Denken dat mocroboys kunnen kokenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien hij ook? Ik weet niet, het is maar een vooruitstrevend idee.
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eindelijk mijn langverwachte kinderbueeeeeeeeeeeeeeeeeeeno's![]()
[..]
Echt prachtig he?Heb je ook nog handgeschreven werkstukken? Ik wel een aantal, zo leuk om terug te zien.
Halve kip uit mijn mond gespuwdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Denken dat mocroboys kunnen koken
Ze kunen met moeite hun eigen anus schoonhouden
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Vond ook oude rapporten en schoolfotos. Die waren pas leuk.
Ik heb hier ook kinder bueno's liggen. Mag ze alleen niet meer eten, en na morgen heb ik geen tanden meer om ze op te eten. Such a waste.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eindelijk mijn langverwachte kinderbueeeeeeeeeeeeeeeeeeeno's![]()
[..]
Echt prachtig he?Heb je ook nog handgeschreven werkstukken? Ik wel een aantal, zo leuk om terug te zien.
Bij de meeste moslimmannen helaas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek gisteren een filmpje van Salahedinne waarin hij aan Marokkanen vroeg of hun vrouwen moesten koken in de Ramadan. En zo een droeftoeter zegt: "Waar moet ze anders heen?" Salahedinne antwoordt: "Chillen?" en die gozer zegt weer: "Ja...chillen in de keuken."
Mentaliteit.
Huh? Heb je het gelezen? Het gaat juist over de Profeet die zelf alle klusjes deed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Betekend dat dat alle vrouwen daar goed in zij dan?
Hhhhhh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Halve kip uit mijn mond gespuwd
Met dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil toch even stoer doen.
Ik het verkeerd. HHHHHHHquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de meeste moslimmannen helaas.
[..]
Huh? Heb je het gelezen? Het gaat juist over de Profeet die zelf alle klusjes deed.
Ja ik ken eentje die kipschnitzels ging eten en toen ik vroeg hoe hij het had klaargemaakt, bleek iemand anders het voor hem gedaan te hebben. Te erg hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de meeste moslimmannen helaas.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier ook kinder bueno's liggen. Mag ze alleen niet meer eten, en na morgen heb ik geen tanden meer om ze op te eten. Such a waste.
Nee, ik weet het ook niet. Nu gaan ze alleen trekken. Daarna gaan ze herstellen denk ik. Ik wil implantaten, maar die zijn fakkingg duur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Pff. Gaan ze geen kronen plaatsen dan ofzo? Wat gaat er precies gebeuren? Wel spannend zeg! Hoe laat is het?
En bewaar ze voor later.
Hoeveel kiezen halen ze weg dan? D:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik weet het ook niet. Nu gaan ze alleen trekken. Daarna gaan ze herstellen denk ik. Ik wil implantaten, maar die zijn fakkingg duur.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier ook kinder bueno's liggen. Mag ze alleen niet meer eten, en na morgen heb ik geen tanden meer om ze op te eten. Such a waste.
Iets van 6.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel kiezen halen ze weg dan? D:
Tja, niet dat ik zelf wat het koken betreft zo zelfvoorzienend ben ofzo, hoor, maar met schoonmaken, stofzuigen, tafel dekken en afruimen, tuinieren en dergelijk help ik gewoon mee. Het is gewoon elkaar helpen en taken verdelen op basis van wat men kan en leren meer te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ken eentje die kipschnitzels ging eten en toen ik vroeg hoe hij het had klaargemaakt, bleek iemand anders het voor hem gedaan te hebben. Te erg hoor.
Ja, duizenden euro's verder wel ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh, sterkte bebe. Komt goed.Uiteindelijk zul je er meer profijt van hebben.
Ja ik ben het met je eens. Ik heb iemand nodig die niet bang is voor insecten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, niet dat ik zelf wat het koken betreft zo zelfvoorzienend ben ofzo, hoor, maar met schoonmaken, stofzuigen, tafel dekken en afruimen, tuinieren en dergelijk help ik gewoon mee. Het is gewoon elkaar helpen en taken verdelen op basis van wat men kan.
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik weet het ook niet. Nu gaan ze alleen trekken. Daarna gaan ze herstellen denk ik. Ik wil implantaten, maar die zijn fakkingg duur.
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortandenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.
Ja, maar ik weet niet precies waar en hoe. Heb geen zin om daarvoor naar Istanbul of Izmir te gaan. Ik ken niemand daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso in Turkije laten doen. Stuk goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |