Heeft niks met Ramadan te maken. Turken reeks is verder op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Feyenoord tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League. Turken gaan Rotterdam onveilig maken.
Jij hebt ook niks met Ramadan te maken. Toch vlieg je hier nog rond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft niks met Ramadan te maken. Turken reeks is verder op.
Hoe weet jij dat? Mss ben ik betrokken bij de iftar van mensen die wel vasten? Zoveel vooroordelen, zoveel gunah. Jammer dit TM. Had je hoger ingeschat dan Che_quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks met Ramadan te maken. Toch vlieg je hier nog rond.
Zie je ook waar je foto van maakt of is het alleen soort afstandsbediening?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha echt ziek, ik kan met mn camera fotos maken vanaf mn mobiel
Was toch bekend?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Aantal Nederlandse doden vliegramp opgelopen tot 192.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Aantal Nederlandse doden vliegramp opgelopen tot 192.
Gisteren was het nog 154, maar van een aantal passagiers was de nationaliteit nog niet achterhaald.quote:
Check em schijnheiligquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Mss ben ik betrokken bij de iftar van mensen die wel vasten? Zoveel vooroordelen, zoveel gunah. Jammer dit TM. Had je hoger ingeschat dan Che_
Moet WW3 veroorzaken en daar onder komt uit het niets '100 aidsondezoekers dood'. Waar uit kunnen wij zien dat specifiek deze 100 mensen voorliepen op aids onderzoek en duizenden anderen niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag dit net. Conspiracy or not?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check em schijnheiligze zijn tegen mij, ik kom hier normaal en iedereen is tegen mij
en messy
Wat mij het meest verbaast is dat het (zogenaamd)100 uit de (voorlopig) 192 zijn. Dat is waanzinnig veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet WW3 veroorzaken en daar onder komt uit het niets '100 aidsondezoekers dood'. Waar uit kunnen wij zien dat specifiek deze 100 mensen voorliepen op aids onderzoek en duizenden anderen niet?
Wat heb je eraan om ze dood te hebben?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat mij het meest verbaast is dat het (zogenaamd)100 uit de (voorlopig) 192 zijn. Dat is waanzinnig veel.
Het vliegtuig had volgens mij 295 passagiers. Ze zijn allemaal dood. Die 192 zijn Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat mij het meest verbaast is dat het (zogenaamd)100 uit de (voorlopig) 192 zijn. Dat is waanzinnig veel.
Ehm, ik zie het op mijn telefoon, schermpje van de camera is dan zwart. Soort afstandsbediening ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zie je ook waar je foto van maakt of is het alleen soort afstandsbediening?
Ik voor de keukenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta op het punt om een schoonmaakteam in te schakelen voor mijn kamer. Echtttt niet normaal dit.
Haha, huur mij! Ik heb gisteren mijn kamer grondig aangepakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sta op het punt om een schoonmaakteam in te schakelen voor mijn kamer. Echtttt niet normaal dit.
Dat is best nice.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm, ik zie het op mijn telefoon, schermpje van de camera is dan zwart. Soort afstandsbediening ja.
Echt epic dit
genot
Oei, dan trek ik bij deze mijn hulp in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Een vuilniszak.
Ik heb er 10 nodig.
Maar ik snap het gewoon niet. Ik blijf dingen weggooien maar de rommel blijft hetzelfde.
Che, ga afwassen. Keuken is zo gedaan.
Ja, en voor die prijs is hij echtquote:
Ik kan niet eens van de bank afkomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Een vuilniszak.
Ik heb er 10 nodig.
Maar ik snap het gewoon niet. Ik blijf dingen weggooien maar de rommel blijft hetzelfde.
Jezus, hoelang heb je dit moment uitgesteld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb echt al drie vuilniszakken met kleding weggegooid.
Goede kwaliteit foto's?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, en voor die prijs is hij echtx20139250205
Echt, met zo'n app op mn telefoon de foto's beheren en alleszieke shitttt
Ze zijn niet allemaal dood. De ouders van een vriend van mij zaten ook op die vlucht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het vliegtuig had volgens mij 295 passagiers. Ze zijn allemaal dood. Die 192 zijn Nederlanders.
Ik kan nooit afstand doen van kleren..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb echt al drie vuilniszakken met kleding weggegooid.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jezus, hoelang heb je dit moment uitgesteld?
Ja zeker,quote:
Oh youquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Kamer opruimen...
404 error: program was not found
Hoe kan dat nou, heb je de beelden van na de crash gezien? Het vliegtuig lag helemaal in puin. Moet wel een andere vlucht geweest zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal dood. De ouders van een vriend van mij zaten ook op die vlucht.
Had laatst ook schoongemaakt. Vond paar dingen die zo oud waren, dat ik er niet eens durf over te praten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Een vuilniszak.
Ik heb er 10 nodig.
Huh, vliegtuig MH17 naar Kuala Lumpur toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, heb je de beelden van na de crash gezien? Het vliegtuig lag helemaal in puin. Moet wel een andere vlucht geweest zijn.
Oude dingen zijn juist leuk om terug te vinden. Vertel. Wat vond je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had laatst ook schoongemaakt. Vond paar dingen die zo oud waren, dat ik er niet eens durf over te praten.
Zo trots.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil toch even stoer doen.
Lekkerrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar niemand heeft het overleefd. Was ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Huh, vliegtuig MH17 naar Kuala Lumpur toch?
Nice! Wat is dat linksboven daar? Gewoon yoghurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |