Wat is er gebeurd eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik word gek door mensen die geen hint begrijpen en maar blijven pushen. Tijd voor de bitchmode.
Is fok zo belangrijk danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan niet voorstellen dat je het nu pas weet
Ohmy... heel veel sterkte morgen! Argh. Ik zal aan je denken bebe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had er last van. Ze zijn scheef gegroeid en hebben de wortels van mijn andere kiezen aangetast (vermoord letterlijk). Ik was jaren niet naar de tandarts geweest uit angst maar ik kon de pijn niet meer aan. En uiteindelijk heb ik bij de tandarts mijn doodvonnis te horen gekregen..
Hoe noem je dat ding dat ze aan het einde van het filmpje maken? Volgens mij zit daar pastirma in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Kennen jullie pastırma? Moeten jullie echt een keer proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel. <33quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohmy... heel veel sterkte morgen! Argh. Ik zal aan je denken bebe.
Geen idee. Lijkt me een soort gesloten pide. Lijkt mij ook lekker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hoe noem je dat ding dat ze aan het einde van het filmpje maken? Volgens mij zit daar pastirma in.
Lijkt me wel lekker met ayran.
Döviim mi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon iemand die geen hints begrijpt.
je collega?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon iemand die geen hints begrijpt.
gewoon pushen, terwijl ik - denk ik - toch heel duidelijk ben. Ga je mee hierheen, ga je mee daarheen. terwijl ik steeds met smoesjes kom.quote:
Hij werkt er niet meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, zeg maar tegen je werkgever dat ze alvast een nieuwe vacature kunnen uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij werkt er niet meer.Haha... De akillisi schrikken denk ik af van je bitch mode shield...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha... De akillisi schrikken denk ik af van je bitch mode shield...
[ afbeelding ]
Gaan we winkelen in Roermond?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte ik kom je echt een keer opzoeken, eind augustus of september inshallah.
Yazik, hij probeert ook nog met die hoop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Er is niks mis met hem voor de rest. Gewoon een spelletje.
Mjah ik blijf wel het 'ik mag niet van mijn ouders' spelletje doorspelen.
Wees gewoon een keer eerlijk? Hem aan een lijntje houden is ook zielig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Er is niks mis met hem voor de rest. Gewoon een spelletje.
Mjah ik blijf wel het 'ik mag niet van mijn ouders' spelletje doorspelen.
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wees gewoon een keer eerlijk? Hem aan een lijntje houden is ook zielig.
Groenteboer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier zijn ze meestal toch niet te vreten. Waar haal jij je watermeloen?
pf laatmaar ik kom niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yaaay.
Jammer dat de Sephora weg is though.
Hmmmm. Ik zal Axe voor hem kopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.
ontkenning is de eerste faseeeeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol ik houd hem helemaaaal niet aan het lijntje. Ik ben juist vet kortaf en heb hem honderd keer afgewezen. Dat hij het niet wil snappen ligt aan hem, niet aan mij.
geen sephorA???quote:
de hitte is naar mn kop gestegenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen sephorA???
(Niet dat ik ooit iets daarvan gekocht heb)
OMG BORTE ZE HEBBEN BURT'S BEES SECTIE BIJ DE v&d
Nope. Nee. Echt niet. NO.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontkenning is de eerste faseeeee
Burts Bees heb ik nog nooit uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen sephorA???
(Niet dat ik ooit iets daarvan gekocht heb)
OMG BORTE ZE HEBBEN BURT'S BEES SECTIE BIJ DE v&d
Nee. tegelijkertijd doe ik ook kortaf enzo. hij is geen autist. hij moet het onderhand wel begrepen hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yazik, hij probeert ook nog met die hoop.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Ga je vasten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
YAAMMM.
Btw, ik ben het blaadje kwijtgeraakt waarop staat tot wanneer ik mag eten. Op internet lees ik verschillende tijden. Maar als ik morgen om 9 uur onder narcose ben, tot hoe laat zou ik dan nog mogen eten of drinken? Iemand enig idee?
Gewoon nergens zin in behalve water(meloen)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eten volgens mij min. 2 uur en drinken zou ik gewoon water. Dat kan tot kort van te voren nogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Nee haha. Ik bedoel wanneer je een aantal uur voor de operatie moet stoppen met eten en drinken?
Ligt ook aan soort operatiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Nee haha. Ik bedoel wanneer je een aantal uur voor de operatie moet stoppen met eten en drinken?
Twee uur ja? Ik dacht echt dat je iets van 12 uur van te voren moest stoppen met eten en drinken iets van twee uur. Maar anyway, ik heb net gegeten en verder zal ik alleen water drinken voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten volgens mij min. 2 uur en drinken zou ik gewoon water. Dat kan tot kort van te voren nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |