Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
ZIE OP.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Trebo het volgende:
Mogen jullie zelfs met dit weer niks drinken?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik word gek door mensen die geen hint begrijpen en maar blijven pushen. Tijd voor de bitchmode.
lolwatquote:
Ogen neerslaan jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:50 schreef zarGon het volgende:
Rotweer.
Ook nog eens omdat de dames zo schaars gekleed zijn dat je er niet omheen kunt kijken..
Hij heeft het begrepen. Niet nodig om er nog over door te gaan. (Leedvermaak voor anderen en zo.)quote:
Waarover precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft het begrepen. Niet nodig om er nog over door te gaan. (Leedvermaak voor anderen en zo.)
Goed voor je gezondheidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Kennen jullie pastırma? Moeten jullie echt een keer proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik moet hem echt nog een paar keer publiekelijk spanken. Die TM begrijpt het anders echhhht niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft het begrepen. Niet nodig om er nog over door te gaan. (Leedvermaak voor anderen en zo.)
Je had het ook eerst even kunnen insinueren voordat je meteen alles op tafel gooide. Dan had ik het wel begrepen. Tss...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
He he eindelijk jezus. Moest ik je nu echt perse publiekelijk vernederden?
Doe voorzichtig bitanemquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, başıma güneş geçti (te veel onder de zon gestaan).
Cry me a riverrrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je had het ook eerst even kunnen insinueren voordat je meteen alles op tafel gooide. Dan had ik het wel begrepen. Tss...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe voorzichtig bitanem
en clash tussen borte en tm is fake. zie je zo.
Wat fake, akhi, wat fake...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe voorzichtig bitanem
en clash tussen borte en tm is fake. zie je zo.
brrr. spoedig herstelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen jongens. Ik ga gewoon dood.
Ze gaan mijn totaal scheef gegroeide verstandskiezen uit mijn kaken hollen en nog een paar kiezen trekken. Gaat allemaal onder narcose gebeuren maar i am shitting my pants gewoon.
Ekt he lolololquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
Tm en borte spelen weer een spelletje. Loik hoor
Spelen wij straks met Ambi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
Tm en borte spelen weer een spelletje. Loik hoor
Hehe...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rustig Tahir, ik ben Vos Ekrem niet.
Had je er last van of handel je preventief?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ze gaan mijn totaal scheef gegroeide verstandskiezen uit mijn kaken hollen en nog een paar kiezen trekken. Gaat allemaal onder narcose gebeuren maar i am shitting my pants gewoon.
Alvast geçmis olsun.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |