ohjawel. Ik heb een afdakjequote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb maar niet geklikt, maar de URL zei genoeg. Maar jij bent toch niet super sized?
ik hoop dat je gegeten hebtquote:
oh gatferquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef aeque het volgende:
De collega die achter mij zit is zo irritant... Constant het gekauw van zijn kauwgom. Bloed irritant...
Plak hem mét zijn kauwgom aan zijn bureau vastquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef aeque het volgende:
De collega die achter mij zit is zo irritant... Constant het gekauw van zijn kauwgom. Bloed irritant...
veel kauwgomquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Plak hem mét zijn kauwgom aan zijn bureau vast
Wat een moeder!quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef zeefje het volgende:
--
wat vinden jullie van een moeder die dingen van haar dochter voor haar dochter verstopt?
quote:
quote:
Ik ga meestal maar muziek luisteren met mijn oordopjes in.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Plak hem mét zijn kauwgom aan zijn bureau vast
wat vind je daarvan?quote:
watvoor muziek ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga meestal maar muziek luisteren met mijn oordopjes in.
ligt eraan hoe oud de dochter is...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
ohjawel. Ik heb een afdakje
[..]
ik hoop dat je gegeten hebt
--
wat vinden jullie van een moeder die dingen van haar dochter voor haar dochter verstopt?
Ik ben19....quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud de dochter is...
en jij hebt heel geen afdakje.. je bent hardstikke slank.
ik ben wel een plussize maar niet zo erg als achter die link...
Hangt af van wat. Maar dingen verstoppen vind ik toch al niet goed klinken.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Hangt af van wat en hoe oud ze is. Maar dingen verstopen vind ik toch al niet goed klinken.
quote:
ja maar waarover gaat het? over welke dingen heb je het?quote:
Wat mijn Spotify tevoorschijn tovert uit mijn 1400+ nummers grote afspeellijst...quote:
Dat hangt toch af van wat enzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
op 19 jarige leeftijd vind het een vreemde actie om dingen te verstoppen....
I can Hear Youquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef aeque het volgende:
Dat ging ergens anders over...
[..]
Wat mijn Spotify tevoorschijn tovert uit mijn 1400+ nummers grote afspeellijst...
Nu: The Dead Weather - I Can't Hear You
mijn telefoon. na 15 minuten bellen nog niet gevondenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef complicate het volgende:
[..]
ja maar waarover gaat het? over welke dingen heb je het?
vond ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
op 19 jarige leeftijd vind het een vreemde actie om dingen te verstoppen....
Huh? Het nummer heet toch echt I Can't Hear You?quote:
Ik wou zeggen dat jou wel kan horen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Huh? Het nummer heet toch echt I Can't Hear You?
euhquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn telefoon. na 15 minuten bellen nog niet gevonden
toen werd ik boos vond het gewoon verdomde kinderachtig.
toen gaf ze het me
ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat ik nooit iets goed kan doen hier in huis.
Nu ben ik beetje verdrietig
maak niet uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
euhweet even niet wat ik hierop moet zeggen.
nou ik neem aan dat er met een 19jarige (zeefje in dit geval) wel een fatsoenlijk gesprek te voeren valt...quote:
Terwijl je net nog zo opgewekt was? Laat je niet een beetje teveel beinvloeden door een actie van je moeder waarvan je zelf ook zei dat die nergens op sloeg?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat ik nooit iets goed kan doen hier in huis.
Nu ben ik beetje verdrietig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |