Misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor doe maar lekker geekyDraag je een bril?
Krijg hem niet groter.quote:
tweede pogingquote:
mmm ja , eerlijkheid , rechtvaardigheid en gelijkheidquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben iets niet wat een ander juist meer dan genoeg heeft. Niet alleen seks en genegenheid, maar denk bijvoorbeeld aan armoe of ziekte
Ohquote:
Hihi ja, amai je kan goed tellen.quote:
quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi ja, amai je kan goed tellen.
Jep. Geen gezeur. Werkt altijd. Doosje etc. Grote nadeel blijft wel dat je als legale koper door die 'niet kopiėren' meuk moet, hoewel je dat steeds vaker kan skippen gelukkig.quote:
Amai ik hoop geen films meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook nog wel eens, maar dan op de vrijmarkt of in de kringloop
Pas geleden eindelijk The Predator op DVD gevonden
En ook Das Boot
Geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Geen gezeur. Werkt altijd. Doosje etc. Grote nadeel blijft wel dat je als legale koper door die 'niet kopiėren' meuk moet, hoewel je dat steeds vaker kan skippen gelukkig.
quote:
Hoeveel is 233434 -3434/294*0+1?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]'t is al goed schatje.
[..]
Heel goed!
He shit dat plaatje is te klein om te lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He shit dat plaatje is te klein om te lezen
Zie mijn edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Godsamme wel herkenbaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
tweede pogingedit: gelukt
![]()
[ afbeelding ]
Not good enough!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik hou wel van geschiedenis (verslind boeken daarover), kijk docu's er over, is dat ook geeky? Of moet ik dan ook nog zeggen dat haar knietjes te puntig zijn en zo?
Euh je kan niet delen door 0. Mag nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme wel herkenbaar(een beetje dan
)
Lieverd, vermenigvuldigen komt na delen daardoor wordt het:quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh je kan niet delen door 0. Mag niet
Ik spaar ook miniatuurauto's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt me door,quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lieverd, vermenigvuldigen komt na delen daardoor wordt het:
223434- ((3434 / 294) * 0) + 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |