keukenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta op het punt om een schoonmaakteam in te schakelen voor mijn kamer. Echtttt niet normaal dit.
Haha, huur mij! Ik heb gisteren mijn kamer grondig aangepakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta op het punt om een schoonmaakteam in te schakelen voor mijn kamer. Echtttt niet normaal dit.
Dat is best nice.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm, ik zie het op mijn telefoon, schermpje van de camera is dan zwart. Soort afstandsbediening ja.
Echt epic dit
genot
Oei, dan trek ik bij deze mijn hulp in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Een vuilniszak.
Ik heb er 10 nodig.
Maar ik snap het gewoon niet. Ik blijf dingen weggooien maar de rommel blijft hetzelfde.
Che, ga afwassen. Keuken is zo gedaan.
Ja, en voor die prijs is hij echtquote:
Ik kan niet eens van de bank afkomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Een vuilniszak.
Ik heb er 10 nodig.
Maar ik snap het gewoon niet. Ik blijf dingen weggooien maar de rommel blijft hetzelfde.
Jezus, hoelang heb je dit moment uitgesteld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb echt al drie vuilniszakken met kleding weggegooid.
Goede kwaliteit foto's?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, en voor die prijs is hij echtx20139250205
Echt, met zo'n app op mn telefoon de foto's beheren en alleszieke shitttt
Ze zijn niet allemaal dood. De ouders van een vriend van mij zaten ook op die vlucht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het vliegtuig had volgens mij 295 passagiers. Ze zijn allemaal dood. Die 192 zijn Nederlanders.
Ik kan nooit afstand doen van kleren..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb echt al drie vuilniszakken met kleding weggegooid.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jezus, hoelang heb je dit moment uitgesteld?
Ja zeker,quote:
Oh youquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Kamer opruimen...
404 error: program was not found
Hoe kan dat nou, heb je de beelden van na de crash gezien? Het vliegtuig lag helemaal in puin. Moet wel een andere vlucht geweest zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal dood. De ouders van een vriend van mij zaten ook op die vlucht.
Had laatst ook schoongemaakt. Vond paar dingen die zo oud waren, dat ik er niet eens durf over te praten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Een vuilniszak.
Ik heb er 10 nodig.
Huh, vliegtuig MH17 naar Kuala Lumpur toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, heb je de beelden van na de crash gezien? Het vliegtuig lag helemaal in puin. Moet wel een andere vlucht geweest zijn.
Oude dingen zijn juist leuk om terug te vinden. Vertel. Wat vond je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had laatst ook schoongemaakt. Vond paar dingen die zo oud waren, dat ik er niet eens durf over te praten.
Zo trots.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil toch even stoer doen.
Lekkerrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar niemand heeft het overleefd. Was ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Huh, vliegtuig MH17 naar Kuala Lumpur toch?
Nice! Wat is dat linksboven daar? Gewoon yoghurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn die nu dus dood.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal dood. De ouders van een vriend van mij zaten ook op die vlucht.
Hoezo ? Er was een conferentie. Daar gaat iedereen natuurlijk op hetzelfde moment heen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kleding. Tassen. Schoolspullen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oude dingen zijn juist leuk om terug te vinden. Vertel. Wat vond je?
Dacht dat alleen vrouwen dat deden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kleding. Tassen. Schoolspullen.
Kleding was het ergste. Was nog nieuw. Label zat er nog op.
Krantjes ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dacht dat alleen vrouwen dat deden.
Wat voor tassen? Plastic tassen? Ik vond allemaal krantjes van 2011 een tijd geleden.![]()
Heb de special edition van lady gaga nog steeds.![]()
Ben je ook een hoarder? EK schema is ook alweer in 2012 voor het laatst geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Krantjes ook.maar was met EK schema. Minder erg dus.
2 schooltassen.
Dat is het 'm juist, ik ook niet! Ik heb echt halve kapotte shirts en pyama's weggegooid van tot 10 jaar terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan nooit afstand doen van kleren..![]()
Was een hoarder. Ik verzamelde ook niet expres. Was gewoon fucking lui, 'ruimde' op door het ik kasten en la's in te stoppen. 1 zat mijn spullen nog in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je ook een hoarder? EK schema is ook alweer in 2012 voor het laatst geweest.
En wat is er mis met 2 schooltassen dan?
Ok shit. Jij bent ernstiger. Ik voel me opeens een stuk gelukkiger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het 'm juist, ik ook niet! Ik heb echt halve kapotte shirts en pyama's weggegooid van tot 10 jaar terug.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een hoarder. Ik verzamelde ook niet expres. Was gewoon fucking lui, 'ruimde' op door het ik kasten en la's in te stoppen. 1 zat mijn spullen nog in.
Dikke turkse emmertjes yoghurt met beetje mayo en geperste knoflook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar niemand heeft het overleefd. Was ook onmogelijk.
[..]
Nice! Wat is dat linksboven daar? Gewoon yoghurt?
Hey! Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hoezo ? Er was een conferentie. Daar gaat iedereen natuurlijk op hetzelfde moment heen.
A man asked Hadrat Aisha “What did The Prophet do at home?” Hadrat Aisha said He kept busy with housework. He patched His clothes, swept the house, milked the animals, and bought supplies for the house from the market. If His shoes were torn He mended them Himself. He tied the rope to the water bucket. He secured the camel, fed it and ground the flour with the slave.” (Bukhari)quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar niemand heeft het overleefd. Was ook onmogelijk.
[..]
Nice! Wat is dat linksboven daar? Gewoon yoghurt?
Ik ging zijn FB terug lezen. Hij zei dat ze een dag eerder die vlucht hadden.quote:
Ik keek gisteren een filmpje van Salahedinne waarin hij aan Marokkanen vroeg of hun vrouwen moesten koken in de Ramadan. En zo een droeftoeter zegt: "Waar moet ze anders heen?" Salahedinne antwoordt: "Chillen?" en die gozer zegt weer: "Ja...chillen in de keuken."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
A man asked Hadrat Aisha “What did The Prophet do at home?” Hadrat Aisha said He kept busy with housework. He patched His clothes, swept the house, milked the animals, and bought supplies for the house from the market. If His shoes were torn He mended them Himself. He tied the rope to the water bucket. He secured the camel, fed it and ground the flour with the slave.” (Bukhari)
Narrated Al-Aswad:
I asked 'Aisha what did the Prophet use to do at home. She replied. "He used to keep himself busy serving his family and when it was time for the prayer, he would get up for prayer." (Bukhari, Book 8, Volume 73, Hadith 65)
“Hadrat Anas (ra) said that he saw the Prophet took care of the goats with His own hands.” (Muslim)
Betekend dat dat alle vrouwen daar goed in zij dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
A man asked Hadrat Aisha “What did The Prophet do at home?” Hadrat Aisha said He kept busy with housework. He patched His clothes, swept the house, milked the animals, and bought supplies for the house from the market. If His shoes were torn He mended them Himself. He tied the rope to the water bucket. He secured the camel, fed it and ground the flour with the slave.” (Bukhari)
Narrated Al-Aswad:
I asked 'Aisha what did the Prophet use to do at home. She replied. "He used to keep himself busy serving his family and when it was time for the prayer, he would get up for prayer." (Bukhari, Book 8, Volume 73, Hadith 65)
“Hadrat Anas (ra) said that he saw the Prophet took care of the goats with His own hands.” (Muslim)
Echt een FOK!ker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek gisteren een filmpje van Salahedinne waarin hij aan Marokkanen vroeg of hun vrouwen moesten koken in de Ramadan. En zo een droeftoeter zegt: "Waar moet ze anders heen?" Salahedinne antwoordt: "Chillen?" en die gozer zegt weer: "Ja...chillen in de keuken."
Mentaliteit.
Oude tentamens en werkstukken waren leuk. Ik dacht steeds 'hoe ben ik ooit hiermee overgegaan'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok shit. Jij bent ernstiger. Ik voel me opeens een stuk gelukkiger.
[..]Heel herkenbaaaaaaaaaaaar aahahah
Leuk toch als je spullen terugvindt.Vind ik altijd wel leuuuuk.
Wie moet anders koken dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek gisteren een filmpje van Salahedinne waarin hij aan Marokkanen vroeg of hun vrouwen moesten koken in de Ramadan. En zo een droeftoeter zegt: "Waar moet ze anders heen?" Salahedinne antwoordt: "Chillen?" en die gozer zegt weer: "Ja...chillen in de keuken."
Mentaliteit.
Echt prachtig he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oude tentamens en werkstukken waren leuk. Ik dacht steeds 'hoe ben ik ooit hiermee overgegaan'.
Misschien hij ook? Ik weet niet, het is maar een vooruitstrevend idee.quote:
Denken dat mocroboys kunnen kokenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien hij ook? Ik weet niet, het is maar een vooruitstrevend idee.
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eindelijk mijn langverwachte kinderbueeeeeeeeeeeeeeeeeeeno's![]()
[..]
Echt prachtig he?Heb je ook nog handgeschreven werkstukken? Ik wel een aantal, zo leuk om terug te zien.
Halve kip uit mijn mond gespuwdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Denken dat mocroboys kunnen koken
Ze kunen met moeite hun eigen anus schoonhouden
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Vond ook oude rapporten en schoolfotos. Die waren pas leuk.
Ik heb hier ook kinder bueno's liggen. Mag ze alleen niet meer eten, en na morgen heb ik geen tanden meer om ze op te eten. Such a waste.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eindelijk mijn langverwachte kinderbueeeeeeeeeeeeeeeeeeeno's![]()
[..]
Echt prachtig he?Heb je ook nog handgeschreven werkstukken? Ik wel een aantal, zo leuk om terug te zien.
Bij de meeste moslimmannen helaas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mentaliteit.
Huh? Heb je het gelezen? Het gaat juist over de Profeet die zelf alle klusjes deed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Betekend dat dat alle vrouwen daar goed in zij dan?
Hhhhhh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Halve kip uit mijn mond gespuwd
Met dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik het verkeerd. HHHHHHHquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de meeste moslimmannen helaas.
[..]
Huh? Heb je het gelezen? Het gaat juist over de Profeet die zelf alle klusjes deed.
Ja ik ken eentje die kipschnitzels ging eten en toen ik vroeg hoe hij het had klaargemaakt, bleek iemand anders het voor hem gedaan te hebben. Te erg hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de meeste moslimmannen helaas.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier ook kinder bueno's liggen. Mag ze alleen niet meer eten, en na morgen heb ik geen tanden meer om ze op te eten. Such a waste.
Nee, ik weet het ook niet. Nu gaan ze alleen trekken. Daarna gaan ze herstellen denk ik. Ik wil implantaten, maar die zijn fakkingg duur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Pff. Gaan ze geen kronen plaatsen dan ofzo? Wat gaat er precies gebeuren? Wel spannend zeg! Hoe laat is het?
En bewaar ze voor later.
Hoeveel kiezen halen ze weg dan? D:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik weet het ook niet. Nu gaan ze alleen trekken. Daarna gaan ze herstellen denk ik. Ik wil implantaten, maar die zijn fakkingg duur.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier ook kinder bueno's liggen. Mag ze alleen niet meer eten, en na morgen heb ik geen tanden meer om ze op te eten. Such a waste.
Iets van 6.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel kiezen halen ze weg dan? D:
Tja, niet dat ik zelf wat het koken betreft zo zelfvoorzienend ben ofzo, hoor, maar met schoonmaken, stofzuigen, tafel dekken en afruimen, tuinieren en dergelijk help ik gewoon mee. Het is gewoon elkaar helpen en taken verdelen op basis van wat men kan en leren meer te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ken eentje die kipschnitzels ging eten en toen ik vroeg hoe hij het had klaargemaakt, bleek iemand anders het voor hem gedaan te hebben. Te erg hoor.
Ja, duizenden euro's verder wel ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh, sterkte bebe. Komt goed.Uiteindelijk zul je er meer profijt van hebben.
Ja ik ben het met je eens. Ik heb iemand nodig die niet bang is voor insecten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, niet dat ik zelf wat het koken betreft zo zelfvoorzienend ben ofzo, hoor, maar met schoonmaken, stofzuigen, tafel dekken en afruimen, tuinieren en dergelijk help ik gewoon mee. Het is gewoon elkaar helpen en taken verdelen op basis van wat men kan.
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik weet het ook niet. Nu gaan ze alleen trekken. Daarna gaan ze herstellen denk ik. Ik wil implantaten, maar die zijn fakkingg duur.
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortandenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.
Ja, maar ik weet niet precies waar en hoe. Heb geen zin om daarvoor naar Istanbul of Izmir te gaan. Ik ken niemand daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.
Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Komt goed babe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, duizenden euro's verder wel ja.
Relax, het was geen aanval op De Natie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NWS / I'm Lovin' It: McDonald's gaat huwelijken organiseren
Bazig.
De medische sector is erg gevorderd, hoor, in Turkije. Vooral de laatste jaren. Ook veel mensen uit Europa die zich in Turkije laten opereren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Een köylü van ons is tandarts in Eskisehir. Die had bij mijn moeder implantaten gedaan. Als je in de buurt was, had ik adres gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet precies waar en hoe. Heb geen zin om daarvoor naar Istanbul of Izmir te gaan. Ik ken niemand daar.
Daarom vind ik dat je een tijd op jezelf moet wonen. Skills vorderenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Ok kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Voor hun neus ja? Waarom zouden ze? Die dokters daar zijn de meest ervaren dokters op de wereld wat betreft nosejobs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.
Kom samen. Twee voor prijs van 1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik wil ook mijn neus laten doen. Wil het zoooo graag.
Ja man.quote:
Ja, daarom zo apart dat ze TR zegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.
Tja, gewoon 2-3 weken daar blijven. Je hebt in september toch weer tijd, zeg je. Met vliegticket en al ben je denk ik nog steeds veel goedkoper uit dan hier in Nederland. Plus wat ze hier doen is ook maar van trieste kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Allemaal te ver, TM. En verder moet je voor implantaten op en neer naar TR afaik. Het zijn meerdere behandelingen..
Uff.
Wil jij ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.
[..]
Kom samen. Twee voor prijs van 1
Niet doen. Je bent perfect zoals je bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik wil ook mijn neus laten doen. Wil het zoooo graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je ogen ja? Zou daar echt mee oppassen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga wel over enkele jaren mijn ogen laten laseren en wellicht in Turkije dan.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
Lekker in slaap vallen zo na l dat zonneschijn.
Hoofdmassage zou wel lekker zijn nu
Ja, vooral op het gebied van ogen laten laseren is Turkije erg populair. Volgens mij is sylvesterrr ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga wel over enkele jaren mijn ogen laten laseren en wellicht in Turkije dan.
Ik dacht 2-3 maanden? Eerst het zetten van de wortel, paar weken later de rest?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, gewoon 2-3 weken daar blijven. Je hebt in september toch weer tijd, zeg je. Met vliegticket en al ben je denk ik nog steeds veel goedkoper uit dan hier in Nederland. Plus wat ze hier doen is ook maar van trieste kwaliteit.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vooral op het gebied van ogen laten laseren is Turkije erg populair. Volgens mij is sylvesterrr ervaringsdeskundige.
Ja het is een eng idee, maar mijn zusje heeft het enkele jaren geleden in Turkije laten doen, en ik was met haar mee. Ging wel goed!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je ogen ja? Zou daar echt mee oppassen.
Als ik ga trouwen In sha Allaah.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat je een tijd op jezelf moet wonen. Skills vorderen
Nee man. Vind alles wel prima zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil jij ook?
Maar ik ken ook meisjes bij wie het echt fucking lelijk staat. Twijfel er daarom ook zo erg over.
Dit is een gevoelig onderwerp ja. Geen grapjes svp.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee man. Vind alles wel prima zo.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuzen geven karakter aan het gezicht.
Jouw neus is helemaal niet groot?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een gevoelig onderwerp ja. Geen grapjes svp.
Doei jezelf.quote:
Hhhhhhhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, handen zijn de beste. Zit emotie, passie en humaniteit in.
Dat kon zij toch niet ruiken..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is het puur cosmetisch of ook medisch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is ver boven de 18.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, hoe oud is je zusje? Moet je niet 18 zijn voor zo'n laseroperatie?
bruidsschat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
Als jullie zouden gaan trouwen, moeten de mannen nog steeds geld aan jullie ouders geven?
Please.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouw neus is helemaal niet groot?
[..]
Doei jezelf.
Wat is dit voor een gebruik? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
Als jullie zouden gaan trouwen, moeten de mannen nog steeds geld aan jullie ouders geven?
Ja. Zelfs bij mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
Nou, ik denk dat het best meevalt allemaal. Niet dat ik je niet serieus neem. maar ja, daar is het een neus voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Please.Jij denkt dat ik mijn neus zomaar op de foto zet. Ik ben de master in het verbergen van mijn neus op foto's.
O, ik weet niet hoe ingrijpend jouw behandeling is, maar dan noch. Als je de tijd hebt, kun je 't toch wagen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht 2-3 maanden? Eerst het zetten van de wortel, paar weken later de rest?
Ik wil cosmetisch, maar wss is er ook medisch iets mis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is het puur cosmetisch of ook medisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |