SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog slaat dit nergens op omdat er ook 2 of 3 andere ploegen de vluchters willen terugpakken.quote:
Leidenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik benoemde Leiden in één van mijn posts. Hopelijk ben je trots op mij.
nee, die vaughters is gewoon een teringdebielquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Talansky weet ook wat een showtje opvoeren is.
Nieuwe midvoor?quote:
Dat is wel de ergste reclame van 2014, wordt tijd dat Youp er een Buckler campagne tegenaan gooitquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ten Dam krijgt een biertje oooooh typisch ten dam.
Plaats dat you've been pranked dan op zijn minst een stuk lager, je ziet het al als je scrollt om die tekst een beetje fijn op ooghoogte in beeld te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.voetballiner.n(...)2014-moet-overnieuw/
XD
Je bent wel een mongool als je daarin trapt uberhauptquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Plaats dat you've been pranked dan op zijn minst een stuk lager, je ziet het al als je scrollt om die tekst een beetje fijn op ooghoogte in beeld te krijgen
Die zullen er toch genoeg zijn, net als toen over die penalty van Vlaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent wel een mongool als je daarin trapt uberhaupt
Wat slecht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.voetballiner.n(...)2014-moet-overnieuw/
XD
Ik kreeg het gedeeld via Facebook.quote:
Die keeperquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Intussen een mooie selfie van de Cambuur-selectie
jongens ik lees net dat Argentinië gediskwalificeerd wordt wegens doping. ?!? Gaat Nederland nu naar de finale alsnog?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent wel een mongool als je daarin trapt
Die heeft geen eierdop meer nodigquote:
Ik zit een beetje in de VI te bladeren en daar staat een foto van FC Utrecht spelers die dit doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Intussen een mooie selfie van de Cambuur-selectie
Pics.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de VI te bladeren en daar staat een foto van FC Utrecht spelers die dit doen.
Ik word er een beetje moe van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De toenemende stroom aan selfies vind ik zorgwekkond.
Hoi Wimquote:
Ik heb pas een SNESfie gedaan. Ik met mijn SNES zonder Mega Man X.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik erger me meer aan de namen die ze eraan geven, selftalfoto___ godverdomme.
Gelukkig is dat toch niet de beste SNES-gamequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb pas een SNESfie gedaan. Ik met mijn SNES zonder Mega Man X.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is Super Metroid inderdaad. Met kort daarachter Secret of Mana.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is dat toch niet de beste SNES-game
Ik wacht gewoon tot jij hem weg doet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachenHad geld gevraagd voor je verjaardag kon je hem kopen op Ebay man!
Dan kun je lang wachten. Ik zet je wel in mijn testament, Mega Man X is voor Lange_Lansquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot jij hem weg doet.
Thanks. Stel ik op prijs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten. Ik zet je wel in mijn testament, Mega Man X is voor Lange_Lans
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt een uitstekende smaakquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is Super Metroid inderdaad. Met kort daarachter Secret of Mana.
100 pietermannen voor een complete.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Als ik dood ben weet ik niet wanneer ik thuis ben hequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Stel ik op prijs.
Zou je mij kunnen laten weten wanneer je het in je testament opneemt en zou je mij je adres willen doen toekomen en de tijden dat je zeker thuis bent?
Fire Emblem 4 ken ik niet. Crono Trigger vind ik ook goed. FFVI is aardig, maar dan vind ik Zelda beter.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een uitstekende smaak
Ik zou zelf Fire Emblem 4, Chrono Trigger en Final Fantasy VI ook op dat niveau gooien.
Mario Paint. Dat was een bazenspel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een uitstekende smaak
Ik zou zelf Fire Emblem 4, Chrono Trigger en Final Fantasy VI ook op dat niveau gooien.
ik sta op het punt om een WIIU te kopen. Puur voor Mario Kart 8 en Zelda.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Zelda en Chrono Trigger.
Ik wil trouwens deze wel, maar ik twijfel:
[ afbeelding ]
Kun je niet beter voor een 3ds gaan in plaats van een 2ds?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Zelda en Chrono Trigger.
Ik wil trouwens deze wel, maar ik twijfel:
[ afbeelding ]
Mijn nichtje heeft er eentje, ziet er wel tof uit, weet niet welk spel ze deed toen ik daar was, soort platform maar met een apart 'apparaat' erbij waar je poppetjes op moest zetten. Fysieke poppetjes dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik sta op het punt om een WIIU te kopen. Puur voor Mario Kart 8 en Zelda.
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kun je niet beter voor een 3ds gaan in plaats van een 2ds?
Die vraag kreeg ik gisteren ook, ik word misselijk van 3D, ik weet dat je het uit kunt zetten, maar dan kun je net zo goed een 2DS kopen lijkt me.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kun je niet beter voor een 3ds gaan in plaats van een 2ds?
Fire Emblem 4 is Japan-only.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fire Emblem 4 ken ik niet. Crono Trigger vind ik ook goed. FFVI is aardig, maar dan vind ik Zelda beter.
Alle games die net genoemd zijn komen uit Japan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je uit eten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Slurpen betekent hier dat het eten lekker smaakt.
Oké Lasse.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Slurpen betekent hier dat het eten lekker smaakt.
Reclamesquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de wokhoer van Conimex was op TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |