quote:
Alle fokkers in pak en das.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens !
Ik denk dat win maar eens iets moeten oprichten
Ook de vrouwelijke fokkers?quote:
Nee in jurk en hakkenquote:
quote:
Krijg ik dan vrijstelling om hier te postten of moet ik wachten op het nieuwe deel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:35 schreef complicate het volgende:
[..]! zolang je naast klagen ook geniet is het ok.
want je geniet niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan vrijstelling om hier te postten of moet ik wachten op het nieuwe deel?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haal straks weer weg..Wanne mooie jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haal straks weer weg..Mag ik vragen waar die fotos gemaakt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Niet echt nee. Dacht dat wel enigszins kenbaar was hier in het topic.quote:
Ik dacht al ziet er bekend uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In Gouda. ( mijn geboorteplaats )
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet echt nee. Dacht dat wel enigszins kenbaar was hier in het topic.![]()
HEHEHEHEquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan vrijstelling om hier te postten of moet ik wachten op het nieuwe deel?
Nee maar ben er wel vaak geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
je bent ook een gouwenaar van origine?
Kan ik niet op commando, dat soort dingen komen en gaan momenteel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:56 schreef complicate het volgende:
[..]Nee begin maar met klagen. De tijd gaat nu in.
Wat?? Klagen is het makkelijkste dat er isquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik niet op commando, dat soort dingen komen en gaan momenteel.
En nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik niet op commando, dat soort dingen komen en gaan momenteel.
Nu? Nu is het vooral 'numb' en gedachteloos op het moment. Zoals ik je al wel eens heb verteld, dan schakelt het zichzelf even allemaal uit in mijn bovenkamer. Geen geluk, geen verdriet. Gewoon niks.quote:
Vrouwenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
OK JULLIE MOGEN ALLEMAAL KLAGEN, VERGEET DE TT
HET IS HET MOMENT OM TE KLAGEN MENSEN, GA JE GANGquote:
Ik verveel mequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
HET IS HET MOMENT OM TE KLAGEN MENSEN, GA JE GANG
Ok ik heb ook iets te klagen dan , ik wil ben mijn werk beuquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik moet nog met de honden (van m'n ma) lopen. Maar eigenlijk zit ik zo ook wel best onder de parasolquote:
Kan je moeder geen kat nemen? Die zijn tenminste slim genoeg om zichzelf uit te laten en bijten geen kleine kindertjes doodquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik moet nog met de honden (van m'n ma) lopen. Maar eigenlijk zit ik zo ook wel best onder de parasol
Top! Er hangt hier een schilderij scheef op mijn werk!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Bleegh katten. Ik ben d'r ligt allergisch voor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je moeder geen kat nemen? Die zijn tenminste slim genoeg om zichzelf uit te laten en bijten geen kleine kindertjes dood
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:22 schreef keste010 het volgende:
[..]
Top! Er hangt hier een schilderij scheef op mijn werk!!![]()
En ze waren vergeten kaas te halen voor de lunch.
En het rapport wat ik moet schrijven schrijft zichzelf niet!!
Wat een kutleven....
Geen andere klachten, uitgezonderd dat van vrouwen?quote:
Fixedquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Bleegh katten. Ik ben d'r ligt allergisch voor.
En de honden zijn wel leuk. (Zolang ze niet weglopen en kleine kindertjes doodbijten en de hele dag blaffen en geen seconde alleen kunnen zijn en stront van de straat eten etc enz)
Hij luistert altijd goeie muziek wat zijn stemming weer goed maaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen andere klachten, uitgezonderd dat van vrouwen?![]()
wow Faxie!
Metal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij luistert altijd goeie muziek wat zijn stemming weer goed maakt
Konijnen vangen als het ze lukt dan weer wel.quote:
Klacht : niet naar salsamuziek luisterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ook, hij luistert nog exotischere muziek dan ik geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |