SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog slaat dit nergens op omdat er ook 2 of 3 andere ploegen de vluchters willen terugpakken.quote:
Leidenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik benoemde Leiden in één van mijn posts. Hopelijk ben je trots op mij.
nee, die vaughters is gewoon een teringdebielquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Talansky weet ook wat een showtje opvoeren is.
Nieuwe midvoor?quote:
Dat is wel de ergste reclame van 2014, wordt tijd dat Youp er een Buckler campagne tegenaan gooitquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ten Dam krijgt een biertje oooooh typisch ten dam.
Plaats dat you've been pranked dan op zijn minst een stuk lager, je ziet het al als je scrollt om die tekst een beetje fijn op ooghoogte in beeld te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.voetballiner.n(...)2014-moet-overnieuw/
XD
Je bent wel een mongool als je daarin trapt uberhauptquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Plaats dat you've been pranked dan op zijn minst een stuk lager, je ziet het al als je scrollt om die tekst een beetje fijn op ooghoogte in beeld te krijgen
Die zullen er toch genoeg zijn, net als toen over die penalty van Vlaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent wel een mongool als je daarin trapt uberhaupt
Wat slecht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.voetballiner.n(...)2014-moet-overnieuw/
XD
Ik kreeg het gedeeld via Facebook.quote:
Die keeperquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Intussen een mooie selfie van de Cambuur-selectie
jongens ik lees net dat Argentinië gediskwalificeerd wordt wegens doping. ?!? Gaat Nederland nu naar de finale alsnog?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent wel een mongool als je daarin trapt
Die heeft geen eierdop meer nodigquote:
Ik zit een beetje in de VI te bladeren en daar staat een foto van FC Utrecht spelers die dit doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Intussen een mooie selfie van de Cambuur-selectie
Pics.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de VI te bladeren en daar staat een foto van FC Utrecht spelers die dit doen.
Ik word er een beetje moe van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De toenemende stroom aan selfies vind ik zorgwekkond.
Hoi Wimquote:
Ik heb pas een SNESfie gedaan. Ik met mijn SNES zonder Mega Man X.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik erger me meer aan de namen die ze eraan geven, selftalfoto___ godverdomme.
Gelukkig is dat toch niet de beste SNES-gamequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb pas een SNESfie gedaan. Ik met mijn SNES zonder Mega Man X.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is Super Metroid inderdaad. Met kort daarachter Secret of Mana.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is dat toch niet de beste SNES-game
Ik wacht gewoon tot jij hem weg doet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachenHad geld gevraagd voor je verjaardag kon je hem kopen op Ebay man!
Dan kun je lang wachten. Ik zet je wel in mijn testament, Mega Man X is voor Lange_Lansquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot jij hem weg doet.
Thanks. Stel ik op prijs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten. Ik zet je wel in mijn testament, Mega Man X is voor Lange_Lans
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt een uitstekende smaakquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is Super Metroid inderdaad. Met kort daarachter Secret of Mana.
100 pietermannen voor een complete.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Als ik dood ben weet ik niet wanneer ik thuis ben hequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Stel ik op prijs.
Zou je mij kunnen laten weten wanneer je het in je testament opneemt en zou je mij je adres willen doen toekomen en de tijden dat je zeker thuis bent?
Fire Emblem 4 ken ik niet. Crono Trigger vind ik ook goed. FFVI is aardig, maar dan vind ik Zelda beter.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een uitstekende smaak
Ik zou zelf Fire Emblem 4, Chrono Trigger en Final Fantasy VI ook op dat niveau gooien.
Mario Paint. Dat was een bazenspel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een uitstekende smaak
Ik zou zelf Fire Emblem 4, Chrono Trigger en Final Fantasy VI ook op dat niveau gooien.
ik sta op het punt om een WIIU te kopen. Puur voor Mario Kart 8 en Zelda.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Zelda en Chrono Trigger.
Ik wil trouwens deze wel, maar ik twijfel:
[ afbeelding ]
Kun je niet beter voor een 3ds gaan in plaats van een 2ds?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Zelda en Chrono Trigger.
Ik wil trouwens deze wel, maar ik twijfel:
[ afbeelding ]
Mijn nichtje heeft er eentje, ziet er wel tof uit, weet niet welk spel ze deed toen ik daar was, soort platform maar met een apart 'apparaat' erbij waar je poppetjes op moest zetten. Fysieke poppetjes dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik sta op het punt om een WIIU te kopen. Puur voor Mario Kart 8 en Zelda.
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kun je niet beter voor een 3ds gaan in plaats van een 2ds?
Die vraag kreeg ik gisteren ook, ik word misselijk van 3D, ik weet dat je het uit kunt zetten, maar dan kun je net zo goed een 2DS kopen lijkt me.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kun je niet beter voor een 3ds gaan in plaats van een 2ds?
Fire Emblem 4 is Japan-only.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fire Emblem 4 ken ik niet. Crono Trigger vind ik ook goed. FFVI is aardig, maar dan vind ik Zelda beter.
Alle games die net genoemd zijn komen uit Japan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je uit eten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Slurpen betekent hier dat het eten lekker smaakt.
Oké Lasse.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Slurpen betekent hier dat het eten lekker smaakt.
Reclamesquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de wokhoer van Conimex was op TV.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik vond nog het topic met wat foto's die ik ooit heb gepost, let maar niet op het stof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom graag een keer spelen. Maar wat een stof!
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dank je trouwens.quote:
Op de foto lijkt het erger dan het isquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom graag een keer spelen. Maar wat een stof!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Bitter Lemon light heeft gewoon een bewuste keuze sticker
Trap er niet inquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht toch 10x minder kcal dan de normale variant met suiker.
het lijkt wel Leninquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het ego van Louis wordt even gestreeld.
Heeft hij dit in zijn tuin laten aanleggen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het ego van Louis wordt even gestreeld.
De Slimste Mensquote:
Oh, die is wel ok. Maurice eruit dan hoop ik. Geen spoilers svp.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Joost Karhof. Presenteert Kunststof TV en regelmatig Nieuwsuur.
Vond het wel een toffe afleveringquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, die is wel ok. Maurice eruit dan hoop ik. Geen spoilers svp.
Ja.quote:
Dat kan ik je in het belang van spoilers niet vertellen.quote:
Laatste ronde ook. De winnaars pakken hun winst meestal in de puzzelrondequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die eerste twee rondes zijn gewoon van die rondes waarbij je een beetje geluk moet hebben.
Dijkstra is met de puzzels, galerijen en collectief geheugen vooral sterkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste ronde ook. De winnaars pakken hun winst meestal in de puzzelronde
Galerij >>>> Lijstjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
Die nieuwe ronde vind ik maar kut trouwens
Vrouwenelftal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar via Radio Noord de pot van Groningen volgen.
Via de radio wedstrijden volgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar via Radio Noord de pot van Groningen volgen.
Dat deed ik ook wel vaker vroeger, vond ik best leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt wel een leuke spanning met zich mee.
Zie het toch liever zelf ipv de subjectiviteit van een radioverslaggever.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt wel een leuke spanning met zich mee.
Toen ik nog niet naar betaaltelevisie keek, was het genieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel vaker vroeger, vond ik best leuk
Ik deed dat in 2001-2003 ongeveer, daarna eigenlijk nooit meer gedaan ivm tijdsgebrek. Toen was ik vaak bij vrienden op de zondagmiddagquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik nog niet naar betaaltelevisie keek, was het genieten.
Roda JC v Ajax in de tijd van Adrie Koster, middagje door de Kattukse duinen fietsen met de radio aan.
Vanwaar die omslag?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik deed dat in 2001-2003 ongeveer, daarna eigenlijk nooit meer gedaan ivm tijdsgebrek. Toen was ik vaak bij vrienden op de zondagmiddag
Goede ouwe tijdNu zit ik op zondag te FOK!ken
Die vrienden wonen inmiddels allemaal aan de andere kant van het land ivm studiequote:
Dat is inderdaad wel kut ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrienden wonen inmiddels allemaal aan de andere kant van het land ivm studieWat best wel balls is. Sinds ik studeer is mijn activiteit op FOK! wel aardig toegenomen.
Same. Heb een jongen waarmee ik soms kan praten over voetbal, alleen hij kent de meeste spelers alleen van FIFAquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel prettig dat ik met FOK! een uitlaatklep heb over voetbal. De mensen die ik ken, volgen het maar niet of nauwelijks of kotsen erop.
Ik ga gelukkig nu ook meer die kant op studeren, dat scheelt hopelijk welquote:
Gaat hij alleen naar het stadion voor de gezelligheid?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vrienden hebben, bar diegene met wie ik naar het stadion ga, een hekel aan voetbal.
Diegene met wie ik naar het stadion ga kijkt echter vrijwel nooit meer de uitwedstrijden.
Ja zomervakantie hè, dan duurt alles wat langer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Midsomer Murders duurt het wel lang voor er een lijk is, man man man
Nee hij is wel fan, maar heeft het te druk om de uitwedstrijden nog te kijken. Vroeger keen we vaak samen naar uitwedstrijden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij alleen naar het stadion voor de gezelligheid?
Dat is kut voor hem dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hij is wel fan, maar heeft het te druk om de uitwedstrijden nog te kijken. Vroeger keen we vaak samen naar uitwedstrijden.
Ja maar ik vind de uitpotjes kijken op FOK! ook wel wat minder hoor. Wel gezellig hoor, maar tis toch ánders.quote:
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleidingquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de uitpotjes kijken op FOK! ook wel wat minder hoor. Wel gezellig hoor, maar tis toch ánders.
Hoe ben ik geeindigd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens ga ik zometeen de overwinning van capuchon_jongen aankondigen in de Nostradamus.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens ga ik zometeen de overwinning van capuchon_jongen aankondigen in de Nostradamus.
Ik moet nog rekenenquote:
Heeft er toch nog een Belg gewonnen dit jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet nog rekenenMaar CJ stond zo ver voor dat die dat niet meer uit handen gaat geven
Met welke club?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben maar met een nieuwe game gestart op FM, groet.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleiding.
Ik kijk toch via stream, en Cavaliers is toch meestal de enige die PSV kijktquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleiding.
Nieuwe database al? Zodat je met de meest recente transfers en jeugd speelt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon met Ajax. Omdat het kan.
Mijn vorige game werd te traag en te saai.
Ik kijk ook via streams. Daarom is het irritant om telkens van tabblad te wisselen om iets te roepen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk toch via stream, en Cavaliers is toch meestal de enige die PSV kijkt
Ik zou het echt niet kunnen volhouden om 90 minuten naar RKC-Willem II te kijken. Met de samenvatting heb ik al moeite.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk iedere wedstrijd in de Eredivisie die ik maar kan kijken. Gewoon fanatiek alles.
Ik heb twee vensters open altijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk ook via streams. Daarom is het irritant om telkens van tabblad te wisselen om iets te roepen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe database al? Zodat je met de meest recente transfers en jeugd speelt.
Kijk wedstrijd liever op fullscreen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb twee vensters open altijd
Ik speel ook 4-2-3-1 nu met vooral veel over de flanken bij HSV.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Lugano en Bonevacia zelf gehaald. Speel nu een 4-2-3-1, meer de nadruk op de vleugels. Mijn spitsloze tactiekenobsessie wilde ik eens aan de kant schuiven.
Soms dommel ik ook weg hoor, maar van elke wedstrijd kan ik genieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kunnen volhouden om 90 minuten naar RKC-Willem II te kijken. Met de samenvatting heb ik al moeite.
En laten we je zware taak is het NOS wedstrijdtopic vooral niet vergeten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk normaal gesproken naar alle wedstrijden waarin PSV, Feyenoord, Ajax, Twente, Cambuur en Groningen spelen, en dan nog enkele andere wedstrijden die belangrijk zijn voor degradatiestrijd of strijd bovenin (vnl Vitesse, AZ, Hveen)
Ajax - NAC zet ik vaak ook gewoon uit als het 2, 3-0 is. Dan boeit het gewoonweg niet meer.
Hoezo kijk je perse naar Cambuur en Groningen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk normaal gesproken naar alle wedstrijden waarin PSV, Feyenoord, Ajax, Twente, Cambuur en Groningen spelen, en dan nog enkele andere wedstrijden die belangrijk zijn voor degradatiestrijd of strijd bovenin (vnl Vitesse, AZ, Hveen)
Ajax - NAC zet ik vaak ook gewoon uit als het 2, 3-0 is. Dan boeit het gewoonweg niet meer.
Mijn sterkste opstelling is dit seizoen (imo qua natuurlijke posities)quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel ook 4-2-3-1 nu met vooral veel over de flanken bij HSV.
En Rafael van der Vaart is aan het shinen
Als je met hoge verwachtingen naar wedstrijden van RKC en Excelsior gaat kijken beland je denk ik al snel als Antonie Kamerling.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms dommel ik ook weg hoor, maar van elke wedstrijd kan ik genieten.
Ik zorg er niet voor dat ik met al te hoge verwachtingen naar een wedstrijd ga kijken.
Ik wil eigenlijk ook eens de 5-3-2 tactiek uitproberen van Louisgod.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn sterkste opstelling is dit seizoen (imo qua natuurlijke posities)
Cillessen; Ligeon, Van Rhijn, Veltman, Blind; Serero, Duarte; Andersen, Schöne/Klaassen, Fischer; Sigthorsson
Overigens, Willem II v SC Cambuur bijvoorbeeld zijn vaak gewoon de leukste wedstrijdjes. Onderin vallen er soms toffere wedstirjden te zien dan bovenin..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je met hoge verwachtingen naar wedstrijden van RKC en Excelsior gaat kijken beland je denk ik al snel als Antonie Kamerling.
Ik zal dat dit jaar niet meer doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En laten we je zware taak is het NOS wedstrijdtopic vooral niet vergeten.
Cambuurquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo kijk je perse naar Cambuur en Groningen?![]()
Ik kijk echt alleen de toppers en alles van Ajax. Heel soms een subtopduel van Heerenveen of AZ.
Als jij er plezier mee hebt moet je het vooral blijven doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal dat dit jaar niet meer doen
Ik ga dit jaar wel wat meer wedstrijden kijken in het buitenland denk ik. Al vergeet ik dat vaak te kijken omdat ik niet die kanaaltjes op tv heb en je dan wel actief stream moet zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens, Willem II v SC Cambuur bijvoorbeeld zijn vaak gewoon de leukste wedstrijdjes. Onderin vallen er soms toffere wedstirjden te zien dan bovenin..
Als ik alweer naar de eerste speelronde kijk, ga ik echt genieten.
De openingswedstrijd op vrijdag weet ik nog niet of ik kan zien, ga een weekje weg met wat familie.
Zaterdags eerste helft Heerenveen v Dordt, hele pot Cambuur v Twente, tweede helft Heracles v AZ.
Zondag alle wedstrijden op het hoofdkanaal
GENOT GENOT GENOT
Eredivisie
Heb niet zo heel veel met die clubs, maar heb vrij weinig met andere clubs naast Ajax. Vind alleen GAE wel leuk. En Heerenveen soms.quote:
Ik heb juist het probleem dat ik van die buitenlandse wedstrijden zo tam en saai vind. Maar als je naar een zeer aanvallend ingestelde Eredivisie kijkt, is dat wel anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar wel wat meer wedstrijden kijken in het buitenland denk ik. Al vergeet ik dat vaak te kijken omdat ik niet die kanaaltjes op tv heb en je dan wel actief stream moet zoeken.
Vorig seizoen heb ik vaak wedstrijden gekeken van Liverpool, ook die tegen mindere ploegen. Dit jaar ga ik Man Utd wel veel volgen door Louis en Barca door Suarezgod. Arsenal pak ik ook wel wat potjes van mee denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist het probleem dat ik van die buitenlandse wedstrijden zo tam en saai vind. Maar als je naar een zeer aanvallend ingestelde Eredivisie kijkt, is dat wel anders.
Probeer wel gewoon jaarlijks de Clasico mee te pikken en bijtijds Engelse toppers.
In eerste instantie geef ik de voorkeur aan de Eredivisie. Premier League moet ik dan kijken op internet maar daar kan ik het geduld niet voor opbrengen. Zal het wel even moeten met bijvoorbeeld volgende week Groningen omdat we pas begin augustus weer FOX gaan aanvragen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik vaak wedstrijden gekeken van Liverpool, ook die tegen mindere ploegen. Dit jaar ga ik Man Utd wel veel volgen door Louis en Barca door Suarezgod. Arsenal pak ik ook wel wat potjes van mee denk ik.
PEC mag best een flopseizoen hebben in de Eredivisie als ze Europees weten te stunten, zoals NEC paar jaar terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Achter elke ploeg vind ik wel wat moois schuilen.
Verwacht dit seizoen een flopseizoen voor PEC en Heerenveen.
Ja ik heb sowieso geen FOX of Sport1 dus moet alles via de stream kijken. Gewoon omdat mijn vader niet wil dat ik het voor hier aanschaf omdat ik dan het hele weekend voetbal ga kijken, terwijl hij wat anders wil zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In eerste instantie geef ik de voorkeur aan de Eredivisie. Premier League moet ik dan kijken op internet maar daar kan ik het geduld niet voor opbrengen. Zal het wel even moeten met bijvoorbeeld volgende week Groningen omdat we pas begin augustus weer FOX gaan aanvragen.
Dat gaat ze (echt) niet lukken. Ik vind ze kwalitatief vrij matig, nu gaan ze als spitsen van die vage Grieken binnenhalen. Hun middenveld gaat naar de klote. Mokotjo gaat waarschijnlijk nog weg. Als Vermeer nog door Ajax verkocht wordt, is de kans groot dat Boer naar Ajax gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC mag best een flopseizoen hebben in de Eredivisie als ze Europees weten te stunten, zoals NEC paar jaar terug.
De in mijn ogen dan andere jaren zéér actieve spelersmarkt doet me nog meer verheugen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vooral veel zin gekregen in het nieuwe voetbalseizoen door het WK. Waar ik soms de laatste seizoenen wat voetbalmoe werd.
Elke Nederlandse club heeft te maken met het verkopen van de beste spelers. Ik weet niet wat ze allemaal nog gaan binnenhalen. Scheelt voor hun dat ze pas eind augustus Europees hoeven te spelen, met al wat competitiewedstrijden in de benen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat ze (echt) niet lukken. Ik vind ze kwalitatief vrij matig, nu gaan ze als spitsen van die vage Grieken binnenhalen. Hun middenveld gaat naar de klote. Mokotjo gaat waarschijnlijk nog weg. Als Vermeer nog door Ajax verkocht wordt, is de kans groot dat Boer naar Ajax gaat.
Las net al gerucht dat United James nog wil wegkapen voor Real.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De in mijn ogen dan andere jaren zéér actieve spelersmarkt doet me nog meer verheugen.
Hoezo zie je Groningen verliezen? Ik vind ze voor dit seizoen een zeer interessante selectie hebben die in mijn ogen Feyenoord en Twente kan uitdagen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke Nederlandse club heeft te maken met het verkopen van de beste spelers. Ik weet niet wat ze allemaal nog gaan binnenhalen. Scheelt voor hun dat ze pas eind augustus Europees hoeven te spelen, met al wat competitiewedstrijden in de benen.
Groningen zie ik daarentegen morgen gewoon verliezen in Schotland.
Ik geloof nooit dat Twente en PSV zo laag gaan eindigen. Niet weer. Groningen gaat ook gewoon instorten als ze misschien een tijdje leuk meedoen bovenin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax
2. FC Groningen
3. Vitesse
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. PSV
7. AZ
8. ADO Den Haag
9. FC Utrecht
10. sc Heerenveen
11. SC Cambuur
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. Go Ahead Eagles
15. PEC Zwolle
16. FC Dordrecht
17. Willem II
18. Excelsior
Vitesse op 3 mits ze eens een goede spits hebben.
Onderschatting, minder wedstrijdritme dan Aberdeen, andere omstandigheden. Op zijn Nederlands falen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zie je Groningen verliezen? Ik vind ze voor dit seizoen een zeer interessante selectie hebben die in mijn ogen Feyenoord en Twente kan uitdagen.
Haal de acties van Tadic weg bij Twente en het is allemaal vrij matig, dan hadden ze sowieso veel lager gestaan. Ik weet niet hoe die jonge Deen het gaat doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Twente en PSV zo laag gaan eindigen. Niet weer. Groningen gaat ook gewoon instorten als ze misschien een tijdje leuk meedoen bovenin.
Twente zie ik nog wel gaan voor Ziyech en dan hebben ze best een leuk elftal hoor. Promes er natuurlijk nog bij en Gutierrez vind ik ook wel een goede speler.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal de acties van Tadic weg bij Twente en het is allemaal vrij matig, dan hadden ze sowieso veel lager gestaan. Ik weet niet hoe die jonge Deen het gaat doen.
Ik heb er meer vertrouwen in dat Rutten een mooi team bouwt en Van Geel de rust bewaart.
Als er iets is wat Nederland de afgelopen jaren heeft geleerd is het wel niet onderschaating, zeker vorig jaar moet wel duidelijk zijn. Verder heeft Groningen zich erg goed voorbereid op de tegenstander, naar beide wedstrijden scouts gestuurd en meer potjes van beide ploegen bekeken die ze konden treffen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onderschatting, minder wedstrijdritme dan Aberdeen, andere omstandigheden. Op zijn Nederlands falen.
Faalaankopen, hoezo? Het is nog allemaal steeds dezelfde markt waar Van Geel moet vissen en daar is hij al jaren sterk in gebleken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente zie ik nog wel gaan voor Ziyech en dan hebben ze best een leuk elftal hoor. Promes er natuurlijk nog bij en Gutierrez vind ik ook wel een goede speler.
En van Geel zie ik al weer typische faalaankopen halen, zoals hij ook bij Ajax deed.
Dat zal Utrecht vorig jaar ook wel gedaan hebben met die Luxemburgers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iets is wat Nederland de afgelopen jaren heeft geleerd is het wel niet onderschaating, zeker vorig jaar moet wel duidelijk zijn. Verder heeft Groningen zich erg goed voorbereid op de tegenstander, naar beide wedstrijden scouts gestuurd en meer potjes van beide ploegen bekeken die ze konden treffen.
Ik heb er eerlijk gezegd minder vertrouwen in dat Utrecht dit goed heeft aangepakt. Ze hadden vorig jaar ook een vrij matige selectie en dat is de rest van het seizoen ook wel gebleken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal Utrecht vorig jaar ook wel gedaan hebben met die Luxemburgers.
Lindenbergh, Delorge, Perez halen, verkopen en weer terughalen na een halfjaar, Luque voor een veel te hoog salaris. Het was echt allemaal middelmaat wat hij binnen bracht, op Suarez en Huntelaar na dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Faalaankopen, hoezo? Het is nog allemaal steeds dezelfde markt waar Van Geel moet vissen en daar is hij al jaren sterk in gebleken.
Bij Twente mis ik een speler die ploegen er op het dode moment doorheen kan helpen. Daar was Tadic ijzersterk in. Bij Ziyech en Promes bijvoorbeeld heb ik dat nog niet gezien.
Je weet ook niet hoe het seizoen van Groningen gaat verlopen natuurlijk, misschien zeggen we achteraf ook wel dat het heel matig was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd minder vertrouwen in dat Utrecht dit goed heeft aangepakt. Ze hadden vorig jaar ook een vrij matige selectie en dat is de rest van het seizoen ook wel gebleken.
Dat bedoel ik niet. Van Geel vist al een tijd in dezelfde markt sinds hij bij Roda zit, de goedkope kleine markt. Hij heeft er Feyenoord en Roda veel goeds mee gebrachtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lindenbergh, Delorge, Perez halen, verkopen en weer terughalen na een halfjaar, Luque voor een veel te hoog salaris. Het was echt allemaal middelmaat wat hij binnen bracht, op Suarez en Huntelaar na dan.
Twente moet eerst maar eens de boekhouding op orde krijgen onder toezicht van de licentiecommissie.quote:Misschien gaat Twente nu veel meer als team spelen waardoor ze niet meer afhankelijk zijn van één speler en het veldspel dus veel beter wordt. Daarbij kunnen ze nog altijd wat er bij halen en hebben ze wel een stabiele defensie.
Feyenoord heeft nu meer geld te besteden, waardoor hij niet enkel zijn blik meer hoeft te richten op transfervrije spelers en huren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Van Geel vist al een tijd in dezelfde markt sinds hij bij Roda zit, de goedkope kleine markt. Hij heeft er Feyenoord en Roda veel goeds mee gebracht
[..]
Twente moet eerst maar eens de boekhouding op orde krijgen onder toezicht van de licentiecommissie.
Kostic heeft vooralsnog de intentie om te blijven. Verder vind ik de krachten van Groningen als team algeheel beter dan die van Utrecht. Utrecht speelde in een vrij debiel systeem, 4-1-2-1-2 staat mij niet aan. Hollandse School 4-3-3 met nadruk op de vleugels en een veel beter voetballende spits in de persoon van Hoesen. Met Chery op 10 een sterke speler. Vooral hun counterkracht is zeer gevaarlijk met Kostic, Antonia als vleugespelers. Verder heb je nog Chery, van der Velden waarvan er 1 op de bank moet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet ook niet hoe het seizoen van Groningen gaat verlopen natuurlijk, misschien zeggen we achteraf ook wel dat het heel matig was.
Kostic zie ik ook nog wel vertrekken trouwens.
Ik ben erg benieuwd naar Az. Tot nu toe zijn ze voornamelijk zwakker geworden. Van Duinen zou echt een goede voor ze zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Achter elke ploeg vind ik wel wat moois schuilen.
Verwacht dit seizoen een flopseizoen voor PEC en Heerenveen.
Uh, nee. Er moet nog steeds afbetaald worden aan de schulden en crediteuren waardoor er nog steeds een wat kleiner geldbedrag overblijft. Van Geel laat zich ook niet meer opjagen en met debiele aankopen te komen. Ze hebben al meermaals gezegd dat de bedragen die ze kunnen besteden nog steeds niet genoeg zijn om een forse aankoop te doen. Zelfs Dost was al te duur. Daarbij, een forse aankoop en je budget is al een flinke hap minder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nu meer geld te besteden, waardoor hij niet enkel zijn blik meer hoeft te richten op transfervrije spelers en huren.
Ze hebben ook best een leuk ploegje, maar leuke ploegjes verzaken wel vaker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kostic heeft vooralsnog de intentie om te blijven. Verder vind ik de krachten van Groningen als team algeheel beter dan die van Utrecht. Utrecht speelde in een vrij debiel systeem, 4-1-2-1-2 staat mij niet aan. Hollandse School 4-3-3 met nadruk op de vleugels en een veel beter voetballende spits in de persoon van Hoesen. Met Chery op 10 een sterke speler. Vooral hun counterkracht is zeer gevaarlijk met Kostic, Antonia als vleugespelers. Verder heb je nog Chery, van der Velden waarvan er 1 op de bank moet.
Gaan die Chinezen nog iets leuks halen voor jouw ADO?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar Az. Tot nu toe zijn ze voornamelijk zwakker geworden. Van Duinen zou echt een goede voor ze zijn.
AZ is naarstig op zoek naar een spits inderdaad. In de categorie Dost moeten ze het ieder geval niet zoeken volgens Stewart. Johansson is zeker 8 tot 10 weken uitgeschakeld en dat vroeg in het seizoen is een aardige aderlating.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar Az. Tot nu toe zijn ze voornamelijk zwakker geworden. Van Duinen zou echt een goede voor ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |