Doe voorzichtig bitanemquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, başıma güneş geçti (te veel onder de zon gestaan).
Cry me a riverrrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je had het ook eerst even kunnen insinueren voordat je meteen alles op tafel gooide. Dan had ik het wel begrepen. Tss...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe voorzichtig bitanem
en clash tussen borte en tm is fake. zie je zo.
Wat fake, akhi, wat fake...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe voorzichtig bitanem
en clash tussen borte en tm is fake. zie je zo.
brrr. spoedig herstelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen jongens. Ik ga gewoon dood.
Ze gaan mijn totaal scheef gegroeide verstandskiezen uit mijn kaken hollen en nog een paar kiezen trekken. Gaat allemaal onder narcose gebeuren maar i am shitting my pants gewoon.
Ekt he lolololquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
Tm en borte spelen weer een spelletje. Loik hoor
Spelen wij straks met Ambi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
Tm en borte spelen weer een spelletje. Loik hoor
Hehe...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rustig Tahir, ik ben Vos Ekrem niet.
Had je er last van of handel je preventief?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ze gaan mijn totaal scheef gegroeide verstandskiezen uit mijn kaken hollen en nog een paar kiezen trekken. Gaat allemaal onder narcose gebeuren maar i am shitting my pants gewoon.
Alvast geçmis olsun.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |