Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Komt goed babe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, duizenden euro's verder wel ja.
Relax, het was geen aanval op De Natie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse gezondheidszorg is veel verder dan hier. Hele familie laat tanden in TR doen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NWS / I'm Lovin' It: McDonald's gaat huwelijken organiseren
Bazig.
De medische sector is erg gevorderd, hoor, in Turkije. Vooral de laatste jaren. Ook veel mensen uit Europa die zich in Turkije laten opereren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan je kiezen opeens op de plek van je voortanden
Een köylü van ons is tandarts in Eskisehir. Die had bij mijn moeder implantaten gedaan. Als je in de buurt was, had ik adres gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet precies waar en hoe. Heb geen zin om daarvoor naar Istanbul of Izmir te gaan. Ik ken niemand daar.
Daarom vind ik dat je een tijd op jezelf moet wonen. Skills vorderenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Ok kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sta liever zelf in de keuken. Vooral als het mijn keuken is.
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Voor hun neus ja? Waarom zouden ze? Die dokters daar zijn de meest ervaren dokters op de wereld wat betreft nosejobs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Iraanse, Iraakse groot neuzen gaan ook nr TR hoor.
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Dat kunnen ze prima in Iran hoor.
Kom samen. Twee voor prijs van 1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik wil ook mijn neus laten doen. Wil het zoooo graag.
Ja man.quote:
Ja, daarom zo apart dat ze TR zegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.
Tja, gewoon 2-3 weken daar blijven. Je hebt in september toch weer tijd, zeg je. Met vliegticket en al ben je denk ik nog steeds veel goedkoper uit dan hier in Nederland. Plus wat ze hier doen is ook maar van trieste kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Allemaal te ver, TM. En verder moet je voor implantaten op en neer naar TR afaik. Het zijn meerdere behandelingen..
Uff.
Wil jij ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit. Hoogste percentage van (cosmetische) neusoperaties is in Iran.
[..]
Kom samen. Twee voor prijs van 1
Niet doen. Je bent perfect zoals je bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Valla ik wil ook mijn neus laten doen. Wil het zoooo graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je ogen ja? Zou daar echt mee oppassen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga wel over enkele jaren mijn ogen laten laseren en wellicht in Turkije dan.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
Lekker in slaap vallen zo na l dat zonneschijn.
Hoofdmassage zou wel lekker zijn nu
Ja, vooral op het gebied van ogen laten laseren is Turkije erg populair. Volgens mij is sylvesterrr ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga wel over enkele jaren mijn ogen laten laseren en wellicht in Turkije dan.
Ik dacht 2-3 maanden? Eerst het zetten van de wortel, paar weken later de rest?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, gewoon 2-3 weken daar blijven. Je hebt in september toch weer tijd, zeg je. Met vliegticket en al ben je denk ik nog steeds veel goedkoper uit dan hier in Nederland. Plus wat ze hier doen is ook maar van trieste kwaliteit.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vooral op het gebied van ogen laten laseren is Turkije erg populair. Volgens mij is sylvesterrr ervaringsdeskundige.
Ja het is een eng idee, maar mijn zusje heeft het enkele jaren geleden in Turkije laten doen, en ik was met haar mee. Ging wel goed!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je ogen ja? Zou daar echt mee oppassen.
Als ik ga trouwen In sha Allaah.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat je een tijd op jezelf moet wonen. Skills vorderen
Nee man. Vind alles wel prima zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil jij ook?
Maar ik ken ook meisjes bij wie het echt fucking lelijk staat. Twijfel er daarom ook zo erg over.
Dit is een gevoelig onderwerp ja. Geen grapjes svp.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee man. Vind alles wel prima zo.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuzen geven karakter aan het gezicht.
Jouw neus is helemaal niet groot?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een gevoelig onderwerp ja. Geen grapjes svp.
Doei jezelf.quote:
Hhhhhhhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, handen zijn de beste. Zit emotie, passie en humaniteit in.
Dat kon zij toch niet ruiken..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is het puur cosmetisch of ook medisch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is ver boven de 18.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, hoe oud is je zusje? Moet je niet 18 zijn voor zo'n laseroperatie?
bruidsschat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
Als jullie zouden gaan trouwen, moeten de mannen nog steeds geld aan jullie ouders geven?
Please.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouw neus is helemaal niet groot?
[..]
Doei jezelf.
Wat is dit voor een gebruik? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
Als jullie zouden gaan trouwen, moeten de mannen nog steeds geld aan jullie ouders geven?
Ja. Zelfs bij mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
Nou, ik denk dat het best meevalt allemaal. Niet dat ik je niet serieus neem. maar ja, daar is het een neus voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Please.Jij denkt dat ik mijn neus zomaar op de foto zet. Ik ben de master in het verbergen van mijn neus op foto's.
O, ik weet niet hoe ingrijpend jouw behandeling is, maar dan noch. Als je de tijd hebt, kun je 't toch wagen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht 2-3 maanden? Eerst het zetten van de wortel, paar weken later de rest?
Ik wil cosmetisch, maar wss is er ook medisch iets mis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is het puur cosmetisch of ook medisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |