Altijd leuk jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:55 schreef keste010 het volgende:
Droog weer zorgt vanzelf voor nattigheid..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhuh
En ik ben dol op bergen/heuvels en bossen...lekker hoor
Ik ben niet zo dol op verhuizingen (understatement of the year) en woon nu eindelijk eens prima ergens, dus wil hier ook niet meer wehegquote:
Au, lange vakantie danquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op verhuizingen (understatement of the year) en woon nu eindelijk eens prima ergens, dus wil hier ook niet meer weheg
Zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:02 schreef keste010 het volgende:
Ben overigens inmiddels behoorlijk gestoofd hier op kantoor, dus een beetje nattigheid zou best welkom zijn..
Bonsoirquote:
Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmenquote:
Ook niet: te drukke zomer door werk, stage en studie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
WIE GAAT ER BINNENKORT OP VAKANTIEEEEEE?![]()
TS begint: euh nietheb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar! Genieten zeg.. Nu weet ik zeker dat ik dit weekend ga zwemmen
Het blijft inderdaad moielijk voor je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef aeque het volgende:
Fuuuuck, waarom kom ik maar niet over haar heen.![]()
Het begint me gewoon echt te frustreren nu.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef aeque het volgende:
Fuuuuck, waarom kom ik maar niet over haar heen.![]()
Het begint me gewoon echt te frustreren nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten![]()
Sowieso het zonneke schijnt, ik ga na het werken ook eens genieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer kokende mensen!
Rijksmuseum (weer) gezien, nu in de tuin even zonnenKan nog wel wat bruiner.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]Kan normaal gesproken om dit soort humor juist lachen. Maar nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten![]()
Is niet lullig bedoeld verder! Meer een opmerking richting mijzelf.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Uiteraard hoop ik ook oprecht dat je in een rustiger vaarwater terecht komt Aequequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan normaal gesproken om dit soort humor juist lachen. Maar nu...![]()
Is niet lullig bedoeld verder! Meer een opmerking richting mijzelf.
Dank je, mijn leven is helaas juist te rustig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard hoop ik ook oprecht dat je in een rustiger vaarwater terecht komt Aeque
Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
WIE GAAT ER BINNENKORT OP VAKANTIEEEEEE?![]()
TS begint: euh nietheb bijna al mijn verlofdagen opgebruikt, ik heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar.
In Augustus: Lowlands!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee nog, misschien een last minute ofzo.
In september sowieso een weekendje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |