Thanks!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ligt ook aan soort operatie
http://www.olvg.nl/afdeli(...)ken_voor_de_operatie
Het gaat maar door. Op 21-7-2014 kan je weer posten om 20:39. Ban wordt automatisch opgeheven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
Ik las net weer make-up. DAMES VRAAGJU: Welke DA/Etos kan ik Revlon krijgen want ik heb gelezen dat je op sommige locatie's revlon hebt maar ik heb geen idee. And I need it.
Als er bloed en dergelijke je keel ingaat, is je vasten toch sowieso verbroken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
YAAMMM.
Btw, ik ben het blaadje kwijtgeraakt waarop staat tot wanneer ik mag eten. Op internet lees ik verschillende tijden. Maar als ik morgen om 9 uur onder narcose ben, tot hoe laat zou ik dan nog mogen eten of drinken? Iemand enig idee?
i have no ideaaaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
Ik las net weer make-up. DAMES VRAAGJU: Welke DA/Etos kan ik Revlon krijgen want ik heb gelezen dat je op sommige locatie's revlon hebt maar ik heb geen idee. And I need it.
niet voor het vasten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er bloed en dergelijke je keel ingaat, is je vasten toch sowieso verbroken?
Anders kun je op de site van Diyanet een imsakiye bekijken...
http://ramazan.diyanet.gov.tr/Imsakiye.aspx#.U8lpjPl_uSo
Ga.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat maar door. Op 21-7-2014 kan je weer posten om 20:39. Ban wordt automatisch opgeheven.
Gaaaa gaa. Er lopen hier lihoed te provoceren en ik mag niet over make-up praten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat maar door. Op 21-7-2014 kan je weer posten om 20:39. Ban wordt automatisch opgeheven.
Ik kom morgen jouw kant op. Moet in Kerkrade zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaaaa gaa. Er lopen hier lihoed te provoceren en ik mag niet over make-up praten.
Jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij.Stil, Klinkerlabieltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kende ik nog niet. Leuk nummer!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heerlijk nr. ja.
Ken je deze ook:
ZO VROLIJK!
[..]
Queeeen is zo leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, kende ik nog niet. Leuk nummer!
Ja wat de bot schaft ja?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
poep, niet mijn favoriet maar ik moet eten wat de bot schaft
Daarom praat je het ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
poep, niet mijn favoriet maar ik moet eten wat de bot schaft
quote:الإمامُ الصّادقُ (عَلَيهِ الّسَلامُ): أفضَلُ الجِهادِ الصَّومُ في الحَرِّ.
Imam al-Sadiq (AS) said, ‘The best jihad is fasting in hot weather.’
[Bihar al-Anwar, v. 96, p. 256, no. 38]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |