ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat ik nooit iets goed kan doen hier in huis.
Nu ben ik beetje verdrietig
maak niet uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
euhweet even niet wat ik hierop moet zeggen.
nou ik neem aan dat er met een 19jarige (zeefje in dit geval) wel een fatsoenlijk gesprek te voeren valt...quote:
Terwijl je net nog zo opgewekt was? Laat je niet een beetje teveel beinvloeden door een actie van je moeder waarvan je zelf ook zei dat die nergens op sloeg?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat ik nooit iets goed kan doen hier in huis.
Nu ben ik beetje verdrietig
Mijn ma ging schreeuwen, en toen ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik neem aan dat er met een 19jarige (zeefje in dit geval) wel een fatsoenlijk gesprek te voeren valt...
ik ben trouwfoto's aan t terug kijken... wil nog n x![]()
![]()
Ja met dezelfde man in dezelfde jurk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mijn ma ging schreeuwen, en toen ik ook. Kinderachtig ja, maar van een vrouw van +-50 jaar verwacht je ook ander gedrag.
Toch wel met dezelfde man he ;P
Kan je iets laten zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja met dezelfde man in dezelfde jurk...
Oh trouwfoto 'squote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik neem aan dat er met een 19jarige (zeefje in dit geval) wel een fatsoenlijk gesprek te voeren valt...
ik ben trouwfoto's aan t terug kijken... wil nog n x![]()
![]()
Eens over dat laatste.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kan je iets laten zien
Ik vind bruidsfotos altijd erg mooi, vooral omdat mannen in pak
haha dezelfde man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zag er net bij de sportschool een uitlopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens over dat laatste.mannen in pak
![]()
![]()
Droeg hij een jurk?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zag er net bij de sportschool een uitlopen
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef zeefje het volgende:
Sorry jongens dat ik de tt niet gehoorzaam
Niet weer...quote:
Een man in pak zonder dasquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet weer...![]()
Een pak prima, maar die dassen zijn zo overbodig!
Dat dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet weer...![]()
noou nu ff nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:35 schreef complicate het volgende:
[..]! zolang je naast klagen ook geniet is het ok.
potferdikkiequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Niet weer...![]()
eens !quote:
Wat dacht je van het "Ok, ik doe wel een das aan als man maar dan moeten vrouwen in bikini rondlopen-clubje"?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:39 schreef zeefje het volgende:
eens !
Ik denk dat win maar eens iets moeten oprichten
''alleen pak met das-club''quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:42 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het "Ok, ik doe wel een das aan als man maar dan moeten vrouwen in bikini rondlopen-clubje"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |