Geen dank!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef keste010 het volgende:
Wat is dit toch een lekker luchtig topic tussen alle discussies door
Je hebt dus eindelijk lekker gegeten die avond? Netjes!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Konijnen vangen als het ze lukt dan weer wel.
Was er laatst 1 kwijt (niet die op de foto) dus maar naar huis gelopen. Na een half uur balfje. Doe de deur open zit madame met een konijn in d'r bakkes voor de deur.
discussies ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef keste010 het volgende:
Wat is dit toch een lekker luchtig topic tussen alle discussies door
Je moet de rest van R&P eens in de gaten houden. De blitzkrieg is er niets bijquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Je moet de rest van R&P eens in de gaten houden. De blitzkrieg is er niets bij
ik lees alleen hierquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Konijnen spareribs op de BBQquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt dus eindelijk lekker gegeten die avond? Netjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en in dat andere topic snap ik fathank wel hoor
Kijk zelf maarwat bedoel je hiermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Want je hebt een kat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je moeder geen kat nemen? Die zijn tenminste slim genoeg om zichzelf uit te laten en bijten geen kleine kindertjes dood
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nauwelijks nog elders op fok geweest ben dan hier de laatste tijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Snap het ook nietquote:
Wat is er met zijn pohi?quote:
OMG!quote:
Hij post vooral in sport en onzin/klaagbaak, dat zijn normaalgesproken van die hele typische persoontjesquote:
Lasagne :pquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef aeque het volgende:
Wie kent er nog een lekker en makkelijk gerecht met gehakt? Ik krijg zelf niks meer verzonnen...
rul bakkenn, erdoorhee uitjes en paprika doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef aeque het volgende:
Wie kent er nog een lekker en makkelijk gerecht met gehakt? Ik krijg zelf niks meer verzonnen...
Oei misschien gewoon gehakt etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef aeque het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |