Ja.quote:
Dat kan ik je in het belang van spoilers niet vertellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste ronde ook. De winnaars pakken hun winst meestal in de puzzelrondequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die eerste twee rondes zijn gewoon van die rondes waarbij je een beetje geluk moet hebben.
Dijkstra is met de puzzels, galerijen en collectief geheugen vooral sterkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste ronde ook. De winnaars pakken hun winst meestal in de puzzelronde
Galerij >>>> Lijstjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
Die nieuwe ronde vind ik maar kut trouwens
Vrouwenelftal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar via Radio Noord de pot van Groningen volgen.
Via de radio wedstrijden volgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar via Radio Noord de pot van Groningen volgen.
Dat deed ik ook wel vaker vroeger, vond ik best leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt wel een leuke spanning met zich mee.
Zie het toch liever zelf ipv de subjectiviteit van een radioverslaggever.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt wel een leuke spanning met zich mee.
Toen ik nog niet naar betaaltelevisie keek, was het genieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel vaker vroeger, vond ik best leuk
Ik deed dat in 2001-2003 ongeveer, daarna eigenlijk nooit meer gedaan ivm tijdsgebrek. Toen was ik vaak bij vrienden op de zondagmiddagquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik nog niet naar betaaltelevisie keek, was het genieten.
Roda JC v Ajax in de tijd van Adrie Koster, middagje door de Kattukse duinen fietsen met de radio aan.
Vanwaar die omslag?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik deed dat in 2001-2003 ongeveer, daarna eigenlijk nooit meer gedaan ivm tijdsgebrek. Toen was ik vaak bij vrienden op de zondagmiddag
Goede ouwe tijdNu zit ik op zondag te FOK!ken
Die vrienden wonen inmiddels allemaal aan de andere kant van het land ivm studiequote:
Dat is inderdaad wel kut ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrienden wonen inmiddels allemaal aan de andere kant van het land ivm studieWat best wel balls is. Sinds ik studeer is mijn activiteit op FOK! wel aardig toegenomen.
Same. Heb een jongen waarmee ik soms kan praten over voetbal, alleen hij kent de meeste spelers alleen van FIFAquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel prettig dat ik met FOK! een uitlaatklep heb over voetbal. De mensen die ik ken, volgen het maar niet of nauwelijks of kotsen erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |