Ik zou best alleen naar Parijs gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Sta je daar in de stad van de liefde met je selfie onder de Eiffeltoren. Romantiek all the way
In oost europesche landen maak je meer kans denk als single.
"Niemand Wilt me boehoe"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Van je gay-buurman te horen krijgen dat je er goed uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
3 bier en Zeef weet niet meer waar ze slaapt en vraagt zich af waarom haar kont zo'n pijn doet.quote:
Auquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
3 bier en Zeef weet niet meer waar ze slaapt en vraagt zich af waarom haar kont zo'n pijn doet.
de musical?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een vriendin een weekendje naar Amsterdam, pakken we meteen de musical Hij gelooft in mij mee.
Vroegkomersquote:
hihihihihihiquote:
Een vrouw kan altijd herbeginnen. Multi orgasme.quote:
Aaaah ok, ik snap het.quote:
Laatkomersquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 uur nodig. Tot de spieren trillen en het zweet over de rug loopt.
Dat dus, voor mannen dan.quote:
Ja.quote:
Kan ik zelf ook wel, wilskracht je weetquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Een vrouw kan altijd herbeginnen. Multi orgasme.![]()
![]()
![]()
![]()
jawel je hebt een haat op hihihihihiquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook wel, wilskracht je weet
En ik haat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee hoor, is goed voor jouw spieren.quote:
Heb je ook weer gelijk in...damn I love positive peoplequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, is goed voor jouw spieren.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
jawel je hebt een haat op hihihihihi
hihi ik zei hihi
hihi
lol
hihiComplicate is dronken, hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complicate is dronken, hi ha ho.
Complicate moet bonken, hi ha ho.
Dus."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Valt best mee. Voldoende pauze er tussen en dan weer verder gaanquote:
xoxoxo you know you love me xoxoxo, gossip girl.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in...damn I love positive people
Jawel, maar met een pauze ertussen is het toch niet achter elkaar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt best mee. Voldoende pauze er tussen en dan weer verder gaan
Omg ik ben nooit dronken. I wishquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Complicate moet bonken, hi ha ho.
Dus.
Nee ik kijk zowat nooit tvquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
xoxoxo you know you love me xoxoxo, gossip girl.Ken je die serie?
Detailsquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar met een pauze ertussen is het toch niet achter elkaar?
/miereneukermode disabled![]()
Ik ook nooit, drink zelfs nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik kijk zowat nooit tv
Sterker nog, ik heb een paar maanden gelee een nieuw tv kastje dinges van mn provider gekregen en dat ding zit nog steeds in de folie
Tell me more tell me morequote:
Ja dat ding, als ie aan staat, zuigt al mn aandacht op als een black hole...heel vervelendquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef complicate het volgende:
[..]Ik was even vergeten dat je inderdaad geen Tv kijker bent.
Je koopt nog films?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef xFriendx het volgende:
En tv....soms, niet heel veel. Hou wel van films kijken. Ik koop ze zelfs
Autistisch doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik zat gewoon eventjes autistisch te doen, niks aan de hand
Ze bestaan, wat voor de 1 vanzelfsprekend is, is voor een ander een verre droom. Dit kun je op heel veel verschillende manieren vertalen en interpreterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
Stel jullie voor dat er mensen zijn die gestorven zijn zonder nooit te hebben geneukt of gezoend.__!
Ik ook nog wel eens, maar dan op de vrijmarkt of in de kringloopquote:
Het leven hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat ding, als ie aan staat, zuigt al mn aandacht op als een black hole...heel vervelend
Dus zet ik dat ding gewoon niet meer aan omdat ik weet dat ik anders na 6 uur dat ding weer uitzet en denk "waar de fuk is mn tijd gebleven??"![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze bestaan, wat voor de 1 vanzelfsprekend is, is voor een ander een verre droom. Dit kun je op heel veel verschillende manieren vertalen en interpreteren
Ja hoor doe maar lekker geekyquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis mee, een beetje geeky doen vind ik soms best wel aantrekkelijk enzo he?
Sommige mensen hebben iets niet wat een ander juist meer dan genoeg heeft. Niet alleen seks en genegenheid, maar denk bijvoorbeeld aan armoe of ziektequote:
Misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor doe maar lekker geekyDraag je een bril?
Krijg hem niet groter.quote:
tweede pogingquote:
mmm ja , eerlijkheid , rechtvaardigheid en gelijkheidquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben iets niet wat een ander juist meer dan genoeg heeft. Niet alleen seks en genegenheid, maar denk bijvoorbeeld aan armoe of ziekte
Ohquote:
Hihi ja, amai je kan goed tellen.quote:
quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi ja, amai je kan goed tellen.
Jep. Geen gezeur. Werkt altijd. Doosje etc. Grote nadeel blijft wel dat je als legale koper door die 'niet kopiëren' meuk moet, hoewel je dat steeds vaker kan skippen gelukkig.quote:
Amai ik hoop geen films meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook nog wel eens, maar dan op de vrijmarkt of in de kringloop
Pas geleden eindelijk The Predator op DVD gevonden
En ook Das Boot
Geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Geen gezeur. Werkt altijd. Doosje etc. Grote nadeel blijft wel dat je als legale koper door die 'niet kopiëren' meuk moet, hoewel je dat steeds vaker kan skippen gelukkig.
quote:
Hoeveel is 233434 -3434/294*0+1?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]'t is al goed schatje.
[..]
Heel goed!
He shit dat plaatje is te klein om te lezenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He shit dat plaatje is te klein om te lezen
Zie mijn edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1) No love without freedom, no freedom without love
Godsamme wel herkenbaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
tweede pogingedit: gelukt
![]()
[ afbeelding ]
Not good enough!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik hou wel van geschiedenis (verslind boeken daarover), kijk docu's er over, is dat ook geeky? Of moet ik dan ook nog zeggen dat haar knietjes te puntig zijn en zo?
Euh je kan niet delen door 0. Mag nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme wel herkenbaar(een beetje dan
)
Lieverd, vermenigvuldigen komt na delen daardoor wordt het:quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh je kan niet delen door 0. Mag niet
Ik spaar ook miniatuurauto's.quote:
Je hebt me door,quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lieverd, vermenigvuldigen komt na delen daardoor wordt het:
223434- ((3434 / 294) * 0) + 1
Ja das geeky, feliquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik hou wel van geschiedenis (verslind boeken daarover), kijk docu's er over, is dat ook geeky? Of moet ik dan ook nog zeggen dat haar knietjes te puntig zijn en zo?
Nee, want vermenigvuldigen gaat altijd als 1equote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee das liefde geen wiskunde.quote:
Ow pff, blijkbaar weet jij dat beter dan ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want vermenigvuldigen gaat altijd als 1eOh God, we gaan daar toch niet serieus over doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
En voor te neuken.quote:
Het schijnt dat Adolf Hitler zo iemand was, en dat hij stierf als maagd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
Stel jullie voor dat er mensen zijn die gestorven zijn zonder nooit te hebben geneukt of gezoend.__!
Met je rekenmachine had je vast een ander resultaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow pff, blijkbaar weet jij dat beter dan ik
Nicely done
quote:
Does not compute.quote:
Jelly jelly want zwembad in tuinquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
De buurvrouw heeft een zwembad in haar tuin
Dat zal wel lekker koel zijn nu.
Gewoon goed koelenquote:
Het is hier een Nederlandse forum.quote:
Ehm, ik heb dan wel geen zwembad in de tuin maar tellen bramen ook?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
De buurvrouw heeft een zwembad in haar tuin
Dat zal wel lekker koel zijn nu.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon goed koelen
Scherp. Mijn motor is ook watergekoeld en die werd toch behoorlijk heet daarstraksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat doe jij hier dan als Belg?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is hier een Nederlandse forum.LOL
Zijn ze al rijp?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, ik heb dan wel geen zwembad in de tuin maar tellen bramen ook?
Ik weet nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Ik doe gewoon aan luchtkoelingquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scherp. Mijn motor is ook watergekoeld en die werd toch behoorlijk heet daarstraks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |