Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Komt goed babe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, duizenden euro's verder wel ja.
Relax, het was geen aanval op De Natie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NWS / I'm Lovin' It: McDonald's gaat huwelijken organiseren
Bazig.
De medische sector is erg gevorderd, hoor, in Turkije. Vooral de laatste jaren. Ook veel mensen uit Europa die zich in Turkije laten opereren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Een köylü van ons is tandarts in Eskisehir. Die had bij mijn moeder implantaten gedaan. Als je in de buurt was, had ik adres gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet precies waar en hoe. Heb geen zin om daarvoor naar Istanbul of Izmir te gaan. Ik ken niemand daar.
Daarom vind ik dat je een tijd op jezelf moet wonen. Skills vorderenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Ok kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Voor hun neus ja? Waarom zouden ze? Die dokters daar zijn de meest ervaren dokters op de wereld wat betreft nosejobs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.
Kom samen. Twee voor prijs van 1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik wil ook mijn neus laten doen. Wil het zoooo graag.
Ja man.quote:
Ja, daarom zo apart dat ze TR zegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.
Tja, gewoon 2-3 weken daar blijven. Je hebt in september toch weer tijd, zeg je. Met vliegticket en al ben je denk ik nog steeds veel goedkoper uit dan hier in Nederland. Plus wat ze hier doen is ook maar van trieste kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Allemaal te ver, TM. En verder moet je voor implantaten op en neer naar TR afaik. Het zijn meerdere behandelingen..
Uff.
Wil jij ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.
[..]
Kom samen. Twee voor prijs van 1
Niet doen. Je bent perfect zoals je bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik wil ook mijn neus laten doen. Wil het zoooo graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |