Nee hoor, is goed voor jouw spieren.quote:
Heb je ook weer gelijk in...damn I love positive peoplequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, is goed voor jouw spieren.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
jawel je hebt een haat op hihihihihi
hihi ik zei hihi
hihi
lol
hihiComplicate is dronken, hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complicate is dronken, hi ha ho.
Complicate moet bonken, hi ha ho.
Dus."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Valt best mee. Voldoende pauze er tussen en dan weer verder gaanquote:
xoxoxo you know you love me xoxoxo, gossip girl.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in...damn I love positive people
Jawel, maar met een pauze ertussen is het toch niet achter elkaar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt best mee. Voldoende pauze er tussen en dan weer verder gaan
Omg ik ben nooit dronken. I wishquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Complicate moet bonken, hi ha ho.
Dus.
Nee ik kijk zowat nooit tvquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
xoxoxo you know you love me xoxoxo, gossip girl.Ken je die serie?
Detailsquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar met een pauze ertussen is het toch niet achter elkaar?
/miereneukermode disabled![]()
Ik ook nooit, drink zelfs nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik kijk zowat nooit tv
Sterker nog, ik heb een paar maanden gelee een nieuw tv kastje dinges van mn provider gekregen en dat ding zit nog steeds in de folie
Tell me more tell me morequote:
Ja dat ding, als ie aan staat, zuigt al mn aandacht op als een black hole...heel vervelendquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef complicate het volgende:
[..]Ik was even vergeten dat je inderdaad geen Tv kijker bent.
Je koopt nog films?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef xFriendx het volgende:
En tv....soms, niet heel veel. Hou wel van films kijken. Ik koop ze zelfs
Autistisch doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik zat gewoon eventjes autistisch te doen, niks aan de hand
Ze bestaan, wat voor de 1 vanzelfsprekend is, is voor een ander een verre droom. Dit kun je op heel veel verschillende manieren vertalen en interpreterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
Stel jullie voor dat er mensen zijn die gestorven zijn zonder nooit te hebben geneukt of gezoend.__!
Ik ook nog wel eens, maar dan op de vrijmarkt of in de kringloopquote:
Het leven hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat ding, als ie aan staat, zuigt al mn aandacht op als een black hole...heel vervelend
Dus zet ik dat ding gewoon niet meer aan omdat ik weet dat ik anders na 6 uur dat ding weer uitzet en denk "waar de fuk is mn tijd gebleven??"![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze bestaan, wat voor de 1 vanzelfsprekend is, is voor een ander een verre droom. Dit kun je op heel veel verschillende manieren vertalen en interpreteren
Ja hoor doe maar lekker geekyquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis mee, een beetje geeky doen vind ik soms best wel aantrekkelijk enzo he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |