ohjawel. Ik heb een afdakjequote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb maar niet geklikt, maar de URL zei genoeg. Maar jij bent toch niet super sized?
ik hoop dat je gegeten hebtquote:
oh gatferquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef aeque het volgende:
De collega die achter mij zit is zo irritant... Constant het gekauw van zijn kauwgom. Bloed irritant...
Plak hem mét zijn kauwgom aan zijn bureau vastquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef aeque het volgende:
De collega die achter mij zit is zo irritant... Constant het gekauw van zijn kauwgom. Bloed irritant...
veel kauwgomquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Plak hem mét zijn kauwgom aan zijn bureau vast
Wat een moeder!quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef zeefje het volgende:
--
wat vinden jullie van een moeder die dingen van haar dochter voor haar dochter verstopt?
quote:
quote:
Ik ga meestal maar muziek luisteren met mijn oordopjes in.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Plak hem mét zijn kauwgom aan zijn bureau vast
wat vind je daarvan?quote:
watvoor muziek ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga meestal maar muziek luisteren met mijn oordopjes in.
ligt eraan hoe oud de dochter is...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
ohjawel. Ik heb een afdakje
[..]
ik hoop dat je gegeten hebt
--
wat vinden jullie van een moeder die dingen van haar dochter voor haar dochter verstopt?
Ik ben19....quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud de dochter is...
en jij hebt heel geen afdakje.. je bent hardstikke slank.
ik ben wel een plussize maar niet zo erg als achter die link...
Hangt af van wat. Maar dingen verstoppen vind ik toch al niet goed klinken.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Hangt af van wat en hoe oud ze is. Maar dingen verstopen vind ik toch al niet goed klinken.
quote:
ja maar waarover gaat het? over welke dingen heb je het?quote:
Wat mijn Spotify tevoorschijn tovert uit mijn 1400+ nummers grote afspeellijst...quote:
Dat hangt toch af van wat enzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
op 19 jarige leeftijd vind het een vreemde actie om dingen te verstoppen....
I can Hear Youquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef aeque het volgende:
Dat ging ergens anders over...
[..]
Wat mijn Spotify tevoorschijn tovert uit mijn 1400+ nummers grote afspeellijst...
Nu: The Dead Weather - I Can't Hear You
mijn telefoon. na 15 minuten bellen nog niet gevondenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
ja maar waarover gaat het? over welke dingen heb je het?
vond ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
op 19 jarige leeftijd vind het een vreemde actie om dingen te verstoppen....
Huh? Het nummer heet toch echt I Can't Hear You?quote:
Ik wou zeggen dat jou wel kan horen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Huh? Het nummer heet toch echt I Can't Hear You?
euhquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn telefoon. na 15 minuten bellen nog niet gevonden
toen werd ik boos vond het gewoon verdomde kinderachtig.
toen gaf ze het me
ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat ik nooit iets goed kan doen hier in huis.
Nu ben ik beetje verdrietig
maak niet uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
euhweet even niet wat ik hierop moet zeggen.
nou ik neem aan dat er met een 19jarige (zeefje in dit geval) wel een fatsoenlijk gesprek te voeren valt...quote:
Terwijl je net nog zo opgewekt was? Laat je niet een beetje teveel beinvloeden door een actie van je moeder waarvan je zelf ook zei dat die nergens op sloeg?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat ik nooit iets goed kan doen hier in huis.
Nu ben ik beetje verdrietig
Mijn ma ging schreeuwen, en toen ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik neem aan dat er met een 19jarige (zeefje in dit geval) wel een fatsoenlijk gesprek te voeren valt...
ik ben trouwfoto's aan t terug kijken... wil nog n x![]()
![]()
Ja met dezelfde man in dezelfde jurk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mijn ma ging schreeuwen, en toen ik ook. Kinderachtig ja, maar van een vrouw van +-50 jaar verwacht je ook ander gedrag.
Toch wel met dezelfde man he ;P
Kan je iets laten zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja met dezelfde man in dezelfde jurk...
Oh trouwfoto 'squote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik neem aan dat er met een 19jarige (zeefje in dit geval) wel een fatsoenlijk gesprek te voeren valt...
ik ben trouwfoto's aan t terug kijken... wil nog n x![]()
![]()
Eens over dat laatste.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kan je iets laten zien
Ik vind bruidsfotos altijd erg mooi, vooral omdat mannen in pak
haha dezelfde man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zag er net bij de sportschool een uitlopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens over dat laatste.mannen in pak
![]()
![]()
Droeg hij een jurk?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zag er net bij de sportschool een uitlopen
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef zeefje het volgende:
Sorry jongens dat ik de tt niet gehoorzaam
Niet weer...quote:
Een man in pak zonder dasquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet weer...![]()
Een pak prima, maar die dassen zijn zo overbodig!
Dat dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet weer...![]()
noou nu ff nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:35 schreef complicate het volgende:
[..]! zolang je naast klagen ook geniet is het ok.
potferdikkiequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet weer...![]()
eens !quote:
Wat dacht je van het "Ok, ik doe wel een das aan als man maar dan moeten vrouwen in bikini rondlopen-clubje"?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:39 schreef zeefje het volgende:
eens !
Ik denk dat win maar eens iets moeten oprichten
''alleen pak met das-club''quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:42 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het "Ok, ik doe wel een das aan als man maar dan moeten vrouwen in bikini rondlopen-clubje"?
quote:
Alle fokkers in pak en das.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens !
Ik denk dat win maar eens iets moeten oprichten
Ook de vrouwelijke fokkers?quote:
Nee in jurk en hakkenquote:
quote:
Krijg ik dan vrijstelling om hier te postten of moet ik wachten op het nieuwe deel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:35 schreef complicate het volgende:
[..]! zolang je naast klagen ook geniet is het ok.
want je geniet niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan vrijstelling om hier te postten of moet ik wachten op het nieuwe deel?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haal straks weer weg..Wanne mooie jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haal straks weer weg..Mag ik vragen waar die fotos gemaakt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt nee. Dacht dat wel enigszins kenbaar was hier in het topic.quote:
Ik dacht al ziet er bekend uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In Gouda. ( mijn geboorteplaats )
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet echt nee. Dacht dat wel enigszins kenbaar was hier in het topic.![]()
HEHEHEHEquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan vrijstelling om hier te postten of moet ik wachten op het nieuwe deel?
Nee maar ben er wel vaak geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
je bent ook een gouwenaar van origine?
Kan ik niet op commando, dat soort dingen komen en gaan momenteel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:56 schreef complicate het volgende:
[..]Nee begin maar met klagen. De tijd gaat nu in.
Wat?? Klagen is het makkelijkste dat er isquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik niet op commando, dat soort dingen komen en gaan momenteel.
En nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik niet op commando, dat soort dingen komen en gaan momenteel.
Nu? Nu is het vooral 'numb' en gedachteloos op het moment. Zoals ik je al wel eens heb verteld, dan schakelt het zichzelf even allemaal uit in mijn bovenkamer. Geen geluk, geen verdriet. Gewoon niks.quote:
Vrouwenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
OK JULLIE MOGEN ALLEMAAL KLAGEN, VERGEET DE TT
HET IS HET MOMENT OM TE KLAGEN MENSEN, GA JE GANGquote:
Ik verveel mequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
HET IS HET MOMENT OM TE KLAGEN MENSEN, GA JE GANG
Ok ik heb ook iets te klagen dan , ik wil ben mijn werk beuquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik moet nog met de honden (van m'n ma) lopen. Maar eigenlijk zit ik zo ook wel best onder de parasolquote:
Kan je moeder geen kat nemen? Die zijn tenminste slim genoeg om zichzelf uit te laten en bijten geen kleine kindertjes doodquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik moet nog met de honden (van m'n ma) lopen. Maar eigenlijk zit ik zo ook wel best onder de parasol
Top! Er hangt hier een schilderij scheef op mijn werk!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Bleegh katten. Ik ben d'r ligt allergisch voor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je moeder geen kat nemen? Die zijn tenminste slim genoeg om zichzelf uit te laten en bijten geen kleine kindertjes dood
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Top! Er hangt hier een schilderij scheef op mijn werk!!![]()
En ze waren vergeten kaas te halen voor de lunch.
En het rapport wat ik moet schrijven schrijft zichzelf niet!!
Wat een kutleven....
Geen andere klachten, uitgezonderd dat van vrouwen?quote:
Fixedquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Bleegh katten. Ik ben d'r ligt allergisch voor.
En de honden zijn wel leuk. (Zolang ze niet weglopen en kleine kindertjes doodbijten en de hele dag blaffen en geen seconde alleen kunnen zijn en stront van de straat eten etc enz)
Hij luistert altijd goeie muziek wat zijn stemming weer goed maaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen andere klachten, uitgezonderd dat van vrouwen?![]()
wow Faxie!
Metal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij luistert altijd goeie muziek wat zijn stemming weer goed maakt
Konijnen vangen als het ze lukt dan weer wel.quote:
Klacht : niet naar salsamuziek luisterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ook, hij luistert nog exotischere muziek dan ik geloof ik
Geen dank!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef keste010 het volgende:
Wat is dit toch een lekker luchtig topic tussen alle discussies door
Je hebt dus eindelijk lekker gegeten die avond? Netjes!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Konijnen vangen als het ze lukt dan weer wel.
Was er laatst 1 kwijt (niet die op de foto) dus maar naar huis gelopen. Na een half uur balfje. Doe de deur open zit madame met een konijn in d'r bakkes voor de deur.
discussies ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef keste010 het volgende:
Wat is dit toch een lekker luchtig topic tussen alle discussies door
Je moet de rest van R&P eens in de gaten houden. De blitzkrieg is er niets bijquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Je moet de rest van R&P eens in de gaten houden. De blitzkrieg is er niets bij
ik lees alleen hierquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Konijnen spareribs op de BBQquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt dus eindelijk lekker gegeten die avond? Netjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en in dat andere topic snap ik fathank wel hoor
Kijk zelf maarwat bedoel je hiermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Want je hebt een kat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je moeder geen kat nemen? Die zijn tenminste slim genoeg om zichzelf uit te laten en bijten geen kleine kindertjes dood
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nauwelijks nog elders op fok geweest ben dan hier de laatste tijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Snap het ook nietquote:
Wat is er met zijn pohi?quote:
OMG!quote:
Hij post vooral in sport en onzin/klaagbaak, dat zijn normaalgesproken van die hele typische persoontjesquote:
Lasagne :pquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef aeque het volgende:
Wie kent er nog een lekker en makkelijk gerecht met gehakt? Ik krijg zelf niks meer verzonnen...
rul bakkenn, erdoorhee uitjes en paprika doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef aeque het volgende:
Wie kent er nog een lekker en makkelijk gerecht met gehakt? Ik krijg zelf niks meer verzonnen...
Oei misschien gewoon gehakt etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef aeque het volgende:
Gewoon gehakt met voorgesneden groente en dan wokkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef aeque het volgende:
Oh ja ik snap het.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij post vooral in sport en onzin/klaagbaak, dat zijn normaalgesproken van die hele typische persoontjes
Is dat uw hond?quote:
Ik krijg altijd een beetje zo'n indruk als het over eten klaarmaken gaat:quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
Op gevulde paprika maar weet ik niet echt uit mijn kopf een recept van
en warm. Zal wel een lang duren. eerste keerquote:
Van m'n ma officieel. Die andere ook.quote:
I CAN FEEL ITquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:47 schreef zeefje het volgende:
Jullie willen niet weten hoe blij ik ben dat ik kranten mag/kan lopen
Kan ik proberen, al heb ik het nog nooit geprobeerd met een gasoven. O kut, heb geen ovenschaal.quote:
Is een optie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
rul bakkenn, erdoorhee uitjes en paprika doen
en rijst koken
door elkaar
Ook een optie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gehakt met voorgesneden groente en dan wokken
Teveel werkquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
Op gevulde paprika maar weet ik niet echt uit mijn kopf een recept van
AH oki.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Van m'n ma officieel. Die andere ook.
Laten we het zo zeggen ik ben eerder het huis uitgekicked als die honden
Maar loop regelmatig met ze.
Mijn recept duurt echt max 10 minutenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik proberen, al heb ik het nog nooit geprobeerd met een gasoven. O kut, heb geen ovenschaal.
[..]
Is een optie.
[..]
Ook een optie.
[..]
Teveel werk
Ik ga dat eens proberen maar vandaag niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mijn recept duurt echt max 10 minuten
Droogquote:
Lasagne is super makkelijk 10 min werk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik proberen, al heb ik het nog nooit geprobeerd met een gasoven. O kut, heb geen ovenschaal.
[..]
Is een optie.
[..]
Ook een optie.
[..]
Teveel werk
Dat is diefstal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Lasagne is super makkelijk 10 min werk.
Maar je moet wel iets hebben om het in te pleuren in de oven ja
Ik ga dat ook maken straks
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:55 schreef keste010 het volgende:
Droog weer zorgt vanzelf voor nattigheid..
Oei dan moet in Nederland wonen flink tegenvallen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nat geeft alleen altijd zoveel rotzooi
Geef mij maar lekker warm weer met minstens 23 graden
Uhuhquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei dan moet in Nederland wonen flink tegenvallen.
Altijd leuk jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:55 schreef keste010 het volgende:
Droog weer zorgt vanzelf voor nattigheid..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhuh
En ik ben dol op bergen/heuvels en bossen...lekker hoor
Ik ben niet zo dol op verhuizingen (understatement of the year) en woon nu eindelijk eens prima ergens, dus wil hier ook niet meer wehegquote:
Au, lange vakantie danquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op verhuizingen (understatement of the year) en woon nu eindelijk eens prima ergens, dus wil hier ook niet meer weheg
Zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:02 schreef keste010 het volgende:
Ben overigens inmiddels behoorlijk gestoofd hier op kantoor, dus een beetje nattigheid zou best welkom zijn..
Bonsoirquote:
Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmenquote:
Ook niet: te drukke zomer door werk, stage en studie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
WIE GAAT ER BINNENKORT OP VAKANTIEEEEEE?![]()
TS begint: euh nietheb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmen
Het blijft inderdaad moielijk voor je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef aeque het volgende:
Fuuuuck, waarom kom ik maar niet over haar heen.![]()
Het begint me gewoon echt te frustreren nu.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef aeque het volgende:
Fuuuuck, waarom kom ik maar niet over haar heen.![]()
Het begint me gewoon echt te frustreren nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten![]()
Sowieso het zonneke schijnt, ik ga na het werken ook eens genieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer kokende mensen!
Rijksmuseum (weer) gezien, nu in de tuin even zonnenKan nog wel wat bruiner.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]Kan normaal gesproken om dit soort humor juist lachen. Maar nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten![]()
Is niet lullig bedoeld verder! Meer een opmerking richting mijzelf.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Uiteraard hoop ik ook oprecht dat je in een rustiger vaarwater terecht komt Aequequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan normaal gesproken om dit soort humor juist lachen. Maar nu...![]()
Is niet lullig bedoeld verder! Meer een opmerking richting mijzelf.
Dank je, mijn leven is helaas juist te rustig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard hoop ik ook oprecht dat je in een rustiger vaarwater terecht komt Aeque
Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
TS begint: euh nietheb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar.
In Augustus: Lowlands!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.
In september sowieso een weekendje weg.
Nope... Wil misschien nog een weekendje weg naar een buitenlandse stad in mijn eentje. Maar daar ben ik ook weer enigszins te schijterig voor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
Ik weet niet hoe ik je kan opvrolijken. Ik stuur je dan maar veel liefde en een knufquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
Het is ook bizar, dit heb ik nooit zo erg gehad voor een meid.
Leuk dan is er iemand bij in de familie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen vakantie, misschien in t najaar met zn 3en .
Das ook belangrijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, ik ga niet op vakantie. Eerst werk hebben
Naar waar ga je ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.
In september sowieso een weekendje weg.
Kom naar België. Oh ja of ga naar Parijs, je gaat je goed voelen en als nieuw terug komen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nope... Wil misschien nog een weekendje weg naar een buitenlandse stad in mijn eentje. Maar daar ben ik ook weer enigszins te schijterig voor.
Ik heb ook bijna gedaan met werken. En dan Zumba en een terrasje doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef keste010 het volgende:
Ja, nu lekker buiten fitnessen met dit mooie weer!![]()
Fijne avond alvast iedereen!
Praag goedkoper vanuit Nederland dan Parijs?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:48 schreef kree het volgende:
Hmmm Parijs in je eentje?
Ik zou eerder denken aan iets van Praag ofzo. Ben je een stuk goedkoper uit ook waarschijnlijk.
Dat niet zozeer. Meer de prijzen in de stad. Hoewel Praag zal ook wel niet zo goedkoop zijn als een paar jaar terug.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Praag goedkoper vanuit Nederland dan Parijs?
Sta je daar in de stad van de liefde met je selfie onder de Eiffeltoren. Romantiek all the wayquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef complicate het volgende:
Ik ben nog nooit op reis geweest in mijn eentje. Ik moet altijd alles kunnen delen met mensen.
Oh dat weet ik niet hoor, mijn buurmeisje is twee maanden geleden in haar eentje naar Parijs geweest, ik verklaarde haar gek, maar ze heeft er echt van genoten en veel mensen leren kennen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Sta je daar in de stad van de liefde met je selfie onder de Eiffeltoren. Romantiek all the way
In oost europesche landen maak je meer kans denk als single.
In Oost Europa schijnt het inderdaad heel makkelijk te gaan, te meer omdat de vrouwen meer oog hebben voor de westerlingen dan wat het land zelf aan mannelijkheid te bieden heeftquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Sta je daar in de stad van de liefde met je selfie onder de Eiffeltoren. Romantiek all the way
Bron?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Oost Europa schijnt het inderdaad heel makkelijk te gaan, te meer omdat de vrouwen meer oog hebben voor de westerlingen dan wat het land zelf aan mannelijkheid te bieden heeft
Groot verschil is denk dat het voor een meisje een stuk makkelijker is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor, mijn buurmeisje is twee maanden geleden in haar eentje naar Parijs geweest, ik verklaarde haar gek, maar ze heeft er echt van genoten en veel mensen leren kennen.
Ze zei dat het de ideale stad was voor haar om iemand te vergeten.![]()
En die persoon is helemaal uit haar hart, ik snap er ook niks van, want in mijn visie is Parijs een romantische stad , waar je met een geliefde gaat. Maar blijkbaar niet. Ik heb me vergist
Niks heerlijker dan een croissant op een ochtend in Parijs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Groot verschil is denk dat het voor een meisje een stuk makkelijker is.
Maargoed ik redeneer een beetje van wat mijn idee is hoor. Ben er zelf nooit geweest.
Ik klaag toch nooit over iets anders?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen andere klachten, uitgezonderd dat van vrouwen?![]()
wow Faxie!
Dan heb je een rijk leven.quote:
Vriend van me die reist voor zijn werkquote:
Gelukkig dan.quote:
Uitstekende bron van het jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vriend van me die reist voor zijn werk
Met mij toch ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmen
Damn right. Dezelfde waar ik mee op motorvakantie ben geweest.quote:
Met een vriendin een weekendje naar Amsterdam, pakken we meteen de musical Hij gelooft in mij mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je kan opvrolijken. Ik stuur je dan maar veel liefde en een knuf
[..]
Leuk dan is er iemand bij in de familie.
[..]
Das ook belangrijk.
[..]
Naar waar ga je ?
[..]
Kom naar België. Oh ja of ga naar Parijs, je gaat je goed voelen en als nieuw terug komen.![]()
Ik zou best alleen naar Parijs gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
"Niemand Wilt me boehoe"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Van je gay-buurman te horen krijgen dat je er goed uit ziet
3 bier en Zeef weet niet meer waar ze slaapt en vraagt zich af waarom haar kont zo'n pijn doet.quote:
Auquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
3 bier en Zeef weet niet meer waar ze slaapt en vraagt zich af waarom haar kont zo'n pijn doet.
de musical?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een vriendin een weekendje naar Amsterdam, pakken we meteen de musical Hij gelooft in mij mee.
Vroegkomersquote:
hihihihihihiquote:
Een vrouw kan altijd herbeginnen. Multi orgasme.quote:
Aaaah ok, ik snap het.quote:
Laatkomersquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 uur nodig. Tot de spieren trillen en het zweet over de rug loopt.
Dat dus, voor mannen dan.quote:
Ja.quote:
Kan ik zelf ook wel, wilskracht je weetquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Een vrouw kan altijd herbeginnen. Multi orgasme.![]()
![]()
![]()
![]()
jawel je hebt een haat op hihihihihiquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook wel, wilskracht je weet
En ik haat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee hoor, is goed voor jouw spieren.quote:
Heb je ook weer gelijk in...damn I love positive peoplequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, is goed voor jouw spieren.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
jawel je hebt een haat op hihihihihi
hihi ik zei hihi
hihi
lol
hihiComplicate is dronken, hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complicate is dronken, hi ha ho.
Complicate moet bonken, hi ha ho.
Dus."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Valt best mee. Voldoende pauze er tussen en dan weer verder gaanquote:
xoxoxo you know you love me xoxoxo, gossip girl.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in...damn I love positive people
Jawel, maar met een pauze ertussen is het toch niet achter elkaar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt best mee. Voldoende pauze er tussen en dan weer verder gaan
Omg ik ben nooit dronken. I wishquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Complicate moet bonken, hi ha ho.
Dus.
Nee ik kijk zowat nooit tvquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
xoxoxo you know you love me xoxoxo, gossip girl.Ken je die serie?
Detailsquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar met een pauze ertussen is het toch niet achter elkaar?
/miereneukermode disabled![]()
Ik ook nooit, drink zelfs nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik kijk zowat nooit tv
Sterker nog, ik heb een paar maanden gelee een nieuw tv kastje dinges van mn provider gekregen en dat ding zit nog steeds in de folie
Tell me more tell me morequote:
Ja dat ding, als ie aan staat, zuigt al mn aandacht op als een black hole...heel vervelendquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef complicate het volgende:
[..]Ik was even vergeten dat je inderdaad geen Tv kijker bent.
Je koopt nog films?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef xFriendx het volgende:
En tv....soms, niet heel veel. Hou wel van films kijken. Ik koop ze zelfs
Autistisch doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik zat gewoon eventjes autistisch te doen, niks aan de hand
Ze bestaan, wat voor de 1 vanzelfsprekend is, is voor een ander een verre droom. Dit kun je op heel veel verschillende manieren vertalen en interpreterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
Stel jullie voor dat er mensen zijn die gestorven zijn zonder nooit te hebben geneukt of gezoend.__!
Ik ook nog wel eens, maar dan op de vrijmarkt of in de kringloopquote:
Het leven hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat ding, als ie aan staat, zuigt al mn aandacht op als een black hole...heel vervelend
Dus zet ik dat ding gewoon niet meer aan omdat ik weet dat ik anders na 6 uur dat ding weer uitzet en denk "waar de fuk is mn tijd gebleven??"![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze bestaan, wat voor de 1 vanzelfsprekend is, is voor een ander een verre droom. Dit kun je op heel veel verschillende manieren vertalen en interpreteren
Ja hoor doe maar lekker geekyquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis mee, een beetje geeky doen vind ik soms best wel aantrekkelijk enzo he?
Sommige mensen hebben iets niet wat een ander juist meer dan genoeg heeft. Niet alleen seks en genegenheid, maar denk bijvoorbeeld aan armoe of ziektequote:
Misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor doe maar lekker geekyDraag je een bril?
Krijg hem niet groter.quote:
tweede pogingquote:
mmm ja , eerlijkheid , rechtvaardigheid en gelijkheidquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben iets niet wat een ander juist meer dan genoeg heeft. Niet alleen seks en genegenheid, maar denk bijvoorbeeld aan armoe of ziekte
Ohquote:
Hihi ja, amai je kan goed tellen.quote:
quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi ja, amai je kan goed tellen.
Jep. Geen gezeur. Werkt altijd. Doosje etc. Grote nadeel blijft wel dat je als legale koper door die 'niet kopiëren' meuk moet, hoewel je dat steeds vaker kan skippen gelukkig.quote:
Amai ik hoop geen films meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook nog wel eens, maar dan op de vrijmarkt of in de kringloop
Pas geleden eindelijk The Predator op DVD gevonden
En ook Das Boot
Geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Geen gezeur. Werkt altijd. Doosje etc. Grote nadeel blijft wel dat je als legale koper door die 'niet kopiëren' meuk moet, hoewel je dat steeds vaker kan skippen gelukkig.
quote:
Hoeveel is 233434 -3434/294*0+1?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]'t is al goed schatje.
[..]
Heel goed!
He shit dat plaatje is te klein om te lezenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He shit dat plaatje is te klein om te lezen
Zie mijn edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1) No love without freedom, no freedom without love
Godsamme wel herkenbaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
tweede pogingedit: gelukt
![]()
[ afbeelding ]
Not good enough!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik hou wel van geschiedenis (verslind boeken daarover), kijk docu's er over, is dat ook geeky? Of moet ik dan ook nog zeggen dat haar knietjes te puntig zijn en zo?
Euh je kan niet delen door 0. Mag nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme wel herkenbaar(een beetje dan
)
Lieverd, vermenigvuldigen komt na delen daardoor wordt het:quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh je kan niet delen door 0. Mag niet
Ik spaar ook miniatuurauto's.quote:
Je hebt me door,quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lieverd, vermenigvuldigen komt na delen daardoor wordt het:
223434- ((3434 / 294) * 0) + 1
Ja das geeky, feliquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik hou wel van geschiedenis (verslind boeken daarover), kijk docu's er over, is dat ook geeky? Of moet ik dan ook nog zeggen dat haar knietjes te puntig zijn en zo?
Nee, want vermenigvuldigen gaat altijd als 1equote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee das liefde geen wiskunde.quote:
Ow pff, blijkbaar weet jij dat beter dan ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want vermenigvuldigen gaat altijd als 1eOh God, we gaan daar toch niet serieus over doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
En voor te neuken.quote:
Het schijnt dat Adolf Hitler zo iemand was, en dat hij stierf als maagd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
Stel jullie voor dat er mensen zijn die gestorven zijn zonder nooit te hebben geneukt of gezoend.__!
Met je rekenmachine had je vast een ander resultaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow pff, blijkbaar weet jij dat beter dan ik
Nicely done
quote:
Does not compute.quote:
Jelly jelly want zwembad in tuinquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
De buurvrouw heeft een zwembad in haar tuin
Dat zal wel lekker koel zijn nu.
Gewoon goed koelenquote:
Het is hier een Nederlandse forum.quote:
Ehm, ik heb dan wel geen zwembad in de tuin maar tellen bramen ook?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
De buurvrouw heeft een zwembad in haar tuin
Dat zal wel lekker koel zijn nu.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon goed koelen
Scherp. Mijn motor is ook watergekoeld en die werd toch behoorlijk heet daarstraksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat doe jij hier dan als Belg?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is hier een Nederlandse forum.LOL
Zijn ze al rijp?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, ik heb dan wel geen zwembad in de tuin maar tellen bramen ook?
Ik weet nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Ik doe gewoon aan luchtkoelingquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scherp. Mijn motor is ook watergekoeld en die werd toch behoorlijk heet daarstraks
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
It's an invasion!
Alle Belgen het land uit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |