quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik vond nog het topic met wat foto's die ik ooit heb gepost, let maar niet op het stof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom graag een keer spelen. Maar wat een stof!
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dank je trouwens.quote:
Op de foto lijkt het erger dan het isquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom graag een keer spelen. Maar wat een stof!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Bitter Lemon light heeft gewoon een bewuste keuze sticker
Trap er niet inquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht toch 10x minder kcal dan de normale variant met suiker.
het lijkt wel Leninquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het ego van Louis wordt even gestreeld.
Heeft hij dit in zijn tuin laten aanleggen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het ego van Louis wordt even gestreeld.
De Slimste Mensquote:
Oh, die is wel ok. Maurice eruit dan hoop ik. Geen spoilers svp.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Joost Karhof. Presenteert Kunststof TV en regelmatig Nieuwsuur.
Vond het wel een toffe afleveringquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, die is wel ok. Maurice eruit dan hoop ik. Geen spoilers svp.
Ja.quote:
Dat kan ik je in het belang van spoilers niet vertellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste ronde ook. De winnaars pakken hun winst meestal in de puzzelrondequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die eerste twee rondes zijn gewoon van die rondes waarbij je een beetje geluk moet hebben.
Dijkstra is met de puzzels, galerijen en collectief geheugen vooral sterkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste ronde ook. De winnaars pakken hun winst meestal in de puzzelronde
Galerij >>>> Lijstjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
Die nieuwe ronde vind ik maar kut trouwens
Vrouwenelftal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar via Radio Noord de pot van Groningen volgen.
Via de radio wedstrijden volgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar via Radio Noord de pot van Groningen volgen.
Dat deed ik ook wel vaker vroeger, vond ik best leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt wel een leuke spanning met zich mee.
Zie het toch liever zelf ipv de subjectiviteit van een radioverslaggever.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt wel een leuke spanning met zich mee.
Toen ik nog niet naar betaaltelevisie keek, was het genieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel vaker vroeger, vond ik best leuk
Ik deed dat in 2001-2003 ongeveer, daarna eigenlijk nooit meer gedaan ivm tijdsgebrek. Toen was ik vaak bij vrienden op de zondagmiddagquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik nog niet naar betaaltelevisie keek, was het genieten.
Roda JC v Ajax in de tijd van Adrie Koster, middagje door de Kattukse duinen fietsen met de radio aan.
Vanwaar die omslag?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik deed dat in 2001-2003 ongeveer, daarna eigenlijk nooit meer gedaan ivm tijdsgebrek. Toen was ik vaak bij vrienden op de zondagmiddag
Goede ouwe tijdNu zit ik op zondag te FOK!ken
Die vrienden wonen inmiddels allemaal aan de andere kant van het land ivm studiequote:
Dat is inderdaad wel kut ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrienden wonen inmiddels allemaal aan de andere kant van het land ivm studieWat best wel balls is. Sinds ik studeer is mijn activiteit op FOK! wel aardig toegenomen.
Same. Heb een jongen waarmee ik soms kan praten over voetbal, alleen hij kent de meeste spelers alleen van FIFAquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel prettig dat ik met FOK! een uitlaatklep heb over voetbal. De mensen die ik ken, volgen het maar niet of nauwelijks of kotsen erop.
Ik ga gelukkig nu ook meer die kant op studeren, dat scheelt hopelijk welquote:
Gaat hij alleen naar het stadion voor de gezelligheid?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vrienden hebben, bar diegene met wie ik naar het stadion ga, een hekel aan voetbal.
Diegene met wie ik naar het stadion ga kijkt echter vrijwel nooit meer de uitwedstrijden.
Ja zomervakantie hè, dan duurt alles wat langer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Midsomer Murders duurt het wel lang voor er een lijk is, man man man
Nee hij is wel fan, maar heeft het te druk om de uitwedstrijden nog te kijken. Vroeger keen we vaak samen naar uitwedstrijden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij alleen naar het stadion voor de gezelligheid?
Dat is kut voor hem dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hij is wel fan, maar heeft het te druk om de uitwedstrijden nog te kijken. Vroeger keen we vaak samen naar uitwedstrijden.
Ja maar ik vind de uitpotjes kijken op FOK! ook wel wat minder hoor. Wel gezellig hoor, maar tis toch ánders.quote:
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleidingquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de uitpotjes kijken op FOK! ook wel wat minder hoor. Wel gezellig hoor, maar tis toch ánders.
Hoe ben ik geeindigd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens ga ik zometeen de overwinning van capuchon_jongen aankondigen in de Nostradamus.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens ga ik zometeen de overwinning van capuchon_jongen aankondigen in de Nostradamus.
Ik moet nog rekenenquote:
Heeft er toch nog een Belg gewonnen dit jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet nog rekenenMaar CJ stond zo ver voor dat die dat niet meer uit handen gaat geven
Met welke club?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben maar met een nieuwe game gestart op FM, groet.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleiding.
Ik kijk toch via stream, en Cavaliers is toch meestal de enige die PSV kijktquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleiding.
Nieuwe database al? Zodat je met de meest recente transfers en jeugd speelt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon met Ajax. Omdat het kan.
Mijn vorige game werd te traag en te saai.
Ik kijk ook via streams. Daarom is het irritant om telkens van tabblad te wisselen om iets te roepen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk toch via stream, en Cavaliers is toch meestal de enige die PSV kijkt
Ik zou het echt niet kunnen volhouden om 90 minuten naar RKC-Willem II te kijken. Met de samenvatting heb ik al moeite.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk iedere wedstrijd in de Eredivisie die ik maar kan kijken. Gewoon fanatiek alles.
Ik heb twee vensters open altijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk ook via streams. Daarom is het irritant om telkens van tabblad te wisselen om iets te roepen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe database al? Zodat je met de meest recente transfers en jeugd speelt.
Kijk wedstrijd liever op fullscreen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb twee vensters open altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |