Ik hoef niet zo nodig een 6-pack, moet je veel te veel voor laten.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig een 6-pack, moet je veel te veel voor laten.
maar okquote:
Oh, ik ben niet zo een eter.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik krijg ook nooit een super slank lichaam. Eten is Veel te lekker
Moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik krijg ook nooit een super slank lichaam. Eten is Veel te lekker
Zandloperquote:
Ik wel ik kan erg genieten van lekker etenquote:
Als maar niet bij 1 keer blazen omligt, mag best wat vlees op het bot zittenquote:
Zonde, niets mis met eten (mits goed bereid).quote:
Heb maar niet geklikt, maar de URL zei genoeg. Maar jij bent toch niet super sized?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)p..1.0.0.RHTv8iRcegw
Nsfw
Ik mag over niks klagen. Ik ben meer dan tevreden met alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als maar niet bij 1 keer blazen omligt, mag best wat vlees op het bot zitten
Ik eet van alles, maar niet veel, want kleine maag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, niets mis met eten (mits goed bereid).
Ow, en om antwoord te geven op je opmerking van gisteren, ik weet wel dat ik me niet zo moet storen aan mijn familie, maar dat is moeilijk als je continu vragen/opmerkingen krijgt.
omg die vrouwen in dat linkjequote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)p..1.0.0.RHTv8iRcegw
Dat laatste ben ik met je eens. Ik hou dan ook totaal niet van familieweekenden of verjaardagen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik eet van alles, maar niet veel, want kleine maag.
En wat jouw familie betreft vind ik het toch bizar.
ik doe niks met familie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Ik hou dan ook totaal niet van familieweekenden of verjaardagen.
In jouw geval helemaal begrijpelijk. Op zich is mijn familie best ok en gezellig, behalve als je dus vrijgezel bent blijkbaar.quote:
Mijn geval? Ik klaag niet hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:45 schreef yats het volgende:
[..]
In jouw geval helemaal begrijpelijk. Op zich is mijn familie best ok en gezellig, behalve als je dus vrijgezel bent blijkbaar.
was ook mijn reactiequote:Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom klik ik nou weer op die link! WHY?!!!!!
Je hebt het toch ook prima voor elkaar verder? Dus weinig reden tot klagen.quote:
Ook gedaan. Gelukkig lunch alweer een tijdje achter de kiezen. Nee, doe mij dan toch maar een vrouw met six-pack..quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom klik ik nou weer op die link! WHY?!!!!!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:57 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ook gedaan. Gelukkig lunch alweer een tijdje achter de kiezen. Nee, doe mij dan toch maar een vrouw met six-pack..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |