Ik ga gelukkig nu ook meer die kant op studeren, dat scheelt hopelijk welquote:
Gaat hij alleen naar het stadion voor de gezelligheid?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vrienden hebben, bar diegene met wie ik naar het stadion ga, een hekel aan voetbal.
Diegene met wie ik naar het stadion ga kijkt echter vrijwel nooit meer de uitwedstrijden.
Ja zomervakantie hè, dan duurt alles wat langer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Midsomer Murders duurt het wel lang voor er een lijk is, man man man
Nee hij is wel fan, maar heeft het te druk om de uitwedstrijden nog te kijken. Vroeger keen we vaak samen naar uitwedstrijden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij alleen naar het stadion voor de gezelligheid?
Dat is kut voor hem dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hij is wel fan, maar heeft het te druk om de uitwedstrijden nog te kijken. Vroeger keen we vaak samen naar uitwedstrijden.
Ja maar ik vind de uitpotjes kijken op FOK! ook wel wat minder hoor. Wel gezellig hoor, maar tis toch ánders.quote:
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleidingquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de uitpotjes kijken op FOK! ook wel wat minder hoor. Wel gezellig hoor, maar tis toch ánders.
Hoe ben ik geeindigd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens ga ik zometeen de overwinning van capuchon_jongen aankondigen in de Nostradamus.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens ga ik zometeen de overwinning van capuchon_jongen aankondigen in de Nostradamus.
Ik moet nog rekenenquote:
Heeft er toch nog een Belg gewonnen dit jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet nog rekenenMaar CJ stond zo ver voor dat die dat niet meer uit handen gaat geven
Met welke club?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben maar met een nieuwe game gestart op FM, groet.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleiding.
Ik kijk toch via stream, en Cavaliers is toch meestal de enige die PSV kijktquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom heel soms in die livetopics, maar als Ajax speelt nooit. Dan kijk ik liever rustig ernaar zonder afleiding.
Nieuwe database al? Zodat je met de meest recente transfers en jeugd speelt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon met Ajax. Omdat het kan.
Mijn vorige game werd te traag en te saai.
Ik kijk ook via streams. Daarom is het irritant om telkens van tabblad te wisselen om iets te roepen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk toch via stream, en Cavaliers is toch meestal de enige die PSV kijkt
Ik zou het echt niet kunnen volhouden om 90 minuten naar RKC-Willem II te kijken. Met de samenvatting heb ik al moeite.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk iedere wedstrijd in de Eredivisie die ik maar kan kijken. Gewoon fanatiek alles.
Ik heb twee vensters open altijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk ook via streams. Daarom is het irritant om telkens van tabblad te wisselen om iets te roepen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe database al? Zodat je met de meest recente transfers en jeugd speelt.
Kijk wedstrijd liever op fullscreen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb twee vensters open altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |