Goede tip. Hij gooit het over een andere boeg. Even wennen. Minder herkenbaar zeg ik meteen. Ben wel erg benieuwd naar het album.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Heb 't niet bijgehouden hier, maar is de nieuwe Perfume Genius al genoemd? O, en gefeliciteerd, Moody. [ afbeelding ]
Leuk bandje iddquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd Moody
De meeste liedjes met Birthday erin zijn al genoemd, dus dan maar eentje waarvan het album 'Thank you, Happy birthday' heet.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
Maarja, ik wil het wel zeggen hoor. Heb dikke blingbling 19" zomervelgen gekregen voor mijn Beemer
Naja, zelf uitgezocht en betaald, maar de goedkeuring van moeder de vrouw was een groot cadeau
Zo, dat is een andere sound zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Heb 't niet bijgehouden hier, maar is de nieuwe Perfume Genius al genoemd? O, en gefeliciteerd, Moody. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:57 schreef methodmich het volgende:
Dus Moody gaat nu ongeveer zo door het dorp:
Dit topic is een warm dekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef kciR het volgende:
Moody, deze is vandaag voor jou.
'Yesterday was your birthday. Happy birthday'
Ik ben er wel uit. Het is niet beter, maar dat kon ook bijna niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:14 schreef kciR het volgende:
Die Perfume Genieus is wel echt anders, ben er nog niet uit of het beter is..
Fargo staat nog op mijn lijstjequote:
BB, had je onderstaande nieuwtje al gezien? Met een beetje mazzel gooit een genereuze ziel de opnames online.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fargo staat nog op mijn lijstjevond de film zeer vermakelijk DVD staat hier in de kast.
quote:Six Rare, Unheard Nick Drake Tapes Are Going Up For Auction
Six of Nick Drake's "pristine" unheard recordings from 1968 will go up for auction on July 31st at London's Ted Owen & Company, the New York Times reports. According to Rolling Stone, the recordings are "pristine master tapes" previously owned by Beverley Martyn, a folk singer who mentored Drake alongside her late husband John Martyn. According to a company representative, the tapes are expected to sell for at least £250,000 ($428,000 USD).
The tapes were recorded the year before the late singer released his debut album, Five Leaves Left. Martyn, in an interview with The Independent, said Drake's early guitar playing on the tape is "absolutely excellent."
"The strings were great [on the formal albums], but this is just him, and it makes it more personal," she said. "I don't want this tape to get lost or get into the wrong hands if anything happens to me," she continued. "Someone else should be able to enjoy it."
http://pitchfork.com/news(...)oing-up-for-auction/
Oh tof, maar ook wel weer een beetje lijken pikkerij natuurlijk, dat zijn zijn oefenbandjes ik denk niet dat hij er blij mee zou zijn geweest als veel mensen dat hadden gehoord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
BB, had je onderstaande nieuwtje al gezien? Met een beetje mazzel gooit een genereuze ziel de opnames online.
[..]
Dancing dollekamp - onder de radarquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:11 schreef Zocalo het volgende:
Komende week op vakantie, dus ik ben nog op zoek naar wat nieuwe, leuke albums die lekker werken in het zonnetje.
Welke zijn musts volgens jullie? De reeks gaat me iets te hard om alles te checken
Typhoon en Taylor McFerrin heb ik al binnen. Fink is ook best een leuk album.
Ik vind Manic Street Preachers trouwens ook altijd best leuk, hun nieuwe album is wat vrolijker en staat me wel aan.
De film is 1 van mijn favorieten dus ik was een beetje bang voor de tv show, maar die is echt geweldig. Billy Bob Thorntonquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fargo staat nog op mijn lijstjevond de film zeer vermakelijk DVD staat hier in de kast.
Over welke albums heb je het dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:40 schreef Gehenna het volgende:
Wow post-britpop blur is een stuk gaver dan ik gedacht had
Ben nu '13' aan het luisteren, maar die is een stuk experimenteler/veelzijdiger dan ik van van hun gewend ben (lees: parklife)quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over welke albums heb je het dan?
13 is heerlijk ja. Men wil nog wel eens vergeten dat Graham Coxon een erg sterke en creatieve gitarist is, zijn solowerk heeft meestal ook de gekkigheid van het werk op 13.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ben nu '13' aan het luisteren, maar die is een stuk experimenteler/veelzijdiger dan ik van van hun gewend ben (lees: parklife)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |