Ik speel ook 4-2-3-1 nu met vooral veel over de flanken bij HSV.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Lugano en Bonevacia zelf gehaald. Speel nu een 4-2-3-1, meer de nadruk op de vleugels. Mijn spitsloze tactiekenobsessie wilde ik eens aan de kant schuiven.
Soms dommel ik ook weg hoor, maar van elke wedstrijd kan ik genieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kunnen volhouden om 90 minuten naar RKC-Willem II te kijken. Met de samenvatting heb ik al moeite.
En laten we je zware taak is het NOS wedstrijdtopic vooral niet vergeten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk normaal gesproken naar alle wedstrijden waarin PSV, Feyenoord, Ajax, Twente, Cambuur en Groningen spelen, en dan nog enkele andere wedstrijden die belangrijk zijn voor degradatiestrijd of strijd bovenin (vnl Vitesse, AZ, Hveen)
Ajax - NAC zet ik vaak ook gewoon uit als het 2, 3-0 is. Dan boeit het gewoonweg niet meer.
Hoezo kijk je perse naar Cambuur en Groningen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk normaal gesproken naar alle wedstrijden waarin PSV, Feyenoord, Ajax, Twente, Cambuur en Groningen spelen, en dan nog enkele andere wedstrijden die belangrijk zijn voor degradatiestrijd of strijd bovenin (vnl Vitesse, AZ, Hveen)
Ajax - NAC zet ik vaak ook gewoon uit als het 2, 3-0 is. Dan boeit het gewoonweg niet meer.
Mijn sterkste opstelling is dit seizoen (imo qua natuurlijke posities)quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel ook 4-2-3-1 nu met vooral veel over de flanken bij HSV.
En Rafael van der Vaart is aan het shinen
Als je met hoge verwachtingen naar wedstrijden van RKC en Excelsior gaat kijken beland je denk ik al snel als Antonie Kamerling.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms dommel ik ook weg hoor, maar van elke wedstrijd kan ik genieten.
Ik zorg er niet voor dat ik met al te hoge verwachtingen naar een wedstrijd ga kijken.
Ik wil eigenlijk ook eens de 5-3-2 tactiek uitproberen van Louisgod.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn sterkste opstelling is dit seizoen (imo qua natuurlijke posities)
Cillessen; Ligeon, Van Rhijn, Veltman, Blind; Serero, Duarte; Andersen, Schöne/Klaassen, Fischer; Sigthorsson
Overigens, Willem II v SC Cambuur bijvoorbeeld zijn vaak gewoon de leukste wedstrijdjes. Onderin vallen er soms toffere wedstirjden te zien dan bovenin..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je met hoge verwachtingen naar wedstrijden van RKC en Excelsior gaat kijken beland je denk ik al snel als Antonie Kamerling.
Ik zal dat dit jaar niet meer doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En laten we je zware taak is het NOS wedstrijdtopic vooral niet vergeten.
Cambuurquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo kijk je perse naar Cambuur en Groningen?![]()
Ik kijk echt alleen de toppers en alles van Ajax. Heel soms een subtopduel van Heerenveen of AZ.
Als jij er plezier mee hebt moet je het vooral blijven doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal dat dit jaar niet meer doen
Ik ga dit jaar wel wat meer wedstrijden kijken in het buitenland denk ik. Al vergeet ik dat vaak te kijken omdat ik niet die kanaaltjes op tv heb en je dan wel actief stream moet zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens, Willem II v SC Cambuur bijvoorbeeld zijn vaak gewoon de leukste wedstrijdjes. Onderin vallen er soms toffere wedstirjden te zien dan bovenin..
Als ik alweer naar de eerste speelronde kijk, ga ik echt genieten.
De openingswedstrijd op vrijdag weet ik nog niet of ik kan zien, ga een weekje weg met wat familie.
Zaterdags eerste helft Heerenveen v Dordt, hele pot Cambuur v Twente, tweede helft Heracles v AZ.
Zondag alle wedstrijden op het hoofdkanaal
GENOT GENOT GENOT
Eredivisie
Heb niet zo heel veel met die clubs, maar heb vrij weinig met andere clubs naast Ajax. Vind alleen GAE wel leuk. En Heerenveen soms.quote:
Ik heb juist het probleem dat ik van die buitenlandse wedstrijden zo tam en saai vind. Maar als je naar een zeer aanvallend ingestelde Eredivisie kijkt, is dat wel anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar wel wat meer wedstrijden kijken in het buitenland denk ik. Al vergeet ik dat vaak te kijken omdat ik niet die kanaaltjes op tv heb en je dan wel actief stream moet zoeken.
Vorig seizoen heb ik vaak wedstrijden gekeken van Liverpool, ook die tegen mindere ploegen. Dit jaar ga ik Man Utd wel veel volgen door Louis en Barca door Suarezgod. Arsenal pak ik ook wel wat potjes van mee denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist het probleem dat ik van die buitenlandse wedstrijden zo tam en saai vind. Maar als je naar een zeer aanvallend ingestelde Eredivisie kijkt, is dat wel anders.
Probeer wel gewoon jaarlijks de Clasico mee te pikken en bijtijds Engelse toppers.
In eerste instantie geef ik de voorkeur aan de Eredivisie. Premier League moet ik dan kijken op internet maar daar kan ik het geduld niet voor opbrengen. Zal het wel even moeten met bijvoorbeeld volgende week Groningen omdat we pas begin augustus weer FOX gaan aanvragen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik vaak wedstrijden gekeken van Liverpool, ook die tegen mindere ploegen. Dit jaar ga ik Man Utd wel veel volgen door Louis en Barca door Suarezgod. Arsenal pak ik ook wel wat potjes van mee denk ik.
PEC mag best een flopseizoen hebben in de Eredivisie als ze Europees weten te stunten, zoals NEC paar jaar terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Achter elke ploeg vind ik wel wat moois schuilen.
Verwacht dit seizoen een flopseizoen voor PEC en Heerenveen.
Ja ik heb sowieso geen FOX of Sport1 dus moet alles via de stream kijken. Gewoon omdat mijn vader niet wil dat ik het voor hier aanschaf omdat ik dan het hele weekend voetbal ga kijken, terwijl hij wat anders wil zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In eerste instantie geef ik de voorkeur aan de Eredivisie. Premier League moet ik dan kijken op internet maar daar kan ik het geduld niet voor opbrengen. Zal het wel even moeten met bijvoorbeeld volgende week Groningen omdat we pas begin augustus weer FOX gaan aanvragen.
Dat gaat ze (echt) niet lukken. Ik vind ze kwalitatief vrij matig, nu gaan ze als spitsen van die vage Grieken binnenhalen. Hun middenveld gaat naar de klote. Mokotjo gaat waarschijnlijk nog weg. Als Vermeer nog door Ajax verkocht wordt, is de kans groot dat Boer naar Ajax gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC mag best een flopseizoen hebben in de Eredivisie als ze Europees weten te stunten, zoals NEC paar jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |