Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wees gewoon een keer eerlijk? Hem aan een lijntje houden is ook zielig.
Groenteboer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier zijn ze meestal toch niet te vreten. Waar haal jij je watermeloen?
pf laatmaar ik kom niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yaaay.
Jammer dat de Sephora weg is though.
Hmmmm. Ik zal Axe voor hem kopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.
ontkenning is de eerste faseeeeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.
geen sephorA???quote:
de hitte is naar mn kop gestegenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen sephorA???
(Niet dat ik ooit iets daarvan gekocht heb)
OMG BORTE ZE HEBBEN BURT'S BEES SECTIE BIJ DE v&d
Nope. Nee. Echt niet. NO.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontkenning is de eerste faseeeee
Burts Bees heb ik nog nooit uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen sephorA???
(Niet dat ik ooit iets daarvan gekocht heb)
OMG BORTE ZE HEBBEN BURT'S BEES SECTIE BIJ DE v&d
Nee. tegelijkertijd doe ik ook kortaf enzo. hij is geen autist. hij moet het onderhand wel begrepen hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yazik, hij probeert ook nog met die hoop.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Ga je vasten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
YAAMMM.
Btw, ik ben het blaadje kwijtgeraakt waarop staat tot wanneer ik mag eten. Op internet lees ik verschillende tijden. Maar als ik morgen om 9 uur onder narcose ben, tot hoe laat zou ik dan nog mogen eten of drinken? Iemand enig idee?
Gewoon nergens zin in behalve water(meloen)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eten volgens mij min. 2 uur en drinken zou ik gewoon water. Dat kan tot kort van te voren nogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Nee haha. Ik bedoel wanneer je een aantal uur voor de operatie moet stoppen met eten en drinken?
Ligt ook aan soort operatiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Nee haha. Ik bedoel wanneer je een aantal uur voor de operatie moet stoppen met eten en drinken?
Twee uur ja? Ik dacht echt dat je iets van 12 uur van te voren moest stoppen met eten en drinken iets van twee uur. Maar anyway, ik heb net gegeten en verder zal ik alleen water drinken voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten volgens mij min. 2 uur en drinken zou ik gewoon water. Dat kan tot kort van te voren nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |