quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier ook kinder bueno's liggen. Mag ze alleen niet meer eten, en na morgen heb ik geen tanden meer om ze op te eten. Such a waste.
Iets van 6.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel kiezen halen ze weg dan? D:
Tja, niet dat ik zelf wat het koken betreft zo zelfvoorzienend ben ofzo, hoor, maar met schoonmaken, stofzuigen, tafel dekken en afruimen, tuinieren en dergelijk help ik gewoon mee. Het is gewoon elkaar helpen en taken verdelen op basis van wat men kan en leren meer te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ken eentje die kipschnitzels ging eten en toen ik vroeg hoe hij het had klaargemaakt, bleek iemand anders het voor hem gedaan te hebben. Te erg hoor.
Ja, duizenden euro's verder wel ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh, sterkte bebe. Komt goed.Uiteindelijk zul je er meer profijt van hebben.
Ja ik ben het met je eens. Ik heb iemand nodig die niet bang is voor insecten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, niet dat ik zelf wat het koken betreft zo zelfvoorzienend ben ofzo, hoor, maar met schoonmaken, stofzuigen, tafel dekken en afruimen, tuinieren en dergelijk help ik gewoon mee. Het is gewoon elkaar helpen en taken verdelen op basis van wat men kan.
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik weet het ook niet. Nu gaan ze alleen trekken. Daarna gaan ze herstellen denk ik. Ik wil implantaten, maar die zijn fakkingg duur.
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortandenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.
Ja, maar ik weet niet precies waar en hoe. Heb geen zin om daarvoor naar Istanbul of Izmir te gaan. Ik ken niemand daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.
Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Komt goed babe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, duizenden euro's verder wel ja.
Relax, het was geen aanval op De Natie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NWS / I'm Lovin' It: McDonald's gaat huwelijken organiseren
Bazig.
De medische sector is erg gevorderd, hoor, in Turkije. Vooral de laatste jaren. Ook veel mensen uit Europa die zich in Turkije laten opereren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Een köylü van ons is tandarts in Eskisehir. Die had bij mijn moeder implantaten gedaan. Als je in de buurt was, had ik adres gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet precies waar en hoe. Heb geen zin om daarvoor naar Istanbul of Izmir te gaan. Ik ken niemand daar.
Daarom vind ik dat je een tijd op jezelf moet wonen. Skills vorderenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Ok kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Voor hun neus ja? Waarom zouden ze? Die dokters daar zijn de meest ervaren dokters op de wereld wat betreft nosejobs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.
Kom samen. Twee voor prijs van 1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik wil ook mijn neus laten doen. Wil het zoooo graag.
Ja man.quote:
Ja, daarom zo apart dat ze TR zegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |