abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142364769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:55 schreef keste010 het volgende:
Droog weer zorgt vanzelf voor nattigheid..
Altijd leuk ja :P
pi_142364772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uhuh :')

En ik ben dol op bergen/heuvels en bossen...lekker hoor :'(
:'(

verhuizen *O*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142364797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef complicate het volgende:

[..]

:'(

verhuizen *O*
Ik ben niet zo dol op verhuizingen (understatement of the year) en woon nu eindelijk eens prima ergens, dus wil hier ook niet meer weheg ;(
pi_142364833
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben niet zo dol op verhuizingen (understatement of the year) en woon nu eindelijk eens prima ergens, dus wil hier ook niet meer weheg ;(
Au, lange vakantie dan *O*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142364881
Ben overigens inmiddels behoorlijk gestoofd hier op kantoor, dus een beetje nattigheid zou best welkom zijn..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 16:04:27 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142364968
Goedemiddag mensen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142365170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:02 schreef keste010 het volgende:
Ben overigens inmiddels behoorlijk gestoofd hier op kantoor, dus een beetje nattigheid zou best welkom zijn..
Zo :P

1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142365200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag mensen :W
Bonsoir :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142365266
WIE GAAT ER BINNENKORT OP VAKANTIEEEEEE? O+

TS begint: euh niet :@ heb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. >:O
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142365314
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo :P

[ afbeelding ]
Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmen :D
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_142365330
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
WIE GAAT ER BINNENKORT OP VAKANTIEEEEEE? O+

TS begint: euh niet :@ heb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. >:O
Ook niet: te drukke zomer door werk, stage en studie.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_142365335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmen :D
_O- amen. _O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 16:21:14 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142365586
Nee, ik ga niet op vakantie. Eerst werk hebben :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142366248
Geen vakantie, misschien in t najaar met zn 3en .
S. 2014
J. 2016
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:45:45 #165
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142366487
Fuuuuck, waarom kom ik maar niet over haar heen. }:|
Het begint me gewoon echt te frustreren nu.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142366609
Hoi weer kokende mensen!

Rijksmuseum (weer) gezien, nu in de tuin even zonnen 8-) Kan nog wel wat bruiner.
pi_142366627
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef aeque het volgende:
Fuuuuck, waarom kom ik maar niet over haar heen. }:|
Het begint me gewoon echt te frustreren nu.
Het blijft inderdaad moielijk voor je. ;( Sterkte :*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142366632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef aeque het volgende:
Fuuuuck, waarom kom ik maar niet over haar heen. }:|
Het begint me gewoon echt te frustreren nu.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, kon het niet laten :@
pi_142366642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer kokende mensen!

Rijksmuseum (weer) gezien, nu in de tuin even zonnen 8-) Kan nog wel wat bruiner.
Sowieso het zonneke schijnt, ik ga na het werken ook eens genieten. *O*
Edit: verkeerde smiley : het moest *) zijn 8-).
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:54:03 #170
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142366785
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef xFriendx het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, kon het niet laten :@
Kan normaal gesproken om dit soort humor juist lachen. Maar nu... ;(
Is niet lullig bedoeld verder! Meer een opmerking richting mijzelf.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142366966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef aeque het volgende:

[..]

Kan normaal gesproken om dit soort humor juist lachen. Maar nu... ;(
Is niet lullig bedoeld verder! Meer een opmerking richting mijzelf.
Uiteraard hoop ik ook oprecht dat je in een rustiger vaarwater terecht komt Aeque :Y
pi_142367016
En weer terug. Warmpjes in duin. Pffff
Do what you love, love what you do!
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:01:54 #173
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142367087
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Uiteraard hoop ik ook oprecht dat je in een rustiger vaarwater terecht komt Aeque :Y
Dank je, mijn leven is helaas juist te rustig. :')
Het gaat niet alleen om een meid hoor. Maar omdat ik weinig afleiding heb voert dat gevoel nu toch echt de boventoon.

Het is ook bizar, dit heb ik nooit zo erg gehad voor een meid. :{
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:02:54 #174
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142367131
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
WIE GAAT ER BINNENKORT OP VAKANTIEEEEEE? O+

TS begint: euh niet :@ heb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. >:O
Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.
In september sowieso een weekendje weg.
pi_142367547
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.
In september sowieso een weekendje weg.
In Augustus: Lowlands! *O*
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:17:00 #176
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142367665
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
WIE GAAT ER BINNENKORT OP VAKANTIEEEEEE? O+

TS begint: euh niet :@ heb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. >:O
Nope... Wil misschien nog een weekendje weg naar een buitenlandse stad in mijn eentje. Maar daar ben ik ook weer enigszins te schijterig voor. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142368484
Ja, nu lekker buiten fitnessen met dit mooie weer! :D
Fijne avond alvast iedereen!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_142368560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
Het is ook bizar, dit heb ik nooit zo erg gehad voor een meid. :{
Ik weet niet hoe ik je kan opvrolijken. Ik stuur je dan maar veel liefde en een knuf *;
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen vakantie, misschien in t najaar met zn 3en .
Leuk dan is er iemand bij in de familie. O+
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, ik ga niet op vakantie. Eerst werk hebben :P
Das ook belangrijk. :P

quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.
In september sowieso een weekendje weg.
Naar waar ga je ? :)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef aeque het volgende:

[..]

Nope... Wil misschien nog een weekendje weg naar een buitenlandse stad in mijn eentje. Maar daar ben ik ook weer enigszins te schijterig voor. :')
Kom naar België. Oh ja of ga naar Parijs, je gaat je goed voelen en als nieuw terug komen. :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142368619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef keste010 het volgende:
Ja, nu lekker buiten fitnessen met dit mooie weer! :D
Fijne avond alvast iedereen!
Ik heb ook bijna gedaan met werken. En dan Zumba en een terrasje doen. *O*
Geniet van je avond. Saluto :*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 17:48:01 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142368637
Vandaag wel een goede dag gehad. Eerst vanmorgen moeders afgezet op de camping en daarna een gezellige middag in het centrum van Breda met een vriendin van me. Morgen ook weer lekker zwemmen, buikje eraf :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142368658
Hmmm Parijs in je eentje?

Ik zou eerder denken aan iets van Praag ofzo. Ben je een stuk goedkoper uit ook waarschijnlijk. :)
Do what you love, love what you do!
pi_142368682
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:48 schreef kree het volgende:
Hmmm Parijs in je eentje?

Ik zou eerder denken aan iets van Praag ofzo. Ben je een stuk goedkoper uit ook waarschijnlijk. :)
Praag goedkoper vanuit Nederland dan Parijs?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142368704
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Praag goedkoper vanuit Nederland dan Parijs?
Dat niet zozeer. Meer de prijzen in de stad. Hoewel Praag zal ook wel niet zo goedkoop zijn als een paar jaar terug.
Maar Parijs spant volgens mij wel de kroon daarin.
Do what you love, love what you do!
pi_142368736
Zometeen aan de shoarma :9
pi_142368742
Ik ben nog nooit op reis geweest in mijn eentje. Ik moet altijd alles kunnen delen met mensen. O+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142368803
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef complicate het volgende:
Ik ben nog nooit op reis geweest in mijn eentje. Ik moet altijd alles kunnen delen met mensen. O+
Sta je daar in de stad van de liefde met je selfie onder de Eiffeltoren. Romantiek all the way :')

In oost europesche landen maak je meer kans denk als single.
Do what you love, love what you do!
pi_142368913
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef kree het volgende:

[..]

Sta je daar in de stad van de liefde met je selfie onder de Eiffeltoren. Romantiek all the way :')

In oost europesche landen maak je meer kans denk als single.
Oh dat weet ik niet hoor, mijn buurmeisje is twee maanden geleden in haar eentje naar Parijs geweest, ik verklaarde haar gek, maar ze heeft er echt van genoten en veel mensen leren kennen.
Ze zei dat het de ideale stad was voor haar om iemand te vergeten. :@
En die persoon is helemaal uit haar hart, ik snap er ook niks van, want in mijn visie is Parijs een romantische stad , waar je met een geliefde gaat. Maar blijkbaar niet. Ik heb me vergist >:)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 17:57:37 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142368915
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef kree het volgende:

[..]

Sta je daar in de stad van de liefde met je selfie onder de Eiffeltoren. Romantiek all the way :')

In oost europesche landen maak je meer kans denk als single.
In Oost Europa schijnt het inderdaad heel makkelijk te gaan, te meer omdat de vrouwen meer oog hebben voor de westerlingen dan wat het land zelf aan mannelijkheid te bieden heeft :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142368953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

In Oost Europa schijnt het inderdaad heel makkelijk te gaan, te meer omdat de vrouwen meer oog hebben voor de westerlingen dan wat het land zelf aan mannelijkheid te bieden heeft :P
Bron? :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142368986
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh dat weet ik niet hoor, mijn buurmeisje is twee maanden geleden in haar eentje naar Parijs geweest, ik verklaarde haar gek, maar ze heeft er echt van genoten en veel mensen leren kennen.
Ze zei dat het de ideale stad was voor haar om iemand te vergeten. :@
En die persoon is helemaal uit haar hart, ik snap er ook niks van, want in mijn visie is Parijs een romantische stad , waar je met een geliefde gaat. Maar blijkbaar niet. Ik heb me vergist >:)
Groot verschil is denk dat het voor een meisje een stuk makkelijker is. ;)

Maargoed ik redeneer een beetje van wat mijn idee is hoor. Ben er zelf nooit geweest. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_142369055
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef kree het volgende:

[..]

Groot verschil is denk dat het voor een meisje een stuk makkelijker is. ;)

Maargoed ik redeneer een beetje van wat mijn idee is hoor. Ben er zelf nooit geweest. ;)
Niks heerlijker dan een croissant op een ochtend in Parijs. O+_!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142369056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Geen andere klachten, uitgezonderd dat van vrouwen? :o :P wow Faxie!
Ik klaag toch nooit over iets anders? ;)
pi_142369081
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik klaag toch nooit over iets anders? ;)
Dan heb je een rijk leven. :*

oh oh :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142369132
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan heb je een rijk leven. :*

oh oh :@
Verder wel ja :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 18:05:04 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142369134
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Bron? :P
Vriend van me die reist voor zijn werk ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142369151
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Verder wel ja :P
Gelukkig dan. :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142369176
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vriend van me die reist voor zijn werk ;)
Uitstekende bron van het jaar. _O_
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:09:29 #198
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142369272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmen :D
Met mij toch ? O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 18:09:42 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142369278
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Uitstekende bron van het jaar. _O_
Damn right. Dezelfde waar ik mee op motorvakantie ben geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:11:22 #200
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142369326
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik je kan opvrolijken. Ik stuur je dan maar veel liefde en een knuf *;

[..]

Leuk dan is er iemand bij in de familie. O+

[..]

Das ook belangrijk. :P

[..]

Naar waar ga je ? :)

[..]

Kom naar België. Oh ja of ga naar Parijs, je gaat je goed voelen en als nieuw terug komen. :Y
Met een vriendin een weekendje naar Amsterdam, pakken we meteen de musical Hij gelooft in mij mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')