De in mijn ogen dan andere jaren zéér actieve spelersmarkt doet me nog meer verheugen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vooral veel zin gekregen in het nieuwe voetbalseizoen door het WK. Waar ik soms de laatste seizoenen wat voetbalmoe werd.
Elke Nederlandse club heeft te maken met het verkopen van de beste spelers. Ik weet niet wat ze allemaal nog gaan binnenhalen. Scheelt voor hun dat ze pas eind augustus Europees hoeven te spelen, met al wat competitiewedstrijden in de benen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat ze (echt) niet lukken. Ik vind ze kwalitatief vrij matig, nu gaan ze als spitsen van die vage Grieken binnenhalen. Hun middenveld gaat naar de klote. Mokotjo gaat waarschijnlijk nog weg. Als Vermeer nog door Ajax verkocht wordt, is de kans groot dat Boer naar Ajax gaat.
Las net al gerucht dat United James nog wil wegkapen voor Real.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De in mijn ogen dan andere jaren zéér actieve spelersmarkt doet me nog meer verheugen.
Hoezo zie je Groningen verliezen? Ik vind ze voor dit seizoen een zeer interessante selectie hebben die in mijn ogen Feyenoord en Twente kan uitdagen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke Nederlandse club heeft te maken met het verkopen van de beste spelers. Ik weet niet wat ze allemaal nog gaan binnenhalen. Scheelt voor hun dat ze pas eind augustus Europees hoeven te spelen, met al wat competitiewedstrijden in de benen.
Groningen zie ik daarentegen morgen gewoon verliezen in Schotland.
Ik geloof nooit dat Twente en PSV zo laag gaan eindigen. Niet weer. Groningen gaat ook gewoon instorten als ze misschien een tijdje leuk meedoen bovenin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax
2. FC Groningen
3. Vitesse
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. PSV
7. AZ
8. ADO Den Haag
9. FC Utrecht
10. sc Heerenveen
11. SC Cambuur
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. Go Ahead Eagles
15. PEC Zwolle
16. FC Dordrecht
17. Willem II
18. Excelsior
Vitesse op 3 mits ze eens een goede spits hebben.
Onderschatting, minder wedstrijdritme dan Aberdeen, andere omstandigheden. Op zijn Nederlands falen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zie je Groningen verliezen? Ik vind ze voor dit seizoen een zeer interessante selectie hebben die in mijn ogen Feyenoord en Twente kan uitdagen.
Haal de acties van Tadic weg bij Twente en het is allemaal vrij matig, dan hadden ze sowieso veel lager gestaan. Ik weet niet hoe die jonge Deen het gaat doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Twente en PSV zo laag gaan eindigen. Niet weer. Groningen gaat ook gewoon instorten als ze misschien een tijdje leuk meedoen bovenin.
Twente zie ik nog wel gaan voor Ziyech en dan hebben ze best een leuk elftal hoor. Promes er natuurlijk nog bij en Gutierrez vind ik ook wel een goede speler.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal de acties van Tadic weg bij Twente en het is allemaal vrij matig, dan hadden ze sowieso veel lager gestaan. Ik weet niet hoe die jonge Deen het gaat doen.
Ik heb er meer vertrouwen in dat Rutten een mooi team bouwt en Van Geel de rust bewaart.
Als er iets is wat Nederland de afgelopen jaren heeft geleerd is het wel niet onderschaating, zeker vorig jaar moet wel duidelijk zijn. Verder heeft Groningen zich erg goed voorbereid op de tegenstander, naar beide wedstrijden scouts gestuurd en meer potjes van beide ploegen bekeken die ze konden treffen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onderschatting, minder wedstrijdritme dan Aberdeen, andere omstandigheden. Op zijn Nederlands falen.
Faalaankopen, hoezo? Het is nog allemaal steeds dezelfde markt waar Van Geel moet vissen en daar is hij al jaren sterk in gebleken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente zie ik nog wel gaan voor Ziyech en dan hebben ze best een leuk elftal hoor. Promes er natuurlijk nog bij en Gutierrez vind ik ook wel een goede speler.
En van Geel zie ik al weer typische faalaankopen halen, zoals hij ook bij Ajax deed.
Dat zal Utrecht vorig jaar ook wel gedaan hebben met die Luxemburgers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iets is wat Nederland de afgelopen jaren heeft geleerd is het wel niet onderschaating, zeker vorig jaar moet wel duidelijk zijn. Verder heeft Groningen zich erg goed voorbereid op de tegenstander, naar beide wedstrijden scouts gestuurd en meer potjes van beide ploegen bekeken die ze konden treffen.
Ik heb er eerlijk gezegd minder vertrouwen in dat Utrecht dit goed heeft aangepakt. Ze hadden vorig jaar ook een vrij matige selectie en dat is de rest van het seizoen ook wel gebleken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal Utrecht vorig jaar ook wel gedaan hebben met die Luxemburgers.
Lindenbergh, Delorge, Perez halen, verkopen en weer terughalen na een halfjaar, Luque voor een veel te hoog salaris. Het was echt allemaal middelmaat wat hij binnen bracht, op Suarez en Huntelaar na dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Faalaankopen, hoezo? Het is nog allemaal steeds dezelfde markt waar Van Geel moet vissen en daar is hij al jaren sterk in gebleken.
Bij Twente mis ik een speler die ploegen er op het dode moment doorheen kan helpen. Daar was Tadic ijzersterk in. Bij Ziyech en Promes bijvoorbeeld heb ik dat nog niet gezien.
Je weet ook niet hoe het seizoen van Groningen gaat verlopen natuurlijk, misschien zeggen we achteraf ook wel dat het heel matig was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd minder vertrouwen in dat Utrecht dit goed heeft aangepakt. Ze hadden vorig jaar ook een vrij matige selectie en dat is de rest van het seizoen ook wel gebleken.
Dat bedoel ik niet. Van Geel vist al een tijd in dezelfde markt sinds hij bij Roda zit, de goedkope kleine markt. Hij heeft er Feyenoord en Roda veel goeds mee gebrachtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lindenbergh, Delorge, Perez halen, verkopen en weer terughalen na een halfjaar, Luque voor een veel te hoog salaris. Het was echt allemaal middelmaat wat hij binnen bracht, op Suarez en Huntelaar na dan.
Twente moet eerst maar eens de boekhouding op orde krijgen onder toezicht van de licentiecommissie.quote:Misschien gaat Twente nu veel meer als team spelen waardoor ze niet meer afhankelijk zijn van één speler en het veldspel dus veel beter wordt. Daarbij kunnen ze nog altijd wat er bij halen en hebben ze wel een stabiele defensie.
Feyenoord heeft nu meer geld te besteden, waardoor hij niet enkel zijn blik meer hoeft te richten op transfervrije spelers en huren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Van Geel vist al een tijd in dezelfde markt sinds hij bij Roda zit, de goedkope kleine markt. Hij heeft er Feyenoord en Roda veel goeds mee gebracht
[..]
Twente moet eerst maar eens de boekhouding op orde krijgen onder toezicht van de licentiecommissie.
Kostic heeft vooralsnog de intentie om te blijven. Verder vind ik de krachten van Groningen als team algeheel beter dan die van Utrecht. Utrecht speelde in een vrij debiel systeem, 4-1-2-1-2 staat mij niet aan. Hollandse School 4-3-3 met nadruk op de vleugels en een veel beter voetballende spits in de persoon van Hoesen. Met Chery op 10 een sterke speler. Vooral hun counterkracht is zeer gevaarlijk met Kostic, Antonia als vleugespelers. Verder heb je nog Chery, van der Velden waarvan er 1 op de bank moet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet ook niet hoe het seizoen van Groningen gaat verlopen natuurlijk, misschien zeggen we achteraf ook wel dat het heel matig was.
Kostic zie ik ook nog wel vertrekken trouwens.
Ik ben erg benieuwd naar Az. Tot nu toe zijn ze voornamelijk zwakker geworden. Van Duinen zou echt een goede voor ze zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Achter elke ploeg vind ik wel wat moois schuilen.
Verwacht dit seizoen een flopseizoen voor PEC en Heerenveen.
Uh, nee. Er moet nog steeds afbetaald worden aan de schulden en crediteuren waardoor er nog steeds een wat kleiner geldbedrag overblijft. Van Geel laat zich ook niet meer opjagen en met debiele aankopen te komen. Ze hebben al meermaals gezegd dat de bedragen die ze kunnen besteden nog steeds niet genoeg zijn om een forse aankoop te doen. Zelfs Dost was al te duur. Daarbij, een forse aankoop en je budget is al een flinke hap minder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nu meer geld te besteden, waardoor hij niet enkel zijn blik meer hoeft te richten op transfervrije spelers en huren.
Ze hebben ook best een leuk ploegje, maar leuke ploegjes verzaken wel vaker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kostic heeft vooralsnog de intentie om te blijven. Verder vind ik de krachten van Groningen als team algeheel beter dan die van Utrecht. Utrecht speelde in een vrij debiel systeem, 4-1-2-1-2 staat mij niet aan. Hollandse School 4-3-3 met nadruk op de vleugels en een veel beter voetballende spits in de persoon van Hoesen. Met Chery op 10 een sterke speler. Vooral hun counterkracht is zeer gevaarlijk met Kostic, Antonia als vleugespelers. Verder heb je nog Chery, van der Velden waarvan er 1 op de bank moet.
Gaan die Chinezen nog iets leuks halen voor jouw ADO?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar Az. Tot nu toe zijn ze voornamelijk zwakker geworden. Van Duinen zou echt een goede voor ze zijn.
AZ is naarstig op zoek naar een spits inderdaad. In de categorie Dost moeten ze het ieder geval niet zoeken volgens Stewart. Johansson is zeker 8 tot 10 weken uitgeschakeld en dat vroeg in het seizoen is een aardige aderlating.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar Az. Tot nu toe zijn ze voornamelijk zwakker geworden. Van Duinen zou echt een goede voor ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |